Whehe... Ik dacht ook meteen aan dit topic!quote:
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:53 schreef navigator het volgende:
´Beste huisgenoot,
Ik heb hier nog een pakje speed over maar aangezien ik gestopt ben mag jij het wel hebben. Het is niet zulke hele goede dus je kun het beste maar gelijk in een keer het hele pakje opsnuiven´
![]()
quote:
Dat is helemaal lullig.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:54 schreef Hmail het volgende:
[..]
Tot nu toe zijn er nog geen echte vorderingen, behalve dan dat meneer nu mijn buurman als slachtoffer heeft uitgekozen. Lullige is alleen dat die man nogal moeilijk beweegt door die hartinfarct, en die had dus de hele avond eten klaar staan maken voor de rest van de week. Vanmorgen was dus die koelkast leeg. Huisbaas is weer op de hoogte gesteld, en ook dat gaat hij terugbetalen. Het zal mij benieuwen wat er moet gebeuren voordat zo'n type eindelijk weg te krijgen is
Zeggen dat ie het terugbetaald is iets anders dan dat ie het daadwerkelijk terugbetaald.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:21 schreef Handschoen het volgende:
Is wel belachelijk van die buurman zeg. Ik zou gewoon die deur intrappen en verhaal gaan halen + spullen terug. Hij vind dit natuurlijk prima, dat terugbetalen. Hij hoeft niks voor zijn eten te doen en hoeft alleen maar te betelan. Alsof je elke dag eten besteld
Idd, ik heb nog steeds niets gehad, dus ik ga denk ik die gozer zo maar eens uit z'n nest rukken om te vragen waar m'n centen blijven. En natuurlijk die van de andere buurman.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:11 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Zeggen dat ie het terugbetaald is iets anders dan dat ie het daadwerkelijk terugbetaald.
Heb je überhaupt al contact met de politie zelf gehad eigenlijk?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 19:33 schreef Hmail het volgende:
Niet echt vorderingen, ik ben aan het twijfelen of ik er aangifte van ga doen. Als ik dat doe, dan sowieso al samen met de buurman, voor hem vind ik het gewoon ongelofelijk lullig, die man moet al rondkomen van een schamel uitkerinkje, en lang niet alles gaat even makkelijk. Ik heb gewoon een fulltime baan, en dat beetje boodschappen doe ik wel opnieuw.
Los van dat alles staat natuurlijk dat ie met z'n fikken overal van af moet blijven, en zo snel mogelijk moet oprotten.
Probleem waar ik dus mee zit: Doe ik aangifte? Dat betekent een hoop gedonder en geen direct resultaat, of laat ik het zitten. Dat zorgt er voor dat er verder niets gebeurt, en deze gozer de komende maanden hier nog wel zit.
Inderdaad gewoon eens met de politie praten wat zij ervan vinden en wat zij überhaupt eventueel voor je kunnen betekenen. Je hoeft niet per se meteen aangifte te doen. Je kunt ze gewoon wel even bellen denk ik.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 20:10 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Heb je überhaupt al contact met de politie zelf gehad eigenlijk?
Het kan geen kwaad om bij hen iig te informeren naar de mogelijkheden nietwaar?
En wat vind/wil de buurman die slecht ter been is en de huisbaas?
"denk ik dat je nog steeds denkt"?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 20:34 schreef zoalshetis het volgende:
ts. als je niks van speed/cocaïnejunks snapt dan denk ik dat je nog steeds denkt dat je niet hoeft te fluiten naar je gekochte voer.
De buurman vertelde dat zijn zoon dit weekend langskomt, type daar-wil-je-gewoon-geen-ruzie-mee-hebben, en doet-geen-vlieg-kwaad-tenzij-dat-je-aan-z'n-vader-zit. Dat word dus een leuk weekendquote:Op donderdag 9 augustus 2007 20:40 schreef 1299 het volgende:
Wat een mafketel man. Ik zou een paar hard pipe hitting niggers meenemen en hem het huis uit werken
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 21:14 schreef Hmail het volgende:
De buurman vertelde dat zijn zoon dit weekend langskomt, type daar-wil-je-gewoon-geen-ruzie-mee-hebben, en doet-geen-vlieg-kwaad-tenzij-dat-je-aan-z'n-vader-zit. Dat word dus een leuk weekend![]()
Popcorn en cola klaar, ik ben benieuwd of ik nog een leuke actiefilm live mee ga maken![]()
Dus nog geen vorderingen?!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:47 schreef Hmail het volgende:
Helaas, zoon is niet langs geweest
Nog wel een leuk verhaaltje over minderjarige meisjes en vrouwen van 37, maar dat vertel ik vanavond wel even, nu even geen tijd voor.
Als ik even een uurtje niet reageer ben ik nog niet dood hoorquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:49 schreef OA het volgende:
Zou TS zijn omgelegd door de snuivende, jattende huisgenoot?![]()
Nee, zoon is niet langsgeweest, dus geen knokparty hierquote:Dus nog geen vorderingen?!![]()
OMGquote:
Snap ik!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:52 schreef Hmail het volgende:
[..]
Als ik even een uurtje niet reageer ben ik nog niet dood hoor
Whehe...quote:[..]
Nee, zoon is niet langsgeweest, dus geen knokparty hier
Nog wel een leuk verhaal:
.....
Het lullige was nog dat de gang vrij smal is, en ik dus niet gewoon ergens achterin een hoekje kon gaan staan, maar dus ook echt met m'n neus erop. En die agent: "Ja, mevrouw, we wilden even controleren of alles nog goed ging hier, de huisgenoten van *insert huisgenoot* dachten dat u minderjarig was, mag ik uw legitimatie even zien?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:08 schreef OA het volgende:
Vrouw komt naar buiten... jij zo van: [afbeelding] Oom agent, wat doet u hier??![]()
Ja, ik heb zelfs nog geprobeerd anoniem aangifte te doen van mijn eigen drugsgebruik waar ik geen verstand van hebquote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:26 schreef navigator het volgende:
Als ik al die verhalen eens lees: Is topicstarter zelf wel helemaal goed?!
Of zijn topicstarter en huisgenoot een en dezelfde?
meeste vrouwen zijn anders gecharmeerd als je ze jonger schatquote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:35 schreef Hmail het volgende:
[..]
De huisgenoten van *insert huisgenoot* dachten dat u minderjarig was, mag ik uw legitimatie even zien?
Vrouw was nogal pissed
[..]
*proest*quote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:38 schreef mrPanerai het volgende:
[..]
meeste vrouwen zijn anders gecharmeerd als je ze jonger schat![]()
de dochter van een speedvriendin die op bezoek was?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:52 schreef Hmail het volgende:
Ik heb dit topic idd geopend omdat hij wat vreten/drinken pakte. Niet om aandacht te vragen, maar gewoon omdat ik wat te klagen had. Per slot van rekening is dit toch wel een beetje het forum daarvoor dacht ik. Dat dat jatten niet zomaar de bedoeling was bleek wel gezien het aantal replies wat hierboven staat.quote:Je weet niet 100% of hij harddrugs heeft gebruikt. En zelfs als dat zo zou zijn; boeiend..
Hij pakt wat van je uit de koelkast; boeiend, het is maar wat vreten/drinken. Daar ben je huisgenoten voor.
Jep. En ik was werkelijk in de veronderstelling dat dat kind 11, 12 jaar was. Dat is voor mij de grens om de politie te bellen. Dat doe ik niet als ik iemand 17 of 18 schat, dan is ze volwassen genoeg om te zien dat hij niet helemaal bij z'n verstand is, en als ze dan nog met hem mee gaat is het haar probleem. Een kind van 11, 12 ziet dat niet, en gaat in d'r naiviteit met hem mee. Daarom heb ik de politie gebeld, niet om hem weg te krijgen, maar omdat ik weet dat als hij in een idiote bui is, hij dan staat te schreeuwen en tieren in z'n kamer. Ik wilde voorkomen dat hij dat meisje greep, of haar in elkaar mepte. Iemand van 11, 12 is namelijk niet sterk genoeg om een bonk van een vent tegen te houden, in case you didn't notice. Loop eens naar een basisschool, en stel je eens voor dat 1 van die meisjes bij een enorme gozer van 1,90-2m lang die niet goed bij z'n hoofd is op de kamer ligt. Als je dan niet de politie belt ben je echt heel triest.quote:Bovendien val je hem lastig met een een of andere maffe verondersteling dat hij met een minderjarige chick in bed ligt.. je belt zelfs de politie!
quote:Ik weet wel wat ik zou doen als een huisgenoot van mij zich zoals jou zou gedragen en als een crybaby/attention whore een beetje stennis zou lopen trappen. Keihard uitlachen
sure, hoster heeft de plaatjes weggemikt, dus ik upload die foto even opnieuw. Ik kan alleen m'n posts niet meer aanpassen, dus je zult het met deze moeten doen:quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:21 schreef Florian_ het volgende:
kun je die fotos die je eerder hebt gepost nog een keer uploaden? ze zijn niet meer zichtbaar
Ik wist niet eens dat daar onduidelijkheid over wasquote:Op zondag 19 augustus 2007 00:00 schreef pepper_961 het volgende:
Nou weten we nog steeds niet hoe dat zit met die koelkast(en)!!
Hebben jullie een gezamelijke koelkast of een gezamelijke ruimte met koelkasten erin.
Hoe kan hij nou in jullie koelkasten komen!?
Je geeft steeds overal antwoord op behalve het koelkasten raadsel en daar zijn we nou juist allemaal zo benieuwd naar.
Ahaaa, zit dat zo!!quote:Op zondag 19 augustus 2007 07:29 schreef Hmail het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat daar onduidelijkheid over was
We hebben idd een gezamelijke ruimte waar 2 koelkasten, 2 wasmachines, en 2 gasstellen staan. Normaliter zouden er dus 3 van allemaal zijn, maar die buurjongen heeft niets. Vandaar dat ie dus maar ergens anders z'n eten vandaan haalt.
Jij bent gewoon een kankermongool. TS is zo dom als een varken. Hij kan toch gewoon met die kerel gaan praten in plaats van lopen mekkeren tegen de politie en de huisbaas en de zoon van de buurman en hier. Wat zijn jullie allemaal sukkels zeg die het met hem eens zijn. Als mijn huisgenoot zoiets zou doen dan zou ik hem er meteen op aanspreken. En als hij het weer deed zou ik hem de deur uit kenkeren. TS zit in zijn kamertje achter de pc dit domme verhaal te typen terwijl zijn huisgenoot in de kamer ernaast ligt te snuiven. En TS denkt dat het poedersuiker is en wil alleen een foto maken van zijn boodschapjes. Echt die kerel is toch niet slim. En als jij vind van wel en dat er niks mis is met hoe hij reageert dan ben jij nog veel dommerquote:Op maandag 20 augustus 2007 03:10 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
alweer zo'n kansloze post in een goed topic. u is goed bezig![]()
Zou je mijn kamer moeten zien.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:46 schreef Hmail het volgende:
[..]
sure, hoster heeft de plaatjes weggemikt, dus ik upload die foto even opnieuw. Ik kan alleen m'n posts niet meer aanpassen, dus je zult het met deze moeten doen:
http://www.geensite.nl/hoi/kamer.jpg
ja...quote:
Als je je daadwerkelijk in zou lezen lees je dat hij zichzelf een 'nerd' noemt, en dus was hij waarschijnlijk of verstijfd van angst, of kennelijk niet van het geweld is en het is ontvlucht.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 21:29 schreef Rossoneri het volgende:
Sorry hoor, maar waarom rende je naar buiten? Je kon hem toch ook ff een flinke tik geven?
Ooh, vertel eens wat meer?quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:48 schreef Keroppi het volgende:
Hee,
Heb een soortgelijke situatie meegemaakt. Ik zat in een anti-kraakpand van de SSH (jongeren/studenten huisvesting binnen Utrecht) en zat op een gegeven moment ook met zo'n figuur opgescheept. Heb lange tijd niks door gehad tot ik een keer de laatjes van de tafel aan het doorspitten was (opzoek naar de afstandsbediening) en daar allemaal van die witte enveloptjes tegenkwam. Ook heb ik een keer 10 minuten naar een lepel moeten zoeken omdat door hem alle lepels van de onderkant zwart verblakerd waren...
Ik ben toen redelijk snel verhuisd want ik voelde me echt niet meer op m'n gemak daar. Hij was psychisch ook niet helemaal goed (nog een zelfmoordpoging gedaan) en ik voelde me niet veilig in m'n eigen huis. De laatste nacht heb ik zelfs maar met m'n deur op slot daar geslapen.
En helaas bleef het bij mij niet bij eten jatten...
Ben maar blij dat je niks hebt gedaan.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 12:05 schreef Hmail het volgende:
Ik ben idd niet zo van het geweld, en ik had ook totaal niet verwacht dat hij zo ineens op me in ging slaan. Vandaar dat ik dus weg rende. Achteraf zit ik me ook wel te bedenken dat toen ik hem ondersteboven had een trap in z'n kruis hem wel even uitgeschakeld had. Magoed, dat is achteraf
En wie reageert er op je?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 12:05 schreef Hmail het volgende:[..] Binnen no time stond er dus politie, en toen 1 van de agenten uitstapten was het eerste wat ik dacht was: "Hey, een lekker wijf"![]()
Lekker kontje op je avatar. tvp om dit topic te blijven volgenquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 15:58 schreef deliberator het volgende:
[..]
hahaha. hoezo toevallig?
Vermakelijk topic tot nu toe.
Wachten op de aangifte online
Inderdaad, in plaats van slachtoffers van geweld te beschermen...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |