Handigquote:
De verleiding om er mee door te gaan is te groot he.quote:Op zaterdag 1 september 2007 09:17 schreef Muck het volgende:
wow! mijn kaartje naar hongarije is na 139 (!) dagen aangekomen
hij was al expired toen ik stopte, maar nu ik weer begonnen ben, issie aangekomen!
Vreemd....
Er is ook een kaartje naar Finland aangekomen, dus nieuwe mag naar Amerika
ja, ik ben gewoon weer begonnenquote:Op zaterdag 1 september 2007 13:03 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
De verleiding om er mee door te gaan is te groot he.![]()
ah, ik zal een neuzen........quote:Op zondag 2 september 2007 22:36 schreef Muck het volgende:
absoluut
ze hebben ook een heel leuk setje anton pieck kaarten
ik denk het!quote:Op maandag 3 september 2007 13:44 schreef Vava het volgende:
Die hebben gezien dat je weer ingelogd bent geweest![]()
nog nooit van gehoord!quote:Op maandag 3 september 2007 14:45 schreef Knoekie het volgende:
Kaart aangekomen in Tsjechië. Volgende mag naar Macau (Azië)
dan is het helemaal cool dat je er een kaartje naartoe mag sturenquote:Op maandag 3 september 2007 14:49 schreef Knoekie het volgende:
Heeft ook maar 4 users
Ligt bij Hongkong.quote:
Oh nee. Ik ga morgen een portfoliomap kopen in de stadquote:Op maandag 3 september 2007 18:02 schreef Vava het volgende:
Ik ga morgen in Rotterdam kaarten kopen denk ik![]()
Je leeft nog!quote:Op maandag 3 september 2007 18:02 schreef Vava het volgende:
Ik ga morgen in Rotterdam kaarten kopen denk ik![]()
Neequote:
quote:Op maandag 3 september 2007 19:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nee. Veertigurige werkweek he
Vandaag weer begonnen
Das goedquote:Op maandag 3 september 2007 19:25 schreef Vava het volgende:
[..]![]()
Ik moet morgenmiddag een half uurtje in Rotterdam zijnmaar niet echt in de buurt van je werk... maar als ik toch in de buurt kom stuur ik een sms'je
Okayquote:
Jup!quote:Op dinsdag 4 september 2007 10:30 schreef QTPi het volgende:
Even totaal offtopic...
Klopt het dat sommigen van jullie Hyves hebben![]()
Didam bij nacht? Je bedoelt zo'n compleet zwarte kaartquote:Op maandag 3 september 2007 17:08 schreef Muck het volgende:
ik heb net even een berg kaarten gekocht bij de Bruna
jip en janneke, de kleine ijsbeer, pluk van de petteflat
En een stapeltje hele mooie van Didam (waar ik sinds 2 weken woon) bij nacht en een stapeltje met verschillende "groetjes uit de achterhoek" kaartjes
hahaha, jaquote:Op dinsdag 4 september 2007 12:45 schreef Troel het volgende:
[..]
Didam bij nacht? Je bedoelt zo'n compleet zwarte kaart
mag hoorquote:Op dinsdag 4 september 2007 12:50 schreef Troel het volgende:
De skyline van Didam
Sorry, ik zal je niet pesten ermee
bedankt..... het was super leuk, maar ben helemaal vergeten kaarten te kopenquote:Op maandag 3 september 2007 12:37 schreef Smittend het volgende:
@ Wendytje.. veel plezier in de Efteling !!
VAN de maan, of VANAF de maan.....?quote:Op dinsdag 4 september 2007 17:48 schreef Sonja27 het volgende:
Ik had een kaartje vanaf de maan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 4 september 2007 17:48 schreef Sonja27 het volgende:
Ik had een kaartje vanaf de maan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
toch niet het zeldzame Finland he...BOFKONT!quote:Op dinsdag 4 september 2007 17:51 schreef Fannetje het volgende:
Ik heb net een nieuw kaartje aangevraagd en jullie mogen drie keer raden waar dat kaartje heen moet....
* QTPi springt op en neer van enthousiasme!!quote:Op dinsdag 4 september 2007 17:51 schreef Fannetje het volgende:
Ik heb net een nieuw kaartje aangevraagd en jullie mogen drie keer raden waar dat kaartje heen moet....
JA! GAAF HE?quote:Op dinsdag 4 september 2007 17:53 schreef wendytje het volgende:
[..]
toch niet het zeldzame Finland he...BOFKONT!
ah volgende keer dat finland komt, krijg jij hem...... ik voel het aan m'n waterquote:Op dinsdag 4 september 2007 19:16 schreef QTPi het volgende:
[..]
Oeeee GAAAAAAAF..
* QTPi gaat mokkend van jaloezie in een hoekje zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |