Precies, op m'n opleiding VBO-verkoop (quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:38 schreef Zwansen het volgende:
Dat noemen ze cross-selling.
Zout op man. Straks ga je zeker ook zeggen dat het bier van jullie beter is...quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:42 schreef Pool het volgende:
[..]
Wel net de enige 2 provincies waar ze die dingen een beetje kunnen bakken. Maar noemen jullie je eigen slappe zooi maar patat hoor.![]()
Patat dus, klaar.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:24 schreef benchMarc het volgende:
Het is friet. Klaar.
De van Dale is dan ook een Hollands complot.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 09:44 schreef Zon het volgende:
Zal het nog een keer vermelden, uit de van Dale:
pa·tat (de ~)
1 in reepjes gesneden en vervolgens in gesmolten vet of olie gebakken aardappels => friet, frieten, patates frites
2 (~ten) [Belg., inf.] aardappel
3 [Belg., inf.] klap, slag
pa·ta·tes fri·tes (de ~ (mv.))
1 patat
friet (de ~, ~en)
1 patat
frie·ten (de ~ (mv.))
1 patat
friet·je (het ~, ~s)
1 stukje patat => patatje
2 portie patat => patatje
friet·kraam (het, de ~)
1 patatkraam
Als er bij mij iemand friet zou bestellen dan zou ik hem een aai over zijn bol geven en een lolly in zijn knuistjes drukken.quote:Op zondag 5 augustus 2007 03:59 schreef Cinch het volgende:
Als iemand bij mij 1 patat zou bestellen zou ik hem/haar een aardappel geven.
Als ik bij jou patat kwam halen, zou ik je een scheet in je smoel laten.quote:Op zondag 5 augustus 2007 04:10 schreef Morwen het volgende:
[..]
Als er bij mij iemand friet zou bestellen dan zou ik hem een aai over zijn bol geven en een lolly in zijn knuistjes drukken.
Nog altijd even subtiel zie ikquote:Op zondag 5 augustus 2007 04:18 schreef newsman het volgende:
[..]
Als ik bij jou patat kwam halen, zou ik je een scheet in je smoel laten.![]()
![]()
Hoor jij niet iemand anders lastig te vallen?quote:
Ken je verder niet, dus neequote:Op zondag 5 augustus 2007 04:28 schreef Morwen het volgende:
[..]
Hoor jij niet iemand anders lastig te vallen?
Het is friet. Patat klinkt pauperig en IQ-loos.quote:Op maandag 6 augustus 2007 01:47 schreef Kreupelhout het volgende:
PATAT!
Helaas frietverslaafden... Het is gewoon patat, omdat friet gewoon stom klinkt...
Patat
Friet
Kloptquote:Op maandag 6 augustus 2007 02:14 schreef Juup© het volgende:
[..]
Het is friet. Patat klinkt pauperig en IQ-loos.
Dat zijn voor mij ook altijd dingen waar ik met vooral om kwart over twee 's nachts heel druk over kan makenquote:Op maandag 6 augustus 2007 02:14 schreef Juup© het volgende:
[..]
Het is friet. Patat klinkt pauperig en IQ-loos.
Mijn voorspellingen kloppen altijd weer feilloosquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:21 schreef Agiath het volgende:
33? daar moet je trots op wezen
Met een beetje geluk eindigt dit weer op een friet vs patat topic en haal je makkelijk die 300
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |