quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 17:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Is ie zo al beter yvonne?
[afbeelding]
Stukken opgeknapt!!!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 17:23 schreef remlof het volgende:
[..]
[afbeelding]
Nix mis meequote:
Je vergeet in zn wangetjes te knijpenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Ach op zo'n ventje als jij kan ik toch niet boos worden
Als Brechtje ooit kleinkinderen krijgt dan weet ik wel wie als oppasser wilt spelenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 17:27 schreef yvonne het volgende:
[..]
Je vergeet in zn wangetjes te knijpen
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 17:23 schreef remlof het volgende:
[..]
[afbeelding]
Er stroomt Turks bloed. Dat schrikt de incompetente chicks al af.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 17:28 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
Maar zarGon, ben jij een oud-Ottomaan, of van een andere "stam"?
Stuur eens een liedje van hem?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 17:27 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Leuke liedjes, bagger acteerwerk
Dan moet ie zich eerst scherenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 17:27 schreef yvonne het volgende:
[..]
Je vergeet in zn wangetjes te knijpen
het is een randdebielquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 17:35 schreef Emel het volgende:
Ben je echt wel Turks, Selim? Geen Tatar?
Ja, heel erg leuk, tranen in mijn ogen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 17:35 schreef Emel het volgende:
Ben je echt wel Turks, Selim? Geen Tatar?
volgens mij is hij geen Turkquote:
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 17:37 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ja, heel erg leuk, tranen in mijn ogen.
hij heeft godverdomme een neus waar een neger U tegen zegt een een achterhoofd zo plat als een dubbeltje, en jij vindt hem geen Turk?quote:
sevismek cok tatli, bedoel je?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 17:38 schreef PeZu het volgende:
sevi smek tjok tatle
ik vind hem op een Tatar lijken.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 17:38 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
hij heeft godverdomme een neus waar een neger U tegen zegt een een achterhoofd zo plat als een dubbeltje, en jij vindt hem geen Turk?
t3h sadness
weet ik dat, ik ben toch geen turkquote:
Nee dankjequote:Op vrijdag 3 augustus 2007 17:39 schreef zarGon het volgende:
[..]
FFS, waarom is dat zo belangrijk zeg..
Als je kinderen van mij wilt, doneer ik wel wat.
ik help je een beetjequote:Op vrijdag 3 augustus 2007 17:40 schreef PeZu het volgende:
[..]
weet ik dat, ik ben toch geen turk_!
Nee, geen interessequote:Op vrijdag 3 augustus 2007 17:40 schreef zarGon het volgende:
[..]
Onder de motorkap ben ik een Turk.
Neuken?
Ja!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 17:41 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
Ik heb een geniaal idee! Laten we een fok.tr site maken
Zal je niet lukken.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 17:41 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
Ik heb een geniaal idee! Laten we een fok.tr site maken
Kut op,quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 17:41 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Ik ben wel een rasechte Turk
Bewijsquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 17:41 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Ik ben wel een rasechte Turk
Niet dusquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 17:41 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik had je interesse wel ingedamt, dacht ik.
Ik wil je nietquote:
kee, seni sevi yorum voor datquote:
cok kibarsinizquote:
Ik heb Shouf Shouf Habibi wel vijf keer gezien, en telkens vond ik het leuk.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 17:42 schreef Emel het volgende:
[..]
Bewijsgaan we Turks met elkaar praten.
Voel mijn vuistquote:
Jahquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |