Als ie de pc van TS heeft gejat zeker...quote:
allebei is nog leuker.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:10 schreef Pikkebaas het volgende:
Ik zag hier de suggestie om een laxeermiddel in de Optimel te stoppen, zelf zou ik liever voor een goed braakopwekkend middel gaan.
atropine?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:12 schreef Sirtalis het volgende:
Laat eens ergens onopvallend een ponypakje/ziplock zakje met wat wit poeder vallen, maar dan niet de soort die hij graag neust. Fijngestampte gootsteenontstopper ofzo
Neen, doe dat maar niet, maar er is vast wel iets te verzinnen wat niet schadelijk maar wel pijnlijk is.
Ik zou hem gruwelijk hard te grazen nemen inderdaad, en wel op zo'n manier dat het allemaal ook nog toeval kan zijn. Prima labiel menneke om eens een beetje gek te maken. Studeer je niet toevallig psychologie? Ik ruik een dijk van een paper!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:16 schreef Hmail het volgende:
wat ben ik blij voor die gast dat hij mij als huisgenoot heeftAls het aan jullie had gelegen was ie allang dood geweest
mwoa. een kabouterpostje met atropine heeft nog wel enig effect. zelfs op de meest doorgewinterde snuiver.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:36 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Maar als ie al coke snuift... is 't niet zo een goed idee om hem stiekem drugs te gaan voeren.....
Nee, ik studeer geen psychologie, ben professioneel nerdquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:30 schreef Sirtalis het volgende:
[..]
Ik zou hem gruwelijk hard te grazen nemen inderdaad, en wel op zo'n manier dat het allemaal ook nog toeval kan zijn. Prima labiel menneke om eens een beetje gek te maken. Studeer je niet toevallig psychologie? Ik ruik een dijk van een paper!
of allebeiquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:43 schreef ook_gek het volgende:
hem laten schijten of kotsen lijkt me ook geen leuk idee.
Als ze de keuken samen delen zal dat ook wel zo zijn voor de badkamer en wc![]()
kom je thuis ligt de hele wc vol met kots of schijt![]()
![]()
![]()
alsof je atropine zo kan krijgenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:44 schreef Hmail het volgende:
[..]
Nee, ik studeer geen psychologie, ben professioneel nerd
Hij hoeft van mij echt niet dood, ik zou het niet verschrikkelijk vinden, maar wel als ik dat veroorzaakt zou hebben. Gek mag hij best worden, dat is ie ook al wel, en even een paar weken met flink last van z'n maag ook wel, maar dood, neh, daar ben ik te christelijk voor opgevoed
Alsof ik verstand van die dingen hebquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:45 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
alsof je atropine zo kan krijgen
Ach, het is wel leuk om te lezen, en leuk dat er zo meegeleefd word, en toen ik erachter kwam dat m'n koelkast volledig leeggeroofd was nadat ik uitgebreid boodschappen had gedaan heb ik ook wel even een hoop zaken hem toegewenst waarvan mijn moeder spontaan een hartinfarct van zou krijgenquote:nee doe maar relaxed idd. en zorg dat je het verder aan je huisbaas overlaat. je moet niet tussen dat soort dingen in komen te staan als je met iemand op een verdieping leeft.
Dus een flesje cola met dat spul vullen moet voldoende zijn?quote:Atropine wordt in de moderne geneeskunde echter nog steeds toegepast, met name bij hartritmestoornissen waarbij het hart te langzaam klopt, in noodsituaties bijvoorbeeld bij reanimaties. De gebruikte dosering is hierbij - afhankelijk van de indicatie - fracties van een milligram tot maximaal 4 milligram.
ik vind een slot wel het beste teken om te laten zien: "blijf met je klauwen van mijn voer".quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:50 schreef Hmail het volgende:
[..]
Alsof ik verstand van die dingen heb
[..]
Ach, het is wel leuk om te lezen, en leuk dat er zo meegeleefd word, en toen ik erachter kwam dat m'n koelkast volledig leeggeroofd was nadat ik uitgebreid boodschappen had gedaan heb ik ook wel even een hoop zaken hem toegewenst waarvan mijn moeder spontaan een hartinfarct van zou krijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |