abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 8 augustus 2007 @ 08:12:40 #201
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
  woensdag 8 augustus 2007 @ 08:38:38 #202
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_52188583
Ik heb zo'n vermoeden dat er nog een leuke twist komt in dit verhaal
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
pi_52190124
Ik lees ook mee, interessant verhaal!
Spoilers!
pi_52190939
ToverVleugelPaard
pi_52192677
Twee mensen in ziekenhuis door vervuilde cocaïne
Uitgegeven: 8 augustus 2007 09:16
Laatst gewijzigd: 8 augustus 2007 10:01

ALKMAAR - De GGD Hollands Noorden waarschuwt voor met atropine vervuilde cocaïne die vermoedelijk in Alkmaar en omgeving wordt verhandeld. Aanleiding is de behandeling van twee mensen afgelopen weekeinde in het Medisch Centrum Alkmaar nadat zij cocaïne hadden gebruikt.

Volgens de GGD kan het gebruik van de vervuilde cocaïne levensgevaarlijk zijn. Het Trimbos-instituut meldde vorige week dat een gebruiker is overleden. Volgens het instituut zijn er vanuit het hele land meldingen die duiden op gebruik van verontreinigde cocaïne.

Atropine werkt als tripmiddel. Bij een overdosis krijgt de gebruiker last van hallucinaties, rusteloosheid en gedaald bewustzijn. Ook kan de persoon bewusteloos raken. Er kunnen ademhalings- en hartritmestoornissen optreden die kunnen leiden tot de dood.

Ernstig ziek

Eind 2004 en eind 2005 was er in Nederland ook vervuilde coke in omloop. Meer dan twintig cocaïnegebruikers zijn toen ernstig ziek geworden.

Overleden

Vorige maand is ook cocaïne vermengd met atropine aangetroffen in Italië, waar diverse gebruikers in het ziekenhuis zijn opgenomen. Een vrouw is overleden.

woensdag 8 augustus 2007 @ 11:46:37 #206
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_52192908
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 11:40 schreef LekkerWijf het volgende:

hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_52194722
quote:

[..]

Whehe... Ik dacht ook meteen aan dit topic!
Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
pi_52196570
´Beste huisgenoot,

Ik heb hier nog een pakje speed over maar aangezien ik gestopt ben mag jij het wel hebben. Het is niet zulke hele goede dus je kun het beste maar gelijk in een keer het hele pakje opsnuiven´
Think of a circle with a fine split in it. At one end there's insanity, you go around the circle to sanity, and on the other end of the circle close to insanity, but not insanity, is unsanity
pi_52197408
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 13:53 schreef navigator het volgende:
´Beste huisgenoot,

Ik heb hier nog een pakje speed over maar aangezien ik gestopt ben mag jij het wel hebben. Het is niet zulke hele goede dus je kun het beste maar gelijk in een keer het hele pakje opsnuiven´
Cute, Adorable, Lovely... Just Smeej!
pi_52197875
'That guy killed me, He killed me with a sword. How weird is that?'
  woensdag 8 augustus 2007 @ 15:33:09 #211
56347 Faithz
ADHD Fokker
pi_52199578
tvp
Trotse mamma :)
pi_52200158
quote:

ik las het ook ja, moest ook meteen aan die gast denken.

Tot nu toe zijn er nog geen echte vorderingen, behalve dan dat meneer nu mijn buurman als slachtoffer heeft uitgekozen. Lullige is alleen dat die man nogal moeilijk beweegt door die hartinfarct, en die had dus de hele avond eten klaar staan maken voor de rest van de week. Vanmorgen was dus die koelkast leeg. Huisbaas is weer op de hoogte gesteld, en ook dat gaat hij terugbetalen. Het zal mij benieuwen wat er moet gebeuren voordat zo'n type eindelijk weg te krijgen is
  woensdag 8 augustus 2007 @ 15:58:00 #213
176394 TwistedDarling
Grumpy... but gorgeous.
pi_52200247
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 15:54 schreef Hmail het volgende:

[..]

Tot nu toe zijn er nog geen echte vorderingen, behalve dan dat meneer nu mijn buurman als slachtoffer heeft uitgekozen. Lullige is alleen dat die man nogal moeilijk beweegt door die hartinfarct, en die had dus de hele avond eten klaar staan maken voor de rest van de week. Vanmorgen was dus die koelkast leeg. Huisbaas is weer op de hoogte gesteld, en ook dat gaat hij terugbetalen. Het zal mij benieuwen wat er moet gebeuren voordat zo'n type eindelijk weg te krijgen is
Dat is helemaal lullig.
Die man moet ook een slot op z'n koelkast. Misschien kun jij hem daar mee helpen of de huisbaas. Als die man zo slecht ter been is.
People assume that time is a strict progression of cause to effect... but actually, from a non-linear, non-subjective viewpoint, it's more like a big ball of wibbly-wobbly... timey-wimey... stuff. (The Doctor)
  woensdag 8 augustus 2007 @ 15:59:24 #214
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_52200294
is er maar een koelkast in het hele huis?
pi_52200356
Nieuw slot op de voordeur zetten en zijn spullen naar buiten flikkeren.
Hij kan toch niet aantonen dat hij daar woont(geen contract)

Doen ze bij krakers ook.
  donderdag 9 augustus 2007 @ 16:40:26 #216
13619 Cornholi0
 Are you threatening me?!
pi_52232150
Nog vorderingen? Leuk topic dit
pi_52233410
Is wel belachelijk van die buurman zeg. Ik zou gewoon die deur intrappen en verhaal gaan halen + spullen terug. Hij vind dit natuurlijk prima, dat terugbetalen. Hij hoeft niks voor zijn eten te doen en hoeft alleen maar te betelan. Alsof je elke dag eten besteld
Have fun...
  donderdag 9 augustus 2007 @ 18:11:34 #218
176394 TwistedDarling
Grumpy... but gorgeous.
pi_52234664
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 17:21 schreef Handschoen het volgende:
Is wel belachelijk van die buurman zeg. Ik zou gewoon die deur intrappen en verhaal gaan halen + spullen terug. Hij vind dit natuurlijk prima, dat terugbetalen. Hij hoeft niks voor zijn eten te doen en hoeft alleen maar te betelan. Alsof je elke dag eten besteld
Zeggen dat ie het terugbetaald is iets anders dan dat ie het daadwerkelijk terugbetaald.
People assume that time is a strict progression of cause to effect... but actually, from a non-linear, non-subjective viewpoint, it's more like a big ball of wibbly-wobbly... timey-wimey... stuff. (The Doctor)
pi_52236591
Niet echt vorderingen, ik ben aan het twijfelen of ik er aangifte van ga doen. Als ik dat doe, dan sowieso al samen met de buurman, voor hem vind ik het gewoon ongelofelijk lullig, die man moet al rondkomen van een schamel uitkerinkje, en lang niet alles gaat even makkelijk. Ik heb gewoon een fulltime baan, en dat beetje boodschappen doe ik wel opnieuw.
Los van dat alles staat natuurlijk dat ie met z'n fikken overal van af moet blijven, en zo snel mogelijk moet oprotten.

Probleem waar ik dus mee zit: Doe ik aangifte? Dat betekent een hoop gedonder en geen direct resultaat, of laat ik het zitten. Dat zorgt er voor dat er verder niets gebeurt, en deze gozer de komende maanden hier nog wel zit.
pi_52236609
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 18:11 schreef TwistedDarling het volgende:

[..]

Zeggen dat ie het terugbetaald is iets anders dan dat ie het daadwerkelijk terugbetaald.
Idd, ik heb nog steeds niets gehad, dus ik ga denk ik die gozer zo maar eens uit z'n nest rukken om te vragen waar m'n centen blijven. En natuurlijk die van de andere buurman.
pi_52237392
Oeh, spannend
Een nichterige moslim, is een Islamietje.[/b] H. Finkers
[b]Die met de hoogste percentages gaan het eerst.[/b] B. B.
|[b]DASOO
| LastFM|
  donderdag 9 augustus 2007 @ 20:10:17 #222
176394 TwistedDarling
Grumpy... but gorgeous.
pi_52237649
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 19:33 schreef Hmail het volgende:
Niet echt vorderingen, ik ben aan het twijfelen of ik er aangifte van ga doen. Als ik dat doe, dan sowieso al samen met de buurman, voor hem vind ik het gewoon ongelofelijk lullig, die man moet al rondkomen van een schamel uitkerinkje, en lang niet alles gaat even makkelijk. Ik heb gewoon een fulltime baan, en dat beetje boodschappen doe ik wel opnieuw.
Los van dat alles staat natuurlijk dat ie met z'n fikken overal van af moet blijven, en zo snel mogelijk moet oprotten.

Probleem waar ik dus mee zit: Doe ik aangifte? Dat betekent een hoop gedonder en geen direct resultaat, of laat ik het zitten. Dat zorgt er voor dat er verder niets gebeurt, en deze gozer de komende maanden hier nog wel zit.
Heb je überhaupt al contact met de politie zelf gehad eigenlijk?
Het kan geen kwaad om bij hen iig te informeren naar de mogelijkheden nietwaar?
En wat vind/wil de buurman die slecht ter been is en de huisbaas?
pi_52237752
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 20:10 schreef TwistedDarling het volgende:

[..]

Heb je überhaupt al contact met de politie zelf gehad eigenlijk?
Het kan geen kwaad om bij hen iig te informeren naar de mogelijkheden nietwaar?
En wat vind/wil de buurman die slecht ter been is en de huisbaas?
Inderdaad gewoon eens met de politie praten wat zij ervan vinden en wat zij überhaupt eventueel voor je kunnen betekenen. Je hoeft niet per se meteen aangifte te doen. Je kunt ze gewoon wel even bellen denk ik.
If the shoe doesn't fit, the shoe must be a Nazi.
pi_52238189
true, ik heb er eigenlijk nog niet zo direct aan gedacht om de politie op de hoogte te brengen, vandaar dat dat dus niet gebeurt is. Ik overleg sowieso vanavond of morgen even met mijn andere buurman, dan kijken we wel hoever we komen. De huisbaas zal er waarschijnlijk wel niet zo blij mee wezen, maar daar heb ik lichtelijk schijt aan
  donderdag 9 augustus 2007 @ 20:34:59 #225
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_52238314
ts. als je niks van speed/cocaïnejunks snapt dan denk ik dat je nog steeds denkt dat je niet hoeft te fluiten naar je gekochte voer.
pi_52238469
Wat een mafketel man. Ik zou een paar hard pipe hitting niggers meenemen en hem het huis uit werken
pi_52239388
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 20:34 schreef zoalshetis het volgende:
ts. als je niks van speed/cocaïnejunks snapt dan denk ik dat je nog steeds denkt dat je niet hoeft te fluiten naar je gekochte voer.
"denk ik dat je nog steeds denkt"?
Als het aan die junk ligt dan weet ik wel dat ik niets krijg, maar hij heeft een financiele begeleider die dat voor hem regelt. En die zou dus ook het geld gaan over maken. Als dat niet gebeurt heb ik van mijn huisbaas de belofte dat die hem er zsm uitwerkt. En dan moet ik daar waarschijnlijk aangifte voor doen, zodat de huisbaas iets sterker voor staat
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 20:40 schreef 1299 het volgende:
Wat een mafketel man. Ik zou een paar hard pipe hitting niggers meenemen en hem het huis uit werken
De buurman vertelde dat zijn zoon dit weekend langskomt, type daar-wil-je-gewoon-geen-ruzie-mee-hebben, en doet-geen-vlieg-kwaad-tenzij-dat-je-aan-z'n-vader-zit. Dat word dus een leuk weekend
Popcorn en cola klaar, ik ben benieuwd of ik nog een leuke actiefilm live mee ga maken
pi_52240209
Webcam aan en ip hier verdelen..
Live show
なんだっけ
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 01:54:48 #229
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_52246927
Oeh net zoals die webcam koningsplein, dat was ook zo'n hit op fok

mja zo'n huisgenoot met gelijke munt terugbetalen.
Huilen dan.
pi_52247848
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 21:14 schreef Hmail het volgende:
De buurman vertelde dat zijn zoon dit weekend langskomt, type daar-wil-je-gewoon-geen-ruzie-mee-hebben, en doet-geen-vlieg-kwaad-tenzij-dat-je-aan-z'n-vader-zit. Dat word dus een leuk weekend
Popcorn en cola klaar, ik ben benieuwd of ik nog een leuke actiefilm live mee ga maken
ben benieuwd.
If the shoe doesn't fit, the shoe must be a Nazi.
  dinsdag 14 augustus 2007 @ 14:22:53 #231
13619 Cornholi0
 Are you threatening me?!
pi_52358470
Hoe is het afgelopen met het vader en zoon weekend?
  dinsdag 14 augustus 2007 @ 14:55:21 #232
168840 Sant
Jealousy is a Motherf*cker!!
pi_52359459
Hele dikke
Tering Vuile Pauper huisgenoot
Geluk is een richting..... geen PUNT!!!!
Shit... Ik heb eigenlijk helemaal geen geweldige opmerking...
pi_52360260
Ja TS, geeft ons eens een update!
Spoilers!
  dinsdag 14 augustus 2007 @ 15:31:12 #234
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_52360431
update, update, update!!

hup hup...
pi_52360889
Helaas, zoon is niet langs geweest

Nog wel een leuk verhaaltje over minderjarige meisjes en vrouwen van 37, maar dat vertel ik vanavond wel even, nu even geen tijd voor.
pi_52360944
Zou TS zijn omgelegd door de snuivende, jattende huisgenoot?
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 15:47 schreef Hmail het volgende:
Helaas, zoon is niet langs geweest

Nog wel een leuk verhaaltje over minderjarige meisjes en vrouwen van 37, maar dat vertel ik vanavond wel even, nu even geen tijd voor.
Dus nog geen vorderingen?!
pi_52383193
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 15:49 schreef OA het volgende:
Zou TS zijn omgelegd door de snuivende, jattende huisgenoot?
Als ik even een uurtje niet reageer ben ik nog niet dood hoor
quote:
Dus nog geen vorderingen?!
Nee, zoon is niet langsgeweest, dus geen knokparty hier

Nog wel een leuk verhaal:
Afgelopen zaterdagavond/nacht kwam ik thuis toen mijn buurman (die oudere dus) tegen me zei dat de buurjongen een minderjarig meisje op z'n kamer had. Ik schrok me lichtelijk de tering omdat die gast dus al niet met gewone mensen om kan laten gaan, laat staan met minderjarige meisjes. Ik kijk door z'n raam naar binnen, en idd, hij lag op dat ding wat als bed door moet gaan, en er lag een heel klein iemand op de bank. Ik schatte haar een jaartje of 11, 12. Dus onmiddelijk het telefoonnummer van zijn psychiater opgezocht, dat hebben we sinds kort zodat we met die vrouw rechtstreeks kunnen praten. Die schrok ook ontzettend, maar kon ook niets doen. Het enige wat we konden doen was de politie bellen en zeggen dat dit een gevaarlijke situatie was. Zij zou dan ook de politie bellen en zeggen dat hij echt gevaarlijk kon zijn.

Afijn, politie gebeld, en oom agent zou polshoogte gaan nemen...
Een uur later maar even weer gebeld waar ze bleven:
Ik: "Ik heb een uur geleden gebeld, er zou iemand langskomen en ik heb nog niemand gezien"
Politie: "Ja, zodra er iemand vrij is komt die even langs, maar u kunt rustig gaan slapen, u heeft uw plicht gedaan."
Ik: "Maar deze gozer is niet goed bij z'n hoofd, als die zo ineens een aanval krijgt grijpt hij dat meisje, en ik wil niet weten wat er nog meer kan gebeuren, denkt u dat ik zo fatsoenlijk kan slapen?"
Politie: "Leeft het meisje nog?"
Ik: "wtf euh, jemig, weet ik veel"
Ik: "Oh, ik kijk net door het raam en ze beweegt nog"
Politie: "Dan hoeft u zich geen zorgen te maken, zodra iemand vrij is komen ze langs"

Uiteindelijk na nog een uur wachten kwam Oom Agent langs. Keek door het raam: "Ja inderdaad, dat ziet er wel jong uit.. alhoewel, nee deze is wel ouder hoor, 37, 38 jaar denk ik".
Klopt aan, deur gaat open, meisje komt eruit.. en toen was het inderdaad een vrouw van 37 jaar, met toevallig een heel klein jong lichaam, maar met een hoofd van heel wat ouder.

Dus ik stond zeg maar, ietwat voor lul
Als er nog wat gebeurde moest ik gewoon bellen volgens oom agent, maar hier konden ze niets mee doen. Dat verbaasde me niet zoveel
pi_52383302
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 10:52 schreef Hmail het volgende:

[..]
[..]
Je verhaal over het kleine meisje...

woensdag 15 augustus 2007 @ 10:57:59 #239
168840 Sant
Jealousy is a Motherf*cker!!
pi_52383332
quote:

- k n i p -
OMG hahaha

HILARISCH!

Maar goed gedaan hoor, voor t zelfde geld was t wel een kleuter, weet jij veel met die mafkees!
Geluk is een richting..... geen PUNT!!!!
Shit... Ik heb eigenlijk helemaal geen geweldige opmerking...
pi_52383576
quote:

[..]

Als ik even een uurtje niet reageer ben ik nog niet dood hoor
Snap ik!
quote:
[..]

Nee, zoon is niet langsgeweest, dus geen knokparty hier

Nog wel een leuk verhaal:
.....
Whehe...

Vrouw komt naar buiten... jij zo van: Oom agent, wat doet u hier??
  woensdag 15 augustus 2007 @ 11:14:15 #241
138448 PeZu
Suspended animation
pi_52383741
wat een prutser, die vrouw lag op de bank en hij in bed _!
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
pi_52384068
Als ik al die verhalen eens lees: Is topicstarter zelf wel helemaal goed?!
Of zijn topicstarter en huisgenoot een en dezelfde?
Think of a circle with a fine split in it. At one end there's insanity, you go around the circle to sanity, and on the other end of the circle close to insanity, but not insanity, is unsanity
pi_52384349
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 11:08 schreef OA het volgende:
Vrouw komt naar buiten... jij zo van: [afbeelding] Oom agent, wat doet u hier??
Het lullige was nog dat de gang vrij smal is, en ik dus niet gewoon ergens achterin een hoekje kon gaan staan, maar dus ook echt met m'n neus erop. En die agent: "Ja, mevrouw, we wilden even controleren of alles nog goed ging hier, de huisgenoten van *insert huisgenoot* dachten dat u minderjarig was, mag ik uw legitimatie even zien?

Vrouw was nogal pissed
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 11:26 schreef navigator het volgende:
Als ik al die verhalen eens lees: Is topicstarter zelf wel helemaal goed?!
Of zijn topicstarter en huisgenoot een en dezelfde?
Ja, ik heb zelfs nog geprobeerd anoniem aangifte te doen van mijn eigen drugsgebruik waar ik geen verstand van heb
  woensdag 15 augustus 2007 @ 11:38:34 #244
137360 mrPanerai
Bekende Belg!
pi_52384435
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 11:35 schreef Hmail het volgende:

[..]

De huisgenoten van *insert huisgenoot* dachten dat u minderjarig was, mag ik uw legitimatie even zien?

Vrouw was nogal pissed
[..]
meeste vrouwen zijn anders gecharmeerd als je ze jonger schat
pi_52384496
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 11:38 schreef mrPanerai het volgende:

[..]

meeste vrouwen zijn anders gecharmeerd als je ze jonger schat
*proest*

woensdag 15 augustus 2007 @ 11:42:05 #246
188153 msg2me
gratis smsen? www.msg2me.nl
pi_52384537
wat een figuur zeg, damn!
Wil je gratis smsen? meld je dan aan bij www.msg2me.nl
1 gratis sms per dag! Gratis sms verdienen!
  zaterdag 18 augustus 2007 @ 19:10:02 #247
39436 Dreammaster
Dat zei je moeder vannacht ook
  zaterdag 18 augustus 2007 @ 19:35:51 #248
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_52483276
quote:
de dochter van een speedvriendin die op bezoek was?
  zaterdag 18 augustus 2007 @ 21:20:23 #249
48646 Poeke
Lief-heb-ster
pi_52485780
ik ben ook benieuwd TS.
Faber quisque fortunae suae.
Uit Eindhoven
  zaterdag 18 augustus 2007 @ 21:25:44 #250
44760 Nachtdier
Heeft usericon gejat!
pi_52485935
Het topic begint steeds leuker te worden
Amaranta is een dropmuts!
"Your body only has enough blood to run either your brain or your cock".>>>ik denk dus met mn lul!

Webicon maximum 100kB, geen 1.4MB. Removed by Jump
pi_52486638
Nou helaas, voor de komende 2/3 weken geen heerlijke huisgenootverhalen meer, hij word namelijk opgenomen.
Voor mij leuk, voor jullie iets minder
pi_52486668
Partyyyyy!
pi_52487726
Ik zag gister deze site.
Misschien een tip
pi_52487759
Pff..

Allemaal zwaar overdreven.

Je weet niet 100% of hij harddrugs heeft gebruikt. En zelfs als dat zo zou zijn; boeiend..
Hij pakt wat van je uit de koelkast; boeiend, het is maar wat vreten/drinken. Daar ben je huisgenoten voor.

Bovendien val je hem lastig met een een of andere maffe verondersteling dat hij met een minderjarige chick in bed ligt.. je belt zelfs de politie!

Ik weet wel wat ik zou doen als een huisgenoot van mij zich zoals jou zou gedragen en als een crybaby/attention whore een beetje stennis zou lopen trappen. Keihard uitlachen
pi_52488031
Cool, ik had meer van dit soort replies verwacht, het topic zit al bijna vol, en nu kom je pas om het hoekje kijken.
quote:
Je weet niet 100% of hij harddrugs heeft gebruikt. En zelfs als dat zo zou zijn; boeiend..
Hij pakt wat van je uit de koelkast; boeiend, het is maar wat vreten/drinken. Daar ben je huisgenoten voor.
Ik heb dit topic idd geopend omdat hij wat vreten/drinken pakte. Niet om aandacht te vragen, maar gewoon omdat ik wat te klagen had. Per slot van rekening is dit toch wel een beetje het forum daarvoor dacht ik. Dat dat jatten niet zomaar de bedoeling was bleek wel gezien het aantal replies wat hierboven staat.
Ik weet inderdaad niet of het harddrugs is. De reden dat ik geprobeerd heb hem daarop weg te krijgen was omat ik het spul niet goed genoeg ken, en bang ben om hem midden in m'n nacht door m'n deur te zien stormen in een idiote trip.
quote:
Bovendien val je hem lastig met een een of andere maffe verondersteling dat hij met een minderjarige chick in bed ligt.. je belt zelfs de politie!
Jep. En ik was werkelijk in de veronderstelling dat dat kind 11, 12 jaar was. Dat is voor mij de grens om de politie te bellen. Dat doe ik niet als ik iemand 17 of 18 schat, dan is ze volwassen genoeg om te zien dat hij niet helemaal bij z'n verstand is, en als ze dan nog met hem mee gaat is het haar probleem. Een kind van 11, 12 ziet dat niet, en gaat in d'r naiviteit met hem mee. Daarom heb ik de politie gebeld, niet om hem weg te krijgen, maar omdat ik weet dat als hij in een idiote bui is, hij dan staat te schreeuwen en tieren in z'n kamer. Ik wilde voorkomen dat hij dat meisje greep, of haar in elkaar mepte. Iemand van 11, 12 is namelijk niet sterk genoeg om een bonk van een vent tegen te houden, in case you didn't notice. Loop eens naar een basisschool, en stel je eens voor dat 1 van die meisjes bij een enorme gozer van 1,90-2m lang die niet goed bij z'n hoofd is op de kamer ligt. Als je dan niet de politie belt ben je echt heel triest.

Het feit dat ze 37 bleek te wezen was heel suf, en daar geneer ik me ook nogal voor. Ik heb hem niet mijn excuses aan kunnen bieden omdat ik hem na die tijd niet meer gezien heb, en nu is hij opgenomen, maar als ik hem daarna tegen was gekomen, dan had ik zeker m'n excuses aangeboden.
quote:
Ik weet wel wat ik zou doen als een huisgenoot van mij zich zoals jou zou gedragen en als een crybaby/attention whore een beetje stennis zou lopen trappen. Keihard uitlachen
  zaterdag 18 augustus 2007 @ 23:21:10 #256
160834 Florian_
Anatomy is destiny
pi_52488389
kun je die fotos die je eerder hebt gepost nog een keer uploaden? ze zijn niet meer zichtbaar
Primum non nocere
  zaterdag 18 augustus 2007 @ 23:25:07 #257
108725 e-wok
niet mokken, lekker fokken
pi_52488467
Wat een klootzak, die huisgenoot van je.
  Redactie Frontpage zaterdag 18 augustus 2007 @ 23:37:03 #258
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_52488730
wat een junk zeg tevens tvp
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
pi_52488929
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 23:21 schreef Florian_ het volgende:
kun je die fotos die je eerder hebt gepost nog een keer uploaden? ze zijn niet meer zichtbaar
sure, hoster heeft de plaatjes weggemikt, dus ik upload die foto even opnieuw. Ik kan alleen m'n posts niet meer aanpassen, dus je zult het met deze moeten doen:
http://www.geensite.nl/hoi/kamer.jpg
pi_52489220
Mensen, wat een gezeik
pi_52489337
Nou weten we nog steeds niet hoe dat zit met die koelkast(en)!!
Hebben jullie een gezamelijke koelkast of een gezamelijke ruimte met koelkasten erin.
Hoe kan hij nou in jullie koelkasten komen!?
Je geeft steeds overal antwoord op behalve het koelkasten raadsel en daar zijn we nou juist allemaal zo benieuwd naar.
The waves you made will always be
  zondag 19 augustus 2007 @ 00:02:40 #262
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_52489400
dit begint steeds meer oip hertenkamp te lijken, ts doe er wat aan!
pi_52494375
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 00:00 schreef pepper_961 het volgende:
Nou weten we nog steeds niet hoe dat zit met die koelkast(en)!!
Hebben jullie een gezamelijke koelkast of een gezamelijke ruimte met koelkasten erin.
Hoe kan hij nou in jullie koelkasten komen!?
Je geeft steeds overal antwoord op behalve het koelkasten raadsel en daar zijn we nou juist allemaal zo benieuwd naar.
Ik wist niet eens dat daar onduidelijkheid over was
We hebben idd een gezamelijke ruimte waar 2 koelkasten, 2 wasmachines, en 2 gasstellen staan. Normaliter zouden er dus 3 van allemaal zijn, maar die buurjongen heeft niets. Vandaar dat ie dus maar ergens anders z'n eten vandaan haalt.
pi_52496670
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 07:29 schreef Hmail het volgende:

[..]

Ik wist niet eens dat daar onduidelijkheid over was
We hebben idd een gezamelijke ruimte waar 2 koelkasten, 2 wasmachines, en 2 gasstellen staan. Normaliter zouden er dus 3 van allemaal zijn, maar die buurjongen heeft niets. Vandaar dat ie dus maar ergens anders z'n eten vandaan haalt.
Ahaaa, zit dat zo!!
En je moet zelf voor een koelkast zorgen (?) en hij heeft geen geld dus kan ook geen koelkast kopen gok ik? Ach, en al had hij een koelkast dan kon hij er toch niks in doen ook he?!
The waves you made will always be
pi_52497381
Ja, je huurt gewoon een kamer, en je kunt de keuken/gang gebruiken om je spullen in te zetten. Als hij een koelkast had gehad, zou die daar dus komen te staan, ik gok met mijn spullen erin
  FOK!fossiel zondag 19 augustus 2007 @ 15:48:43 #266
1455 Keroppi
kool kikker
pi_52502045
Hee,

Heb een soortgelijke situatie meegemaakt. Ik zat in een anti-kraakpand van de SSH (jongeren/studenten huisvesting binnen Utrecht) en zat op een gegeven moment ook met zo'n figuur opgescheept. Heb lange tijd niks door gehad tot ik een keer de laatjes van de tafel aan het doorspitten was (opzoek naar de afstandsbediening) en daar allemaal van die witte enveloptjes tegenkwam. Ook heb ik een keer 10 minuten naar een lepel moeten zoeken omdat door hem alle lepels van de onderkant zwart verblakerd waren...

Ik ben toen redelijk snel verhuisd want ik voelde me echt niet meer op m'n gemak daar. Hij was psychisch ook niet helemaal goed (nog een zelfmoordpoging gedaan) en ik voelde me niet veilig in m'n eigen huis. De laatste nacht heb ik zelfs maar met m'n deur op slot daar geslapen.

En helaas bleef het bij mij niet bij eten jatten...
Chick on a mission
pi_52505200
Wát een soap
pi_52518885
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 17:31 schreef Autoreply het volgende:
Wát een soap
  maandag 20 augustus 2007 @ 02:50:55 #269
146875 aaipod
Primus inter pares
pi_52519267
Jij bent ook wel een klootviool he TS. Ben je nou zo dom? Denk je dat hij pannenkoeken heeft zitten eten en propjes heeft geschoten met die pen? Heb je nooit een film gezien? Wat studeer je eigenlijk? Onwetendheid? Echt wat een kansloze post is dit zeg. Ongelooflijk
pi_52519439
hehe tvp
[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]
  maandag 20 augustus 2007 @ 03:18:02 #271
146875 aaipod
Primus inter pares
pi_52519466
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 03:10 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

alweer zo'n kansloze post in een goed topic. u is goed bezig
Jij bent gewoon een kankermongool. TS is zo dom als een varken. Hij kan toch gewoon met die kerel gaan praten in plaats van lopen mekkeren tegen de politie en de huisbaas en de zoon van de buurman en hier. Wat zijn jullie allemaal sukkels zeg die het met hem eens zijn. Als mijn huisgenoot zoiets zou doen dan zou ik hem er meteen op aanspreken. En als hij het weer deed zou ik hem de deur uit kenkeren. TS zit in zijn kamertje achter de pc dit domme verhaal te typen terwijl zijn huisgenoot in de kamer ernaast ligt te snuiven. En TS denkt dat het poedersuiker is en wil alleen een foto maken van zijn boodschapjes. Echt die kerel is toch niet slim. En als jij vind van wel en dat er niks mis is met hoe hij reageert dan ben jij nog veel dommer
pi_52519485
Tvp !
Lekkere puinhoop die kamer
  maandag 20 augustus 2007 @ 03:35:20 #273
126305 ThinkTank
account opgedoekt
pi_52519563
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 23:46 schreef Hmail het volgende:

[..]

sure, hoster heeft de plaatjes weggemikt, dus ik upload die foto even opnieuw. Ik kan alleen m'n posts niet meer aanpassen, dus je zult het met deze moeten doen:
http://www.geensite.nl/hoi/kamer.jpg
Zou je mijn kamer moeten zien.
Te veel onzin gepost. Tijd voor een schone lei.
  maandag 20 augustus 2007 @ 03:47:18 #274
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_52519613
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 03:35 schreef ThinkTank het volgende:

[..]

Zou je mijn kamer moeten zien.
ja...

doe dan een foto man!
  maandag 20 augustus 2007 @ 03:55:13 #275
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_52519649
Zn tafel is kapot. .
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_54166239
Die huisbaas Meel of talkpoeder

Sorry voor t schopje, maar wat een topic
Nog updates?
† The 3 Kings †
pi_54166934
Jah hoe is het afgelopen?
Wat mot je, vroeg ze dan en zette alsnog een slotje.
Ga toch weg gek, zeiken doe je maar in feedback.
Soms kreeg ze van alles naar haar hoofd. Cholera, tyfus en ebola.
Doe mij maar een Whoppermenu. Met cola. ©Biogarde
pi_54167749
wtf.. dat dit topic echt nu is gekicked
Dat maakt mijn verhaal misschien wat ongeloofwaardiger, magoed, whether you believe it or not:

Tot gisteren 20:15 woonde hij er nog gewoon. Ik ben gisteren de hele dag thuis geweest, hem wel af en toe gehoord, maar niet echt last van gehad. Gisteravond ben ik uit eten geweest, om 20:15 kwam ik weer thuis. Op dat moment stond hij in de keuken, en had een psychose oid. Hij stond flink voor zich uit te schreeuwen, en ik wilde dat gewoon negeren. Dat lukte echter niet helemaal, want toen ik mijn kamer in wilde gaan zag hij me, en begon naar me te schreeuwen. Dus wilde ik gewoon snel m'n kamer in gaan, voelde niet helemaal veilig zeg maar. In plaats van dat ik daar binnenkwam gooide hij een fles water naar m'n hoofd. Die miste echter, maar vervolgens heeft hij me tegen m'n oor geslagen, ik ben op de grond gevallen, en toen heeft hij nog op m'n achterhoofd geslagen. Doordat die fles water opengeknapt was heb ik hem op de grond weten te trekken.
Toen ben ik naar buiten gerend en heb 112 gebeld. Politie stond na 2 minuten al bij me op de stoep, en heeft hem meegenomen, en ik ben op de fiets richting bureau gefietst. Daar heb ik 2 uur gezeten voor de aangifte wegens mishandeling, en daarna ben ik doorgegaan richting HAP (HuisArtsenPost Gouda). Daar is een lichte hersenschudding geconstateerd.

Meneer huisgenoot zit inmiddels nog vast op het bureau, morgen word hij voorgeleid bij de rechter-commisaris, en de huisbaas wist mij al te vertellen dat hij nog max 1x in het huis komt, om z'n spullen op te halen. Daarna echt niet meer. Contract stond al op wat losse voetjes na een waarschuwing die hij pas gehad heeft, en dat is nu dus definitief over.
Inmiddels ben ik dus ook even thuis weg, naar m'n broer, dus voor de mods die het willen verifieren: Ik heb een ander IP

As I said, nu gelooft werkelijk niemand het meer, maar het is echt zo. Als ik binnenkort nog een keer zin heb scan ik de aangifte nog wel een keer in.
  donderdag 25 oktober 2007 @ 20:58:43 #279
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_54167854
wat een klootzak, die huisgenoot van je!
pi_54167964
Aardig gek.... Ik hoop dat het een beetje met je gaat... En hopelijk kan je je leventje snel weer oppakken zonder die freakshow!
† The 3 Kings †
  donderdag 25 oktober 2007 @ 21:29:29 #281
160473 Rossoneri
Daar hoorden zij engelen zinge
pi_54168610
Sorry hoor, maar waarom rende je naar buiten? Je kon hem toch ook ff een flinke tik geven?
AJAX AJAX AJAX!!
PSN: Rossoneri15
  donderdag 25 oktober 2007 @ 21:35:20 #282
47819 vbmot
Are those my feet?
pi_54168720
Belachelijk trouwens dat je wordt blootgesteld aan dit soort idioten, asociaal van zowel je huisbaas als die begeleider. Mocht dat figuur ondanks de woorden van je huisbaas ooit toch nog terugkomen dan zou ik eens gaan denken aan de groene knolamaniet, als je het handig aanpakt valt het niet tot jou te herleiden, hij kan er makkelijk zelf één gevonden hebben.

Heb je het geld van je boodschappen eigenlijk al terug? Zou ik er ook niet bij laten zitten.
Looking for hotspots: wardriving or whoredriving?
Personal spam: http://www.kenya2ndhand.com
pi_54169575
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 21:29 schreef Rossoneri het volgende:
Sorry hoor, maar waarom rende je naar buiten? Je kon hem toch ook ff een flinke tik geven?
Als je je daadwerkelijk in zou lezen lees je dat hij zichzelf een 'nerd' noemt, en dus was hij waarschijnlijk of verstijfd van angst, of kennelijk niet van het geweld is en het is ontvlucht.
Ik vind hem wel tof, hij post die foto's en geeft ons toch een hoog amusementsgehalte in dit topic, respect
† The 3 Kings †
pi_54169611
En ik hoop dat die mafkees flink wordt aangepakt en dat jij lekker rustig in je huisje kan genieten van je eigen spullen die niet gejat worden, en van je rust
† The 3 Kings †
  donderdag 25 oktober 2007 @ 23:01:10 #285
147587 De_Postbode
Ik ben overrated
pi_54171193
De tering, wat een verhaal! Dit hele topic gewoon!
Maar goed, mooi dat je van 'm af bent. Met zo'n labiele halvegare hoef ik dus echt niet in één huis te zitten.
Ta mère bien.
pi_54172497
TVP voor als ik tijd heb om het allemaal te lezen, je laatste post beloofd in ieder geval veel goeds. Wat een contactgestoord stuk tuig, doen jullie niet aan hospiteren ofzo?
Kinderbijslag op door de coffeeshop nigga.
  donderdag 25 oktober 2007 @ 23:52:48 #287
78498 classpc
I don't like change
pi_54172500
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 15:48 schreef Keroppi het volgende:
Hee,

Heb een soortgelijke situatie meegemaakt. Ik zat in een anti-kraakpand van de SSH (jongeren/studenten huisvesting binnen Utrecht) en zat op een gegeven moment ook met zo'n figuur opgescheept. Heb lange tijd niks door gehad tot ik een keer de laatjes van de tafel aan het doorspitten was (opzoek naar de afstandsbediening) en daar allemaal van die witte enveloptjes tegenkwam. Ook heb ik een keer 10 minuten naar een lepel moeten zoeken omdat door hem alle lepels van de onderkant zwart verblakerd waren...

Ik ben toen redelijk snel verhuisd want ik voelde me echt niet meer op m'n gemak daar. Hij was psychisch ook niet helemaal goed (nog een zelfmoordpoging gedaan) en ik voelde me niet veilig in m'n eigen huis. De laatste nacht heb ik zelfs maar met m'n deur op slot daar geslapen.

En helaas bleef het bij mij niet bij eten jatten...
Ooh, vertel eens wat meer?
Past wel in dit topic dacht ik zo
Op zoek naar een nieuwe printer? Kies voor een Brother laser printer. Uiterst betrouwbaar en economisch!
pi_54179350
Ik ben idd niet zo van het geweld, en ik had ook totaal niet verwacht dat hij zo ineens op me in ging slaan. Vandaar dat ik dus weg rende. Achteraf zit ik me ook wel te bedenken dat toen ik hem ondersteboven had een trap in z'n kruis hem wel even uitgeschakeld had. Magoed, dat is achteraf
Vandaag word hij voorgeleid aan de rechter commisaris, ben benieuwd of die hem nog even vast wil houden, wat mij betreft komt 'ie voorlopig iig niet meer vrij.

Overigens nog wel grappig, ik rende naar buiten, belde 0900-8844 ipv 112, hing weer op, belde 112, ik was dus nogal in de war, en flink geschrokken. Binnen no time stond er dus politie, en toen 1 van de agenten uitstapten was het eerste wat ik dacht was: "Hey, een lekker wijf"

Geld van die spullen heb ik trouwens vorige week ergens eindelijjk terug gekregen.
pi_54179499
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 12:05 schreef Hmail het volgende:
Ik ben idd niet zo van het geweld, en ik had ook totaal niet verwacht dat hij zo ineens op me in ging slaan. Vandaar dat ik dus weg rende. Achteraf zit ik me ook wel te bedenken dat toen ik hem ondersteboven had een trap in z'n kruis hem wel even uitgeschakeld had. Magoed, dat is achteraf
Ben maar blij dat je niks hebt gedaan.
Als hij onder invloed van die rommel is hou je hem nog niet met 3 man tegen.
pi_54183295
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 12:05 schreef Hmail het volgende:[..] Binnen no time stond er dus politie, en toen 1 van de agenten uitstapten was het eerste wat ik dacht was: "Hey, een lekker wijf"
En wie reageert er op je?
pi_54183688
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 15:38 schreef alloutwar het volgende:

[..]

hahaha. hoezo toevallig?
Vermakelijk topic tot nu toe.
Wachten op de aangifte online
  vrijdag 26 oktober 2007 @ 16:13:38 #292
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_54183988
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 15:58 schreef deliberator het volgende:

[..]

hahaha. hoezo toevallig?
Vermakelijk topic tot nu toe.
Wachten op de aangifte online
Lekker kontje op je avatar. tvp om dit topic te blijven volgen
pi_54316165
Wat een kutland leven we in zeg
Huisgenoot zit nog een week in voorarrest, en ondertussen heb ik de psychiater van hem gevraagd om er voor te zorgen dat hij niet terug komt. Die weet volgens mij ook niet helemaal wat ze wil, want:
- Ze mag hem niet verbieden om naar z'n huis te gaan.
- Hij staat onder rechterlijke macht van hun, zij mogen beslissen of hij wel of niet naar huis mag (als ze het idee hebben dat hij gevaarlijk is zijn ze verplicht hem op een gesloten afdeling te plaatsen)

Daar heb ik gisteren dik een uur mee zitten praten, ze kan/wil niks. Vervolgens huisbaas gebeld, per slot van rekening heeft hij gezegd dat hij het huurcontract door zou scheuren: Dat doet ie niet, want dan maakt de huisgenoot er een rechtzaak van, en dan moet hij hem misschien toch daar laten wonen. Volgens hem is dat veel te veel moeite. Uiteindelijk van hem het advies gehad om slachtofferhulp te bellen, misschien dat die iets kunnen betekenen. Net hun gebeld, zij kunnen ook niks 'Het is een civiele zaak, daar moet je het juridisch loket voor bellen, en via hun een rechtzaak specifiek hiervoor laten komen.' Maar wel het advies om dat pas te doen nadat de zaak van de mishandeling voor de rechter is geweest, anders heb je kans dat de zaak of hij terug mag komen geschorst word tot na de mishandeling-zaak.

Als alles blijft zoals het nu gaat komt hij dus vrolijk terug en doet iedereen net alsof er niets aan de hand is

Net nog maar een keer de huisbaas gebeld, die gaat kijken of hij met de psychiater een dealtje kan maken, maar ik vrees dat die gast gewoon terugkomt. Moet ik gewoon alweer verhuizen, voor de 5e keer in een jaar tijd
pi_54316195
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 15:38 schreef alloutwar het volgende:

[..]

Het valt me nu pas op
pi_54316487
schrijf een boek mên. geweldige fictie .
  vrijdag 2 november 2007 @ 14:39:12 #296
10024 Barachem
Heb ik zelf in elkaar geflanst
pi_54316915
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 14:12 schreef Hmail het volgende:
Wat een kutland leven we in zeg
Inderdaad, in plaats van slachtoffers van geweld te beschermen...
NEE, HOOR, psycho dader wordt in bescherming genomen en oh nee, hij heeft het recht om weer terug naar huis te mogen nadat ie jou mishandeld had en tuurlijk, hij is en heeft meer gelijk dan jij.
Ik kots op een land waar mensen die slachtoffer zijn van anderen maar hun uiterste best moeten doen om hun recht te krijgen en de daders vertroeteld worden omdat wellicht hun rechten afgepakt kunnen worden als men ze aanpakt.

En dan vragen de heren politici en de ambtenarij zich af wat er mis is met onze maatschappij.
Ik zeg het maar: Dat de klootzakken niet hard genoeg aangepakt worden en dat anderen door die zachte aanpak onnodig slachtoffers worden.
The taming and domestication of religion is one of the unceasing chores of civilization. - Christopher Hitchens
pi_54316938
tvp
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_54317085
teruch vindt posd
  vrijdag 2 november 2007 @ 16:34:26 #299
185423 Gierigesloeber
Maar als ik nou
pi_54319413
Blijft leuk, puur leed vermaak ^^ TVP
pi_54320070
Daar ben je mooi klaar mee zeg (of nouja, niet dus..)
pi_54320326
goed verhaal, slotje.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')