Omgquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:30 schreef SlimShady het volgende:
als de stewardess veiligheidsinstructies laat zien, opstaan en gaan jumpen.
Ik dacht het vliegtuig gaat op de kop vliegenquote:Op maandag 13 augustus 2007 11:23 schreef zatoichi het volgende:
Afgelopen donderdag deed de piloot het voor ons. Vliegtuig maakt halverwege een draai van 180 graden en we krijgen de mededeling dat wegen een technisch probleem we terug moeten naar Oslo. Nog geen vijf minuten later draait hij weer 180 graden en krijgen we de mededeling dat we toch verder kunnen naar Amsterdam.
Die piloten lachten zich waarschijnlijk een breuk van alle reacties van de passagiers
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:19 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
Of beter! Neem confetti mee, een fles champagne en van die slierten mee. Op de helft van de vlucht opstaan en schreeuwen: "WE ZIJN OVER DE HELFT!", confetti strooien, de slierten gooien, en de champagne openen.
of: "wilt u ook een slaaptabletje?"quote:Op maandag 13 augustus 2007 15:50 schreef Houzer het volgende:
Als iemand voor je ligt te pitten. Op zn schouder kloppen, als hij je dan aankijkt tegen hem zeggen:
Ze wouden je wakker maken, maar ik heb gezegd dat ze dat niet mochten doen.
Ik moest wel ff lachenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:56 schreef deepart het volgende:
Of je drukt op het knopje en zegt tegen de stewardess "ik moet er hier uit"
net als ik de bus
niet?
oww
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:30 schreef SlimShady het volgende:
als de stewardess veiligheidsinstructies laat zien, opstaan en gaan jumpen.
TVPquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:09 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Mjah, heb dat geintje al eens uitgehaald bij een bus in Leiden, terwijl vrienden het van een afstandje op namen. Zal vanavond eens kijken of ik dat filmpje nog heb.
En dan voor de vlucht nog op het vliegtuig de naam veranderen in Jump-o 747 zekerquote:Op maandag 27 augustus 2007 19:24 schreef SlimShady het volgende:
met z'n allen jumpend in een Jumbo 747!
*glimlach*quote:Op maandag 27 augustus 2007 19:27 schreef snadrem het volgende:
[..]
En dan voor de vlucht nog op het vliegtuig de naam veranderen in Jump-o 747 zeker![]()
![]()
hey... hebben ze je weer vrij gelaten?quote:Op maandag 21 januari 2008 16:59 schreef Trannellius het volgende:
Oh, Zaterdag naar Spanje, spannneennndnndndndndd
zoooo hey... dat is nog eens ludiekquote:Op maandag 21 januari 2008 19:22 schreef Trannellius het volgende:
Mjah, de avond voordat ik naar Bulgarije ging ben ik nog uitgeweest enzo. Ik zat 5 minuten in het vliegtuig en toen viel ik in slaap.
Ik heb wel mensen geërgerd met mijn gesnurk
Ik vin 'm leuk.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:24 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Of met z'n allen van-voor-naar-achter-van-links-naar-rechts doen, zodat het hele vliegtuig meeschommelt![]()
![]()
![]()
Is het niet handiger de babyborn dan al in de eerste plaats onder je tshirt te stoppen? Waar laat je dat kussen?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 19:43 schreef Brillebob het volgende:
Als je een meisje/vrouw bent een kussen (of iets anders) onder je trui stoppen en zeggen dat je moet bevallen. Daarna (als alle stewardessen zijn gekomen) zo heel droog een babyborn eronder vandaan halen
quote:Op woensdag 23 januari 2008 01:57 schreef DiLDoG_ het volgende:
[..]
Is het niet handiger de babyborn dan al in de eerste plaats onder je tshirt te stoppen? Waar laat je dat kussen?
Tevens: werkt dit ook voor mannen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |