abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52075654
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 15:16 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Nee vind je het gek, de meeste mensen die in die auto zitten, zitten daar heus niet voor hun LOL of PLEZIER .. terwijl het daar een roker VOLLEDIG om te doen is ..
Ook onzin, een zeer groot deel is te lui om nog wat lopend of met de fiets te doen, dus pakken ze voor iedere kleine boodschap de auto. Doe het zelf ook wel eens, maar ik ben dan ook niet degene die zeikt over rokers.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
  vrijdag 3 augustus 2007 @ 15:37:34 #102
186824 Rizzy-Li
Dit is een ondertitel!!!!
pi_52075747
Ik rook zelf af en toe , en bouw het af.
En door het rook verbod wordt het juist makkelijker gemaakt
Ik vind het goed. Maar rookpalen op het station vindt ik zo belachelijk !!!
(Straks mag het niet meer op een terras!!)
  vrijdag 3 augustus 2007 @ 15:40:34 #103
128976 dubidub
Fritür ist krieg!
pi_52075814
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 13:02 schreef BereNDD het volgende:

[..]

Jij bent zeker zo'n zeurderd die al last van rokers heeft terwijl hij buiten op een terras zit..
Kan dat niet dan? Last hebben van iemands rook die je gezicht in waait?
  vrijdag 3 augustus 2007 @ 15:41:02 #104
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_52075833
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 12:44 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
eens.
+1
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
  vrijdag 3 augustus 2007 @ 15:42:53 #105
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_52075881
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 15:40 schreef dubidub het volgende:
Kan dat niet dan? Last hebben van iemands rook die je gezicht in waait?
Alles waar je enigszins last van kan hebben verbieden... Fantastische wereld wordt dat...
What you pay attention to, you become conscious of...
B-FliP Youtube Channel
Bionic - In on the Outside EP: 2-3-2012
  vrijdag 3 augustus 2007 @ 15:46:18 #106
128976 dubidub
Fritür ist krieg!
pi_52075967
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 15:42 schreef B-FliP het volgende:

[..]

Alles waar je enigszins last van kan hebben verbieden... Fantastische wereld wordt dat...
Waar heb ik het over verbieden? In de gequote tekst in m'n post heeft BerenDD het over mensen die klagen over rokers als ze op een terras zitten. Mijns inziens kan dat best veranderd worden door je peuk naar beneden te houden, zodat de rook laag blijft, of omhoog te blazen. Ik heb het nergens over het verbieden van roken op een terras.
  vrijdag 3 augustus 2007 @ 15:58:14 #107
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_52076270
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 15:46 schreef dubidub het volgende:
Waar heb ik het over verbieden? In de gequote tekst in m'n post heeft BerenDD het over mensen die klagen over rokers als ze op een terras zitten. Mijns inziens kan dat best veranderd worden door je peuk naar beneden te houden, zodat de rook laag blijft, of omhoog te blazen. Ik heb het nergens over het verbieden van roken op een terras.
Dan heb ik je verkeerd begrepen, sorry... Mn peuk zo houden dat anderen er geen tot weinig
last van hebben is voor mij zowel een beleefdheidsvorm als gewoonte...
B-FliP Youtube Channel
pi_52076587
Argumenten tegen het rookverbod:

- Zeur niet!
- Open maar één los rookvrij café
- Cafe's lopen leeg / gaan falliet
- Als je last hebt van de rook, kom dan niet in het café
- Het hoort er bij (bij het café)
- Verbied alcohol ook maar / verbied alles maar
- Auto's / fabrieken / mensen met parfum vervuilen ook
- Ik klaag ook niet over jouw biertje / eten / parfum, dus jij niet over mijn sigaret
  vrijdag 3 augustus 2007 @ 16:09:16 #109
42630 DAMH
vroemmmm!!!
pi_52076594
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 14:51 schreef B-FliP het volgende:

[..]

Hey, ik vind roken toevallig lekker ja... Het is genieten voor mij... Heeft niets met zwakte te maken
want ik doe geen dingen die ik niet wil, behalve rekeningen betalen... Wat ik trouwens niet doe
om me allerlei dingen opgelegd te laten krijgen...

Je kan in jouw (overigens heel banaal puberale) post roken net zo goed vervangen met alcohol drinken...

Kortzichtige lijers...
What ever poessie, alsof je bij de allereerste sigaret die je in je bek stak dacht, "Gohh dit is echt heerlijk poehey lekker hoor,, jammie dis echt genieten" dus er zijn maar 2 opties, 1 je bent zo'n pussy dies gaan roken omdat het stoer is of omdat je een smaak van een dood politiepaard heb, imho even zielig

En nu kan je het niet meer laten, gohh wat is het toch heerlijk,, ik heb meer respect voor mensen die gewoon zeggen dat ze sukkels zijn dat ze er ooit aan zijn begonnen dan typetjes zoals jij...
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
-the Dude-
pi_52076696
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 16:09 schreef DAMH het volgende:

[..]

What ever poessie, alsof je bij de allereerste sigaret die je in je bek stak dacht, "Gohh dit is echt heerlijk poehey lekker hoor,, jammie dis echt genieten" dus er zijn maar 2 opties, 1 je bent zo'n pussy dies gaan roken omdat het stoer is of omdat je een smaak van een dood politiepaard heb, imho even zielig

En nu kan je het niet meer laten, gohh wat is het toch heerlijk,, ik heb meer respect voor mensen die gewoon zeggen dat ze sukkels zijn dat ze er ooit aan zijn begonnen dan typetjes zoals jij...
Beste post van t topic!
pi_52076736
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 15:31 schreef BereNDD het volgende:

[..]

Volgens mij heb jij nog nooit een kroeg of discotheek van de binnenkant gezien..
maar zeuren je ouders veel over rokers..
1 van mn ouders is kettingroker, die paft bijna 1 pakje per dag weg
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  vrijdag 3 augustus 2007 @ 16:15:09 #112
42630 DAMH
vroemmmm!!!
pi_52076750
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 16:13 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

Beste post van t topic!
thnx en ik doe geeneens me best
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
-the Dude-
  vrijdag 3 augustus 2007 @ 16:21:11 #113
186824 Rizzy-Li
Dit is een ondertitel!!!!
pi_52076911
Ik vind het verdedigen van roken beetje nutteloos.

Want roken is en blijft dom ! Hoe je het ook zegt....

Het verbod vindt ik zelf iig handig , maar snap ook wel dat mensen er tegen zijn.
pi_52076942
dat verbod komt er toch? waarom dan door zeiken elke keer? nu mag het nog wel, straks niet meer.. deal with it .
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_52076952
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 16:08 schreef mgerben het volgende:
Argumenten tegen het rookverbod:

- Zeur niet!
- Als je last hebt van de rook, kom dan niet in het café
- Het hoort er bij (bij het café)
- Ik klaag ook niet over jouw biertje / eten / parfum, dus jij niet over mijn sigaret
  vrijdag 3 augustus 2007 @ 16:24:52 #116
53753 BereNDD
drampo uit je raam
pi_52076996
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 15:46 schreef dubidub het volgende:

[..]

Ik heb altijd last van die sukkels die met hun auto bij de mac veel te veel lawaai produceren... gaan we dat ook verbieden?
You're crazy in the coconut..
That boy needs therapy..
  vrijdag 3 augustus 2007 @ 16:25:03 #117
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_52077008
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 16:22 schreef DarkElf het volgende:
dat verbod komt er toch?
Idd. Het komt er gewoon
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
  vrijdag 3 augustus 2007 @ 16:26:21 #118
53753 BereNDD
drampo uit je raam
pi_52077042
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 16:14 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

1 van mn ouders is kettingroker, die paft bijna 1 pakje per dag weg
Ontkennen dat je nooit in een kroeg of discotheek bent geweest doe je niet.. oftwel je bent er nog nooit geweest..

Wat doe je in dit topic dan?
That boy needs therapy..
pi_52077073
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 16:25 schreef sungaMsunitraM het volgende:

[..]

Idd. Het komt er gewoon
pi_52077133
en de tegenargumenten:

- Zeur niet!
Betekent: Ik wil er niet over nadenken of ik kan geen tegenargumenten bedenken. Dus klaag niet, dan hoef ik namelijk niets te doen. Schuld bij de klager leggen omdat-ie klaagt .

- Open maar één los rookvrij café
Ja, dat begrijpt iedereen, een rookvrij café naast een rookhok, dat gaat niet werken. Nee, het rookverbod wordt alles of niets. Dit is een uitwijkmaneuvre en niemand trapt er in.

Dit is gebaseerd op de stelling dat rokers allemaal wegblijven en dat niet-rokers toch al niet naar het café gingen.
In landen met een rookverbod bestaan de café's nog steeds. Of de klandizie meer of minder wordt moeten we afwachten. Beide kampen draaien de cijfers in hun eigen voordeel. Er zullen nog steeds falliesementen zijn. Die zijn er altijd al geweest. Maar dat de horeca integraal falliet gaat is flauwekul.

- Als je last hebt van de rook, kom dan niet in het café.
Dat is een mooie. Wie bepaalt er of iemand in het cafe mag komen? Jij jaagt mijn sigaret het café uit; blijf thuis, dan stoor je mij niet.
Maar de roker is begonnen. Als hij/zij geen sigaret opsteekt worden anderen niet gehinderd.
Een beetje omgekeerd om de gehinderde weg te sturen omdat hij klaagt, of niet?

- Het hoort er bij.
Voor rokers wel ja. Voor niet-rokers niet natuurlijk!
Maar gewoonterecht is geen recht.
Heroine, cocaine, doodstraf, slavernij: Het feit dat een gebruik bestaat betekent niet dat het 'dus' ook altijd moet blijven bestaan.

- Verbied alcohol / alles / ander voorbeeld ook maar
Neemt de roker hier een slachtofferrol aan?
Roken heeft als speciale eigenschap dat de gevolgen (de rook) niet bij hun baasje blijven. Die verspreiden zich in de ruimte naar mensen die daar niet om gevraagd hebben.
Alcohol is ook slecht voor de gezondheid, maar niet voor mensen die daar niet om gevraagd hebben.

- Alcohol is veel gevaarlijker: het veroorzaakt autoongelukken.
Snel! Wijzen naar iets dat ook gevaarlijk is.
Alcohol en verkeer zul je bedoelen.
Die combinatie is dan ook verboden.

- Auto's / fabrieken / laserprinters vervuilen ook
Snel: Wijzen naar iets of iemand anders. Pak mij niet aan, hij/zij vervuilt nog meer!
Dat is ontlopen van verantwoordelijkheid.
Roken is slecht voor de mensen die naast je staan. Dat een fabriek ook slecht is, of dde laserprinter op kantoor verandert daar niets aan. Wat betreft die laserprinter: Als dat klopt, mag daar toch ook iets aan gedaan worden?

- Ik klaag ook niet over jouw biertje / eten / parfum / scooter, dus jij niet over mijn sigaret.
Tsja, in een klein land met 16 miljoen mensen merk je de aanwezigheid van anderen wel eens op.
En misschien dat je die ander ook wel eens zult horen of ruiken. Dat heb je zo in een samenleving.
Maar zodra die ander een gevaar vormt voor jouw gezondheid is het een ander verhaal. Dat mag namelijk niet.
En dan moet je niet tegen die ander zeggen dat hij maar een ander plekje moet opzoeken. De oplossing moet gezocht worden bij de veroorzaker van het probleem.

[ Bericht 4% gewijzigd door mgerben op 03-08-2007 16:38:13 ]
  vrijdag 3 augustus 2007 @ 16:34:36 #121
53753 BereNDD
drampo uit je raam
pi_52077235
Laserprinters zijn bijna net zo schadelijk als meeroken..
Gaan we die dan ook lopen te verbieden??

Ik wil een verbod op laserprinters! Printen doe je maar lekker buiten..
That boy needs therapy..
  vrijdag 3 augustus 2007 @ 16:35:23 #122
53753 BereNDD
drampo uit je raam
pi_52077252
Trouwens.. ik heb geen auto maar word helemaal gek en krijg last van mijn keel van de uitlaatgassen.. ik wil graag een algemeen verbod op auto's
That boy needs therapy..
  vrijdag 3 augustus 2007 @ 16:40:11 #123
53753 BereNDD
drampo uit je raam
pi_52077382
en waarom heeft geen van de niet-rokers hier iets tegen in te brengen...
Klik hier
That boy needs therapy..
  vrijdag 3 augustus 2007 @ 16:51:56 #124
53753 BereNDD
drampo uit je raam
pi_52077683
en toen was het stil..
That boy needs therapy..
  vrijdag 3 augustus 2007 @ 16:53:14 #125
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_52077723
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 16:09 schreef DAMH het volgende:

Alsof ik mezelf naar jou moet verantwoorden... En het boeit me geen fuck waar je respect
voor hebt of niet omdat je mijn respect niet hebt, dat heb je al in de eerste zin verloren... Da's een
wisselwerking snappie?

En over het niet kunnen laten, ik heb bij mijn directe omgeving al dubbel en dwars bewezen dat ik
alles kan laten wat k wil, voor een lange tijd... Als ik wil... Daar gaat t om... keuze... Niets meer en
niets minder...
B-FliP Youtube Channel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')