Je doet net alsof je de rest van je leven geen lekkere dingen meer mag eten. Het is maar voor een paar maanden hoorquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 14:39 schreef Posdnous het volgende:
Ik snap niet hoe jullie dit doen. Hou je niet van lekker eten of zo?
Ik wel..
Paar maanden? en dan kom je daarna toch gewoon weer net zo aanquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 14:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Je doet net alsof je de rest van je leven geen lekkere dingen meer mag eten. Het is maar voor een paar maanden hoorEen andere optie is natuurlijk dik blijven
![]()
Er zit een verschil tussen elke dag vette dingen eten en jezelf zo af en toe wat lekkers gunnen. En als je het bij af en toe houdt hoef je helemaal niet aan te komen hoorquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:35 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Paar maanden? en dan kom je daarna toch gewoon weer net zo aan.
dat kan ook. alleen sommige mensen komen wat makkelijker aan dan anderen, alleen sporten helpt bij mij helaas niet, ik moet het allebei doenquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:39 schreef Posdnous het volgende:
Mja, ik zou dat niet kunnen: heb je zin om iets te eten, kan het niet..
Ik blijf me dan liever gewoon de pleuris sporten denk ik.
Okee, en wat was het resultaat?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 08:43 schreef Torio het volgende:
Maandag ga ik beginnen met Bereik en Behoud, het eerste boek heb ik al enkele weken geleden afgerond
Belachelijkquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 08:43 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Vandaag stiekem op de schaal gaan staan omdat ik vanavond een verjaardag heb.. had beetje extra stimulans nodig om niet lekker mee te gaan bbqen8 kilo eraf!!
van 108,4 naar 96,4...precies 12 kilo eraf dusquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 09:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Okee, en wat was het resultaat?
Zo, doe je goedquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 10:16 schreef Torio het volgende:
[..]
van 108,4 naar 96,4...precies 12 kilo eraf dus![]()
Zo! Wat goed zeg! Zo heel lang ben je nog niet bezig toch?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 08:43 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Vandaag stiekem op de schaal gaan staan omdat ik vanavond een verjaardag heb.. had beetje extra stimulans nodig om niet lekker mee te gaan bbqen8 kilo eraf!!
Heey hoi! Leuke vakantie gehad? En natuurlijk moet je in de vakantie lekker genieten van al het lekkers dat het te bieden heeft, dat zou ik ook doen!quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 11:26 schreef lovegrrl het volgende:
[..]
Zo! Wat goed zeg! Zo heel lang ben je nog niet bezig toch?
Ik zit nu volgens mij in week 12 en ben zo'n 14 kilo kwijt. Het is wel fijn om naar mn kleren te kijken nu, alles zit zoveel mooier, spekjes op mn heupen zijn rechtgetrokken, buikje bijna weg, broeken slobberen om mn benen. En dat zijn al de kleren die ik had in een maat kleiner, hierna heb ik niks meer en moet ik dus nieuwe kleren kopen
Heeel vervelend![]()
Houd me trouwens niet eens echt aan het boek. Ben op vakantie geweest, elke dag pizza, pasta en ijsjes gegeten. 1 Kilo afgevallen. Thuis Sonja weer opgepakt, weer vrolijk verder afgevallen. Deze week een milkshake gehad en uiteten geweest, weer afgevallen![]()
Wel leuk om mensen die zeggen dat het Sonja dieet niet werkt het tegendeel te bewijzen![]()
Oeh denk je er wel om dat je niet te snel gaat? 1 kilo per week moet je ongeveer aanhouden volgens mij. Rustig je oude eetpatroon afbouwen hequote:Op vrijdag 31 augustus 2007 12:39 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Heey hoi! Leuke vakantie gehad? En natuurlijk moet je in de vakantie lekker genieten van al het lekkers dat het te bieden heeft, dat zou ik ook doen!Ik moet zeggen dat ik wel nog niet 1 x gezondigd heb.. vanavond een verjaardag met bbq (lekker met dit weer
) maar ik doe niet mee.. maar ik kan wel goed nee zeggen, dus dat is wel fijn.
Jaa.. ook jij maakte me enthousiaster om te beginnen met SB!
Ik ben in de derde week, dus gaat echt super ja.. haha. Ben heel erg tevreden. Ook mijn broeken beginnen nu al wat te slobberen enzo.. bovenstukjes gaat nog prima. Maar heb me voorgenomen nog geen nieuwe kleding te kopen aangezien ik dan straks bezig blijf!
Ben benieuwd of mijn studiegenoten het ook opvalt als ik over een weekje weer begin![]()
Tja, dat het niet te snel gaat? Ik volg gewoon precies het boek.. en daarmee val ik zoveel af.. ik kan daar opzich ook weinig aan veranderen? Ik doe zelfs gewoon sausjes over de bloemkool, eet altijd 100 gram vlees ipv 75, neem 1 aardappel meer (op aandringen van mijn moeder omdat het zij ook van mening is dat het te snel gaat bij mij) maar ik blijf zoveel afvallen. Dus het zal wel goed zijn denk ik danquote:Op zaterdag 1 september 2007 00:09 schreef lovegrrl het volgende:
[..]
Oeh denk je er wel om dat je niet te snel gaat? 1 kilo per week moet je ongeveer aanhouden volgens mij. Rustig je oude eetpatroon afbouwen heZe zien het vast hoor! Vanaf een kilo of 4 was het bij mij echt duidelijk. Dan zien ze je 8 kilo kwijt vast ook wel! En indd die nieuwe kleren kopen, lastig als je nog niet klaar bent met je dieet. Heb nu nog lekker oude kleren uit de kast, met een hippe riem erom (A) Zo kom ik nog wel een paar weekjes verder. Maar daarna moet het toch echt. ook geen drama
![]()
Heb vandaag een frikandel gehad van de Febo. Mn maag ging gelijk in protest en ik heb al 2 keer overgegeven. Ben nu nog steeds beroerd. Misschien is mn maag niet meer gewend aan die vette bende? Of het ligt aan de Febo. Geen junkfood meer voor mij, bah!
Hm naja zolang je goed en gezond eet zal het indd wel goed zijn. Het verschilt per persoon natuurlijk hoe snel het gaat, bij mijn moeder gaat het ook zo snel. maar die sportte dan ook nooit en at alles wat los en vast zat. Nu ze dat ineens niet meer doet en beweegt gaat het hard! Ik sportte altijd al en lette ook wel op mn eten. Toch blijft het super dat het bij jou zo snel gaat! 10 kilo was in eerste instantie je streven toch? ben je daar al op terug gekomen?quote:Op zaterdag 1 september 2007 11:22 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Tja, dat het niet te snel gaat? Ik volg gewoon precies het boek.. en daarmee val ik zoveel af.. ik kan daar opzich ook weinig aan veranderen? Ik doe zelfs gewoon sausjes over de bloemkool, eet altijd 100 gram vlees ipv 75, neem 1 aardappel meer (op aandringen van mijn moeder omdat het zij ook van mening is dat het te snel gaat bij mij) maar ik blijf zoveel afvallen. Dus het zal wel goed zijn denk ik danIk ga gewoon vrolijk verder en maak iig die 9 weken af.. ik zie wel hoeveel ik afgevallen ben dan en dan beslis ik of ik nog een keer het boek ga doen of misschien ander boek of iets
En over die frikandel.. tja het kan inderdaad zijn dat het te vet was of misschien was de frikandel ook wel niet goed! Je weet het niet. Ik had dat laatst met een broodje zalm, ziek dat ik was
Mag ik vragen met welk boek je bezig bent geweest? Bezig bent? Hoelang je bezig bent? Hoeveel je nog kwijt wilt?
Haha grappig, bij mijn moeder gaat het juist een stuk langzamer, die is nu bijna 5 kilo kwijtquote:Op zaterdag 1 september 2007 20:43 schreef lovegrrl het volgende:
[..]
Hm naja zolang je goed en gezond eet zal het indd wel goed zijn. Het verschilt per persoon natuurlijk hoe snel het gaat, bij mijn moeder gaat het ook zo snel. maar die sportte dan ook nooit en at alles wat los en vast zat. Nu ze dat ineens niet meer doet en beweegt gaat het hard! Ik sportte altijd al en lette ook wel op mn eten. Toch blijft het super dat het bij jou zo snel gaat! 10 kilo was in eerste instantie je streven toch? ben je daar al op terug gekomen?
Ik heb bereik je ideale gewicht gedaan, nu zijn we bezig met week 2 van behoud je ideale gewicht. In de vakantieweek gewoon mn eigen ding gedaan (A) Weet nog niet hoeveel ik nog kwijt wil, zit nu ruim in mn maatje 42 en vind dat wel fijn. Maar ga niet ineens meer eten ofzo, zolang ik nog verder afval vind ik het allemaal prima. Denk dat 10 kilo er sowieso nog wel afkan. Hoeveel wil jij nog kwijt dan?
Rauwkost mag elke groente zijn die je maar lekker vindt. Dus of je nou een paprika naar binnen schuift of wat rauwe bloemkool maakt weinig uitquote:Op zondag 2 september 2007 11:40 schreef Sennepen het volgende:
Hoi mensen..
Ik ook begonnen met afvallen.
Ben nu iets meer dan 2 weken bezig en rond de 6,5 kilo kwijt.
(Eerste week bijna 5 kilo, ja dat ging me heel gemakkelijk af)
Van de week was ik in de bibliotheek en zag het SB boek liggen.
Dus heb besloten om daar ook mee te beginnen.
(Vanwege de vele succesverhalen)
Ik wacht nog 1 weekje, ivm mijn verjaardag (op aanraden van anderen)
Maar nu had ik een paar vraagjes..
Ten eerste over de optimel yoghurt, maakt dat ook uit welke smaak je eet?
En dan over de rauwkost...
Is dat mengels van een beetje sla, komkommer, tomaat?? of hebben jullie een beter alternatief..
Iig al heel erg bedankt voor het lezen en hopelijk voor het reageren !
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |