Het is ook een prachtding, goed en handig in gebruik, nog nooit defect geweest, nooit geen problemen mee gehad ideaal.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 13:53 schreef EdvandeBerg het volgende:
200 euro is een mooie startprijs.
Thinkpads zijn nogal spartaans uitgerust in vergelijking met Acers etc. maar staan bekend om hun superdegelijkheid. Je zult daar zelden kapotte scharnieren/videokaarten/etc aantreffen.
Een 2200+ systeempjequote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:07 schreef jwhderksen het volgende:
interesse in een ruil? ik heb hier nog een 2200+ systeempje met bijbetaling van mijn kant?
Nah, gaat erom dat je je best doet op de antwoorden.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:08 schreef ymme het volgende:
De batterij gaat ongeveer 45 min mee. Ik gebruik hem echter continu met adaptor.
Op je andere vragen kan ik geen antwoord geven, omdat ik hier echt 0,0 verstand van heb
Nee dank je!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 21:09 schreef jwhderksen het volgende:
gewoon een desktop pc is het. mss dat je die nog kunt gebruiken? zit ook een dvd brander in
Maar een R40 is gebasseerd op de Intel Pentium M en niet op een Intel Pentium 4. Ik heb zelf ook een R40 en ding gaat ook nog 4 uur mee op de accu!quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 09:48 schreef Metal666 het volgende:
Ikhbe zelf een R40, lijkt er redelijk op, en zijn echt super mooie degelijke laptopjes hoor!! En zelfs na bijna 4 jaar, houdt mijn accu het nog makkelijk 4 uurtjes uit...
succes met de verkoop!!
En deze T30 heeft een Intel Pentium 4? En die verbruikt meer energie ofzo? En qua snelheid, hoe verhoudt zich dat?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 14:37 schreef Brembo het volgende:
[..]
Maar een R40 is gebasseerd op de Intel Pentium M en niet op een Intel Pentium 4. Ik heb zelf ook een R40 en ding gaat ook nog 4 uur mee op de accu!
Een accu die slechts 45 minuten mee gaat, noem ik niet dat er GEEN DEFECTEN zijn.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:08 schreef ymme het volgende:
De batterij gaat ongeveer 45 min mee. Ik gebruik hem echter continu met adaptor.
Op je andere vragen kan ik geen antwoord geven, omdat ik hier echt 0,0 verstand van heb
Koop nooit een Fujitsu Siemens dan, mijn accu gaat nieuw zelfs maar 50 tot 60 minuten mee. Verder is dat niet een defect, aangezien er veel mensen zijn die hun laptop bijna nooit op accu gebruiken.quote:Op zondag 5 augustus 2007 11:02 schreef Schnabbeltje het volgende:
[..]
Een accu die slechts 45 minuten mee gaat, noem ik niet dat er GEEN DEFECTEN zijn.
Dat is hun probleem. Een laptop is bedoelt om er mobiel mee te gebruiken. Ik heb hier een berg IBM's liggen. De oudste van mij gaat circa nog 2 uren mee, en de nieuwste zo'n 4 uren. Een dergelijke laptop van TS moet gezien de leeftijd toch wel minimaal 1,5 uur mee gaan, voordat je uberhaupt kan zeggen dat er geen defecten zijn. Zeker als je weet dat deze laptop nieuw zo'n circa 2,5 mee moet kunnen gaan op een volle accu.quote:Op zondag 5 augustus 2007 11:04 schreef Athmozz het volgende:
[..]
Koop nooit een Fujitsu Siemens dan, mijn accu gaat nieuw zelfs maar 50 tot 60 minuten mee. Verder is dat niet een defect, aangezien er veel mensen zijn die hun laptop bijna nooit op accu gebruiken.
Ik heb via marktplaats al een reactie binnen, voor 250 euroquote:Op maandag 6 augustus 2007 09:45 schreef ymme het volgende:
Onder de 200 euro gaat hij gewoon niet weg. Ik heb zojuist ook een advertentie gezet op marktplaatsDaar heb ik als vraagprijs 250 euro. We zullen zien wie het meeste gaat bieden, laat de gelukkige bieder de winnaar zijn
Standaard niet volgens mij, moet je een minipci kaartje kopen. 250 euro maar? Heb laatst mij IBM Thinkpad met 2.2 Ghz processor voor 350 weten te verkopen. Het was een thinkpad liefhebber, maar mijn accu ging wat langer mee en had er een DVD bakker ingebouwd (Met modificatiequote:Op maandag 6 augustus 2007 10:22 schreef ymme het volgende:
[..]
Ik heb via marktplaats al een reactie binnen, voor 250 euro
Deze persoon wil morgen komen kijken, dus er is nog niets zeker.
Kan je met deze laptop internet via wireless?
Wat moet ik beantwoorden dan? Heb geen mail van jouw, waarschijnlijk verkeerde emailadresquote:Op maandag 6 augustus 2007 14:08 schreef Stereotomy het volgende:
Ehm, zou je eventueel ook nog de vraag van mij in deze thread en in je Hotmail account over de HD willen beantwoorden? Bedankt.
quote:Op maandag 6 augustus 2007 14:41 schreef ymme het volgende:
[..]
Wat moet ik beantwoorden dan? Heb geen mail van jouw, waarschijnlijk verkeerde emailadres
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |