abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52079481
en wat is dat joh...2 stelletjes en japio er zo tussen...lekker geposeerd fotograaf...wat een kneus.
pi_52079500
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 17:59 schreef ScofieldM het volgende:
Nadia reageert terwijl ze ziet hoe Brian en Amanda staan:"kijk die Aman dit is mijn man grrrrr hahahaha"
Het is maar dat je het ff weet Nada
Dolf is de baas
Insaantje
  † In Memoriam † vrijdag 3 augustus 2007 @ 18:00:52 #178
137949 Disana
pi_52079513
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 17:55 schreef PumaStreamer het volgende:

[..]

hey wat denk je...heb een grote emo bek...kan flink te keer gaan ..maar ben nog altijd een oud vwo-er hersens heb ik wel..of ik ze gebruik ach wanneer ik zin heb.

1 voorbeeld dat die fotograaf een amateur is...hij gebruikt een flits....BUITEN.???

totaal geen nut...zeker niet met deze zon...wat wij daarvoor gebruiken is een stukje piepschuim van 1 euro bij de gamma en reflecteren natuurlijk licht..daarom is een pro ook bijna nooit alleen of heeft veel meer dingen bij zich....beetje crea mag die wel zijn.....

wie is het eigenlijk...want ik baseer dit op mijn mening als fotograaf een ander kan het met me oneens zijn.
Je bent weer lekker op dreef zeg , wie heeft er hier een grote bek? Je maakt die man uit voor amateur , terwijl jij zelf ook wel weet dat hij dat niet is , deze foto's gaan namelijk overal rond dus daarvoor heeft Talpa Media ook een goede fotograaf voor , zo slim zijn ze wel. Ruik ik jaloezie?
pi_52079521
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 17:51 schreef PumaStreamer het volgende:

[..]

daarom worden deze mensen nooit echt rijk...en als de winner iets krijg is het zo op...waarom...omdat ze nog niet eens de boter op hun brood respecteren. Kinderen in de arme landen zouden 10 jaar kunnen vreten voor wat die ranzige mensen hebben weggegooid..daarbij...wie ut kleine niet respecteerd zal nooit het grote proeven..misschien wel proeven maar zeker niet houden.
Jij moet in de tegeltjes spreuken handel gaan.
Well I know one thing that really is true
This here's a zoo and the keeper ain't you
  vrijdag 3 augustus 2007 @ 18:01:34 #181
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_52079522
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_52079526
Wie is die vrouw op de "achtergrond" is dat de moeder van die fotograaf ofzo?
pi_52079536
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 18:00 schreef Disana het volgende:
[afbeelding]
Wie is die kerel helemaal links?
X
X
X
pi_52079550
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 17:59 schreef PumaStreamer het volgende:
en wat is dat joh...2 stelletjes en japio er zo tussen...lekker geposeerd fotograaf...wat een kneus.
hypokriet
pi_52079567
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 18:01 schreef Borga het volgende:

[..]

Jij moet in de tegeltjes spreuken handel gaan.
Wil je een Gouden Kooi, das mooi, respecteer het kleine zo blijf je reine en krijg je uiteindelijk al het fijne.
  vrijdag 3 augustus 2007 @ 18:04:06 #186
167797 mistinguett
seul dieu peu me judge
pi_52079585
ik zou wel eens een foto van nadia's moeder willen zien, ik denk dat ze daar heel erg op lijkt namelijk.
de grove bouw en de afwezigheid van vrouwelijke vormen in haar heupgebied komen denk ik daarvandaan, geen mooie vorm tanden ook, net iets te veel uit elkaar, en te dunne lippen.
ik heb een vermoeden dat als je haar ziet je dwars door naadje heenkijkt, een lilleke hollandsche vrouw met een exotisch sausje, alleen die ogen zijn echt goed gelukt, die máken haar hoofd dan ook, gelukkig voor haar, heeft ze toch nog iets.
ik zie die moeder iig helemaal voor me als ik naar die pijpsnol kijk.
well, my heart knows me better then i know myself
so i'm gonna let it do all the talking
pi_52079596
Ow das die make dame...kan die ook niet een stukkie pieschuim vast houden dan??
pi_52079602
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 18:02 schreef Frasier het volgende:

[..]

Wie is die kerel helemaal links?
Dat is een figurant
pi_52079622
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 18:02 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:

[..]

hypokriet
nogal he..zeg maar flink kots materiaal...overigens als er 1 echt stelletje is is het huub en lieke..de relatie tussen amanda en brian is simpelweg ongezond...
pi_52079625
quote:

[..]

hey wat denk je...heb een grote emo bek...kan flink te keer gaan ..maar ben nog altijd een oud vwo-er hersens heb ik wel..of ik ze gebruik ach wanneer ik zin heb.

1 voorbeeld dat die fotograaf een amateur is...hij gebruikt een flits....BUITEN.???

totaal geen nut...zeker niet met deze zon...wat wij daarvoor gebruiken is een stukje piepschuim van 1 euro bij de gamma en reflecteren natuurlijk licht..daarom is een pro ook bijna nooit alleen of heeft veel meer dingen bij zich....beetje crea mag die wel zijn.....

wie is het eigenlijk...want ik baseer dit op mijn mening als fotograaf een ander kan het met me oneens zijn.
Als je tegen de zon in foto's maakt, is het flitsen juist een heel goed hulpmiddel
Goedemorgen :W
  vrijdag 3 augustus 2007 @ 18:07:14 #191
182228 dgk_fan
Dennis Bax RULEZ !!!!!!!
pi_52079670
quote:

Wel eens van vul-flits gehoord ???
pi_52079681
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 18:05 schreef blomst het volgende:

[..]

Als je tegen de zon in foto's maakt, is het flitsen juist een heel goed hulpmiddel
jah een flitser waar je de maan mee kan verlichten jah niet dat ding wat hij heeft...en daarbij ooit wel is geprobeerd met een stuk piepschuim...kan geen 2000 euro flitser tegen op. maar als je echt van fotograferen verstand hebt weet je dat ik gelijk heb...wellicht op dichte afstand is de flitser handig maar niet op die 5 meter die hij er vandaan stond.
  † In Memoriam † vrijdag 3 augustus 2007 @ 18:07:41 #193
137949 Disana
pi_52079685
Huub is blij met de foto's. De vorige zijn 9 maanden geleden gemaakt, daar lijken ze echt niet meer op, zegt hij.
pi_52079709
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 18:07 schreef dgk_fan het volgende:

[..]

Wel eens van vul-flits gehoord ???
jah lieverd tuurlijk...fill in noemen ze dat ook wel...maar ga hier verder niet met jullie over in discussie .op 5 meter afstand met die zon heeft die flits geen kut zin...maar ga lekker nu naar buiten en probeer het zelf zou ik zeggen..maar laat lekker verder hangen want mij boeit het ongeveer een halve cos niet meer..
pi_52079722
Gelukkig heb je je bescheidenheid mee.
Ohhh! Why do I have three kids and no money? Why can't I have NO kids and three money?"
(Homer Simpson)
pi_52079738
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 18:08 schreef HenrySpencer het volgende:
Gelukkig heb je je bescheidenheid mee.
ach...weet je ik zie het zo...wie is er nou fotograaf...en daar eindigt deze discussie voor mij...vind het verder niet zo boeiend.

Ik vind het een kunst om NOOIT een flits te gebruiken...met elke donkertje alles natuurlijk houden...zo kan je van een stil leven een rembrand maken door natuurlicht maar zoals ik al zei..ieder zijn eigen ding..heb niet zo'n enorme zin in supe rdiscussies wat inmiddels is het offtopic.
pi_52079794
Ik hoop dat Lieke straks zegt : Ok, kook nu zelf maar, ik doe het niet meer.
Dan kunnen Amandel en 3 navel eindelijk eens gaan koken.
pi_52079795
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 18:08 schreef PumaStreamer het volgende:

[..]

jah lieverd tuurlijk...fill in noemen ze dat ook wel...maar ga hier verder niet met jullie over in discussie .op 5 meter afstand met die zon heeft die flits geen kut zin...maar ga lekker nu naar buiten en probeer het zelf zou ik zeggen..maar laat lekker verder hangen want mij boeit het ongeveer een halve cos niet meer..
En je zegt dat iemand hier een grote bek heeft, bedoel je dan niet jezelf ofzo?
  vrijdag 3 augustus 2007 @ 18:13:24 #199
182228 dgk_fan
Dennis Bax RULEZ !!!!!!!
pi_52079827
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 18:08 schreef PumaStreamer het volgende:
maar ga hier verder niet met jullie over in discussie
Ik kan jou nu wel van alles
over cameratechnieken en instellingen gaan vertellen, maar daar gaat dit topic ten
eerste niet over, en ten tweede wil je er niet over discussieren (Omdat je er
niet zoveel vanaf weet als ik ??) Dus laaaamaaaar....
pi_52079830
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 18:11 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:

[..]

En je zegt dat iemand hier een grote bek heeft, bedoel je dan niet jezelf ofzo?
jah lees effe goed terug dan..ik zei ik heb een grote bek...oeps...effe lezen voor je je mond open trekt.

On topic: als ik japio in zijn pakkie zie is die niet echt afgevallen ofwel?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')