Toch denk ik dat je het roken dan nog beter kunt koppelen aan werksector.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 16:50 schreef Fogel het volgende:
Ik beweer niet dat hoog opgeleiden niet roken, heb alleen een vermoeden dat een groter deel van de rokers een lage opleiding heeft (zelfs als je in acht neemt dat er minder mensen hoog opgeleid zijn).
Same herequote:Op vrijdag 3 augustus 2007 12:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Het rookverbod komt er toch wel, ondanks die handtekeningactie...
En ik kan het alleen maar toejuichen.
Er zijn wel een paar slecht opgeleide mensen in de politiek die roken. Zalm bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 17:04 schreef Judeljuud het volgende:
[..]
Toch denk ik dat je het roken dan nog beter kunt koppelen aan werksector.
Remkes kon met één hand z'n shag dichtdraaien naar het schijnt, hoefde ie z'n glas niet neer te zetten.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 17:13 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Er zijn wel een paar slecht opgeleide mensen in de politiek die roken. Zalm bijvoorbeeld.
Welke sector rookt het meest volgens jou?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 17:04 schreef Judeljuud het volgende:
[..]
Dat vind ik zelfs als niet-roker er cool uitzienquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 17:17 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Remkes kon met één hand z'n shag dichtdraaien naar het schijnt, hoefde ie z'n glas niet neer te zetten.![]()
Hoezo werken? Continu rookpauzes, bedoel je.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 17:04 schreef Judeljuud het volgende:
Verdomd, je hebt gelijk.!quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 18:13 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Hoezo werken? Continu rookpauzes, bedoel je.
Nou, ik denk vooral mensen die in de buitenlucht werken de hele dag. Of in de horeca (nu nog). Zoiets?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 18:08 schreef Fogel het volgende:
[..]
Welke sector rookt het meest volgens jou?
En die mensen hebben over het algemeen HBO/WO gedaan....?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 18:27 schreef Judeljuud het volgende:
[..]
Nou, ik denk vooral mensen die in de buitenlucht werken de hele dag. Of in de horeca (nu nog). Zoiets?![]()
Het was maar een idee hoor. Ik wou gewoon even meedenken...
De rokers vinden wel andere plekken om te ontspannen. Ik ben alleen bang dat de niet-rokers weer slaafs achter ze aan lopen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 18:52 schreef MeneerMuis het volgende:
Ik maak me er niet zo druk om.
Ik blijf gewoon roken en ga gewoon minder op stap.
Maar sommige argumenten zijn wel lachwekkend zeg![]()
Ja, ja, zolang het duurt.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 19:10 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
De rokers vinden wel andere plekken om te ontspannen. ...
Maak je maar niet druk. Zoals de zaken er nu voorstaan, zal dat binnenkort ook wel verboden worden.quote:Op zondag 5 augustus 2007 09:58 schreef DennisMoore het volgende:
Krankzinnig inderdaad dat er op perrons nog gerookt mag worden. Stinkzooi.
Ja hoor, ik ook. En ik probeer altijd zoveel mogelijk rekening te houden met niet-rokers.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 17:02 schreef Judeljuud het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat rokers geen begrip hebben voor niet-rokers. Het blijft iets wat je jezelf 'aandoet' en waarom zou je daar dan anderen mee lastig vallen?![]()
Zelf rook ik een pakje per dag, maar vind ik het écht een walgelijke gewoonte. Ook de geur is echt vies. Ik zat 's ochtends naar school vaak bij rokers in de bus die - anders dan ik - wél een peuk hadden gerookt bij de bushalte. Die adem...dat is echt te ranzig voor woorden. Al mijn kleren ruiken naar rook, mijn schoon gewassen kleding hangt in de blauwe walm te drogen...bahbahbah... En verder zal ik niet eens ingaan op het 'mee-roken', want dat vind ik ook vreselijk. Ik rook ook altijd buiten bij m'n ouders vanwege m'n broertje van 4. Hij mag later zelf bepalen of hij z'n longen zwart wil hebben.![]()
Dus ja, ik ben een kettingroker, maar ik kan me HEEL goed voorstellen dat niet-rokers blij zijn met het toekomstige verbod.![]()
Geboortedatum: 03-08-1964quote:Op zondag 5 augustus 2007 10:04 schreef Overdrive het volgende:
Gezellig thuis blijven met je moppie, kaarsjes, wijntje, kaasje, deeveedeetje. peukie...
Voor minder dan een tientje een geweldige avond!
Who needs horeca?
![]()
Ja? So? Und?quote:
nee, mag niet.quote:Op zondag 5 augustus 2007 11:14 schreef Overdrive het volgende:
[..]
Ja? So? Und?
Zal ik op m'n 43-ste niet meer kunnen/mogen stappen ofzo?
Verklaar u eens nader?
Binnenkort word roken thuis ook verboden. Stel je voor dat je partner of kind rook inademt. Je mag alleen nog in je tuin roken als de buren daar schriftelijk toestemming voor hebben gegeven.quote:Op zondag 5 augustus 2007 10:04 schreef Overdrive het volgende:
Gezellig thuis blijven met je moppie, kaarsjes, wijntje, kaasje, deeveedeetje. peukie...
Voor minder dan een tientje een geweldige avond!
Who needs horeca?
![]()
wat een onzin, de meeste perrons zijn overdekt maar nog steeds open. Dus je moet niet zeiken. Sowieso is de rookvrije horeca een stom idee. Iedereen loopt te klagen over het roken terwijl je maar een paar uur per week in de kroeg komt, maar ik zal je nog iets anders vertellen±quote:Op zondag 5 augustus 2007 09:58 schreef DennisMoore het volgende:
Krankzinnig inderdaad dat er op perrons nog gerookt mag worden. Stinkzooi.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |