Zoquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:51 schreef Sebasser het volgende:
Hoe?
Smaakt ZarGon lekker? Naar een dürüm ofzo?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:50 schreef yvonne het volgende:
tekst en foto
Om dood te knuffelen is iequote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:56 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Smaakt ZarGon lekker? Naar een dürüm ofzo?
Overigens, ik zie het al voor me, Yvonne die ZarGon (zoals hij op de foto staat) aan het knuffelen is
Je avatar zegt van niet.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:01 schreef Harajuku. het volgende:
Alsof hij dat nog niet is.
Nou, nou, nou, er is nog wel wat werk aan hoor...quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:01 schreef Harajuku. het volgende:
Alsof hij dat nog niet is.
Hij heeft nog steeds die schattige lach.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:04 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nou, nou, nou, er is nog wel wat werk aan hoor...
[afbeelding]
Mijn avatar zegt dat dit topic stom is omdat hij dus al een lustsymbool is,quote:
Ik geef toe, ik heb het belangrijkste gedaan maar er zijn nog een paar kleine dingetjes.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:04 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nou, nou, nou, er is nog wel wat werk aan hoor...
[afbeelding]
Ik ben die leeftijd reeds gepasseerd.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:13 schreef yvonne het volgende:
Maak zo eens een foto zoals in de OP?
Een soort toen en nu?
quote:
Iemand met een teddyberenhoofd.quote:
hij heeft zelf teddy pawsquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:30 schreef Chowi het volgende:
[..]
Iemand met een teddyberenhoofd.. Nachtmerries.
Ach op zo'n ventje als jij kan ik toch niet boos wordenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:39 schreef zarGon het volgende:
remlof, je was gisteren zo blij met de lapo. Sorry.
Klinkt goed, alleen Ozcan Deniz als acteurquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:24 schreef yvonne het volgende:
Intermezzo:
Singer-turned-actor Özcan Deniz is currently preparing for the lead role in an upcoming film that will
ZarGon post eens wat gorequote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Ach op zo'n ventje als jij kan ik toch niet boos worden
quote:
Ik reken je wel als m'n homie. Kusje, Deox.quote:
Laten we dat maar weereens doen schattezarretje van mequote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:37 schreef zarGon het volgende:
Ik ben onderweg. Thuis maken we er weer een gezellig topic van, hm?
Foto?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:48 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Klinkt goed, alleen Ozcan Deniz als acteur![]()
Is ie zo al beter yvonne?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 17:20 schreef yvonne het volgende:
[..]
Laten we dat maar weereens doen schattezarretje van me
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 17:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Is ie zo al beter yvonne?
[afbeelding]
Stukken opgeknapt!!!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 17:23 schreef remlof het volgende:
[..]
[afbeelding]
Nix mis meequote:
Je vergeet in zn wangetjes te knijpenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Ach op zo'n ventje als jij kan ik toch niet boos worden
Als Brechtje ooit kleinkinderen krijgt dan weet ik wel wie als oppasser wilt spelenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 17:27 schreef yvonne het volgende:
[..]
Je vergeet in zn wangetjes te knijpen
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 17:23 schreef remlof het volgende:
[..]
[afbeelding]
Er stroomt Turks bloed. Dat schrikt de incompetente chicks al af.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 17:28 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
Maar zarGon, ben jij een oud-Ottomaan, of van een andere "stam"?
Stuur eens een liedje van hem?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 17:27 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Leuke liedjes, bagger acteerwerk
Dan moet ie zich eerst scherenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 17:27 schreef yvonne het volgende:
[..]
Je vergeet in zn wangetjes te knijpen
het is een randdebielquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 17:35 schreef Emel het volgende:
Ben je echt wel Turks, Selim? Geen Tatar?
Ja, heel erg leuk, tranen in mijn ogen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 17:35 schreef Emel het volgende:
Ben je echt wel Turks, Selim? Geen Tatar?
volgens mij is hij geen Turkquote:
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 17:37 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ja, heel erg leuk, tranen in mijn ogen.
hij heeft godverdomme een neus waar een neger U tegen zegt een een achterhoofd zo plat als een dubbeltje, en jij vindt hem geen Turk?quote:
sevismek cok tatli, bedoel je?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 17:38 schreef PeZu het volgende:
sevi smek tjok tatle
ik vind hem op een Tatar lijken.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 17:38 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
hij heeft godverdomme een neus waar een neger U tegen zegt een een achterhoofd zo plat als een dubbeltje, en jij vindt hem geen Turk?
t3h sadness
weet ik dat, ik ben toch geen turkquote:
Nee dankjequote:Op vrijdag 3 augustus 2007 17:39 schreef zarGon het volgende:
[..]
FFS, waarom is dat zo belangrijk zeg..
Als je kinderen van mij wilt, doneer ik wel wat.
ik help je een beetjequote:Op vrijdag 3 augustus 2007 17:40 schreef PeZu het volgende:
[..]
weet ik dat, ik ben toch geen turk_!
Nee, geen interessequote:Op vrijdag 3 augustus 2007 17:40 schreef zarGon het volgende:
[..]
Onder de motorkap ben ik een Turk.
Neuken?
Ja!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 17:41 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
Ik heb een geniaal idee! Laten we een fok.tr site maken
Zal je niet lukken.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 17:41 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
Ik heb een geniaal idee! Laten we een fok.tr site maken
Kut op,quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 17:41 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Ik ben wel een rasechte Turk
Bewijsquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 17:41 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Ik ben wel een rasechte Turk
Niet dusquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 17:41 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik had je interesse wel ingedamt, dacht ik.
Ik wil je nietquote:
kee, seni sevi yorum voor datquote:
cok kibarsinizquote:
Ik heb Shouf Shouf Habibi wel vijf keer gezien, en telkens vond ik het leuk.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 17:42 schreef Emel het volgende:
[..]
Bewijsgaan we Turks met elkaar praten.
Voel mijn vuistquote:
Jahquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |