in 4 weken 6,4 dat gaat wel lekkerquote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:56 schreef MargotTenenbaum het volgende:
Ik zit nu in week 4 dag 4 en er is tot nu toe 6,4 kg af. Ik ben tevreden! Nu nog die andere 27
Zo, lekker bezig hoorquote:
Ik ga eerst voor de 10 kiloquote:Op maandag 27 augustus 2007 09:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zo, lekker bezig hoor![]()
Mag ik vragen hoeveel jij in totaal moet afvallen? Want je gaat wel erg snel in vergelijking met mij
Ja idd zegquote:Op maandag 27 augustus 2007 12:06 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Ik ga eerst voor de 10 kilo
Maar die verwachte ik er in 9 weken ongeveer af te hebben, als het zo doorgaat ga ik wel voor de 15 kilo denk ik.
Kan ook lijkt mequote:Op dinsdag 28 augustus 2007 10:58 schreef n8 het volgende:
ennuh bruine bonen dan?
kikkererwten! Dat zijn ook bonen maar veel lekkerder. Jummie, met een pittige tomatensaus erdoorquote:Op maandag 27 augustus 2007 21:34 schreef n8 het volgende:
hallo,
waar zouden jullie 250 gram witte bonen in tomatensaus mee vervangen? Ik hou er niet zo van en nou staan ze voor dinner morgen samen met rauwkost (wat ik wel erg weinig vind bij elkaar)
thanks
Blikkie --> opwarmen --> klaarquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:44 schreef n8 het volgende:
ja, ik denk dat t bruine bonen met wat paprika en sla wordt.... misschien wat ui erdoor. Ik mag er rauwkost bij dus dan zal dat toch allemaal wel mogen?
En kikkererwten zijn idd wel lekker, maar als ik t me goed herinner duurt t ff voordat ze klaar zijn en k heb niet veel tijd vanaaf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |