abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 8 augustus 2007 @ 15:33:09 #211
56347 Faithz
ADHD Fokker
pi_52199578
tvp
Trotse mamma :)
pi_52200158
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 11:40 schreef LekkerWijf het volgende:

ik las het ook ja, moest ook meteen aan die gast denken.

Tot nu toe zijn er nog geen echte vorderingen, behalve dan dat meneer nu mijn buurman als slachtoffer heeft uitgekozen. Lullige is alleen dat die man nogal moeilijk beweegt door die hartinfarct, en die had dus de hele avond eten klaar staan maken voor de rest van de week. Vanmorgen was dus die koelkast leeg. Huisbaas is weer op de hoogte gesteld, en ook dat gaat hij terugbetalen. Het zal mij benieuwen wat er moet gebeuren voordat zo'n type eindelijk weg te krijgen is
  woensdag 8 augustus 2007 @ 15:58:00 #213
176394 TwistedDarling
Grumpy... but gorgeous.
pi_52200247
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 15:54 schreef Hmail het volgende:

[..]

Tot nu toe zijn er nog geen echte vorderingen, behalve dan dat meneer nu mijn buurman als slachtoffer heeft uitgekozen. Lullige is alleen dat die man nogal moeilijk beweegt door die hartinfarct, en die had dus de hele avond eten klaar staan maken voor de rest van de week. Vanmorgen was dus die koelkast leeg. Huisbaas is weer op de hoogte gesteld, en ook dat gaat hij terugbetalen. Het zal mij benieuwen wat er moet gebeuren voordat zo'n type eindelijk weg te krijgen is
Dat is helemaal lullig.
Die man moet ook een slot op z'n koelkast. Misschien kun jij hem daar mee helpen of de huisbaas. Als die man zo slecht ter been is.
People assume that time is a strict progression of cause to effect... but actually, from a non-linear, non-subjective viewpoint, it's more like a big ball of wibbly-wobbly... timey-wimey... stuff. (The Doctor)
  woensdag 8 augustus 2007 @ 15:59:24 #214
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_52200294
is er maar een koelkast in het hele huis?
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_52200356
Nieuw slot op de voordeur zetten en zijn spullen naar buiten flikkeren.
Hij kan toch niet aantonen dat hij daar woont(geen contract)

Doen ze bij krakers ook.
  donderdag 9 augustus 2007 @ 16:40:26 #216
13619 Cornholi0
 Are you threatening me?!
pi_52232150
Nog vorderingen? Leuk topic dit
pi_52233410
Is wel belachelijk van die buurman zeg. Ik zou gewoon die deur intrappen en verhaal gaan halen + spullen terug. Hij vind dit natuurlijk prima, dat terugbetalen. Hij hoeft niks voor zijn eten te doen en hoeft alleen maar te betelan. Alsof je elke dag eten besteld
Have fun...
  donderdag 9 augustus 2007 @ 18:11:34 #218
176394 TwistedDarling
Grumpy... but gorgeous.
pi_52234664
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 17:21 schreef Handschoen het volgende:
Is wel belachelijk van die buurman zeg. Ik zou gewoon die deur intrappen en verhaal gaan halen + spullen terug. Hij vind dit natuurlijk prima, dat terugbetalen. Hij hoeft niks voor zijn eten te doen en hoeft alleen maar te betelan. Alsof je elke dag eten besteld
Zeggen dat ie het terugbetaald is iets anders dan dat ie het daadwerkelijk terugbetaald.
People assume that time is a strict progression of cause to effect... but actually, from a non-linear, non-subjective viewpoint, it's more like a big ball of wibbly-wobbly... timey-wimey... stuff. (The Doctor)
pi_52236591
Niet echt vorderingen, ik ben aan het twijfelen of ik er aangifte van ga doen. Als ik dat doe, dan sowieso al samen met de buurman, voor hem vind ik het gewoon ongelofelijk lullig, die man moet al rondkomen van een schamel uitkerinkje, en lang niet alles gaat even makkelijk. Ik heb gewoon een fulltime baan, en dat beetje boodschappen doe ik wel opnieuw.
Los van dat alles staat natuurlijk dat ie met z'n fikken overal van af moet blijven, en zo snel mogelijk moet oprotten.

Probleem waar ik dus mee zit: Doe ik aangifte? Dat betekent een hoop gedonder en geen direct resultaat, of laat ik het zitten. Dat zorgt er voor dat er verder niets gebeurt, en deze gozer de komende maanden hier nog wel zit.
pi_52236609
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 18:11 schreef TwistedDarling het volgende:

[..]

Zeggen dat ie het terugbetaald is iets anders dan dat ie het daadwerkelijk terugbetaald.
Idd, ik heb nog steeds niets gehad, dus ik ga denk ik die gozer zo maar eens uit z'n nest rukken om te vragen waar m'n centen blijven. En natuurlijk die van de andere buurman.
pi_52237392
Oeh, spannend
Een nichterige moslim, is een Islamietje.[/b] H. Finkers
[b]Die met de hoogste percentages gaan het eerst.[/b] B. B.
|[b]DASOO
| LastFM|
  donderdag 9 augustus 2007 @ 20:10:17 #222
176394 TwistedDarling
Grumpy... but gorgeous.
pi_52237649
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 19:33 schreef Hmail het volgende:
Niet echt vorderingen, ik ben aan het twijfelen of ik er aangifte van ga doen. Als ik dat doe, dan sowieso al samen met de buurman, voor hem vind ik het gewoon ongelofelijk lullig, die man moet al rondkomen van een schamel uitkerinkje, en lang niet alles gaat even makkelijk. Ik heb gewoon een fulltime baan, en dat beetje boodschappen doe ik wel opnieuw.
Los van dat alles staat natuurlijk dat ie met z'n fikken overal van af moet blijven, en zo snel mogelijk moet oprotten.

Probleem waar ik dus mee zit: Doe ik aangifte? Dat betekent een hoop gedonder en geen direct resultaat, of laat ik het zitten. Dat zorgt er voor dat er verder niets gebeurt, en deze gozer de komende maanden hier nog wel zit.
Heb je überhaupt al contact met de politie zelf gehad eigenlijk?
Het kan geen kwaad om bij hen iig te informeren naar de mogelijkheden nietwaar?
En wat vind/wil de buurman die slecht ter been is en de huisbaas?
pi_52237752
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 20:10 schreef TwistedDarling het volgende:

[..]

Heb je überhaupt al contact met de politie zelf gehad eigenlijk?
Het kan geen kwaad om bij hen iig te informeren naar de mogelijkheden nietwaar?
En wat vind/wil de buurman die slecht ter been is en de huisbaas?
Inderdaad gewoon eens met de politie praten wat zij ervan vinden en wat zij überhaupt eventueel voor je kunnen betekenen. Je hoeft niet per se meteen aangifte te doen. Je kunt ze gewoon wel even bellen denk ik.
If the shoe doesn't fit, the shoe must be a Nazi.
pi_52238189
true, ik heb er eigenlijk nog niet zo direct aan gedacht om de politie op de hoogte te brengen, vandaar dat dat dus niet gebeurt is. Ik overleg sowieso vanavond of morgen even met mijn andere buurman, dan kijken we wel hoever we komen. De huisbaas zal er waarschijnlijk wel niet zo blij mee wezen, maar daar heb ik lichtelijk schijt aan
  donderdag 9 augustus 2007 @ 20:34:59 #225
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_52238314
ts. als je niks van speed/cocaïnejunks snapt dan denk ik dat je nog steeds denkt dat je niet hoeft te fluiten naar je gekochte voer.
pi_52238469
Wat een mafketel man. Ik zou een paar hard pipe hitting niggers meenemen en hem het huis uit werken
pi_52239388
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 20:34 schreef zoalshetis het volgende:
ts. als je niks van speed/cocaïnejunks snapt dan denk ik dat je nog steeds denkt dat je niet hoeft te fluiten naar je gekochte voer.
"denk ik dat je nog steeds denkt"?
Als het aan die junk ligt dan weet ik wel dat ik niets krijg, maar hij heeft een financiele begeleider die dat voor hem regelt. En die zou dus ook het geld gaan over maken. Als dat niet gebeurt heb ik van mijn huisbaas de belofte dat die hem er zsm uitwerkt. En dan moet ik daar waarschijnlijk aangifte voor doen, zodat de huisbaas iets sterker voor staat
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 20:40 schreef 1299 het volgende:
Wat een mafketel man. Ik zou een paar hard pipe hitting niggers meenemen en hem het huis uit werken
De buurman vertelde dat zijn zoon dit weekend langskomt, type daar-wil-je-gewoon-geen-ruzie-mee-hebben, en doet-geen-vlieg-kwaad-tenzij-dat-je-aan-z'n-vader-zit. Dat word dus een leuk weekend
Popcorn en cola klaar, ik ben benieuwd of ik nog een leuke actiefilm live mee ga maken
pi_52240209
Webcam aan en ip hier verdelen..
Live show
なんだっけ
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 01:54:48 #229
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_52246927
Oeh net zoals die webcam koningsplein, dat was ook zo'n hit op fok

mja zo'n huisgenoot met gelijke munt terugbetalen.
Huilen dan.
pi_52247848
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 21:14 schreef Hmail het volgende:
De buurman vertelde dat zijn zoon dit weekend langskomt, type daar-wil-je-gewoon-geen-ruzie-mee-hebben, en doet-geen-vlieg-kwaad-tenzij-dat-je-aan-z'n-vader-zit. Dat word dus een leuk weekend
Popcorn en cola klaar, ik ben benieuwd of ik nog een leuke actiefilm live mee ga maken
ben benieuwd.
If the shoe doesn't fit, the shoe must be a Nazi.
  dinsdag 14 augustus 2007 @ 14:22:53 #231
13619 Cornholi0
 Are you threatening me?!
pi_52358470
Hoe is het afgelopen met het vader en zoon weekend?
  dinsdag 14 augustus 2007 @ 14:55:21 #232
168840 Sant
Jealousy is a Motherf*cker!!
pi_52359459
Hele dikke
Tering Vuile Pauper huisgenoot
Geluk is een richting..... geen PUNT!!!!
Shit... Ik heb eigenlijk helemaal geen geweldige opmerking...
pi_52360260
Ja TS, geeft ons eens een update!
Spoilers!
  dinsdag 14 augustus 2007 @ 15:31:12 #234
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_52360431
update, update, update!!

hup hup...
pi_52360889
Helaas, zoon is niet langs geweest

Nog wel een leuk verhaaltje over minderjarige meisjes en vrouwen van 37, maar dat vertel ik vanavond wel even, nu even geen tijd voor.
pi_52360944
Zou TS zijn omgelegd door de snuivende, jattende huisgenoot?
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 15:47 schreef Hmail het volgende:
Helaas, zoon is niet langs geweest

Nog wel een leuk verhaaltje over minderjarige meisjes en vrouwen van 37, maar dat vertel ik vanavond wel even, nu even geen tijd voor.
Dus nog geen vorderingen?!
Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
pi_52383193
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 15:49 schreef OA het volgende:
Zou TS zijn omgelegd door de snuivende, jattende huisgenoot?
Als ik even een uurtje niet reageer ben ik nog niet dood hoor
quote:
Dus nog geen vorderingen?!
Nee, zoon is niet langsgeweest, dus geen knokparty hier

Nog wel een leuk verhaal:
Afgelopen zaterdagavond/nacht kwam ik thuis toen mijn buurman (die oudere dus) tegen me zei dat de buurjongen een minderjarig meisje op z'n kamer had. Ik schrok me lichtelijk de tering omdat die gast dus al niet met gewone mensen om kan laten gaan, laat staan met minderjarige meisjes. Ik kijk door z'n raam naar binnen, en idd, hij lag op dat ding wat als bed door moet gaan, en er lag een heel klein iemand op de bank. Ik schatte haar een jaartje of 11, 12. Dus onmiddelijk het telefoonnummer van zijn psychiater opgezocht, dat hebben we sinds kort zodat we met die vrouw rechtstreeks kunnen praten. Die schrok ook ontzettend, maar kon ook niets doen. Het enige wat we konden doen was de politie bellen en zeggen dat dit een gevaarlijke situatie was. Zij zou dan ook de politie bellen en zeggen dat hij echt gevaarlijk kon zijn.

Afijn, politie gebeld, en oom agent zou polshoogte gaan nemen...
Een uur later maar even weer gebeld waar ze bleven:
Ik: "Ik heb een uur geleden gebeld, er zou iemand langskomen en ik heb nog niemand gezien"
Politie: "Ja, zodra er iemand vrij is komt die even langs, maar u kunt rustig gaan slapen, u heeft uw plicht gedaan."
Ik: "Maar deze gozer is niet goed bij z'n hoofd, als die zo ineens een aanval krijgt grijpt hij dat meisje, en ik wil niet weten wat er nog meer kan gebeuren, denkt u dat ik zo fatsoenlijk kan slapen?"
Politie: "Leeft het meisje nog?"
Ik: "wtf euh, jemig, weet ik veel"
Ik: "Oh, ik kijk net door het raam en ze beweegt nog"
Politie: "Dan hoeft u zich geen zorgen te maken, zodra iemand vrij is komen ze langs"

Uiteindelijk na nog een uur wachten kwam Oom Agent langs. Keek door het raam: "Ja inderdaad, dat ziet er wel jong uit.. alhoewel, nee deze is wel ouder hoor, 37, 38 jaar denk ik".
Klopt aan, deur gaat open, meisje komt eruit.. en toen was het inderdaad een vrouw van 37 jaar, met toevallig een heel klein jong lichaam, maar met een hoofd van heel wat ouder.

Dus ik stond zeg maar, ietwat voor lul
Als er nog wat gebeurde moest ik gewoon bellen volgens oom agent, maar hier konden ze niets mee doen. Dat verbaasde me niet zoveel
pi_52383302
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 10:52 schreef Hmail het volgende:

[..]
[..]
Je verhaal over het kleine meisje...

woensdag 15 augustus 2007 @ 10:57:59 #239
168840 Sant
Jealousy is a Motherf*cker!!
pi_52383332
quote:

- k n i p -
OMG hahaha

HILARISCH!

Maar goed gedaan hoor, voor t zelfde geld was t wel een kleuter, weet jij veel met die mafkees!
Geluk is een richting..... geen PUNT!!!!
Shit... Ik heb eigenlijk helemaal geen geweldige opmerking...
pi_52383576
quote:

[..]

Als ik even een uurtje niet reageer ben ik nog niet dood hoor
Snap ik!
quote:
[..]

Nee, zoon is niet langsgeweest, dus geen knokparty hier

Nog wel een leuk verhaal:
.....
Whehe...

Vrouw komt naar buiten... jij zo van: Oom agent, wat doet u hier??
Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')