quote:Op vrijdag 28 september 2007 20:57 schreef senesta het volgende:
Ah gos wat lief![]()
Dat wasrek is wel machtig intressant![]()
Kijk dan uit dat je niet je hele huis onder de wasknijpers hebt liggen. Mijn kat steelt ze gewoon van het wasrek.quote:Op vrijdag 28 september 2007 21:06 schreef Litso het volgende:
[..]
Wacht maar tot ik straks de was ophang
quote:Op vrijdag 28 september 2007 21:12 schreef Misstique het volgende:
[..]
Kijk dan uit dat je niet je hele huis onder de wasknijpers hebt liggen. Mijn kat steelt ze gewoon van het wasrek.
Ik zal er zo een paar uploaden, amar ze zijn niet bijzonder scherpquote:Op zondag 30 september 2007 15:31 schreef Ole het volgende:
Ik wil meer foto's !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Verbazingwekkend goed zelfsquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 13:27 schreef Ticootje het volgende:
Ze zijn al wel goed gewent he?
Wat een lekkertjes toch!quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 16:43 schreef Litso het volgende:
[..]
Verbazingwekkend goed zelfs
Ze begroeten me als ik thuiskom, ze komen op schoot liggen als ik films kijk, beginnen te spinnen en rond te snuffelen zodra ik wakker word (vaak komen ze nog ff op bed liggen voor ik echt opsta), en weten dat ze eten krijgen als ik fluit. Voorbeeldkatten
En dan te bedenken dat het asiel me uitvoerig waarschuwde voor hun pittige karakter
Modelkatten dus.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 16:43 schreef Litso het volgende:
Verbazingwekkend goed zelfs
Ze begroeten me als ik thuiskom, ze komen op schoot liggen als ik films kijk, beginnen te spinnen en rond te snuffelen zodra ik wakker word (vaak komen ze nog ff op bed liggen voor ik echt opsta), en weten dat ze eten krijgen als ik fluit. Voorbeeldkatten
En dan te bedenken dat het asiel me uitvoerig waarschuwde voor hun pittige karakter
Dat was mijn vorige trouwens ook alquote:
Wil je de mijne ook ff temmen?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:19 schreef Litso het volgende:
Dat was mijn vorige trouwens ook al
Ik ben gewoon goed met katten denk ik
Als ik d'r een paar weken mag lenen, komt helemaal voor elkaarquote:
Serieus, dat is echt cat from hell.quote:
Ik ben bang dat ze die 2 schatjes dan opeet.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:33 schreef Litso het volgende:
Als ik d'r een paar weken mag lenen, komt helemaal voor elkaar
Pics of Evil Cat?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:48 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ze die 2 schatjes dan opeet.
Ze is grotendeels zwart, dus echt goeie pics heb ik niet.quote:
Met de pootjes aan het matras plukken?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:04 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ze is grotendeels zwart, dus echt goeie pics heb ik niet.
Hier probeert ze me aan te vallen door het matras heen:
[ afbeelding ]
(en ja, deze foto is op-de-kop genomen)
Laten we, om Litso's kittens niet de wind uit de zeilen te nemen verder gaan in Rebel, een kattenmonster, hoe veranderen we het gedrag?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:21 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Met de pootjes aan het matras plukken?![]()
Ze ziet er wel lief uit heur...
*rilquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:04 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ze is grotendeels zwart, dus echt goeie pics heb ik niet.
Hier probeert ze me aan te vallen door het matras heen:
[ afbeelding ]
(en ja, deze foto is op-de-kop genomen)
Wat leuk, Tyler is volgens mij een ticked tabby, dat zie je niet zo vaak bij huiskatten, meer bij Abessijnen/Somali's en Oosters Kortharen. Djinn is echt een leuke zwarte kat, met van die ogen die enorm opvallen in dat zwarte gezichtje.quote:
Je komt dus na Litso op de knuffellijst?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 17:55 schreef clumsy_clown het volgende:
Pfrt, al de hele dag lopen ze een beetje weg voor me, nu is Litso even boodschappen doen en ben ik de liefste persoon ter wereld. Ze zitten als een malle kopjes te geven en te spinnen.
Oh, en Tyler jaagt op de muis op het beeldscherm.
Hij geeft ze dagelijks eten, ik zie ze maar 1 keer per weekquote:Op donderdag 11 oktober 2007 18:04 schreef senesta het volgende:
[..]
Je komt dus na Litso op de knuffellijst?![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |