mijn kleinkinderen zullen het onzin vinden dat er vroeger gerookt werdt in drukke ruimtes.quote:Op zondag 5 augustus 2007 14:06 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Hoe denken jullie dat het vroeger ging? Dat ze toen niet in de rook zaten? Gezondheidsmietjes van tegenwoordig.
80% van nederland rookt niet, maar iedereen gaat toch naar rook-horeca? Dus niet-rokers hebben geen eigen mening?quote:Op zondag 5 augustus 2007 13:50 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Bullshit.
Voor een horecabaas is het onzinnig om zich uitsluitend op niet-rokers te richten. Die komen namelijk toch wel. Hoewel ze zich in meer of mindere mate 'ergeren' aan de rook, vinden ze dit niet zó erg om dan maar liever thuis te blijven.
Rook ruik je na half uur niet meer door de stank van verschraald bier en oud zweet.quote:Op zondag 5 augustus 2007 14:13 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Het stinkt anders behoorlijk naar rook.
Uhuh, we zijn allemaal watjes die het niet gezellig kunnen hebben zonder rokers. Rokers zijn namelijk superieur gezellige mensen. Daarnaast zijn ze ook allemaal vrijgevochten individuën, allemaal rebellen, stoer als de Marlboro-cowboy.quote:Op zondag 5 augustus 2007 14:25 schreef Papierversnipperaar het volgende:
80 van nederland rookt niet, maar iedereen gaat toch naar rook-horeca? Dus niet-rokers hebben geen eigen mening?
Jij misschien niet nee.quote:Op zondag 5 augustus 2007 14:29 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Rook ruik je na half uur niet meer door de stank van verschraald bier en oud zweet.
Of jij hebt een overgevoelig reukorgaan, of je komt dan in een kroeg waar het woord ventilatie niet bekend is.quote:
Vergeleken met rokers heb ik wellicht een overgevoelig reukorgaan.quote:Op zondag 5 augustus 2007 14:32 schreef Dandelion het volgende:
Of jij hebt een overgevoelig reukorgaan, of je komt dan in een kroeg waar het woord ventilatie niet bekend is.
ah er zullen dus genoeg rokerskroegen overblijvenquote:Op zondag 5 augustus 2007 14:11 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Zo werkt dat in Nederland.
Zo moet je het mensen bijvoorbeeld verbieden om afval op straat te gooien.
Zo moet je het werkgevers verbieden om zich niet aan Arbo-regels te houden.
Etc etc.
Ik rook niet, als je dat soms bedoeld.quote:
Ja want alle rokers ruiken niets meer.quote:Op zondag 5 augustus 2007 14:33 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Vergeleken met rokers heb ik wellicht een overgevoelig reukorgaan.
Oh, je bent het dus eens met de stelling dat rokers iha slechter ruiken?quote:Op zondag 5 augustus 2007 14:33 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik rook niet, als je dat soms bedoeld.
Okay, als jij het zegt.quote:Op zondag 5 augustus 2007 14:34 schreef Dandelion het volgende:
Ja want alle rokers ruiken niets meer.
[DennisMoore-mode]quote:Op zondag 5 augustus 2007 14:33 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik rook niet, als je dat soms bedoeld.
Drogreden, kun je vast wel vinden met wikipedia.quote:Op zondag 5 augustus 2007 14:37 schreef Dandelion het volgende:
Cynisme. Pak het woordenboek. Succes.
Bedankt voor je uitleg!quote:Op zondag 5 augustus 2007 14:38 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Drogreden, kun je vast wel vinden met wikipedia.
Overdrijvingen enzo, 'alle' en 'niets'. En die dan in de mond van de ander leggen etc.
Lachen joh.
Hihi, wat grappigquote:Op zondag 5 augustus 2007 14:35 schreef Dandelion het volgende:
[DennisMoore-mode]
Nee maar je hebt wel gerookt, en je bent dus voor je hele leven verpest gij paria!
[/DennisMoore-mode]
Of het rookverbod afkeuren. Lees wat je wil lezen.quote:Op zondag 5 augustus 2007 14:42 schreef Ericjuh het volgende:
wat een leuk topicmensen die roken proberen goed te praten
En gestopte rokers die claimen weer veel beter te kunnen ruiken en proeven zijn smerige leugenaars!quote:Op zondag 5 augustus 2007 14:40 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Iedereen die in de buitenluch komt rookt en heeft geen recht van spreken.
LOLquote:Op zondag 5 augustus 2007 14:43 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
En gestopte rokers die claimen weer veel beter te kunnen ruiken en proeven zijn smerige leugenaars!
En volgend jaar is het probleem er niet meer, dus wat boeit het?quote:Op zondag 5 augustus 2007 15:15 schreef LordNemephis het volgende:
en toen eindigde het topic in een welles-nietes discussie...
Niet-rokers die niet zonder het gezelschap van rokers naar de kroeg kunnen zijn zielug.quote:Op zondag 5 augustus 2007 14:43 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
En gestopte rokers die claimen weer veel beter te kunnen ruiken en proeven zijn smerige leugenaars!
Volgend jaar zijn er weer andere plekken waar de niet-rokers de rokers komen lastig vallen.quote:Op zondag 5 augustus 2007 15:21 schreef Fogel het volgende:
[..]
En volgend jaar is het probleem er niet meer, dus wat boeit het?
Zoals het voetbalstadion.quote:Op zondag 5 augustus 2007 15:28 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Volgend jaar zijn er weer andere plekken waar de niet-rokers de rokers komen lastig vallen.
Dat had ik eerder ook al gezegd, maar je wil niet lezen he?quote:Op zondag 5 augustus 2007 15:25 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Niet-rokers die niet zonder het gezelschap van rokers hun vrienden, waaronder rokers naar de kroeg kunnen zijn zielug.
Rokers zijn immers expert op het gebied van 'lastig vallen'.quote:Op zondag 5 augustus 2007 15:28 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Volgend jaar zijn er weer andere plekken waar de niet-rokers de rokers komen lastig vallen.
"Je kiest er toch zelf voor om naar een voetbalwedstrijd te gaan?" of ehm: "Als er een markt was voor rookvrije stadions, dan was ie er al lang geweest".quote:Op zondag 5 augustus 2007 15:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
En ik word er eerlijk gezegd wel een beetje moe van, van die 2 gasten die voor me zitten te kettingroken elke wedstrijd...
Een rokersgedeelte maken in het stadion lijkt me een verdomd strak plan! Gaan ze daar lekker zitten paffenquote:Op zondag 5 augustus 2007 15:47 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
"Je kiest er toch zelf voor om naar een voetbalwedstrijd te gaan?" of ehm: "Als er een markt was voor rookvrije stadions, dan was ie er al lang geweest"..
Vind ik ook! Alle festivals verbieden!quote:Op zondag 5 augustus 2007 15:41 schreef Grumpey het volgende:
ja of festivalswaarom ze dat nog toestaan is me totaal onduidelijk
Jij begrijpt het niet. Je kan als niet-roker uitstekend naar niet-rook horeca en als je een leuke vent (of dame) bent komen je vrienden met je mee.quote:Op zondag 5 augustus 2007 15:44 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Dat had ik eerder ook al gezegd, maar je wil niet lezen he?
Haha daar is onze junk-vertegenwoordiger hoor. Allemaal van die mooie verbloem-teksten waar geen logica in te vinden is...quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 12:53 schreef vosss het volgende:
[..]
Jaaaaa, roken, daar komen we samen wel uit he
VAL KAPOT GODVERDOMME!!!!
Tja.. daar heb je het al..quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:12 schreef BereNDD het volgende:
ok.. ik plaats het nog 1 keer:
weet je hoe erg het naar zweet en andere ranzige lichaamsgeuren gaat ruiken als je niet meer mag roken?? Rook overheerst (nu nog) die luchten..
Straks iedereen aan de ambipur in hun cafe...??
Gaan we kijken of ik uiteindelijk gelijk ga krijgen als het rookverbod er is en iedereen dan gaat klagen over de stank
Intelligente mensen wisten dit al eeuwen, daarom zijn ze ook begonnen met roken.quote:Op maandag 6 augustus 2007 10:27 schreef BereNDD het volgende:
muhahaha
[..]
Tja.. daar heb je het al..
Britse cafés stinken na rookverbod
ach, hoef je niet intelligent voor te zijn, gewoon een simpel 1+1=2 sommetje..quote:Op maandag 6 augustus 2007 10:34 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Intelligente mensen wisten dit al eeuwen, daarom zijn ze ook begonnen met roken.![]()
Blij dat ik een dikke roker benquote:Op maandag 6 augustus 2007 14:56 schreef DennisMoore het volgende:
Dikke mensen zijn nóg gezelliger!
Doe ik zeker! En jij? Geniet je wel eens? Of ben je altijd zo'n zuurpruim?quote:Op maandag 6 augustus 2007 16:15 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Geniet er maar van, zolang als het nog kan.
En dan heb ik het niet over regelgeving.
Van mij mag je.quote:
Dennis Moore is gewoon overal tegen.quote:Op maandag 6 augustus 2007 16:42 schreef Dandelion het volgende:
[..]
Doe ik zeker! En jij? Geniet je wel eens? Of ben je altijd zo'n zuurpruim?
Dank jequote:
Hetgeen natuurlijk een stuk verstandiger was geweest. Had ik persoonlijk een stuk logischer en minder hypocriet gevonden. Nu wordt een maatregel die bedoel is om het personeel te beschermen er gewoon zo doorgedrukt dat het hele horeca bezoekende publiek er door beinvloed wordt.quote:Dat er steeds meer regels komen om anderen te beschermen tegen jouw rook kan helaas in sommige gevallen overkomen als een inperking van jouw vrijheid of het afpakken van jouw pleziertje.
Dat is natuurlijk niet zo anders was er wel een totaal tabaksverbod gekomen.
Nee hoor, ik ben vóór frisse luchtquote:Op maandag 6 augustus 2007 16:50 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Dennis Moore is gewoon overal tegen.
dus jij komt in een kroeg voor de frisse lucht??quote:Op maandag 6 augustus 2007 17:03 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben vóór frisse lucht.
(En daarbij ook vóór het gebruik van deo natuurlijk, dat itt de sigaret ontworpen is om lekker te ruiken.)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |