quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 17:59 schreef ScofieldM het volgende:
Nadia reageert terwijl ze ziet hoe Brian en Amanda staan:"kijk die Aman dit is mijn man grrrrr hahahaha"
Het is maar dat je het ff weet Nada![]()
![]()
Je bent weer lekker op dreef zeg , wie heeft er hier een grote bek? Je maakt die man uit voor amateur , terwijl jij zelf ook wel weet dat hij dat niet is , deze foto's gaan namelijk overal rond dus daarvoor heeft Talpa Media ook een goede fotograaf voor , zo slim zijn ze wel. Ruik ik jaloezie?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 17:55 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
hey wat denk je...heb een grote emo bek...kan flink te keer gaan ..maar ben nog altijd een oud vwo-er hersens heb ik wel..of ik ze gebruik ach wanneer ik zin heb.![]()
1 voorbeeld dat die fotograaf een amateur is...hij gebruikt een flits....BUITEN.???
totaal geen nut...zeker niet met deze zon...wat wij daarvoor gebruiken is een stukje piepschuim van 1 euro bij de gamma en reflecteren natuurlijk licht..daarom is een pro ook bijna nooit alleen of heeft veel meer dingen bij zich....beetje crea mag die wel zijn.....
wie is het eigenlijk...want ik baseer dit op mijn mening als fotograaf een ander kan het met me oneens zijn.
Jij moet in de tegeltjes spreuken handel gaan.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 17:51 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
daarom worden deze mensen nooit echt rijk...en als de winner iets krijg is het zo op...waarom...omdat ze nog niet eens de boter op hun brood respecteren. Kinderen in de arme landen zouden 10 jaar kunnen vreten voor wat die ranzige mensen hebben weggegooid..daarbij...wie ut kleine niet respecteerd zal nooit het grote proeven..misschien wel proeven maar zeker niet houden.
hypokrietquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 17:59 schreef PumaStreamer het volgende:
en wat is dat joh...2 stelletjes en japio er zo tussen...lekker geposeerd fotograaf...wat een kneus.
Wil je een Gouden Kooi, das mooi, respecteer het kleine zo blijf je reine en krijg je uiteindelijk al het fijne.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 18:01 schreef Borga het volgende:
[..]
Jij moet in de tegeltjes spreuken handel gaan.![]()
nogal he..zeg maar flink kots materiaal...overigens als er 1 echt stelletje is is het huub en lieke..de relatie tussen amanda en brian is simpelweg ongezond...quote:
Als je tegen de zon in foto's maakt, is het flitsen juist een heel goed hulpmiddelquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 17:55 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
hey wat denk je...heb een grote emo bek...kan flink te keer gaan ..maar ben nog altijd een oud vwo-er hersens heb ik wel..of ik ze gebruik ach wanneer ik zin heb.![]()
1 voorbeeld dat die fotograaf een amateur is...hij gebruikt een flits....BUITEN.???
totaal geen nut...zeker niet met deze zon...wat wij daarvoor gebruiken is een stukje piepschuim van 1 euro bij de gamma en reflecteren natuurlijk licht..daarom is een pro ook bijna nooit alleen of heeft veel meer dingen bij zich....beetje crea mag die wel zijn.....
wie is het eigenlijk...want ik baseer dit op mijn mening als fotograaf een ander kan het met me oneens zijn.
Wel eens van vul-flits gehoord ???quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 17:55 schreef PumaStreamer het volgende:
jah een flitser waar je de maan mee kan verlichten jah niet dat ding wat hij heeft...en daarbij ooit wel is geprobeerd met een stuk piepschuim...kan geen 2000 euro flitser tegen op. maar als je echt van fotograferen verstand hebt weet je dat ik gelijk heb...wellicht op dichte afstand is de flitser handig maar niet op die 5 meter die hij er vandaan stond.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 18:05 schreef blomst het volgende:
[..]
Als je tegen de zon in foto's maakt, is het flitsen juist een heel goed hulpmiddel
jah lieverd tuurlijk...fill in noemen ze dat ook wel...maar ga hier verder niet met jullie over in discussie .op 5 meter afstand met die zon heeft die flits geen kut zin...maar ga lekker nu naar buiten en probeer het zelf zou ik zeggen..maar laat lekker verder hangen want mij boeit het ongeveer een halve cos niet meer..quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 18:07 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Wel eens van vul-flits gehoord ???
ach...weet je ik zie het zo...wie is er nou fotograaf...en daar eindigt deze discussie voor mij...vind het verder niet zo boeiend.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 18:08 schreef HenrySpencer het volgende:
Gelukkig heb je je bescheidenheid mee.
En je zegt dat iemand hier een grote bek heeft, bedoel je dan niet jezelf ofzo?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 18:08 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
jah lieverd tuurlijk...fill in noemen ze dat ook wel...maar ga hier verder niet met jullie over in discussie .op 5 meter afstand met die zon heeft die flits geen kut zin...maar ga lekker nu naar buiten en probeer het zelf zou ik zeggen..maar laat lekker verder hangen want mij boeit het ongeveer een halve cos niet meer..
Ik kan jou nu wel van allesquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 18:08 schreef PumaStreamer het volgende:
maar ga hier verder niet met jullie over in discussie
jah lees effe goed terug dan..ik zei ik heb een grote bek...oeps...effe lezen voor je je mond open trekt.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 18:11 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
En je zegt dat iemand hier een grote bek heeft, bedoel je dan niet jezelf ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |