En je kan hem als poolstick gebruikenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:16 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Mijne kan panfluit spelen, Vader Jacob neuriën en de afwas doen.
hmm , breng me nou niet op idee-en hequote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:17 schreef Loveless85 het volgende:
tjah ik heb weleens zoals nu dat mijn vriendin op de bank ligt te slapen, en als ik dan FOK zat ben en naar bed wil dan ren ik op haar af en al roflcopterend ram ik haar dan een paar keer hard met mijn slappe lid op het hoofd, meestal is dit kunstje wel perfect om iemand meteen weer wakker te krijgen,...
Wat het verder voor invloed op je sexleven heeft zal ik maar buiten beschouwing laten
Je doet je naam in elk geval eer aanquote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:17 schreef Loveless85 het volgende:
tjah ik heb weleens zoals nu dat mijn vriendin op de bank ligt te slapen, en als ik dan FOK zat ben en naar bed wil dan ren ik op haar af en al roflcopterend ram ik haar dan een paar keer hard met mijn slappe lid op het hoofd, meestal is dit kunstje wel perfect om iemand meteen weer wakker te krijgen,...
Wat het verder voor invloed op je sexleven heeft zal ik maar buiten beschouwing laten
Slootje springenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:18 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
En je kan hem als poolstick gebruiken![]()
Bungeedumpenquote:
Ik 3x om m'n nek leggen.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:23 schreef BossFight het volgende:
Kan hem over mijn schouder gooien.
mwoah beetje gay is het wel, maar oke dan maarquote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:26 schreef Quickie_Bijt het volgende:
Mag het ook iemands anders penis zijn? Dan kan ik er best veel mee namelijk![]()
gay?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:28 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
mwoah beetje gay is het wel, maar oke dan maar
een lichtjaar overbruggenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |