Zeker altijd weer een hele opluchting als je in je bed gaat liggen en de kamer begint niet ineens te draaienquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 03:24 schreef Breuls het volgende:
Oh dat zeker, maar katers heb ik liever niet.
Overigens lucht kotsen dan wel weer heel erg op, maar dan nog voorkom ik het liever.
Dat hoeft toch geen verassing te zijn voor de ervaren bierdrinker.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 03:44 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Zeker altijd weer een hele opluchting als je in je bed gaat liggen en de kamer begint niet ineens te draaien
dan zou ik het drinken van een sixpack 10% per dag eerst maar eens terugbrengen naar een biertje à 10% per dag, anders kan ik over vijf jaar voor jou gaan betalenquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 01:34 schreef Henkaih het volgende:
jammer dat het geen grapje is
Ik drink het nog niet zo lang hoor, het is er een beetje in geslopen en gek genoeg heb ik geen last van katers. Maargoed, laatst kwam ik tot de realisatie dat er een half kratje in 6 10% biertjes gaan. En dat klinkt dan toch wel erg veel,quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 09:32 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
dan zou ik het drinken van een sixpack 10% per dag eerst maar eens terugbrengen naar een biertje à 10% per dag, anders kan ik over vijf jaar voor jou gaan betalen
bierenbeulquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:01 schreef Ex-Lekkerlander het volgende:
[..]
Het is geen zonde. Zonde is een door de kerk verzonnen begrip. Het is wel alcoholmisbruik om je fles bier om te gooien.
Ik ben hypersensitief en krijg bier op doktersrecept om de inkomende signalen naar mijn hersenen te beperkenquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 21:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik ga zo dadelijk lekker inpilzen, dan doorpilzen en daarna afpilzen. Misschien kom ik daarna nog wel terug in dit kuttopic om dronkemanspraat uit te slaan.![]()
ik doe mee, ik denk alleen niet dat ik hier terug wil komenquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 21:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik ga zo dadelijk lekker inpilzen, dan doorpilzen en daarna afpilzen. Misschien kom ik daarna nog wel terug in dit kuttopic om dronkemanspraat uit te slaan.![]()
backstabbers zijn er altijd geweestquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:39 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Ik vind het leuker om anderen dronken te laten worden. Zelf ga ik na 2 of 3 biertjes vaak wel over op cola. De rest van de avond moedig ik anderen aan om zo veel mogelijk te zuipen. Beetje leedvermaak.
zuip nog ff door dan lutserquote:Op zondag 5 augustus 2007 04:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:
IK ben heul niet zo dronken als ik zou willen zijn. Kutstapavond![]()
![]()
![]()
Ik heb nog ff gecheckt, bij ons in denbosch heb je zo'n tent waar ze meerdere soorten bier hebben, van de toppers tot de floppers: Jupiler tot A-M-S-T-E-L...quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 21:00 schreef SuperHarregarre het volgende:
Vooral in kroegen/cafés/discotheken waar je niet kunt kiezen welk bier je wil.
Kubus is niet jou muziek danquote:Op maandag 6 augustus 2007 11:30 schreef Devlinsect het volgende:
Bier = voor boeren en paupers.
Nou kijk, het zit zo. Een kudde antilopen is maar zo snel als de langzaamste antilope. Als er op de kudde gejaagd wordt, zijn het de langzaamste en zwakste die als eerste worden gedood. Deze natuurlijke selectie is goed voor de kudde in z'n geheel, want de algemene snelheid en kracht van de kudde gaat ermee omhoog als de zwakste eruit worden gehaald. Op ongeveer dezelfde manier werkt het menselijk brein. Het kan maar zo snel werken als de langzaamste cellen. Door veel alcohol te drinken, zoals we weten, doden we hersencellen. Maar net als de leeuwen die op antilopen jagen, valt de alcohol de zwakste en langzaamste cellen als eerste aan. Op deze manier, door regelmatig bier te drinken dood je de zwakke cellen, waardoor je brein sneller en efficienter werkt. Daarom voel je je altijd slimmer en sterker na een aantal biertjes.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 23:00 schreef Henkaih het volgende:
Bier is goed, want door bier krijg je minder hersencellen. En dan denk je niet zo moeilijk, en dat is goed. slotje
nee, dat zou ook wel uber triest zijn, met je 42 beetje pwnen op een tienerforum omdat je bier drinktquote:Op donderdag 9 augustus 2007 08:45 schreef Balthar het volgende:
Pfff, ik vind bier niet eens lekker.
Maar goed ik hoef met mijn 42 ook niet meer stoer te doen dat ik drinken mag.![]()
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 08:42 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
bier is pis van de duivel zelf![]()
alleen maar hier om alles lekker naar de tiefus te helpen![]()
bierdrinkerssterf
![]()
sangria FTW!!![]()
![]()
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:41 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Doodsverwensingen.
Jij komt zeker net terug uit Salou waar je voor het eerst sangria hebt gedronken
Voor het eerst zonder ouders op vakantie geweest?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 13:53 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
bier is voor kut-users![]()
sangria voor kwaliteits-users![]()
HIEP HIEP SALOU !!
![]()
quote:Wat zullen we drinken, zeven dagen lang
Wat zullen we drinken, wat een dorst
Wat zullen we drinken, zeven dagen lang
Wat zullen we drinken, wat een dorst
Er is genoeg voor iedereen
Dus drinken we samen
Sla het vat maar aan
Ja, drinken we samen, niet alleen