Martin Latka hebben ze ook nog, aardige speler die kort in Engeland is geweest.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:47 schreef Radegast het volgende:
[..]
Kwalitatief iets minder.
Smicer voetbalt er, en voor de rest zegt alleen de naam Belaid me iets, die heeft bij de reserves van PSV rondgelopen vorig seizoen.
Open dag is ook iets meer gericht op de jeugdquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 17:28 schreef Doezelhaar het volgende:
Ach, afscheid nemen zaterdag is nog altijd beter dan een Open Dag hebben op P2.
En straks met twee benen d'r uit, omdat het toch niet zo makkelijk was als ze dachtenquote:
Iddquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 17:50 schreef devv05 het volgende:
Eén been in de CL
Laat maar komen die 2 spelers erbij, graag voor woensdag a.s.
Hij heeft er een!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 17:26 schreef methodmich het volgende:
[..]
Overigens best opmerkelijk dat Gabri geen eigen topic heeft.
Nee, hijs geblesseerd.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 17:10 schreef jna het volgende:
[..]
Staat zo lullig. Afscheid nemen in een psv trainingspak![]()
Had wel een ernstige blessure (afgescheurde achillespees), vandaar dat hij weinig heeft gespeeld.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 18:23 schreef Chivu het volgende:
Gerard mag wat mij betreft ook komen hoor, als hij op links uit de voeten kan. Transfervrij kun je je geen buil vallen, en ook z'n weinige speelminuten de laatste 2 jaar hoeven niets te zeggen. Kijk naar Gabri.
Samen naar de rechtzaal en voor 7 miljoen oppikkenquote:
20:00quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:17 schreef MaxC het volgende:
We halen het gewoon
Is volgende week zaterdag de JC-schaal om 18:00?
dagje uit in de rechtzaal altijd leukquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 18:36 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Samen naar de rechtzaal en voor 7 miljoen oppikken![]()
Lijkt me een prima ideequote:Op vrijdag 3 augustus 2007 18:06 schreef Sethje het volgende:
[..]
Heerenveen thuis weer even een biertje doen? Is lang geleden man
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |