sinds het digitale tijdperk denkt iedere mongool dat die kan fotograferen...vermoeiend. ik had al een camera in mijn hand toen ik 4 was. dat ik pas 25 jaar later ontdek dat ik daar ook echt wat mee wil doen is niet belangrijk verder...ben jong zat nog.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 17:40 schreef FdW het volgende:
[..]
Meningen van amateurs zijn niet interessant![]()
Het ging helemaal niet om fotograferen, maar om de vergelijking van de pop met nena...quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 17:44 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
sinds het digitale tijdperk denkt iedere mongool dat die kan fotograferen...vermoeiend. ik had al een camera in mijn hand toen ik 4 was. dat ik pas 25 jaar later ontdek dat ik daar ook echt wat mee wil doen is niet belangrijk verder...ben jong zat nog.
Het plan van Huub is om het demonstratief in de vuilnisemmer te dumpenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 17:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat er met het eten gaat gebeuren als de bbq komt. Bewaren tot morgen?
Er liepen een muis en een kameel in de woestijn, zegt die muis tegen de kameel: "Wat maken wij een hoop stof he?"quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 17:42 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Amateurs...eat chit wijfie...als jij zo veel geld heb als ik goed fotografeer zou jij nu met je dikke reet op een tropisch eiland zitten.
hahaha..ok grappig kom is een keer voor mijn lens. zou ik zeggen. maar hoezo amateur wat een pop betreft dan snap ik je opmerking helemaal niet meer.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 17:46 schreef FdW het volgende:
[..]
Het ging helemaal niet om fotograferen, maar om de vergelijking van de pop met nena...![]()
Ik kan nog geen begonia fotograferen![]()
![]()
En meningen van amateurs die niet neuken zijn helemaal niet interessantquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 17:40 schreef FdW het volgende:
[..]
Meningen van amateurs zijn niet interessant![]()
Bah, dat gaat in tegen alles wat ik heb geleerd over eten.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 17:48 schreef Clank het volgende:
[..]
Het plan van Huub is om het demonstratief in de vuilnisemmer te dumpen![]()
dat was het in 1e instantie maar Brian was het er niet mee eens. Nu wilden ze gewoon ergens anders gaan zitten eten zodat Lieke alleen zatquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 17:48 schreef Clank het volgende:
[..]
Het plan van Huub is om het demonstratief in de vuilnisemmer te dumpen![]()
applaus for a nice comeback...wow die is oud...mijn god minimaal 20 jaar.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 17:48 schreef mazaru het volgende:
[..]
Er liepen een muis en een kameel in de woestijn, zegt die muis tegen de kameel: "Wat maken wij een hoop stof he?"
![]()
Ik heb je inderdaad onderschat, ik dacht dat je hem niet zou vattenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 17:49 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
applaus for a nice comeback...wow die is oud...mijn god minimaal 20 jaar.
daarom worden deze mensen nooit echt rijk...en als de winner iets krijg is het zo op...waarom...omdat ze nog niet eens de boter op hun brood respecteren. Kinderen in de arme landen zouden 10 jaar kunnen vreten voor wat die ranzige mensen hebben weggegooid..daarbij...wie ut kleine niet respecteerd zal nooit het grote proeven..misschien wel proeven maar zeker niet houden.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 17:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Bah, dat gaat in tegen alles wat ik heb geleerd over eten.
Lijkt me ook een beter idee.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 17:49 schreef Anderkeertje het volgende:
[..]
dat was het in 1e instantie maar Brian was het er niet mee eens. Nu wilden ze gewoon ergens anders gaan zitten eten zodat Lieke alleen zat
hey wat denk je...heb een grote emo bek...kan flink te keer gaan ..maar ben nog altijd een oud vwo-er hersens heb ik wel..of ik ze gebruik ach wanneer ik zin heb.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 17:50 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik heb je inderdaad onderschat, ik dacht dat je hem niet zou vatten![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |