Mensen mét een leven?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 08:30 schreef Mauro het volgende:
Wie gaat er dan ook in de binnenstad wonen?![]()
Er zijn mensen met een leven die NIET in de binnenstad wonenquote:
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 08:32 schreef Mauro het volgende:
Eigenaren van honden, die de troep van hun beest niet opruimen, moeten dood!
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 08:33 schreef MrHoodigan het volgende:
Ik vind het altijd irritant als er van die mensen zijn die op de stoep gaan zitten poepen. Kijk je 's ochtends uit je raam zie je iemand gehurkt zitten met zijn broek op z'n enkels.![]()
Je quote me verkeerd.quote:
Honden zijn gewoon domme kutbeesten.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 08:51 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Omdat er een paar in de binnenstad schijten?
![]()
Mensen niet minder getuige de meeste reacties op FOK!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 08:51 schreef Jarno het volgende:
[..]
Honden zijn gewoon domme kutbeesten.
Niet alleen daarom.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 08:51 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Omdat er een paar in de binnenstad schijten?
![]()
Nou waarom nog meer dan knul?quote:
Moet ik nou echt gaan verklaren aan je waarom ik vind dat alle honden dood moeten?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 08:56 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Nou waarom nog meer dan knul?
Wat heb jij voor last van hondjes jongen dat ze allemaal dood moeten?
Och ik dacht dat het ergens op gebaseerd was en wilde je de voordeel van de twijfel gunnen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 08:58 schreef Mauro het volgende:
[..]
Moet ik nou echt gaan verklaren aan je waarom ik vind dat alle honden dood moeten?
Dacht t niet.
mijn mening.
Oh, en ze stinken
Nog steeds geen reden voor de dood van alle honden.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:01 schreef Mauro het volgende:
Het is wel degelijk ergens op gebaseerd. Maar ik heb geen zin om dat te moeten gaan verklaren.
Laten we zeggen dat ik vroeger een paar zeer nare aanvaringen heb gehad met een paar van die vieze, stinkende wandelende mestfabrieken
Voor jou misschien niet. Voor mij wel.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:04 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Nog steeds geen reden voor de dood van alle honden.
aawwquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:04 schreef Misstique het volgende:
Dit topic heeft een plaatje nodig..
[afbeelding],
.
Net als de baasjesquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 08:51 schreef Jarno het volgende:
[..]
Honden zijn gewoon domme kutbeesten.
Heeft ze ook zo'n voedsel naar kwijl en stront omzetter dan?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:13 schreef Kreator het volgende:
[..]
Noem je Nikky nu een dom kutbeest?
Nope, ik heb geen huisdieren.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:16 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Heeft ze ook zo'n voedsel naar kwijl en stront omzetter dan?
Kom ik weer even goed weg...quote:
Dat zouden ze hier ook eens moeten instellen. Was m'n telefoon vergeten en moest er nog een keer langs en wederom draaide mijn maag zich om.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:23 schreef Devlinsect het volgende:
Hier in Zwolle is het verboden om überhaupt met je hond te lopen in de binnenstad. Ook niet aangelijnd.
M.a.w. het kan dus wel mits de gemeente er wat aan wil doen!
Jah, dat hebben er meerdere. Voordat er iets aan gedaan kan worden, zullen er burgers moeten gaan klagen. Evt. zorg je voor meerdere klagers, doe je een oproep om het nummer te bellen met de straat waar de overlast isquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:32 schreef Kreator het volgende:
Ik denk dat ik dat maar eens ga doen ja... al heb ik niet echt goede ervaringen met de behulzaamheid en slagvaardigheid van de enschedese Gemeente.
Ik ben de enige bewoner en ik woon net om het hoekje.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:37 schreef Devlinsect het volgende:
Jah, dat hebben er meerdere. Voordat er iets aan gedaan kan worden, zullen er burgers moeten gaan klagen. Evt. zorg je voor meerdere klagers, doe je een oproep om het nummer te bellen met de straat waar de overlast is
Daar is een prima reden voor!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:30 schreef Rekkie het volgende:
Ook ik snap als hondebezitter ook niet dat mensen honden niet uit laten in bossen, parken en/of speicale uitlaatplekken.
In de bossen kijk ik ook uit met het loslaten van mijn honden.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:56 schreef LekkerWijf het volgende:
[..]
Daar is een prima reden voor!
Hond in de bossen uitlaten: Hier in de buurt loopt er een of meerder hondenhaters rond die vlees met gif in het bos gooien.
In een park kan je hond ook niet los laten om dat er daar van die zielige moedertjes rondlopen die bang zijn dat mijn hond hun kind iets aan doet.(paranoia)
Speciale hondenuitlaatplekken:WAAROM maakt de gemeente 2 of meer inloop plekken!? Sta je aan de ene kant van het veld en hond loopt ergens in het midden en ziet plotseling een konijn en hij schiet de weg op.
![]()
Ik heb een tuin van +/- 800 meter daarvan 300 meter voor de honden. (schijtplek)![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |