Zeker altijd weer een hele opluchting als je in je bed gaat liggen en de kamer begint niet ineens te draaienquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 03:24 schreef Breuls het volgende:
Oh dat zeker, maar katers heb ik liever niet.
Overigens lucht kotsen dan wel weer heel erg op, maar dan nog voorkom ik het liever.
Dat hoeft toch geen verassing te zijn voor de ervaren bierdrinker.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 03:44 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Zeker altijd weer een hele opluchting als je in je bed gaat liggen en de kamer begint niet ineens te draaien
dan zou ik het drinken van een sixpack 10% per dag eerst maar eens terugbrengen naar een biertje à 10% per dag, anders kan ik over vijf jaar voor jou gaan betalenquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 01:34 schreef Henkaih het volgende:
jammer dat het geen grapje is
Ik drink het nog niet zo lang hoor, het is er een beetje in geslopen en gek genoeg heb ik geen last van katers. Maargoed, laatst kwam ik tot de realisatie dat er een half kratje in 6 10% biertjes gaan. En dat klinkt dan toch wel erg veel,quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 09:32 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
dan zou ik het drinken van een sixpack 10% per dag eerst maar eens terugbrengen naar een biertje à 10% per dag, anders kan ik over vijf jaar voor jou gaan betalen
bierenbeulquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:01 schreef Ex-Lekkerlander het volgende:
[..]
Het is geen zonde. Zonde is een door de kerk verzonnen begrip. Het is wel alcoholmisbruik om je fles bier om te gooien.
Ik ben hypersensitief en krijg bier op doktersrecept om de inkomende signalen naar mijn hersenen te beperkenquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 21:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik ga zo dadelijk lekker inpilzen, dan doorpilzen en daarna afpilzen. Misschien kom ik daarna nog wel terug in dit kuttopic om dronkemanspraat uit te slaan.![]()
ik doe mee, ik denk alleen niet dat ik hier terug wil komenquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 21:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik ga zo dadelijk lekker inpilzen, dan doorpilzen en daarna afpilzen. Misschien kom ik daarna nog wel terug in dit kuttopic om dronkemanspraat uit te slaan.![]()
backstabbers zijn er altijd geweestquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:39 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Ik vind het leuker om anderen dronken te laten worden. Zelf ga ik na 2 of 3 biertjes vaak wel over op cola. De rest van de avond moedig ik anderen aan om zo veel mogelijk te zuipen. Beetje leedvermaak.
zuip nog ff door dan lutserquote:Op zondag 5 augustus 2007 04:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:
IK ben heul niet zo dronken als ik zou willen zijn. Kutstapavond![]()
![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |