Het zal wel aan mij liggen hoor maarre, woon je nou in Praagquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 12:25 schreef Aanvoerder het volgende:
Mwoh, Zilina is 4,5 uur met de bus vanaf Praag. Is ook te doen.
Aan z'n sig te zien pas vanaf 2 septemberquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 12:27 schreef denthemen het volgende:
[..]
Het zal wel aan mij liggen hoor maarre, woon je nou in Praag?
Taaie ploeg toch wel. Fans zijn ook meer hardcore dan die van Sparta. Dat zijn meer dagjesmensen. Maar kwalitatief toch wel minder dan Sparta. Ze hebben wel Smicer nu.quote:
Maar ajax moet beide ploegen toch oprollen ofniet?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 12:31 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Taaie ploeg toch wel. Fans zijn ook meer hardcore dan die van Sparta. Dat zijn meer dagjesmensen. Maar kwalitatief toch wel minder dan Sparta. Ze hebben wel Smicer nu.
Oprollen? Ajax? CL-voorronde?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 12:32 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Maar ajax moet beide ploegen toch oprollen ofniet?
Thuis 2-0, uit 2-1. Zoiets gok ik op.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 12:32 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Maar ajax moet beide ploegen toch oprollen ofniet?
Het is geen IK Start nee.quote:
Geen beslissende eigen goal thuis. Vind het ook wel beter ja.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 12:36 schreef Chivu het volgende:
We moeten thuis gewoon met 3-0 zien te winnen. Eindelijk eens eerst thuis, zodat je niet kan afwachten met de gedachte dat je thuis het nog wel af kunt maken.
[offtopic]quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 12:37 schreef Aanvoerder het volgende:
Mwoh, afgelopen seizoen had Slavia een beter seizoen. Jammer dat ze een inzinking hadden in het voorjaar, anders waren ze kampioen geworden.
In dat opzicht zou het wel eens goed kunnen uitpakken ja. Ze moeten nu nog meer dan andersom meteen vol aan de bak om een goed resultaat neer te zetten. Niet dat halfbakken gedoe "1-1 is een goed resultaat, ik heb er vertrouwen in dat blabla" Nee, gewoon knallen en het hier al afmaken.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 12:36 schreef Chivu het volgende:
We moeten thuis gewoon met 3-0 zien te winnen. Eindelijk eens eerst thuis, zodat je niet kan afwachten met de gedachte dat je thuis het nog wel af kunt maken.
Helaas, zo verdiept in het Tsjechische voetbal heb ik nog niet, maar komt vast wel dit seizoen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 12:38 schreef pfaf het volgende:
[..]
[offtopic]
Ken je Radek Petr van Banik Ostrava? En zo ja, is dat wat?
[/offtopic]
Juist. Helemaal mee eens. Dat knallen tegen Werder thuis was heel erg mooi, maar veels te laat.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 12:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
In dat opzicht zou het wel eens goed kunnen uitpakken ja. Ze moeten nu nog meer dan andersom meteen vol aan de bak om een goed resultaat neer te zetten. Niet dat halfbakken gedoe "1-1 is een goed resultaat, ik heb er vertrouwen in dat blabla" Nee, gewoon knallen en het hier al afmaken.
Eerste kwartier gelijk vol op t doel afstormen en dan al een goal maken (of 2).quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 12:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
In dat opzicht zou het wel eens goed kunnen uitpakken ja. Ze moeten nu nog meer dan andersom meteen vol aan de bak om een goed resultaat neer te zetten. Niet dat halfbakken gedoe "1-1 is een goed resultaat, ik heb er vertrouwen in dat blabla" Nee, gewoon knallen en het hier al afmaken.
Tja, de eerste wedstrijd stond er geen kip van de basis 11 op het veld. Mooi praktijk voorbeeld over hoe breed de selectie eigenlijk moet zijn wil je op 3 fronten meekunnen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 12:41 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Juist. Helemaal mee eens. Dat knallen tegen Werder thuis was heel erg mooi, maar veels te laat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |