Is dat wel zo? Wordt de huurder dan niet als onderhuurder gezien die dan opeens weer heel veel rechten heeft..?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:31 schreef tonja het volgende:
Dat ie geen huurcontract heeft is in ieder geval erg gunstig. Als hij namelijk wel een huurcontract heeft en zijn huur betaald, krijg je hem er never nooit uit.
Of pas na een jaar huurachterstand en/of langdurige extreme overlast.
quote:Beetje onduidelijk op de foto te zien.
Volgens mij in het talkpoeder , meel of witte poederkalk.
Hij doet net of het coke is, omdat ik hem hiermee op een andere lokatie mee bezig heb gezien. Is volkomen onschuldig. Hij beschikt namelijk niet over geld om coke te kunnen kopen, omdat zijn financien door zijn begeleidster worden beheerd.
Inmiddels heb ik e.e.a. gemeld aan xxx (zijn begeleidster). (andere buurman) weet wel wie ik bedoel.
Wat een onzin argument. Uit het verhaal van TS wordt duidelijk dat hij constant aan geld probeerd te komen, en dat zal hem af en toe ook best wel lukken.quote:Hij beschikt namelijk niet over geld om coke te kunnen kopen, omdat zijn financien door zijn begeleidster worden beheerd.
Jouw huisbaas is gisteren geboren? Wat een naīviteit.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:42 schreef Hmail het volgende:
Van die gozer ben ik dus voorlopig nog niet af![]()
Huisbaas mailt:
ik zou dat zo slecht trekken dat het, na terugbetaling, nooit meet voorkomt.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:52 schreef schaakkipje het volgende:
hehe
dat heb ik ook een keer gehad...
net boodschappen gedaan. Lekkere dingetjes gekocht. Blijkt een huisgenoort van alles wat geprobeerd te hebben.![]()
gelukkig was het ook de eerste en de laatste keerquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:55 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik zou dat zo slecht trekken dat het, na terugbetaling, nooit meet voorkomt.
mijn en dein.
heb je een pion in zijn oog gedrukt?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 17:06 schreef schaakkipje het volgende:
[..]
gelukkig was het ook de eerste en de laatste keer![]()
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 17:10 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
heb je een pion in zijn oog gedrukt?
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 17:21 schreef schaakkipje het volgende:
[..]
![]()
nee, ik heb hem rustig, maar met een zekere dreigende ondertoon, verteld dat hij het niet in zijn hoofd moest halen dat nog een keer te doen
en toen zei hij sorry en heeft hij aangeboden alles te vergoeden![]()
quote:
neen hoor. je hebt een leuk verhaal in je profiel.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 17:36 schreef schaakkipje het volgende:
[..]
![]()
ja maar het was vast mijn dreigende ondertoon![]()
kijk uit dat je niet te ongeloofwaardig wordt. tenzij die junk de zoon is van de huisbaas.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 17:23 schreef Hmail het volgende:
Iemand nog enig idee hoe ik mijn huisbaas overtuig iemand geen cd-hoesje, buisje en talkpoeder bij elkaar legt om stoer te doen?
thxquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 17:51 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
neen hoor. je hebt een leuk verhaal in je profiel.
we all shit in the same riolering.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 18:21 schreef schaakkipje het volgende:
[..]
thx![]()
(voorafgaand aan mijn "dat mag je niet meer doen hoor" kwam ik met dat verhaal op de proppen. Vloeiend afgerateld...)![]()
ik wil net zeggen. Okal betaald een huurder niet kan je hem of haar er niet uit zetten. Okal is het je eigen huis.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:31 schreef tonja het volgende:
Dat ie geen huurcontract heeft is in ieder geval erg gunstig. Als hij namelijk wel een huurcontract heeft en zijn huur betaald, krijg je hem er never nooit uit.
Of pas na een jaar huurachterstand en/of langdurige extreme overlast.
Neehoor, drugsbezit is illegaal en drugsgebruikers zijn per definitie hele grote losers. Dus daar mag je dus keihard overheen walsen, net zolang tot hij oprot en tussen z'n vriendjes op perron nul gaat vertoeven.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:23 schreef student_van_het_leven het volgende:
Ondanks dat je huisgenoot ongetwijfeld een enorme loser is, heb jij verder geen ruk te maken met zijn "eventuele" drugsgebruik.
Inderdaad. Dozen genoeg, en het Leger des Heils heeft vast ook nog wel een plekkie.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:24 schreef Lllaura het volgende:
Tja, hij moet toch ergens wonen.
Je krijgt hem inderdaad nie zomaar het huis uit, tenzij hij zijn rechten niet kent en zich eruit laat bluffen. Voor uitzetting zijn meerdere klachten nodig, over een langere periode en het moet via de rechter.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:47 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik wil net zeggen. Okal betaald een huurder niet kan je hem of haar er niet uit zetten. Okal is het je eigen huis.
Daar moet je een procedure voor opstarten en na ruim 1.5 jaar heb je enige kans dat de huurder er uit gezet word. ZONDER dat hij of zij de huur achterstand hoefd terug te betalen![]()
Zeg, dat is mijn mening niet. Ik speelde daar de advocaat van de duivel. Van de begeleider dus.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:00 schreef TomTancr3do het volgende:
[..]
Inderdaad. Dozen genoeg, en het Leger des Heils heeft vast ook nog wel een plekkie.
Ja, LOLquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:37 schreef Lllaura het volgende:
[..]
Zeg, dat is mijn mening niet. Ik speelde daar de advocaat van de duivel. Van de begeleider dus.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:47 schreef TomTancr3do het volgende:
[..]
Ja, LOL, weet ik toch. Ik heb de rest van je verhaal ook heus wel gelezen. Gemeen heh van me?
Precies, en tegen die tijd heb je als verhuurder er al 2 rechtszaken opzitten die je verloren hebt, en dus moest betalen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:47 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik wil net zeggen. Okal betaald een huurder niet kan je hem of haar er niet uit zetten. Okal is het je eigen huis.
Daar moet je een procedure voor opstarten en na ruim 1.5 jaar heb je enige kans dat de huurder er uit gezet word. ZONDER dat hij of zij de huur achterstand hoefd terug te betalen![]()
Whehe... Ik dacht ook meteen aan dit topic!quote:
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:53 schreef navigator het volgende:
´Beste huisgenoot,
Ik heb hier nog een pakje speed over maar aangezien ik gestopt ben mag jij het wel hebben. Het is niet zulke hele goede dus je kun het beste maar gelijk in een keer het hele pakje opsnuiven´
![]()
quote:
Dat is helemaal lullig.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:54 schreef Hmail het volgende:
[..]
Tot nu toe zijn er nog geen echte vorderingen, behalve dan dat meneer nu mijn buurman als slachtoffer heeft uitgekozen. Lullige is alleen dat die man nogal moeilijk beweegt door die hartinfarct, en die had dus de hele avond eten klaar staan maken voor de rest van de week. Vanmorgen was dus die koelkast leeg. Huisbaas is weer op de hoogte gesteld, en ook dat gaat hij terugbetalen. Het zal mij benieuwen wat er moet gebeuren voordat zo'n type eindelijk weg te krijgen is
Zeggen dat ie het terugbetaald is iets anders dan dat ie het daadwerkelijk terugbetaald.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:21 schreef Handschoen het volgende:
Is wel belachelijk van die buurman zeg. Ik zou gewoon die deur intrappen en verhaal gaan halen + spullen terug. Hij vind dit natuurlijk prima, dat terugbetalen. Hij hoeft niks voor zijn eten te doen en hoeft alleen maar te betelan. Alsof je elke dag eten besteld
Idd, ik heb nog steeds niets gehad, dus ik ga denk ik die gozer zo maar eens uit z'n nest rukken om te vragen waar m'n centen blijven. En natuurlijk die van de andere buurman.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:11 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Zeggen dat ie het terugbetaald is iets anders dan dat ie het daadwerkelijk terugbetaald.
Heb je überhaupt al contact met de politie zelf gehad eigenlijk?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 19:33 schreef Hmail het volgende:
Niet echt vorderingen, ik ben aan het twijfelen of ik er aangifte van ga doen. Als ik dat doe, dan sowieso al samen met de buurman, voor hem vind ik het gewoon ongelofelijk lullig, die man moet al rondkomen van een schamel uitkerinkje, en lang niet alles gaat even makkelijk. Ik heb gewoon een fulltime baan, en dat beetje boodschappen doe ik wel opnieuw.
Los van dat alles staat natuurlijk dat ie met z'n fikken overal van af moet blijven, en zo snel mogelijk moet oprotten.
Probleem waar ik dus mee zit: Doe ik aangifte? Dat betekent een hoop gedonder en geen direct resultaat, of laat ik het zitten. Dat zorgt er voor dat er verder niets gebeurt, en deze gozer de komende maanden hier nog wel zit.
Inderdaad gewoon eens met de politie praten wat zij ervan vinden en wat zij überhaupt eventueel voor je kunnen betekenen. Je hoeft niet per se meteen aangifte te doen. Je kunt ze gewoon wel even bellen denk ik.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 20:10 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Heb je überhaupt al contact met de politie zelf gehad eigenlijk?
Het kan geen kwaad om bij hen iig te informeren naar de mogelijkheden nietwaar?
En wat vind/wil de buurman die slecht ter been is en de huisbaas?
"denk ik dat je nog steeds denkt"?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 20:34 schreef zoalshetis het volgende:
ts. als je niks van speed/cocaīnejunks snapt dan denk ik dat je nog steeds denkt dat je niet hoeft te fluiten naar je gekochte voer.
De buurman vertelde dat zijn zoon dit weekend langskomt, type daar-wil-je-gewoon-geen-ruzie-mee-hebben, en doet-geen-vlieg-kwaad-tenzij-dat-je-aan-z'n-vader-zit. Dat word dus een leuk weekendquote:Op donderdag 9 augustus 2007 20:40 schreef 1299 het volgende:
Wat een mafketel man. Ik zou een paar hard pipe hitting niggers meenemen en hem het huis uit werken
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 21:14 schreef Hmail het volgende:
De buurman vertelde dat zijn zoon dit weekend langskomt, type daar-wil-je-gewoon-geen-ruzie-mee-hebben, en doet-geen-vlieg-kwaad-tenzij-dat-je-aan-z'n-vader-zit. Dat word dus een leuk weekend![]()
Popcorn en cola klaar, ik ben benieuwd of ik nog een leuke actiefilm live mee ga maken![]()
Dus nog geen vorderingen?!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:47 schreef Hmail het volgende:
Helaas, zoon is niet langs geweest
Nog wel een leuk verhaaltje over minderjarige meisjes en vrouwen van 37, maar dat vertel ik vanavond wel even, nu even geen tijd voor.
Als ik even een uurtje niet reageer ben ik nog niet dood hoorquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:49 schreef OA het volgende:
Zou TS zijn omgelegd door de snuivende, jattende huisgenoot?![]()
Nee, zoon is niet langsgeweest, dus geen knokparty hierquote:Dus nog geen vorderingen?!![]()
OMGquote:
Snap ik!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:52 schreef Hmail het volgende:
[..]
Als ik even een uurtje niet reageer ben ik nog niet dood hoor
Whehe...quote:[..]
Nee, zoon is niet langsgeweest, dus geen knokparty hier
Nog wel een leuk verhaal:
.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |