Wat is dat voor iets kinderachtigs zeg: "Postbank Buddy zegt" Fuck hey!!! Welke wijsneus heeft dat nou weer ingevoerd???quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 07:24 schreef mstx het volgende:
Postbank Buddy zegt (7:22):
Ogenblikje, je saldo wordt nu opgehaald.
Postbank Buddy zegt (7:22):
Er zijn geen rekeningen waarvoor het saldo kon worden opgehaald.
De Postbank Buddy is een MSN 'contactpersoon'... Voor mensen die graag persoonlijk (van een robot) horen hoe zijn of haar saldo ervoor staatquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 07:30 schreef MrHoodigan het volgende:
Wat is dat voor iets kinderachtigs zeg: "Postbank Buddy zegt" Fuck hey!!! Welke wijsneus heeft dat nou weer ingevoerd???
Wat is de meerwaarde van zo'n fucking Postbank Buddy??? Doef gvd normaal, het zijn toch geen kinderen die op de postbanksite kijken. Zal daar ook over vergaderd zijn??? "Zullen we de site een beetje opvrolijken met een Postbank Buddie?"
Alsof je daar voor je lol op zit ofzo. Ik heb lekker ABNAmro, zonder een Amro Buddie.
Ik vindt het handig, hoef ik niet helemaal op de site in te loggen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 07:49 schreef DuTank het volgende:
Postbank Buddy..![]()
Ik heb me expres niet voor aangemeld... Lijkt me zo nutteloos..
#define null 0 staat toch echt hierquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 08:08 schreef pRUTsGER het volgende:
[..]
"De Postbank noemt mij een 0"
n00b
0 != null
![]()
Taalkundig is 0 wel nullquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 08:08 schreef pRUTsGER het volgende:
[..]
"De Postbank noemt mij een 0"
n00b
0 != null
![]()
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 08:13 schreef Empedocles het volgende:
[..]
#define null 0 staat toch echt hier
Ja, maar er staat wel "Welkom Null" en geen "Welcome Null". Dus dan klopt het nog nietquote:
Tegenwoordig word engels overal te pas en te onpas gebruiktquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 08:19 schreef MrHoodigan het volgende:
[..]
Ja, maar er staat wel "Welkom Null" en geen "Welcome Null". Dus dan klopt het nog niet
True...quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 08:40 schreef Keiichi het volgende:
[..]
Tegenwoordig word engels overal te pas en te onpas gebruikt![]()
overstapservice werkt perfect...quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:00 schreef FoXje het volgende:
Het werkt godverdomme alweer niet.
Postbank
Overstappen naar wat?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:02 schreef BertV het volgende:
[..]
overstapservice werkt perfect...
http://www.overstapservice.nl/
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:08 schreef FoXje het volgende:
[..]
Overstappen naar wat?
ABN valt af
Rabobank valt af (Fatima wijf)
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 08:06 schreef Pascal86 het volgende:
[..]
Ik vindt het handig, hoef ik niet helemaal op de site in te loggen.
Maar je hebt geen Sok Buddyquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:43 schreef Ren_Stimpy het volgende:
Stop toch gewoon je centjes in een oude sok, ben ja van al dat ge(n)(l)ul af.
![]()
ben jij ff goed in de warrehquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:08 schreef FoXje het volgende:
[..]
Overstappen naar wat?
ABN valt af
Rabobank valt af (Fatima wijf)
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 07:30 schreef MrHoodigan het volgende:
[..]
Wat is dat voor iets kinderachtigs zeg: "Postbank Buddy zegt" Fuck hey!!! Welke wijsneus heeft dat nou weer ingevoerd???
Wat is de meerwaarde van zo'n fucking Postbank Buddy??? Doef gvd normaal, het zijn toch geen kinderen die op de postbanksite kijken. Zal daar ook over vergaderd zijn??? "Zullen we de site een beetje opvrolijken met een Postbank Buddie?"
Alsof je daar voor je lol op zit ofzo. Ik heb lekker ABNAmro, zonder een Amro Buddie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |