mijn kleinkinderen zullen het onzin vinden dat er vroeger gerookt werdt in drukke ruimtes.quote:Op zondag 5 augustus 2007 14:06 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Hoe denken jullie dat het vroeger ging? Dat ze toen niet in de rook zaten? Gezondheidsmietjes van tegenwoordig.
80% van nederland rookt niet, maar iedereen gaat toch naar rook-horeca? Dus niet-rokers hebben geen eigen mening?quote:Op zondag 5 augustus 2007 13:50 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Bullshit.
Voor een horecabaas is het onzinnig om zich uitsluitend op niet-rokers te richten. Die komen namelijk toch wel. Hoewel ze zich in meer of mindere mate 'ergeren' aan de rook, vinden ze dit niet zó erg om dan maar liever thuis te blijven.
Rook ruik je na half uur niet meer door de stank van verschraald bier en oud zweet.quote:Op zondag 5 augustus 2007 14:13 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Het stinkt anders behoorlijk naar rook.
Uhuh, we zijn allemaal watjes die het niet gezellig kunnen hebben zonder rokers. Rokers zijn namelijk superieur gezellige mensen. Daarnaast zijn ze ook allemaal vrijgevochten individuën, allemaal rebellen, stoer als de Marlboro-cowboy.quote:Op zondag 5 augustus 2007 14:25 schreef Papierversnipperaar het volgende:
80 van nederland rookt niet, maar iedereen gaat toch naar rook-horeca? Dus niet-rokers hebben geen eigen mening?
Jij misschien niet nee.quote:Op zondag 5 augustus 2007 14:29 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Rook ruik je na half uur niet meer door de stank van verschraald bier en oud zweet.
Of jij hebt een overgevoelig reukorgaan, of je komt dan in een kroeg waar het woord ventilatie niet bekend is.quote:
Vergeleken met rokers heb ik wellicht een overgevoelig reukorgaan.quote:Op zondag 5 augustus 2007 14:32 schreef Dandelion het volgende:
Of jij hebt een overgevoelig reukorgaan, of je komt dan in een kroeg waar het woord ventilatie niet bekend is.
ah er zullen dus genoeg rokerskroegen overblijvenquote:Op zondag 5 augustus 2007 14:11 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Zo werkt dat in Nederland.
Zo moet je het mensen bijvoorbeeld verbieden om afval op straat te gooien.
Zo moet je het werkgevers verbieden om zich niet aan Arbo-regels te houden.
Etc etc.
Ik rook niet, als je dat soms bedoeld.quote:
Ja want alle rokers ruiken niets meer.quote:Op zondag 5 augustus 2007 14:33 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Vergeleken met rokers heb ik wellicht een overgevoelig reukorgaan.
Oh, je bent het dus eens met de stelling dat rokers iha slechter ruiken?quote:Op zondag 5 augustus 2007 14:33 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik rook niet, als je dat soms bedoeld.
Okay, als jij het zegt.quote:Op zondag 5 augustus 2007 14:34 schreef Dandelion het volgende:
Ja want alle rokers ruiken niets meer.
[DennisMoore-mode]quote:Op zondag 5 augustus 2007 14:33 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik rook niet, als je dat soms bedoeld.
Drogreden, kun je vast wel vinden met wikipedia.quote:Op zondag 5 augustus 2007 14:37 schreef Dandelion het volgende:
Cynisme. Pak het woordenboek. Succes.
Bedankt voor je uitleg!quote:Op zondag 5 augustus 2007 14:38 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Drogreden, kun je vast wel vinden met wikipedia.
Overdrijvingen enzo, 'alle' en 'niets'. En die dan in de mond van de ander leggen etc.
Lachen joh.
Hihi, wat grappigquote:Op zondag 5 augustus 2007 14:35 schreef Dandelion het volgende:
[DennisMoore-mode]
Nee maar je hebt wel gerookt, en je bent dus voor je hele leven verpest gij paria!
[/DennisMoore-mode]
Of het rookverbod afkeuren. Lees wat je wil lezen.quote:Op zondag 5 augustus 2007 14:42 schreef Ericjuh het volgende:
wat een leuk topicmensen die roken proberen goed te praten
En gestopte rokers die claimen weer veel beter te kunnen ruiken en proeven zijn smerige leugenaars!quote:Op zondag 5 augustus 2007 14:40 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Iedereen die in de buitenluch komt rookt en heeft geen recht van spreken.
LOLquote:Op zondag 5 augustus 2007 14:43 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
En gestopte rokers die claimen weer veel beter te kunnen ruiken en proeven zijn smerige leugenaars!
En volgend jaar is het probleem er niet meer, dus wat boeit het?quote:Op zondag 5 augustus 2007 15:15 schreef LordNemephis het volgende:
en toen eindigde het topic in een welles-nietes discussie...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |