Wat versta jij onder alles eten?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:21 schreef Haaibaaike het volgende:
Als je Sonja Bakkeren wilt.
Mag je dan alles etenIk heb gehoord van wel.
Wie kan mij uitleggen of het waar is !!
Snoepen en zo dat doe ik nauwelijks ..quote:Wat versta jij onder alles eten?
Als je je strikt aan het dieet wil houden niet nee, maar heel af en toe kan je best afwijken.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:15 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Snoepen en zo dat doe ik nauwelijks ..
Maar wij gaan weleens uit eten en thuis kook ik graag lekkere dingen.
Uitsmijter of zo..Dat zal niet mogen
Nee, je zult je wel echt een beetje moeten aanpassenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:15 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Snoepen en zo dat doe ik nauwelijks ..
Maar wij gaan weleens uit eten en thuis kook ik graag lekkere dingen.
Uitsmijter of zo..Dat zal niet mogen
Dat ligt er natuurlijk aan hoe graag je wiltquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:23 schreef Haaibaaike het volgende:
Oke, thnx, KiwiTjuHh...Ik ben bang dat ik niet kan volhouden met dieet
Nee, ik heb week 1 er net opzitten, morgen dus bij week 2quote:Op zondag 19 augustus 2007 18:39 schreef doggiesstyle het volgende:
Nog meer mensen die morgen beginnen met week 1?
Goed zoquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 17:41 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Pff, heb vandaag toch al wel de hele dag een beetje lekkere trek, maar heb er niet aan toe gegeven.
Vind ik toch wel goed van mezelf
Dat is precies wat ik vandaag gedaan heb! Heb twee mandarijntjes gegegeten.. beviel erg goedquote:Op zondag 19 augustus 2007 19:11 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Goed zo. En als het te erg wordt, gewoon een stuk fruit nemen, bij mij is de trek dan weg.
ik begin morgen ook weer bij week 1quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:56 schreef LaFemmeObscur het volgende:
Morgen begin ik aan week 1 uit het boek 'bereik en behoud je ideale gewicht'.
Dit weekend 2 verjaardagen gehad en enorm gezondigd, haha, achja we zien wel, mijn BMI is goed, dus er zit geen hoge nood achter om snel al het gewicht kwijt te raken waarvan ik vind dat het eraf moet.
![]()
Top!!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |