abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52077247
Het kan nog gekker. Er zijn zelfs mensen die hun hond mee naar een pretpark nemen, zag ik vorige week bij een bezoekje aan Koningin Julianatoren
  vrijdag 3 augustus 2007 @ 16:40:11 #77
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_52077383
om dat nou een pretpark te noemen vind ik ook wel ietwat ver gaan

Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
  vrijdag 3 augustus 2007 @ 17:08:21 #78
151344 Queen_Minny
Life sucks, but I suck harder.
pi_52078176
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 14:38 schreef Mauro het volgende:

[..]

Die vliegt gewoon niet zo ver.
Maar als er zoeen op me komt afrennen kan die wel een lief knietje van me krijgen hoor
Testen met mijn rotweiler?
pi_52078257
Ik mis de helft van de reacties hier.

Weer een mod bezig geweest zeker. Begint met een J?

pi_52078838
enschede een grote stad noemen
Anybody seen in a bus over the age of thirty has been a failure in life.
pi_52080156
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 08:27 schreef Kreator het volgende:
Wat mij betreft mogen ze het gewoon verbieden om een hond in de binnenstad te houden.
Amen! Dat roep ik ook al jaren. Die zurige lucht die overal in de straten hangt van al die honden: blèh. Honden? Buiten de bebouwde kom aub!
pi_52080909
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 18:27 schreef Elaste het volgende:

[..]

Amen! Dat roep ik ook al jaren. Die zurige lucht die overal in de straten hangt van al die honden: blèh. Honden? Buiten de bebouwde kom aub!
buiten de bebouwde kom en buiten de binnenstad zijn twee compleet andere dingen.
Anybody seen in a bus over the age of thirty has been a failure in life.
pi_52089230
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 18:27 schreef Elaste het volgende:

[..]

Ruik jij maar lekker aan de uitlaatgassen, huillie
  zaterdag 4 augustus 2007 @ 00:41:23 #84
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_52089686
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 09:32 schreef Kreator het volgende:
Ik denk dat ik dat maar eens ga doen ja... al heb ik niet echt goede ervaringen met de behulzaamheid en slagvaardigheid van de enschedese Gemeente.
Enschede, zeg dat dan meteen... daar zou ik ook op straat schijten!
  zaterdag 4 augustus 2007 @ 00:42:59 #85
125061 Koenholio
*O* Adenine, Thymine,..
pi_52089718
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 08:27 schreef Kreator het volgende:
[...] Je zet toch ook geen paard in de gang [...]
Ooooh dus dát bedoelen ze met dat carnavalsliedje! Het is gewoon een protestlied! Roaaar!!!1

Carnaval
Guanine en Cytosine! *O*
pi_52090382
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 15:02 schreef Spacehamster het volgende:
Degenen die het niet opruimen vallen ook wel veel meer op.
Er zijn teveel mensen met huisdieren die helemaal niet met die huisdieren om kunnen gaan. Ze geven het niet de beweging, aandacht en opvoeding die het nodig heeft enzo
Bij de super hier in de buurt zijn er altijd van die airheads die hele verhalen met elkaar kleppen terwijl de arme hond er maar bij staat en zich te pletter verveelt en ook nergens heen kan om diens behoefte op een fatsoenlijke plek te doen.
Ik heb meelij met die honden.
Dat gebeurd ook met kinderen, maar dat kan ze niks schelen want dat zijn niet lieve diertjes
pi_52090756
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 12:52 schreef Markster het volgende:
Honden moeten lekker op het platteland blijven
Hij woont in Enschede, hoe plat wil je het hebben

Trouwens Krea, je liegt jezelf te pletter. Waar jij woont heb je op 10 minuten een parkje en op een kwartier een groot park. Daar heb je alleen geen bal aan want de meeste mensen laten hun hond zo weinig uit dat ie zowat al aan het schijten is als ie net de voortuin uit is. Dus je neemt gewoon zakjes mee of leert het beest in de bosjes schijten. Heeft verder geen bal met 'de stad' te maken want als je midden in een dorp van 400 inwoners woont is het net zo asociaal je tekkel voor iemands huis te laten schijten
  Official ESF Kreviewer zaterdag 4 augustus 2007 @ 10:35:23 #88
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_52093380
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 01:59 schreef Dipkip het volgende:

Trouwens Krea, je liegt jezelf te pletter. Waar jij woont heb je op 10 minuten een parkje en op een kwartier een groot park.
...en hoeveel mensen die in de omgeving vd kuipersdijk wonen nemen de moeite om 4x per dag een kwartier te lopen voordat ze bij een park zijn? Ik vind dat niet echt vlakbij...
En natuurlijk heeft het wel met de stad te maken. In een dorpje van 400 inwoners ben je in notime aan de rand vh dorp (alles is de rand vh dorp) waar je dus alle ruimte hebt om je honden uit te laten en ze het gevoel te geven dat ze vrijuit kunnen rondlopen.

[ Bericht 11% gewijzigd door Kreator op 04-08-2007 10:48:32 ]
pi_52093938
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 01:24 schreef Droomert het volgende:
Dat gebeurd ook met kinderen, maar dat kan ze niks schelen want dat zijn niet lieve diertjes
Zulke opvoeders had ik ook. Ik heb me als kind ontzettend vaak te pletter verveelt en heb uit nood een soort van meditatie moeten leren die verdacht veel lijkt op het op stand-by staan.
Het enige waarmee ik nog aandacht kon krijgen was als ik naar de wc moest.... Datzelfde verzoek van honden (goed opgevoede honden willen hun behoeftes niet midden op straat doen maar ergens aan de kant) wordt genegeerd.
Opmerkelijk...

De mensen die honden of kinderen zo behandelen blijven aso's. Het kan ze geen zak schelen dat hun hond of kind zich niet happy voelt. Het kan ze geen zak schelen of de shit midden op straat ligt, ze doen net of het niet van hun hond komt. Het kan ze geen zak schelen dat het kind de trommelvliezen van mensenwezens in de buurt vernietigt met diens keihard gebler.
Ik zou van zulke mensen wel eens een hersenscan willen laten maken om te zien of er uberhaupt wel iets te scannen is.
---Grtz---------Spacehamster-->
Waarschuwing: Posts van deze user kunnen een hoog gehalte aan cynisme bevatten.
  zaterdag 4 augustus 2007 @ 14:06:50 #90
151344 Queen_Minny
Life sucks, but I suck harder.
pi_52096978
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 11:19 schreef Spacehamster het volgende:

[..]

Zulke opvoeders had ik ook. Ik heb me als kind ontzettend vaak te pletter verveelt en heb uit nood een soort van meditatie moeten leren die verdacht veel lijkt op het op stand-by staan.
Het enige waarmee ik nog aandacht kon krijgen was als ik naar de wc moest.... Datzelfde verzoek van honden (goed opgevoede honden willen hun behoeftes niet midden op straat doen maar ergens aan de kant) wordt genegeerd.
Opmerkelijk...

De mensen die honden of kinderen zo behandelen blijven aso's. Het kan ze geen zak schelen dat hun hond of kind zich niet happy voelt. Het kan ze geen zak schelen of de shit midden op straat ligt, ze doen net of het niet van hun hond komt. Het kan ze geen zak schelen dat het kind de trommelvliezen van mensenwezens in de buurt vernietigt met diens keihard gebler.
Ik zou van zulke mensen wel eens een hersenscan willen laten maken om te zien of er uberhaupt wel iets te scannen is.
Daar kan ik me ook rot aan ergeren. Laat je hond uit, of geef je kind wat aandacht. Even 5 minuten staan praten doe ik ook als ik iemand tegenkom als ik een stukje met mn honden aan t wandelen ben. Maar aangezien mijn honden niet midden op straat willen poepen en plassen, blijft het bij een hallo hoe gaat het? antwoord afwachten en doorlopen.
Mijn honden laten me trouwens niet langer praten, duurt het langer slepen ze me mee richting park of uitlaat plaats. Helaas is niet elke hond daar sterk genoeg voor, scheelt een hoop ergernis/stront/gebler.

Ow en krea, de dichtsbijzijnde uitlaat plaats en park zijn hier 15 minuten lopen, en minimaal 1x per dag lopen mijn honden in het park, en anders lekker naar de uitlaatplaats.
Er zijn wel mensen die hun honden op de daar voor bestemde plekken uitlaten, alleen die zie je niet omdat hun hond op de juiste plaats word uitgelaten.
pi_52098722
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 10:35 schreef Kreator het volgende:
...en hoeveel mensen die in de omgeving vd kuipersdijk wonen nemen de moeite om 4x per dag een kwartier te lopen voordat ze bij een park zijn? Ik vind dat niet echt vlakbij...
En natuurlijk heeft het wel met de stad te maken. In een dorpje van 400 inwoners ben je in notime aan de rand vh dorp (alles is de rand vh dorp) waar je dus alle ruimte hebt om je honden uit te laten en ze het gevoel te geven dat ze vrijuit kunnen rondlopen.
Ik deed dat altijd wel (ik woonde bij jou in de buurt vroeger ). Maar ja, ik had ook van die pooperscooper zakjes. Naar het park deed ik niet vanwege de poep, maar zodat de hond met andere honden contact had, dat is goed voor hem. Anders wordt het een asociale blaffende riemhanger. Ik liep 3x groot *rondje* dus naar het park, door het park, weer terug, en voor het slapen gaan nog een kleintje. Een kleintje is een kwartier, een groot rondje een half uur tot drie kwartier.

Toen hondje ouder werd fietste ik trouwens met m naar het park (hondje achterop). Dus dan liep ie maar een kwartiertje en dan was ie helemaal moe, maar had ie toch park maar goed daar gaat je topic niet over.

Anyway, net zoals met auto's en kinderen heb je sociale en asociale hondenbezitters. Maar ook in de stad is het heel goed mogelijk om een hond te hebben op zo'n manier dat mensen er geen last van hebben.
  zaterdag 4 augustus 2007 @ 16:48:01 #92
94609 TheVotary
Let's go Apeshit!
pi_52099652
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 14:06 schreef Queen_Minny het volgende:
Daar kan ik me ook rot aan ergeren. Laat je hond uit, of geef je kind wat aandacht. Even 5 minuten staan praten doe ik ook als ik iemand tegenkom als ik een stukje met mn honden aan t wandelen ben. Maar aangezien mijn honden niet midden op straat willen poepen en plassen, blijft het bij een hallo hoe gaat het? antwoord afwachten en doorlopen.
Als die mensen toch tijd weggooien met praten waarom lopen degenen zonder hond niet even mee met degene met hond?
Dan krijgen ze allemaal beweging en is ook iedereen blij.
Maar nee....de hond is natuurlijk alleen maar een decoratief object voor zulke mensen, niet een volwaardig levend wezen.

Het is gewoon een schande dat iedereen maar huisdieren of kinderen kan nemen.
Sommige mensen zijn er serieus te dom voor.
---Grtz---------Spacehamster-->
Waarschuwing: Posts van deze user kunnen een hoog gehalte aan cynisme bevatten.
  Official ESF Kreviewer zaterdag 4 augustus 2007 @ 17:12:02 #94
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_52100008
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 16:48 schreef TheVotary het volgende:
[afbeelding]
hahhahahahahahahhahahahahahhahahaha. JE-ZUS. Mij kun je opvegen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Wat een grap!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Heb je die helemaal zelf bedacht???????? HAHAHHAHAHAHHAHAHA
  maandag 6 augustus 2007 @ 11:17:36 #95
138855 Nawien
Dat ben ik !
pi_52135096
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 14:14 schreef LekkerWijf het volgende:

[..]

Getinte mensen zijn meestal als de dood voor honden.
Ik ben niet als de dood voor honden

Ik heb een hekel aan die teringstront op straat. Honden zijn ok, die eigenaren moet je gewoon met hun kop door die hondenschijt halen, stelletje asociale kankerlijers
Still Pimpin' .. Ahaaight
  maandag 6 augustus 2007 @ 11:35:11 #96
21984 Kresj
Ik ben sowieso de beste...
pi_52135496
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 13:32 schreef Kreator het volgende:
Maar als iedereen hier het zo perfect doet, wie zijn dan al die honderden hondenbezitters die het niet doen? Wel toevallig dat er bij mij in de buurt niemand is die het opruimt, maar als je er een topic over opent, doet ineens iedereen het.
Je woont blijkbaar in een aso buurt.
pi_52135919
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 11:35 schreef Kresj het volgende:

[..]

Yep, we kunnen er niets anders van maken!
Ik heb er bij ons in de buurt nooit geen last van......
  Official ESF Kreviewer maandag 6 augustus 2007 @ 13:45:07 #98
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_52139029
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 11:35 schreef Kresj het volgende:
...aso's voeren onderlinge sociale controle uit. Hippies in de stad doen dat niet.
  maandag 6 augustus 2007 @ 14:08:27 #99
44920 TallMan
Permanent brain failure
pi_52139570
Juist ja, en een goede aso is geen goede aso als hij zich iets van de anderen zou aantrekken, ofwel is die (a)sociale control compleet nutteloos.
geheelonthouder met geheugenverlies
Mensen die zeggen dat domme vragen niet bestaan stellen ze zelf.
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 16:29:16 #100
169377 Syb-rund.
Music connects us all
pi_52171763
Zon vent in de straat van men freund die had de bordjes van ''Geen honden uitlaatplaats'' verwijderd, zodat die greppeldel toch zen kuthonden daar kon uitlaten, terwijl er ook zon honden uitlaatplaatsding ietsje verderop zit.
fire, fire, your thieving spark stopped this fire.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')