quote:
Als ik even een uurtje niet reageer ben ik nog niet dood hoor
![]()
quote:
Dus nog geen vorderingen?!
Nee, zoon is niet langsgeweest, dus geen knokparty hier
![]()
Nog wel een leuk verhaal:
Afgelopen zaterdagavond/nacht kwam ik thuis toen mijn buurman (die oudere dus) tegen me zei dat de buurjongen een minderjarig meisje op z'n kamer had. Ik schrok me lichtelijk de tering omdat die gast dus al niet met gewone mensen om kan laten gaan, laat staan met minderjarige meisjes. Ik kijk door z'n raam naar binnen, en idd, hij lag op dat ding wat als bed door moet gaan, en er lag een heel klein iemand op de bank. Ik schatte haar een jaartje of 11, 12. Dus onmiddelijk het telefoonnummer van zijn psychiater opgezocht, dat hebben we sinds kort zodat we met die vrouw rechtstreeks kunnen praten. Die schrok ook ontzettend, maar kon ook niets doen. Het enige wat we konden doen was de politie bellen en zeggen dat dit een gevaarlijke situatie was. Zij zou dan ook de politie bellen en zeggen dat hij echt gevaarlijk kon zijn.
Afijn, politie gebeld, en oom agent zou polshoogte gaan nemen...
Een uur later maar even weer gebeld waar ze bleven:
Ik: "Ik heb een uur geleden gebeld, er zou iemand langskomen en ik heb nog niemand gezien"
Politie: "Ja, zodra er iemand vrij is komt die even langs, maar u kunt rustig gaan slapen, u heeft uw plicht gedaan."
Ik: "Maar deze gozer is niet goed bij z'n hoofd, als die zo ineens een aanval krijgt grijpt hij dat meisje, en ik wil niet weten wat er nog meer kan gebeuren, denkt u dat ik zo fatsoenlijk kan slapen?"
Politie: "Leeft het meisje nog?"
Ik: "wtf
![]()
euh, jemig, weet ik veel"
Ik: "Oh, ik kijk net door het raam en ze beweegt nog"
Politie: "Dan hoeft u zich geen zorgen te maken, zodra iemand vrij is komen ze langs"
Uiteindelijk na nog een uur wachten kwam Oom Agent langs. Keek door het raam: "Ja inderdaad, dat ziet er wel jong uit.. alhoewel, nee deze is wel ouder hoor, 37, 38 jaar denk ik".
Klopt aan, deur gaat open, meisje komt eruit.. en toen was het inderdaad een vrouw van 37 jaar, met toevallig een heel klein jong lichaam, maar met een hoofd van heel wat ouder.
Dus ik stond zeg maar, ietwat voor lul
![]()
Als er nog wat gebeurde moest ik gewoon bellen volgens oom agent, maar hier konden ze niets mee doen. Dat verbaasde me niet zoveel