en ik noem het patatquote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:33 schreef MrDrako het volgende:
Aviko, die producent van FRIET noemt het op hun website en producten ook FRIET.
En er staat echt geen PATAT op een zak die in amsterdam in de supermarkt ligt.
Oh, en MCCAIN noemt het ook landelijk FRIET!
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:39 schreef Ofyles2 het volgende:
Oplossing voor de patat-roepers: Blijf in Nederland, nooit meer naar België gaan.
Oplossing voor de friet-roepers: Ga naar België, nooit meer naar Nederland gaan.
Het IS ook gewoon friet.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 18:22 schreef mschol het volgende:
[..]
[..]
[..]
al ligt bij vandale kennelijk de voorkeur op friet
Heerlijke patat iddquote:Op dinsdag 31 maart 2009 20:34 schreef Dagoduck het volgende:
Het is patat, MAAAARRRR Vlaamse Friet is lekkerder
vooral van De Vlaminck in Alkmaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vandaag een consensus over de patat-/frietdiscussie.quote:Op woensdag 1 april 2009 00:56 schreef Noortje. het volgende:
Overigens gaat het mij erom hoe het klinkt, niet waar ze wat zeggen. Dus je argument gaat niet op.
Doe dan maar patiet. Dat klinkt nog een beetje als Friet.quote:Op woensdag 1 april 2009 01:02 schreef Kogando het volgende:
Patiet of fratat, misschien een idee?
quote:Op woensdag 1 april 2009 00:42 schreef Noortje. het volgende:
Patat.Ik moest lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 16 maart 2010 18:45 schreef henrydg het volgende:
Wat is er mis met de Prius?
[ afbeelding ]
Ik vind 't een hele mooie auto.
Patat is echt zo'n woord voor mensen die zware van nelle roken en met de auto naar de voedselbank gaanquote:Op donderdag 2 april 2009 18:03 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Friet is echt zo'n woord voor dikke mensen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |