quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:12 schreef Lausteen het volgende:
Ergste was toen ik een patatje mét bestelde.
Dat grietje (van niet nader te noemen afkomst) zo van: oke, met ... (wat) ?
OT: niet janken gast.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:18 schreef BrandX het volgende:
de zin Éen patat met alstublieft namen wij bij nieuwe kids op de manege altijd hééééél letterlijk. Met stoïcijns gezicht naar de keuken en met letterlijk een patatje met een druppel mayonaise op een servetje afgeven aan het kind in kwestie.
Hoewel flauw en afgezaagd, toch altijd weer leuk die ubersprakeloze gezichten van die kids
(om vervolgens na een paar tellen het kwartje te laten vallen, een bakje vol patat tevoorschijn te toveren natuurlijk)
da's geen patat, dat is een aardappel, waar meerdere patatjes van gemaakt kunnen wordenquote:
Ja echt wel te gek!!!!!!!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:26 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
BÔH GEK WAT MOET JIJ EEN FANTASTISCH LEVEN HEBBEN ZEG!
!
!
Leer Nederlandsquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:27 schreef BrandX het volgende:
[..]
da's geen patat, dat is een aardappel, waar meerdere patatjes van gemaakt kunnen worden
N00b als je het nog niet snaptquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:28 schreef BrandX het volgende:
[..]
![]()
zegt iemand die het woord 'bôh' in zijn zinnen gebruikt
herkenning of gewoon een jeugdtrauma?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:29 schreef Thomas B. het volgende:
wat een zeurpiet ben jij... jij wordt later zeker ook zo'n oude, verzuurde man die ballen van kinderen leksteekt?
iemand uitmaken voor n00b of mongool omdat diegene een woordgrapje niet gelijk oppikt getuigt ook echt van intelligentie....quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:32 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
N00b als je het nog niet snapt
Een patat is een aardappel![]()
Grapjes uit moeten leggen aan mongolen![]()
Zegt iemand die bij de manege werkt (quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:35 schreef BrandX het volgende:
[..]
iemand uitmaken voor n00b of mongool omdat diegene een woordgrapje niet gelijk oppikt getuigt ook echt van intelligentie....![]()
wees trots en gaat henen![]()
lol, ooit als vrijwilliger een tijdje op zaterdagochtend achter de bar gestaan. Nauwelijks een baan te noemen, en zeker niet werkenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:37 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Zegt iemand die bij de manege werkt ()
geen van beide... zo'n beeld heb ik gewoon bij mensen als ik ze over niks hoor zeuren en, erger nog, er een topic over gaan openen...quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:33 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
herkenning of gewoon een jeugdtrauma?![]()
Dat zijn echt dingen waarmee je het bloed onder de nagels van sommige mensen vandaan haalt...quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:18 schreef BrandX het volgende:
de zin Éen patat met alstublieft namen wij bij nieuwe kids op de manege altijd hééééél letterlijk. Met stoïcijns gezicht naar de keuken en met letterlijk een patatje met een druppel mayonaise op een servetje afgeven aan het kind in kwestie.
Hoewel flauw en afgezaagd, toch altijd weer leuk die ubersprakeloze gezichten van die kids
(om vervolgens na een paar tellen het kwartje te laten vallen, een bakje vol patat tevoorschijn te toveren natuurlijk)
Jij plast dan ook zittend...quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:53 schreef BrauN het volgende:
Waarom is dit onderhand nog geen friet-patat discussie?!
Als je bij mij 'een patat' zou bestellen zou ik je keihard op je bakkes slaan! Want het is 'friet'.
Je raakt de eigenlijke essentie van het topic: mensen die zeiken om niks...quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:53 schreef BrauN het volgende:
Als je bij mij 'een patat' zou bestellen zou ik je keihard op je bakkes slaan! Want het is 'friet'.
"bakkes"quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:53 schreef BrauN het volgende:
Jij begon met haten kilquote:
alsof die gast die gast achter de toonbank dat weet..quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:15 schreef Kreupelhout het volgende:
Ja maar met dit weer zweet ik me een ongeluk, dus mayo heb ik niet nodig
Mijn vakantie is alweer om, zit op een veel te warm kantoor rsi te kweken en wil ff lekker zeiken hier
ja idd ik heb ook liever dat het gemeente duurtquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:23 schreef IHVK het volgende:
Heel veel mensen zeggen dat en klagen dan achteraf dat er geen mayo opzit.
Ik vraag ook alles twee keer aan klanten, als ze bijvoorbeeld een strippenkaart of beltegoed willen.
Nee, ik wil toch een blauwe sorry, of nee ik wil geen T-mobile, nee ik bedoel Malboro Light
En dan moet jij weer annuleren enzo en dat duurt veel te land daarom.
"Wilt u er ook drinken bij?"quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:38 schreef Zwansen het volgende:
Dat noemen ze cross-selling.
Als op het menubord patat staat, dan is het patat en geen friet.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:28 schreef Maisnon het volgende:
Friet dus.
Als er daadwerkelijk 'patat' op het menubord staat moet je JUIST friet bestellen en daarna de uitbater er op wijzen dat zijn menubord fout is.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:39 schreef 700MB het volgende:
[..]
Als op het menubord patat staat, dan is het patat en geen friet.
Nee, de uitbater biedt een product aan dat 'patat' heet. Al kreeg je een bord macaroni als je patat besteld, als zijn bedoeling is om dat product, om wat voor reden dan ook, onder de naam patat te verkopen, dan is het menubord correct.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:41 schreef BrauN het volgende:
Als er daadwerkelijk 'patat' op het menubord staat moet je JUIST friet bestellen en daarna de uitbater er op wijzen dat zijn menubord fout is.
Maar het is verschrikkelijk misleidend en dus klantonvriendelijk.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:47 schreef 700MB het volgende:
[..]
Nee, de uitbater biedt een product aan dat 'patat' heet. Al kreeg je een bord macaroni als je patat besteld, als zijn bedoeling is om dat product, om wat voor reden dan ook, onder de naam patat te verkopen, dan is het menubord correct.
beetje kromme vergelijking aangezien je een bepaald product mag verwachten bij een bepaalde naamquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:47 schreef 700MB het volgende:
[..]
Nee, de uitbater biedt een product aan dat 'patat' heet. Al kreeg je een bord macaroni als je patat besteld, als zijn bedoeling is om dat product, om wat voor reden dan ook, onder de naam patat te verkopen, dan is het menubord correct.
Voor wat, lieve PeZu?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:51 schreef PeZu het volgende:
[..]
beetje kromme vergelijking aangezien je een bepaald product mag verwachten bij een bepaalde naam
lijkt me niet dat je het lang volhoudt als je appels voor verkoopt
Het is niet misleidend. Je kan niet met alle domme klanten rekening gaan houden.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:49 schreef BrauN het volgende:
Maar het is verschrikkelijk misleidend en dus klantonvriendelijk.
Friet is Belgische patat.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:49 schreef BrauN het volgende:
Die gele gebakken pinnen zijn frieten en dat heet geen patat. Een patat is een hele aardappel en die wil je toch niet? Wanneer leren ze het nou eens.
peren mijn waarde braunquote:
Friet is Belgische patat? Belgische patat is een aardappel, konthoofd.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:51 schreef 700MB het volgende:
[..]
Het is niet misleidend. Je kan niet met alle domme klanten rekening gaan houden.
[..]
Friet is Belgische patat.
Dat jij bepaalde aannames doet moet je zelf weten.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:51 schreef PeZu het volgende:
beetje kromme vergelijking aangezien je een bepaald product mag verwachten bij een bepaalde naam
Dat hangt er helemaal vanaf. Er zullen altijd mensen zijn die er onterecht moeilijk over doen, maar die hou je altijd.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:51 schreef PeZu het volgende:
lijkt me niet dat je het lang volhoudt als je appels voor verkoopt
Nee, dat heb je verkeerd om.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:53 schreef BrauN het volgende:
Friet is Belgische patat? Belgische patat is een aardappel, konthoofd.
Dan ga jij met andere muggen om dan ik.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:54 schreef 700MB het volgende:
[..]
Nee, dat heb je verkeerd om.
Net zoiets als muggen en vliegen. Een mug steekt niet, dat doen alleen vliegen. Dat doet men ook vaak verkeerd om.
Nee, ze zoemen alleen maar irritant.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:56 schreef BrauN het volgende:
Maar ik voel 'm al weer aankomen... "Muggen steken niet maar prikken en zuigen dan."
nee je moet nergens meer van uit kunnen gaan das veel handigerquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:53 schreef 700MB het volgende:
[..]
Dat jij bepaalde aannames doet moet je zelf weten.
[..]
Dat hangt er helemaal vanaf. Er zullen altijd mensen zijn die er onterecht moeilijk over doen, maar die hou je altijd.
Ze steken toch, mongool!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:57 schreef 700MB het volgende:
[..]
Nee, ze zoemen alleen maar irritant.
OMG, ik wist dat je van die slag was. Raspatat! Ladies and gentlemen, we have a homosexual in da house!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:58 schreef 700MB het volgende:
Maar hoe dan ook, als het geen raspatat is heb ik geen interesse.![]()
So gig, zullen we eens even die schimmel van die pepernoten afkrabben, Edgar?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:59 schreef BrauN het volgende:
[..]
OMG, ik wist dat je van die slag was. Raspatat! Ladies and gentlemen, we have a homosexual in da house!
Nee, dat is een vlieg.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:59 schreef PeZu het volgende:
hier heb je zo'n niet stekende mug
[afbeelding]
hee wat doet hij nu
doet ie anders nooit hoor
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:59 schreef BrauN het volgende:
OMG, ik wist dat je van die slag was. Raspatat! Ladies and gentlemen, we have a homosexual in da house!
Het spijt me dat ik het vraag, maar krijgen jouw hersenen soms te weinig zuurstof om de een of andere reden? Ik maak me serieus zorgen.quote:
nee dat is een malaria MUG, mugquote:
Neequote:Op vrijdag 3 augustus 2007 17:00 schreef BrauN het volgende:
[..]
"Patat-zeggers" bestellen toch een patatje pinda?
En dat bekt weer niet lekker.quote:Het is FRIET SATE, godver.
Maar die mensen zijn lang niet zo erg als imbecielen die denken dat MSN-smilies hier ook werken.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 17:08 schreef Seneca het volgende:
NOG erger zijn mensen die een "patatje ZONDER met" bestellen :S
True. Helaas zijn er NOG ergere imbecielen die denken dat de :S smiley een uitvinding is van MSN.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 17:10 schreef BrauN het volgende:
[..]
Maar die mensen zijn lang niet zo erg als imbecielen die denken dat MSN-smilies hier ook werken.
das is idd hetzelfde als neuken zonder klaarkomenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 17:19 schreef gelly het volgende:
Wie vreet er dan ook patat zonder saus ?
Tsja, dat ligt eraan wat je gewend bent, hè. Voor mij klinkt patat dan weer vies en week.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 17:17 schreef Kreupelhout het volgende:
Patatje
Patatje met
Patatje oorlog
Patatje pinda
Patatje speciaal...
Klinkt toch niet lekker als je een friet oorlog bestelt...
Frietsaus om precies te zijn.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:12 schreef hugecooll het volgende:
Sjongejonge, vrijwel iedereen bestelt op zijn minst 1 saus bij zijn friet waarvan mayonaise de meest gevraagde is, zo vreemd is zijn vraag dus niet...
Dat zeg ik toch niet, snotjong.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 17:17 schreef Seneca het volgende:
[..]
True. Helaas zijn er NOG ergere imbecielen die denken dat de :S smiley een uitvinding is van MSN.
Helaas geeft de van Dale je ongelijk:quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:49 schreef BrauN het volgende:
[..]
Maar het is verschrikkelijk misleidend en dus klantonvriendelijk.
Die gele gebakken pinnen zijn frieten en dat heet geen patat. Een patat is een hele aardappel en die wil je toch niet? Wanneer leren ze het nou eens.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:33 schreef djenneke het volgende:
Doe gewoon eens een keertje lief joh!
Jij bent ook wel lief hoor.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:33 schreef djenneke het volgende:
Doe gewoon eens een keertje lief joh!
Ik had het dan ook tegen TSquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:36 schreef Pool het volgende:
[..]
Jij bent ook wel lief hoor.![]()
Maar TS verdient geen lieve reacties als hij het eerzame beroep van frietbakker belachelijk maakt, door deze hardwerkende mensen uit te schelden voor achterlijke patatbakkers met frikandellen in hun oren en krokettenvulling in hun hoofd die hun eigen menu niet kennen en iets anders van je bestelling maken.
10 vd 12 provincies zeggen patatquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:36 schreef Pool het volgende:
[..]
Jij bent ook wel lief hoor.![]()
Maar TS verdient geen lieve reacties als hij het eerzame beroep van frietbakker belachelijk maakt, door deze hardwerkende mensen uit te schelden voor achterlijke patatbakkers met frikandellen in hun oren en krokettenvulling in hun hoofd die hun eigen menu niet kennen en iets anders van je bestelling maken.
Hier zeggen we gewoon friet hoor, we zijn geen Belgenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:39 schreef PeZu het volgende:
[..]
10 vd 12 provincies zeggen patat![]()
2 provincies die net zo goed bij belge en duitsland konden horen roepen friet
patat dus
Wel net de enige 2 provincies waar ze die dingen een beetje kunnen bakken. Maar noemen jullie je eigen slappe zooi maar patat hoor.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:39 schreef PeZu het volgende:
[..]
10 vd 12 provincies zeggen patat![]()
2 provincies die net zo goed bij belge en duitsland konden horen roepen friet
patat dus
mijn patatten zijn nooit slapquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:42 schreef Pool het volgende:
[..]
Wel net de enige 2 provincies waar ze die dingen een beetje kunnen bakken. Maar noemen jullie je eigen slappe zooi maar patat hoor.![]()
Leer jij juist maar Nederlands aap, een aardappel heet hier nog altijd een aardappel, patat is Vlaams. En dus noem ik friet gewoon lekker patat, want dat lult veel fijner. Ik bedoel, "één friet met", dat klinkt toch nergens naar? Neuh.quote:
Vraag de volgende keer om friet, misschien begrijpen ze jou dan welquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:06 schreef Kreupelhout het volgende:
"Patat mayo?", wordt er dan gevraagd...
Ik bestel toch gvd wat er op het menu staat : "Patat" en niet hetgeen eronder staat "Patat met"...
Klacht: achterlijke patatbakkers met frikandellen in hun oren en krokettenvulling in hun hoofd die hun eigen menu niet kennen en iets anders van je bestelling maken.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:46 schreef De_Postbode het volgende:
[..]
Leer jij juist maar Nederlands aap, een aardappel heet hier nog altijd een aardappel, patat is Vlaams. En dus noem ik friet gewoon lekker patat, want dat lult veel fijner. Ik bedoel, "één friet met", dat klinkt toch nergens naar? Neuh.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |