Moet je dus ook nu al gaan opzeggen. 3 maand van tevoren he.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:16 schreef Pheno het volgende:
Ik moet in december pas een nieuwe las ik. Dat duurt nog wel even.
Goed dat je het zegt, is dat ook bij tmobile?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:17 schreef covie het volgende:
[..]
Moet je dus ook nu al gaan opzeggen. 3 maand van tevoren he.
Anders wordt ie stilzwijgend verlengt![]()
Geen idee maar dat zal vast wel.... stelletje eikelsquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt, is dat ook bij tmobile?
Ik ook!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:16 schreef Pheno het volgende:
Ik moet in december pas een nieuwe las ik. Dat duurt nog wel even.
25 augustus Mysterylandquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:16 schreef covie het volgende:
Ach over 3 weekjes ga ik naar de loveparade in ieder geval.
Volgens mij kan je dan nu al je abonnement verlengen hoor, tenmisnte bij orange kan dat ook 3 maand van tevoren. En dan kan je nu al een nieuwe tel. bestellen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:22 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik ook!![]()
Mijn batterij doet het slecht omdat ik hem continue aan me pjoeter heb hangen vanwege mijn micro-band internet verbinding. Ik heb eergisteren een pre-paid erbij gekocht en mijn nummer daarnaartoe doorgeschakeld.![]()
[..]
25 augustus Mysteryland [afbeelding]
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik wil snellere i-net, maar het moet wel mobiel. Ik ga maar s flink shoppen naar i-net abo'squote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:24 schreef covie het volgende:
[..]
Volgens mij kan je dan nu al je abonnement verlengen hoor, tenmisnte bij orange kan dat ook 3 maand van tevoren. En dan kan je nu al een nieuwe tel. bestellen.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
quote:Wil je je T-Mobile contract opzeggen?
Je kunt je T-Mobile contract opzeggen tegen en na het verstrijken van de minimale contractperiode van 12 of 24 maanden. T-Mobile hanteert een opzegtermijn van 3 maanden, welke ingaat vanaf de datum van je eerstvolgende factuur na ontvangst van de opzegging.
Kom dan meequote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:16 schreef covie het volgende:
[..]
Oeoeh hier een jaloerse blik jou kant op.
Ik wil ook naar LL![]()
Dus je kan nu ook bij t-mobile al een nieuwe telefoon bestellen.quote:* via de T-Mobile Shop, de T-Mobile Online Shop of T-Mobile Klantenservice vanaf vier maanden voor het einde van je minimale contractperiode, of nadat je minimale contractperiode is beëindigd.
* bij een verkooppunt vanaf drie maanden voor het einde van je minimale contractperiode, of nadat je oude minimale contractperiode is beëindigd.
lekker vaag allemaal. Ik wil gewoon weer een abo, met een DS of zo erbijquote:of nadat je oude minimale contractperiode is beëindigd.
Ik kan nog kaartjes krijgen via mijn vader. (die er dus wel heen gaat... ivm marktonderzoekquote:
Gewoon de boel sluitenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:35 schreef covie het volgende:
[..]
Ik kan nog kaartjes krijgen via mijn vader. (die er dus wel heen gaat... ivm marktonderzoek)
Maar ik kan geen vrij krijgen omdat mijn beide collega's op vakantie zijn tijdens lowlands.![]()
Ja dat weet ik ook allemaal niet hoor...quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
lekker vaag allemaal. Ik wil gewoon weer een abo, met een DS of zo erbij
Juist. Meld je ziek, en kom gezellig met mij mee naar Lowlandsquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:36 schreef covie het volgende:
[..]
Tsjah zit wat in...
Wat willen ze doen dan.. mij ontslaan? [afbeelding]
Daaromquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:36 schreef covie het volgende:
[..]
Tsjah zit wat in...
Wat willen ze doen dan.. mij ontslaan? [afbeelding]
Cyaquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:39 schreef MPG het volgende:
Maare, ik ben weer ekkes weg.Tot strakkes
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:09 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik ZOU gister van 12 tot 18 moeten werken, ware het niet dat bij mijn aankomst daar al werd gevraagd of 19 een probleem was. Dat kon wel dus deal gemaakt om stipt 19 uur kan deze jongen naar huis. So far so good. Om 18:55 gaat er echter een macine kapot, en zowel de productiemanager, als de operator van die machine als ook de MONTEUR konden niet vinden waar het probleem zat, laat staan het probleem oplossen. Dus werd ik erbij gesleept![]()
. EN ja hoor, binnen tien minuten had ik het probleemn gevonden: de printer was 1 defect en 2, dat ding zat 2 millimter te hoog in de machine, waardoor de telkens folie vastliep en scheurde. Probleem 1 was op te lossen met een onderdeel dat ik van een andere machine afhaalde, probleem 2 was lastiger. Uiteindelijk deed "the good old trick" het. Een flinke klap, volgens het principe "if it don't fit, use a bigger hammer". Kortom. Om 5 over 9 liep ik daar naar buiten, om over de linkerbaan met 145 km/h naar huis te jakkeren. Daar in no-time een bord wokschotel naar binnen geschoven en naar het ZPF gesprint, om met mijn vrienden te gaan bieren tot een uur of 1. daarna naar huis, en slapen tot 11 uur, uitgebreid brunchen, wat zaakjes regelen en nu ben ik hier
![]()
Ik doe het toch maar niet, hehehe, mietje dat ik benquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Juist. Meld je ziek, en kom gezellig met mij mee naar Lowlands![]()
Ik zit op 9818 posts, bijna newbie-af!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:40 schreef covie het volgende:
Ik moet nog even 63 keer posten dan zit ik op 2000 posts [afbeelding]
nu dus nog 62
14.010quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:53 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik zit op 9818 posts, bijna newbie-af! [afbeelding]
Precies, dat ga ik ook vast doenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:50 schreef Pheno het volgende:
Nou ja, dan kun je rustig fokken
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:53 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik zit op 9818 posts, bijna newbie-af! [afbeelding]
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:41 schreef OA het volgende:
[..]
![]()
Prutser, prutser en prutser konden dus niet vinden...![]()
Hulde aan MPG [afbeelding]
Goed bezig geweest jongen!
Und heute wieder arbeiten?
quote:
Langzaam wordt je verslaafdquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:57 schreef covie het volgende:
[..]
Dan moet ik nog even...
Maar ik moet zeggen dat het de laatste dagen aardig hard gaat![]()
even in spanning afwachten maar!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:16 schreef Pheno het volgende:
oh jee, solli belde, bel nu terug en sta in de wacht...
*vol spanning afwachtquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:16 schreef Pheno het volgende:
En en en?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:16 schreef Pheno het volgende:
Ik zie billen, met rood slipjequote:
Positief!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:38 schreef Pheno het volgende:
Mag nog eens langskomen
quote:Ik vind hier net een gulden. Lollerz, ik moet geloof ik eens een keer mijn bureau opruimen![]()
* JortK zet Andre Hazes opquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:47 schreef Pheno het volgende:
Volgende week meer, het is de laatste ronde
Mooi!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:52 schreef Pheno het volgende:
Oh, mijn vrouw leeft ook nog btw
Wat een goed nieuws allemaal nog vandaagquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:52 schreef Pheno het volgende:
fijne vakantie!!!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:55 schreef Sander170 het volgende:
Ik ben vanaf vandaag 2 weken op VAKANTIE, zie jullie daarna weer.
Groetjes, jullie NachtWacht Sander170.![]()
Hoe gaat het met haar? Voelt ze zich geen fok!-weduwe?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:52 schreef Pheno het volgende:
quote:
Happy holidays!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:55 schreef Sander170 het volgende:
Ik ben vanaf vandaag 2 weken op VAKANTIE, zie jullie daarna weer.
Groetjes, jullie NachtWacht Sander170.![]()
Dan zou ik dood moeten zijn?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:56 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Hoe gaat het met haar? Voelt ze zich geen fok!-weduwe?
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:00 schreef Pheno het volgende:
Oh, dat ben ik ook, mentaal afgestompt vandaag
Nou gelukkig is het weekend en wordt het mooi weer dus kan je weer een beetje bijkomen...quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:00 schreef Pheno het volgende:
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:06 schreef covie het volgende:
[..]
Nou gelukkig is het weekend en wordt het mooi weer dus kan je weer een beetje bijkomen...![]()
Moeten we 112 bellen?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:06 schreef cablegunmaster het volgende:
yo....ik leef.... denk ik...
Alleen vandaag?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:00 schreef Pheno het volgende:
Ik durf niet zo goedquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:11 schreef JortK het volgende:
Heeft er trouwens iemand al op die Google links geklikt bovenin?
Daaromquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:06 schreef covie het volgende:
[..]
Nou gelukkig is het weekend en wordt het mooi weer dus kan je weer een beetje bijkomen...![]()
Nee, ik zit alleen op GoT, FoK, en nog wat foraquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:11 schreef JortK het volgende:
Rechts onder de headerquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:13 schreef cablegunmaster het volgende:
maarja ik snap niet wat je bedoelt met google links plaatje? zie alleen fok forum nu
geen google ads hierop
Ikkuh nietquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:11 schreef JortK het volgende:
Doen, dan kan Danny zn zesde huis kopenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:23 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ikkuh niet [afbeelding]
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:27 schreef JortK het volgende:
[..]
Doen, dan kan Danny zn zesde huis kopen
quote:
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:32 schreef covie het volgende:
Ik word agressief pokkepokkepokke pc
Ik ben altijd goed bezigquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:41 schreef OA het volgende:
[..]
![]()
Prutser, prutser en prutser konden dus niet vinden...![]()
Hulde aan MPG [afbeelding]
Goed bezig geweest jongen!
Und heute wieder arbeiten?
Bende gek?quote:
Ik ook nietquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:23 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ikkuh niet [afbeelding]
Kan ik ook wel doenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:14 schreef JortK het volgende:
[..]
Zal ik je hand komen vasthouden dan maar
Hoezo denk je? Weer aan de drank/drugs/rock&roll geweest?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:06 schreef cablegunmaster het volgende:
yo....ik leef.... denk ik...
quote:
Zeg Sander, waar ga je heen?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:52 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Ja en jij ook hartstikke bedankt.![]()
Ik ga naar Turkije.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:09 schreef OA het volgende:
Sander, HF![]()
Waar ga je heen?![]()
dat jij überhaupt overdag leeft![]()
Nogmaals veel plezier dus!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:54 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Ik ga naar Turkije.
En dat ik nu leef is niet zo gek, ik ben straks het land uit.![]()
![]()
Zie mijn ondertitel...quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:55 schreef OA het volgende:
[..]
Nogmaals veel plezier dus!![]()
Tot wanneer moeten wij de nacht bewaken?
Goede reis en een fijne vakantie gewenstquote:
Bedankt vriend.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Goede reis en een fijne vakantie gewenst![]()
Ok.quote:
Met Onur Airquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:54 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Ik ga naar Turkije.
En dat ik nu leef is niet zo gek, ik ben straks het land uit.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |