abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52070287
Mwoh, Zilina is 4,5 uur met de bus vanaf Praag. Is ook te doen.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
  vrijdag 3 augustus 2007 @ 12:27:26 #202
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_52070352
Ik boek alvast een reisje naar Praag. Als het dan toch Zilina wordt, dan neem ik gewoon de bus of de trein. Kan ik tevens al wat shit droppen in m'n appartement.
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_52070355
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 12:25 schreef Aanvoerder het volgende:
Mwoh, Zilina is 4,5 uur met de bus vanaf Praag. Is ook te doen.
Het zal wel aan mij liggen hoor maarre, woon je nou in Praag ?
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_52070375
aanvoerder zal wel weer blij zijn met een oost-europese tegenstander.
lollig
  vrijdag 3 augustus 2007 @ 12:28:56 #206
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_52070398
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 12:27 schreef denthemen het volgende:

[..]

Het zal wel aan mij liggen hoor maarre, woon je nou in Praag ?
Aan z'n sig te zien pas vanaf 2 september
Jawel, je keek.
pi_52070460
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 12:27 schreef pfaf het volgende:
Wat kunnen we verwachten Aanvoerder?
Taaie ploeg toch wel. Fans zijn ook meer hardcore dan die van Sparta. Dat zijn meer dagjesmensen. Maar kwalitatief toch wel minder dan Sparta. Ze hebben wel Smicer nu.
pi_52070491
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 12:31 schreef Aanvoerder het volgende:

[..]

Taaie ploeg toch wel. Fans zijn ook meer hardcore dan die van Sparta. Dat zijn meer dagjesmensen. Maar kwalitatief toch wel minder dan Sparta. Ze hebben wel Smicer nu.
Maar ajax moet beide ploegen toch oprollen ofniet?
lollig
pi_52070496
Dus we kunnen het thuis al afmaken?
  vrijdag 3 augustus 2007 @ 12:33:44 #210
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_52070518
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 12:32 schreef ub40_bboy het volgende:

[..]

Oprollen? Ajax? CL-voorronde?
pi_52070540
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 12:32 schreef ub40_bboy het volgende:

[..]

Thuis 2-0, uit 2-1. Zoiets gok ik op.
pi_52070548
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 12:33 schreef pfaf het volgende:

[..]

Oprollen? Ajax? CL-voorronde?
Het is geen IK Start nee.
pi_52070582
Praag (zeker Slavia) is minder dan paar jaar terug. Lijkt me prima loting. MSK Zilina ijkt me zelfs gevaarlijker....
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
pi_52070595
Als je ziet wat bv Sevilla loot (AEK) dan hebben we wel weer geluk...
pi_52070607
We moeten thuis gewoon met 3-0 zien te winnen. Eindelijk eens eerst thuis, zodat je niet kan afwachten met de gedachte dat je thuis het nog wel af kunt maken.
pi_52070611
Mwoh, afgelopen seizoen had Slavia een beter seizoen. Jammer dat ze een inzinking hadden in het voorjaar, anders waren ze kampioen geworden.
pi_52070623
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 12:36 schreef Chivu het volgende:
We moeten thuis gewoon met 3-0 zien te winnen. Eindelijk eens eerst thuis, zodat je niet kan afwachten met de gedachte dat je thuis het nog wel af kunt maken.
Geen beslissende eigen goal thuis. Vind het ook wel beter ja.
  vrijdag 3 augustus 2007 @ 12:38:21 #218
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_52070641
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 12:37 schreef Aanvoerder het volgende:
Mwoh, afgelopen seizoen had Slavia een beter seizoen. Jammer dat ze een inzinking hadden in het voorjaar, anders waren ze kampioen geworden.
[offtopic]
Ken je Radek Petr van Banik Ostrava? En zo ja, is dat wat?
[/offtopic]
  vrijdag 3 augustus 2007 @ 12:39:13 #219
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_52070664
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 12:36 schreef Chivu het volgende:
In dat opzicht zou het wel eens goed kunnen uitpakken ja. Ze moeten nu nog meer dan andersom meteen vol aan de bak om een goed resultaat neer te zetten. Niet dat halfbakken gedoe "1-1 is een goed resultaat, ik heb er vertrouwen in dat blabla" Nee, gewoon knallen en het hier al afmaken.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_52070691
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 12:38 schreef pfaf het volgende:

[..]

[offtopic]
Ken je Radek Petr van Banik Ostrava? En zo ja, is dat wat?
[/offtopic]
Helaas, zo verdiept in het Tsjechische voetbal heb ik nog niet, maar komt vast wel dit seizoen.

Ik heb er zin in!
pi_52070695
Precies gewoon oprollen en dan uit ook nog winnen
AFC AJAX
pi_52070703
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 12:39 schreef HeatWave het volgende:

[..]

In dat opzicht zou het wel eens goed kunnen uitpakken ja. Ze moeten nu nog meer dan andersom meteen vol aan de bak om een goed resultaat neer te zetten. Niet dat halfbakken gedoe "1-1 is een goed resultaat, ik heb er vertrouwen in dat blabla" Nee, gewoon knallen en het hier al afmaken.
Juist. Helemaal mee eens. Dat knallen tegen Werder thuis was heel erg mooi, maar veels te laat.
pi_52070709
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 12:39 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Eerste kwartier gelijk vol op t doel afstormen en dan al een goal maken (of 2).
Zoals bij uefacupjaar in 1992, steeds binnen 5 minuten scoren.
pi_52070746
mooie loting
  vrijdag 3 augustus 2007 @ 12:43:18 #225
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_52070751
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 12:41 schreef Aanvoerder het volgende:

[..]

Juist. Helemaal mee eens. Dat knallen tegen Werder thuis was heel erg mooi, maar veels te laat.
Tja, de eerste wedstrijd stond er geen kip van de basis 11 op het veld. Mooi praktijk voorbeeld over hoe breed de selectie eigenlijk moet zijn wil je op 3 fronten meekunnen.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')