We hebben geen Suarez meer nodig johquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:00 schreef Fides het volgende:
Rommedahl moet duidelijk gewoon in de basis staan bij Ajax. Goed dat HtC gewoon een aanvaller inbracht voor een verdediger.
Inderdaad. Of hij had Colin eruit moeten halen en Van der Wiel moeten laten staan. Ik vond Van der Wiel ook beter spelen dan Colin en Ogararu. Meer lef en een betere pass.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:09 schreef dantes_inferno86 het volgende:
Henk had Van Der Wiel gewoon moeten laten staan en Ogararu er uit moeten halen.
En dan is er een knurft die valt over de "domme" overtredingen van Heitinga de eerste vijf minuten. Die eerste was om te laten weten dat Hleb niet zomaar even voorbij kan, die tweede kan ik me niet meer voor de geest halen. De as is best prima als Stam fit is.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:12 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Inderdaad. Of hij had Colin eruit moeten halen en Van der Wiel moeten laten staan. Ik vond Van der Wiel ook beter spelen dan Colin en Ogararu. Meer lef en een betere pass.
En als we Heitinga en Sneijder toch niet hadden he, wat een helden.
3-4-3quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:14 schreef Fides het volgende:
Gewoon zonder vleugelverdedigers spelen. Ogararu en Colin zijn toch vrij matig. Vermaelen is beter centraal.
T is wel een beetje dun gezaaid daar, dus doe maar wel.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:02 schreef BB-boy het volgende:
[..]
We hebben geen Suarez meer nodig joh![]()
De Boer is lyrischquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:12 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Inderdaad. Of hij had Colin eruit moeten halen en Van der Wiel moeten laten staan. Ik vond Van der Wiel ook beter spelen dan Colin en Ogararu. Meer lef en een betere pass.
En als we Heitinga en Sneijder toch niet hadden he, wat een helden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |