abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 4 augustus 2007 @ 17:04:54 #201
174925 Judeljuud
Vindt, en gij zult meer zoeken
pi_52099878
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 16:50 schreef Fogel het volgende:
Ik beweer niet dat hoog opgeleiden niet roken, heb alleen een vermoeden dat een groter deel van de rokers een lage opleiding heeft (zelfs als je in acht neemt dat er minder mensen hoog opgeleid zijn).
Toch denk ik dat je het roken dan nog beter kunt koppelen aan werksector.
You were born as an original. Don't die as a copy.
pi_52099956
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 12:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Het rookverbod komt er toch wel, ondanks die handtekeningactie...

En ik kan het alleen maar toejuichen.
Same here .
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  zaterdag 4 augustus 2007 @ 17:13:05 #203
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_52100020
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 17:04 schreef Judeljuud het volgende:

[..]

Er zijn wel een paar slecht opgeleide mensen in de politiek die roken. Zalm bijvoorbeeld.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_52100110
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 17:13 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Er zijn wel een paar slecht opgeleide mensen in de politiek die roken. Zalm bijvoorbeeld.
Remkes kon met één hand z'n shag dichtdraaien naar het schijnt, hoefde ie z'n glas niet neer te zetten.

Het blijft natuurlijk een eikel maar dat vind ik toch behoorlijk cool voor een minister
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  Moderator zaterdag 4 augustus 2007 @ 18:08:58 #205
45833 crew  Fogel
pi_52101015
quote:

[..]

Welke sector rookt het meest volgens jou?
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
  Moderator zaterdag 4 augustus 2007 @ 18:09:40 #206
45833 crew  Fogel
pi_52101029
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 17:17 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Remkes kon met één hand z'n shag dichtdraaien naar het schijnt, hoefde ie z'n glas niet neer te zetten.
Dat vind ik zelfs als niet-roker er cool uitzien
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
pi_52101129
quote:

Hoezo werken? Continu rookpauzes, bedoel je.
  zaterdag 4 augustus 2007 @ 18:22:41 #208
pi_52101305
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 18:13 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Hoezo werken? Continu rookpauzes, bedoel je.
Verdomd, je hebt gelijk.!

Ik ga weer roken.
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
  zaterdag 4 augustus 2007 @ 18:27:03 #209
174925 Judeljuud
Vindt, en gij zult meer zoeken
pi_52101374
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 18:08 schreef Fogel het volgende:

[..]

Welke sector rookt het meest volgens jou?
Nou, ik denk vooral mensen die in de buitenlucht werken de hele dag. Of in de horeca (nu nog). Zoiets?
Het was maar een idee hoor. Ik wou gewoon even meedenken...
You were born as an original. Don't die as a copy.
  Moderator zaterdag 4 augustus 2007 @ 18:29:31 #210
45833 crew  Fogel
pi_52101418
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 18:27 schreef Judeljuud het volgende:

[..]

Nou, ik denk vooral mensen die in de buitenlucht werken de hele dag. Of in de horeca (nu nog). Zoiets?
Het was maar een idee hoor. Ik wou gewoon even meedenken...
En die mensen hebben over het algemeen HBO/WO gedaan....?
  zaterdag 4 augustus 2007 @ 18:52:24 #211
100008 MeneerMuis
WWE is my life
pi_52101873
Ik maak me er niet zo druk om.
Ik blijf gewoon roken en ga gewoon minder op stap.

Maar sommige argumenten zijn wel lachwekkend zeg
World Wrestling Entertainment
  zaterdag 4 augustus 2007 @ 19:10:27 #212
pi_52102206
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 18:52 schreef MeneerMuis het volgende:
Ik maak me er niet zo druk om.
Ik blijf gewoon roken en ga gewoon minder op stap.

Maar sommige argumenten zijn wel lachwekkend zeg
De rokers vinden wel andere plekken om te ontspannen. Ik ben alleen bang dat de niet-rokers weer slaafs achter ze aan lopen.
pi_52113747
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 19:10 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

De rokers vinden wel andere plekken om te ontspannen. ...
Ja, ja, zolang het duurt. Het heeft niets met ontspanning te maken, maar hier op 't station hebben ze een "rookpaal" neergezet. Als je wil roken, mag het alleen daar. Krankzinnige bende!
pi_52113766
Krankzinnig inderdaad dat er op perrons nog gerookt mag worden. Stinkzooi.
pi_52113792
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 09:58 schreef DennisMoore het volgende:
Maak je maar niet druk. Zoals de zaken er nu voorstaan, zal dat binnenkort ook wel verboden worden.
pi_52113815
Gezellig thuis blijven met je moppie, kaarsjes, wijntje, kaasje, deeveedeetje. peukie...
Voor minder dan een tientje een geweldige avond!
Who needs horeca?
Zelf leren nadenken is op school uit de mode, sinds de invoering van het kringgesprek...
pi_52113862
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 17:02 schreef Judeljuud het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat rokers geen begrip hebben voor niet-rokers. Het blijft iets wat je jezelf 'aandoet' en waarom zou je daar dan anderen mee lastig vallen?

Zelf rook ik een pakje per dag, maar vind ik het écht een walgelijke gewoonte. Ook de geur is echt vies. Ik zat 's ochtends naar school vaak bij rokers in de bus die - anders dan ik - wél een peuk hadden gerookt bij de bushalte. Die adem...dat is echt te ranzig voor woorden. Al mijn kleren ruiken naar rook, mijn schoon gewassen kleding hangt in de blauwe walm te drogen...bahbahbah... En verder zal ik niet eens ingaan op het 'mee-roken', want dat vind ik ook vreselijk. Ik rook ook altijd buiten bij m'n ouders vanwege m'n broertje van 4. Hij mag later zelf bepalen of hij z'n longen zwart wil hebben.

Dus ja, ik ben een kettingroker, maar ik kan me HEEL goed voorstellen dat niet-rokers blij zijn met het toekomstige verbod.
Ja hoor, ik ook. En ik probeer altijd zoveel mogelijk rekening te houden met niet-rokers.

Aan de andere kant ben ik vrij laat begonnen met roken, en voor dat ik rookte woonde ik samen met rokers in een huis. Ik heb dat toen nooit vies of lastig gevonden. Het viel me niet eens echt op.
Too old to Trick or Treat, too young to die
pi_52113881
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 10:04 schreef Overdrive het volgende:

Gezellig thuis blijven met je moppie, kaarsjes, wijntje, kaasje, deeveedeetje. peukie...
Who needs horeca?
Geboortedatum: 03-08-1964
pi_52114598
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 10:11 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Geboortedatum: 03-08-1964
Ja? So? Und?
Zal ik op m'n 43-ste niet meer kunnen/mogen stappen ofzo?
Verklaar u eens nader?
Zelf leren nadenken is op school uit de mode, sinds de invoering van het kringgesprek...
pi_52114656
De kans dat je op je 43e nog de hier bedoelde drukke cafés en disco's bezoekt is inderdaad veel lager. En nee, niet onmogelijk, en nee, niemand verbiedt je om te gaan.
  zondag 5 augustus 2007 @ 11:22:18 #221
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_52114696
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 11:14 schreef Overdrive het volgende:

[..]

Ja? So? Und?
Zal ik op m'n 43-ste niet meer kunnen/mogen stappen ofzo?
Verklaar u eens nader?
nee, mag niet.
  zondag 5 augustus 2007 @ 12:25:36 #222
pi_52115850
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 10:04 schreef Overdrive het volgende:
Who needs horeca?
Binnenkort word roken thuis ook verboden. Stel je voor dat je partner of kind rook inademt. Je mag alleen nog in je tuin roken als de buren daar schriftelijk toestemming voor hebben gegeven.
pi_52116064
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 09:58 schreef DennisMoore het volgende:
wat een onzin, de meeste perrons zijn overdekt maar nog steeds open. Dus je moet niet zeiken. Sowieso is de rookvrije horeca een stom idee. Iedereen loopt te klagen over het roken terwijl je maar een paar uur per week in de kroeg komt, maar ik zal je nog iets anders vertellen±

een week bevat 168 uur. In die 168 uur schat ik dat een gewoon mens ongeveer 20 uur buiten is. In die 20 uur dat je in de buitenwereld loopt/fietst/ietsanders adem je fijnstof, smog, uitlaatgassen en andere teringzooi in. Dit is vele malen slechter dan die rook die je inademt in die paar uur dat je per week in de kroeg zit. Dus als je je druk wil maken over wat je inademt, maak je dan druk over de buitenlucht.

Stinkende kleren vind ik ook een argument van niks. Op het moment dat je thuiskomt uit de kroeg en een keer naar je bed gaat trek je je kleren toch wel uit, en doe je ze in de was. Ik neem namelijk aan dat je niet nog een dag in je kleren wil lopen die sowieso al stinken naar bier, zweet ect.

Mensen: Laat elkaar toch heendoen, waar gaat dit toch helemaal over?
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
pi_52116159
Whaha, alle onzinnige argumenten komen weer terug in de post van Triptamine.

Het perfecte bewijs van het feit dat je met (de meeste) rokers niet in discussie moet gaan, en dat we lekker aftellen naar juli 2008 .
pi_52116325
Rokers doen er alles aan om zo snel mogelijk kanker te krijgen:
Ze steken veel peuken op, liefst in elke pauze. In hun vrije tijd steken ze er nóg meer op, ze betalen er nog grof geld voor ook.
Omdat ze zó hun best ervoor doen, zou ik zeggen, hopen dat ze t snel krijgt. Dan kan ik schoon uitgaan. Dan kan ik tijdens het uitgaan in mijn verslaving aan schone lucht worden voorzien.

Ik vind overigens de term 'niet-rokers' nogal raar. Een vrouw is toch ook niet een niet-man? Donker is toch ook niet 'niet-licht'?
Je hebt dus (normale) mensen en rokers....

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')