Hoe zie ik dat dan? Vlooien lijkt me duidelijk, maar die andere twee?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:04 schreef Ellatjuh het volgende:
altijd ff letten op de dingen als: oormeit,vlooien en wormen.
Bedankt voor deze tipsquote:en verder ook ff kijken naar de vacht of ie glanst en of de oogjes schoon zijn enzo
Heel smerige oren.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:19 schreef Litso het volgende:
[..]
Hoe zie ik dat dan? Vlooien lijkt me duidelijk, maar die andere twee?
[..]
Bedankt voor deze tips
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:23 schreef Lienekien het volgende:
Te ver weg voor een stel lieve kittens bestaat nietquote:Op maandag 6 augustus 2007 13:06 schreef clumsy_clown het volgende:
Schop.
Groningen is te ver weg denk ik teigan, maar andere adressen en tips zijn welkom.
Ooh, jullie zíjn dus een pleeggezinnetje? Ik dacht dat je er kittens had gehaald. Tof.quote:Op maandag 6 augustus 2007 18:20 schreef teigan het volgende:
Misschien is het voor anderen ook goed om te weten..
Die twee van mij zijn bijna klaar om te gaan.. Morgen enten en chippen, en dan nog twee dagen, en dan mogen ze al weg....
Ik ga ze toch stiekem wel missen hoor..
Wat gaat er met die van jou gebeuren dan?quote:Op maandag 6 augustus 2007 18:20 schreef teigan het volgende:
Misschien is het voor anderen ook goed om te weten..
Die twee van mij zijn bijna klaar om te gaan.. Morgen enten en chippen, en dan nog twee dagen, en dan mogen ze al weg....
Ik ga ze toch stiekem wel missen hoor..
quote:Op vrijdag 21 september 2007 20:33 schreef Ole het volgende:![]()
Je zou ze idd allemaal wel willen meenemen!
Met kittens kun je ook makkelijker 2 nemen idd. Maar ik verbaas me wel wat voor lieve katten en honden er in het asiel worden gedumptquote:Op vrijdag 21 september 2007 20:37 schreef Litso het volgende:
[..]
En zelfs de oudere katten brachten me in de verleiding, maar ik heb mijn zinnen gezet op kittens
quote:Op vrijdag 21 september 2007 20:48 schreef Misstique het volgende:
Het ziet er wel heel netjes uit daar trouwens. Mooie schoone hokken en goed verzorgde katjes.
Aaahquote:Op maandag 24 september 2007 20:23 schreef Litso het volgende:
Broertje en zusje
Ik moest even gauw wat namen bedenken voor onder de foto
In die hoek heb ik idd ook zitten denken, maar Marilyn Manson leent zich niet erg voor dat soort dingen en voor de rest heb ik nog weinig kunnen bedenken waar ik enthousiast genoeg over ben om een kat naar te vernoemen.quote:Op maandag 24 september 2007 22:47 schreef AudreyHepburn het volgende:
(Verbasteringen van (onderdelen van)) namen van favoriete bands/zangers/zangeressen ?
quote:
quote:Op maandag 24 september 2007 23:15 schreef AudreyHepburn het volgende:
Dita, de ex-vrouw van MM. Dita is een lieve naam voor een katje.
quote:Op maandag 24 september 2007 19:48 schreef Litso het volgende:
Nou, de twee op de onderste foto (ziehier) werden het toch maar niet, het ene katje leek qua kleuren teveel op mijn vorige en beide hadden ze niet echt leuke koppies. Vooral die grijzige zag er uit als een mongooltje
De mooie witte en die grijze rustige (foto's 2 t/m 4) waren samen al gereserveerd.
De winnaars zijn dus:
[afbeelding]
Theo en Henk
(ik moet nog namen bedenken)
Vrijdag kan ik ze ophalen
quote:Op dinsdag 25 september 2007 01:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Oooow! Theo en Henk - als je nou die foto in de OP had gezet...
Maar veel plezier met je nieuwe huisgenoten Lits!
Leuk Lits, ze liggen heel gemoedelijk samen te pittenquote:Op maandag 24 september 2007 19:48 schreef Litso het volgende:
Nou, de twee op de onderste foto (ziehier) werden het toch maar niet, het ene katje leek qua kleuren teveel op mijn vorige en beide hadden ze niet echt leuke koppies. Vooral die grijzige zag er uit als een mongooltje
De mooie witte en die grijze rustige (foto's 2 t/m 4) waren samen al gereserveerd.
De winnaars zijn dus:
[afbeelding]
Theo en Henk
(ik moet nog namen bedenken)
Vrijdag kan ik ze ophalen
De reden dat hij ze niet meteen mee mocht nemen was omdat het zwarte katje die ochtend haar ene oogje een beetje dichtgeknepen hield. De dierenarts heeft haar gecontroleerd, maar vond niets. Toch moeten ze nog een paar dagen in het asiel blijven, zodat ze kunnen kijken of het oogje niet alsnog iets heeft, en de dierenarts er nog 's naar kan kijken. Ik denk eigenlijk dat het wel goed zit.quote:Op dinsdag 25 september 2007 09:09 schreef Jarno het volgende:
Gelijk mee langs de dierenarts, hoe welwillend asiels ook zijn. Die van ons had tóch niesziekte, ondanks inentingen en gezondverklaringen e.d. en is daar bijna aan onderdoor gegaan. Dus voor die paar tientjes zou ik toch even een second checkup bij een DA doen.
quote:Op dinsdag 25 september 2007 16:12 schreef Ticootje het volgende:
Broer en zus??
Laat er dan wel 1 helpen! Anders heb je straks nog meer kittens. Dat gaat vrij vlug, als ze een half jaar zijn kunnen ze al voortplanten. En bij katten maakt het niet uit of het nu je broer of zus is...
Ja maar daar moet je wel goed op letten hoor. Dat is vrij snel!quote:Op dinsdag 25 september 2007 16:14 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik laat ze sowieso helpen, maar dan moeten ze daar wel oud genoeg voor zijn
Ja, er zitten al zoveel katten in het asiel.quote:Op dinsdag 25 september 2007 16:30 schreef Litso het volgende:
Hehe, bedankt voor de tip iig. Het is me in het asiel ook al stevig op het hart gedrukt, ik zal er goed op letten.
Ik weet het, maar bedenk je maar dat het een stuk zieliger is als er een stel katten rondloopt waar eigenlijk niet meer voor gezorgd kan worden. Die castratie komt zo'n beest wel weer overheen hoorquote:Op dinsdag 25 september 2007 16:41 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja, er zitten al zoveel katten in het asiel.
Wij hebben nu 3x een oeps gehad...![]()
De eerste keer was ik er dus niet snel genoeg bij. De kitten (nu een volwassen poezenmevrouw) ging naar mn ouders. Ik dacht dat ik dan wel heel even de tijd had om een afspraak met de DA te maken, maar binnen een maand was het alweer raak...
En ze is een keer ontsnapt, de slettebak kwam zwanger terug.
Nu is ze nog steeds niet gehopen. Ik vind het zo zielig. Maar ik moet er nu echt aan geloven omdat ze mn huis nu als kattenbak begint te gebruiken.
quote:Kittens zijn trouwens superleuk!! Heel veel plezier met je huisgenootjes!
quote:Op dinsdag 25 september 2007 17:24 schreef Mikani het volgende:
Ik lees hier even mee. Ook van plan om een kat uit het asiel te halen. Wat netjes geregeld daar zeg! Hoe oud zijn ze nu? Leuk zo broertje en zusje toch nog samen!
Dan mogen ze wel jong wegquote:Op dinsdag 25 september 2007 17:49 schreef Litso het volgende:
[..]
2 maanden, en inderdaad goed geregeld
Hehe, klinkt al beter, het leek me al sterk, met 2 maanden uit 't asielquote:Op dinsdag 25 september 2007 17:54 schreef Litso het volgende:
Oh wacht, 4 maand
09-05-2007 als ik me niet vergis.
Sorry.
Het duurde even, ik heb ze nog niet kunnen aaien ook, maar ze zaten al wel heel snel bovenop het wasrekquote:Op vrijdag 28 september 2007 16:48 schreef clumsy_clown het volgende:
Waren ze heel verlegen weer, of wel speels?
Dat is niet helemaal waar. In mijn geval in ieder geval niet, de eerste maand staan ze nog op naam van het asiel omdat ik dan nog 'garantie' heb, ik kan ze dan nog inruilen als het moet. Daarna worden ze omgezet naar mijn naam, als ik daar een formulier voor instuur.quote:Op vrijdag 28 september 2007 16:54 schreef RealZeus het volgende:
Ik heb gewoon gekeken welke kitten er op mij af kwam lopen en die heb ik mee genomen.
En dat was een verstandige keus,het is een toffe kat, heel huiselijk. Heel dik ook en heel aanhankelijk en als je zijn naam zegt reageert hij daarop met een miauw.
Als deze het loodje legt haal ik weer een asielkat.
Ze zijn ingeënt en ik moest zelfs terug omdat onze kater ook nog gecastreerd zou worden , maar dat kon pas als hij een maand of negen oud was.
Het enige rare vind ik dat je zo'n kat in bruikleen hebt.(dat staat in een contract wat je ondertekent.) In principe blijft de kat van het asiel.
Misschien verschilt dat per asiel?quote:Op vrijdag 28 september 2007 16:58 schreef Listo het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal waar. In mijn geval in ieder geval niet, de eerste maand staan ze nog op naam van het asiel omdat ik dan nog 'garantie' heb, ik kan ze dan nog inruilen als het moet. Daarna worden ze omgezet naar mijn naam, als ik daar een formulier voor instuur.
In de meeste asiels blijft de kat gewoon eigendom van het asiel, dat is hier ookquote:Op vrijdag 28 september 2007 17:05 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Misschien verschilt dat per asiel?
Het is mij iig nooit verteld. Maar goed, we hebben ons huisvarken al zeven jaar, dus misschien is er in tussentijd wat veranderd.
Tyler, de grijze. Djinn is het meisjequote:Op vrijdag 28 september 2007 17:50 schreef clumsy_clown het volgende:
Oh, niet geheel onbelangrijk, welke is nou het mannetje?
quote:Op vrijdag 28 september 2007 18:00 schreef Listo het volgende:
[..]
Tyler, de grijze. Djinn is het meisje
Toen wij onze katten op gingen halen uit een heel vies vies huis was Punky (toen kitten) net terug gebracht door mensen 'omdat ie diarree' had. Die vent gaf wel diarreegarantiequote:Op vrijdag 28 september 2007 18:11 schreef Listo het volgende:
Oh, ik heb geen diarreegarantie. Ik geef ze ander voer dan ze gewend waren, dus het mijn eigen fout als ze de boel onderschijten.
quote:Op vrijdag 28 september 2007 20:57 schreef senesta het volgende:
Ah gos wat lief![]()
Dat wasrek is wel machtig intressant![]()
Kijk dan uit dat je niet je hele huis onder de wasknijpers hebt liggen. Mijn kat steelt ze gewoon van het wasrek.quote:Op vrijdag 28 september 2007 21:06 schreef Litso het volgende:
[..]
Wacht maar tot ik straks de was ophang
quote:Op vrijdag 28 september 2007 21:12 schreef Misstique het volgende:
[..]
Kijk dan uit dat je niet je hele huis onder de wasknijpers hebt liggen. Mijn kat steelt ze gewoon van het wasrek.
Ik zal er zo een paar uploaden, amar ze zijn niet bijzonder scherpquote:Op zondag 30 september 2007 15:31 schreef Ole het volgende:
Ik wil meer foto's !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Verbazingwekkend goed zelfsquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 13:27 schreef Ticootje het volgende:
Ze zijn al wel goed gewent he?
Wat een lekkertjes toch!quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 16:43 schreef Litso het volgende:
[..]
Verbazingwekkend goed zelfs
Ze begroeten me als ik thuiskom, ze komen op schoot liggen als ik films kijk, beginnen te spinnen en rond te snuffelen zodra ik wakker word (vaak komen ze nog ff op bed liggen voor ik echt opsta), en weten dat ze eten krijgen als ik fluit. Voorbeeldkatten
En dan te bedenken dat het asiel me uitvoerig waarschuwde voor hun pittige karakter
Modelkatten dus.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 16:43 schreef Litso het volgende:
Verbazingwekkend goed zelfs
Ze begroeten me als ik thuiskom, ze komen op schoot liggen als ik films kijk, beginnen te spinnen en rond te snuffelen zodra ik wakker word (vaak komen ze nog ff op bed liggen voor ik echt opsta), en weten dat ze eten krijgen als ik fluit. Voorbeeldkatten
En dan te bedenken dat het asiel me uitvoerig waarschuwde voor hun pittige karakter
Dat was mijn vorige trouwens ook alquote:
Wil je de mijne ook ff temmen?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:19 schreef Litso het volgende:
Dat was mijn vorige trouwens ook al
Ik ben gewoon goed met katten denk ik
Als ik d'r een paar weken mag lenen, komt helemaal voor elkaarquote:
Serieus, dat is echt cat from hell.quote:
Ik ben bang dat ze die 2 schatjes dan opeet.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:33 schreef Litso het volgende:
Als ik d'r een paar weken mag lenen, komt helemaal voor elkaar
Pics of Evil Cat?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:48 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ze die 2 schatjes dan opeet.
Ze is grotendeels zwart, dus echt goeie pics heb ik niet.quote:
Met de pootjes aan het matras plukken?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:04 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ze is grotendeels zwart, dus echt goeie pics heb ik niet.
Hier probeert ze me aan te vallen door het matras heen:
[ afbeelding ]
(en ja, deze foto is op-de-kop genomen)
Laten we, om Litso's kittens niet de wind uit de zeilen te nemen verder gaan in Rebel, een kattenmonster, hoe veranderen we het gedrag?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:21 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Met de pootjes aan het matras plukken?![]()
Ze ziet er wel lief uit heur...
*rilquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:04 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ze is grotendeels zwart, dus echt goeie pics heb ik niet.
Hier probeert ze me aan te vallen door het matras heen:
[ afbeelding ]
(en ja, deze foto is op-de-kop genomen)
Wat leuk, Tyler is volgens mij een ticked tabby, dat zie je niet zo vaak bij huiskatten, meer bij Abessijnen/Somali's en Oosters Kortharen. Djinn is echt een leuke zwarte kat, met van die ogen die enorm opvallen in dat zwarte gezichtje.quote:
Je komt dus na Litso op de knuffellijst?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 17:55 schreef clumsy_clown het volgende:
Pfrt, al de hele dag lopen ze een beetje weg voor me, nu is Litso even boodschappen doen en ben ik de liefste persoon ter wereld. Ze zitten als een malle kopjes te geven en te spinnen.
Oh, en Tyler jaagt op de muis op het beeldscherm.
Hij geeft ze dagelijks eten, ik zie ze maar 1 keer per weekquote:Op donderdag 11 oktober 2007 18:04 schreef senesta het volgende:
[..]
Je komt dus na Litso op de knuffellijst?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |