abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52070287
Mwoh, Zilina is 4,5 uur met de bus vanaf Praag. Is ook te doen.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
  vrijdag 3 augustus 2007 @ 12:27:26 #202
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_52070352
Ik boek alvast een reisje naar Praag. Als het dan toch Zilina wordt, dan neem ik gewoon de bus of de trein. Kan ik tevens al wat shit droppen in m'n appartement.
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_52070355
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 12:25 schreef Aanvoerder het volgende:
Mwoh, Zilina is 4,5 uur met de bus vanaf Praag. Is ook te doen.
Het zal wel aan mij liggen hoor maarre, woon je nou in Praag ?
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_52070375
aanvoerder zal wel weer blij zijn met een oost-europese tegenstander.
lollig
  vrijdag 3 augustus 2007 @ 12:28:56 #206
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_52070398
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 12:27 schreef denthemen het volgende:

[..]

Het zal wel aan mij liggen hoor maarre, woon je nou in Praag ?
Aan z'n sig te zien pas vanaf 2 september
Jawel, je keek.
pi_52070460
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 12:27 schreef pfaf het volgende:
Wat kunnen we verwachten Aanvoerder?
Taaie ploeg toch wel. Fans zijn ook meer hardcore dan die van Sparta. Dat zijn meer dagjesmensen. Maar kwalitatief toch wel minder dan Sparta. Ze hebben wel Smicer nu.
pi_52070491
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 12:31 schreef Aanvoerder het volgende:

[..]

Taaie ploeg toch wel. Fans zijn ook meer hardcore dan die van Sparta. Dat zijn meer dagjesmensen. Maar kwalitatief toch wel minder dan Sparta. Ze hebben wel Smicer nu.
Maar ajax moet beide ploegen toch oprollen ofniet?
lollig
pi_52070496
Dus we kunnen het thuis al afmaken?
  vrijdag 3 augustus 2007 @ 12:33:44 #210
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_52070518
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 12:32 schreef ub40_bboy het volgende:

[..]

Oprollen? Ajax? CL-voorronde?
pi_52070540
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 12:32 schreef ub40_bboy het volgende:

[..]

Thuis 2-0, uit 2-1. Zoiets gok ik op.
pi_52070548
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 12:33 schreef pfaf het volgende:

[..]

Oprollen? Ajax? CL-voorronde?
Het is geen IK Start nee.
pi_52070582
Praag (zeker Slavia) is minder dan paar jaar terug. Lijkt me prima loting. MSK Zilina ijkt me zelfs gevaarlijker....
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
pi_52070595
Als je ziet wat bv Sevilla loot (AEK) dan hebben we wel weer geluk...
pi_52070607
We moeten thuis gewoon met 3-0 zien te winnen. Eindelijk eens eerst thuis, zodat je niet kan afwachten met de gedachte dat je thuis het nog wel af kunt maken.
pi_52070611
Mwoh, afgelopen seizoen had Slavia een beter seizoen. Jammer dat ze een inzinking hadden in het voorjaar, anders waren ze kampioen geworden.
pi_52070623
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 12:36 schreef Chivu het volgende:
We moeten thuis gewoon met 3-0 zien te winnen. Eindelijk eens eerst thuis, zodat je niet kan afwachten met de gedachte dat je thuis het nog wel af kunt maken.
Geen beslissende eigen goal thuis. Vind het ook wel beter ja.
  vrijdag 3 augustus 2007 @ 12:38:21 #218
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_52070641
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 12:37 schreef Aanvoerder het volgende:
Mwoh, afgelopen seizoen had Slavia een beter seizoen. Jammer dat ze een inzinking hadden in het voorjaar, anders waren ze kampioen geworden.
[offtopic]
Ken je Radek Petr van Banik Ostrava? En zo ja, is dat wat?
[/offtopic]
  vrijdag 3 augustus 2007 @ 12:39:13 #219
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_52070664
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 12:36 schreef Chivu het volgende:
In dat opzicht zou het wel eens goed kunnen uitpakken ja. Ze moeten nu nog meer dan andersom meteen vol aan de bak om een goed resultaat neer te zetten. Niet dat halfbakken gedoe "1-1 is een goed resultaat, ik heb er vertrouwen in dat blabla" Nee, gewoon knallen en het hier al afmaken.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_52070691
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 12:38 schreef pfaf het volgende:

[..]

[offtopic]
Ken je Radek Petr van Banik Ostrava? En zo ja, is dat wat?
[/offtopic]
Helaas, zo verdiept in het Tsjechische voetbal heb ik nog niet, maar komt vast wel dit seizoen.

Ik heb er zin in!
pi_52070695
Precies gewoon oprollen en dan uit ook nog winnen
AFC AJAX
pi_52070703
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 12:39 schreef HeatWave het volgende:

[..]

In dat opzicht zou het wel eens goed kunnen uitpakken ja. Ze moeten nu nog meer dan andersom meteen vol aan de bak om een goed resultaat neer te zetten. Niet dat halfbakken gedoe "1-1 is een goed resultaat, ik heb er vertrouwen in dat blabla" Nee, gewoon knallen en het hier al afmaken.
Juist. Helemaal mee eens. Dat knallen tegen Werder thuis was heel erg mooi, maar veels te laat.
pi_52070709
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 12:39 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Eerste kwartier gelijk vol op t doel afstormen en dan al een goal maken (of 2).
Zoals bij uefacupjaar in 1992, steeds binnen 5 minuten scoren.
pi_52070746
mooie loting
  vrijdag 3 augustus 2007 @ 12:43:18 #225
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_52070751
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 12:41 schreef Aanvoerder het volgende:

[..]

Juist. Helemaal mee eens. Dat knallen tegen Werder thuis was heel erg mooi, maar veels te laat.
Tja, de eerste wedstrijd stond er geen kip van de basis 11 op het veld. Mooi praktijk voorbeeld over hoe breed de selectie eigenlijk moet zijn wil je op 3 fronten meekunnen.
Get woke, go broke!
  vrijdag 3 augustus 2007 @ 12:44:09 #226
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_52070772
Nou komop met die goedkope hotels in zihuppeldepup en praag aanvoerder.
pi_52070781
Arsenal heeft Sparta Praag geloot, die gasten stalken ons echt he.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_52070825
Eitje...
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
  vrijdag 3 augustus 2007 @ 12:46:28 #229
177966 notunreal
Amsterdamse Football Club Ajax
pi_52070829
Zurick Vinde Posta
Playstation 3 - This is Living!
pi_52070840
Aanvoerder, wat is nou je relatie met Tsjechie?
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
pi_52070845
Sparta is wel kampioen geworden op onderling resultaat
pi_52070863
Is al bekend of we de 14de of de 15de thuis moeten?
pi_52070889
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 12:47 schreef Longmen het volgende:
Sparta is wel kampioen geworden op onderling resultaat
Nee, Slavia is 2e geworden op basis van onderling resultaat met de nummers 3 en 4. Sparta staat gewoon los qua punten.
  vrijdag 3 augustus 2007 @ 12:49:17 #234
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_52070890
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 12:47 schreef Urquhart het volgende:
Is al bekend of we de 14de of de 15de thuis moeten?
eerst thuis? Daar dacht ik even niet bij na. Dat is verdomd goed nieuws
pi_52070912
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 12:46 schreef denthemen het volgende:
Aanvoerder, wat is nou je relatie met Tsjechie?
7 jaar geleden een Tsjechische vriendin gehad, daarna heel veel vrienden en scharrels in Nederland gehad. Kom er ieder jaar 1 of 2 keer omdat het gewoon een mooi land is, mooie taal, lekker bier en Praag is wild!
pi_52070936
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 12:50 schreef Aanvoerder het volgende:

[..]

7 jaar geleden een Tsjechische vriendin gehad, daarna heel veel vrienden en scharrels in Nederland gehad. Kom er ieder jaar 1 of 2 keer omdat het gewoon een mooi land is, mooie taal, lekker bier en Praag is wild!
U Fleku
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 12:49 schreef Aanvoerder het volgende:

[..]

Nee, Slavia is 2e geworden op basis van onderling resultaat met de nummers 3 en 4. Sparta staat gewoon los qua punten.
Ja verkeerd gelezen.
pi_52070959
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 12:43 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Tja, de eerste wedstrijd stond er geen kip van de basis 11 op het veld. Mooi praktijk voorbeeld over hoe breed de selectie eigenlijk moet zijn wil je op 3 fronten meekunnen.
De tactiek was helemaal verkeerd. Als je geen verdedigers meer kan opstellen, gooi het dan op de aanval.
pi_52070966
Prima loting
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
  vrijdag 3 augustus 2007 @ 12:53:39 #239
37809 Doezelhaar
Tot het gaatje...
pi_52070983
*Tevreden is met loting.
pi_52071004
Mocht het toch MSK Zilina worden, dan spelen we in een schitterende ambiance:

vrijdag 3 augustus 2007 @ 12:54:57 #241
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_52071017
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 12:52 schreef Aanvoerder het volgende:

[..]

De tactiek was helemaal verkeerd. Als je geen verdedigers meer kan opstellen, gooi het dan op de aanval.
Ook dat ja, flinke tactische misser van HtC toen hoor.. Die ploeg was echt te pakken, maar hij scheet 7 kleuren vooraf leek het wel.

Nou ja, dit jaar maar hopen op wat effect van dit soort "leermomentjes" *ril term*. .
Get woke, go broke!
pi_52071018
Wat kan een stemming opeens omslaan heheh vorige week was het meer een topic waar je je gal kon spuwen
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
pi_52071020
Goede loting
pi_52071049
Misschien wil die Boussoufa nu wel komen, nu Anderlecht er tegen Fenerbahce praktisch uit ligt
pi_52071102
Heksenketel van Turkije altijd lastig
AFC AJAX
pi_52071147
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 12:54 schreef denthemen het volgende:
Wat kan een stemming opeens omslaan heheh vorige week was het meer een topic waar je je gal kon spuwen
Ben Kopenhagen nog niet vergeten...
pi_52071180
Dat gaat Ajax natuurlijk verliezen, kan niet anders. 0-0 thuis, 1-0 klop in Praag. Anderhalve kans gecreeerd en een kutgoal tegen.

En dan weer een heel seizoen balen
Woo-loo-loo!
pi_52071223
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 13:01 schreef BobbyHill het volgende:
Dat gaat Ajax natuurlijk verliezen, kan niet anders. 0-0 thuis, 1-0 klop in Praag. Anderhalve kans gecreeerd en een kutgoal tegen.

En dan weer een heel seizoen balen
pi_52071498
Voorlopig geen oefenduels voor Ajacied Gabri

--------------------------------------------------------------------------------

Datum: 3-aug-2007 12:52

Ajax heeft een schikkingsvoorstel van de KNVB voor een schorsing van vier oefenduels voor middenvelder Gabri geaccepteerd. De Spanjaard deelde in het oefenduel tegen Atlético Madrid een elleboogstoot uit aan Simão en kreeg de rode kaart van arbiter Eric Braamhaar. Ajax won de wedstrijd in het kader van het Amsterdam Tournament met 2-0. (SZ)

Beter geen schorsing in de competitie. Begrijp maar al te goed dat Ajax gelijk akkoord is gegaan.
pi_52071517
Dat is niet verkeerd.
pi_52071547
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 13:12 schreef amsterdammertje113 het volgende:

--------------------------------------------------------------------------------

Ajax heeft een schikkingsvoorstel van de KNVB voor een schorsing van vier oefenduels voor middenvelder Gabri geaccepteerd. De Spanjaard deelde in het oefenduel tegen Atlético Madrid een elleboogstoot uit aan Simão en kreeg de rode kaart van arbiter Eric Braamhaar. Ajax won de wedstrijd in het kader van het Amsterdam Tournament met 2-0. (SZ)

Beter geen schorsing in de competitie. Begrijp maar al te goed dat Ajax gelijk akkoord is gegaan.
Nou idd.
Geen oefenwedstrijden meer, wat erg.
  Redactie Games vrijdag 3 augustus 2007 @ 13:14:25 #252
23535 crew  Fathom
LeChuck
pi_52071568
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 13:12 schreef amsterdammertje113 het volgende:

Komen we nog goed weg.
LeChuck: I-- --am your brother!
Guybrush: No! No, that's not true! That's impossible!
LeChuck: Search your feelings, you KNOW it to be true!
Guybrush: Noooooooo!!!!
pi_52071577
Tja, gunstig.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_52071608
Das lekker!
pi_52071623
Dank u KNJB
pi_52071705
quote:
Ten Cate: loting had slechter gekund
BRON: Ajax.nl

Henk ten Cate was na afloop van de loting wel te spreken over het resultaat "Het had slechter gekund”, was de eerste reactie van trainer Henk ten Cate. ,,Ik moet eerlijk zeggen dat ik van beide ploegen niets weet. Het voetbal in die twee landen is niet slecht, zeker in Tsjechië niet. Maar ik zie zeker mogelijkheden om ons te plaatsen voor de Champions League.”
Ajax Netwerk
Dat Ajax eerst thuis speelt en twee weken later uit, maakt de Amsterdamse oefenmeester niets uit. ,,Ajax gaat uit van zijn eigen kracht”, zei hij. ,,Maar we zullen de tegenstander niet onderschatten.”
quote:
Viertal niet op tijd fit voor eerste CL duel, Urzaiz en Delorge mogelijk wel

Op Ajax.nl liet Ten Cate weten dta hij verwacht in het eerste duel in de derde voorronde van de Champions League te kunnen beschikken over Ismael Urzaiz. Mogelijk geldt dat ook voor Laurent Delorge. Voor Nicolae Mitea, Jan Vertonghen, Robbert Schilder en Edgar Manucharyan komt de confrontatie waarschijnlijk te vroeg
.
pi_52071823
Zonder Mitea en Manucharyan? Benieuwd hoe ze dat gaan managen
Woo-loo-loo!
  vrijdag 3 augustus 2007 @ 13:24:40 #258
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_52071838
Daar mogen we in ons handjes knijpen hoor. Alleen hoop ik dat Gabri het nu niet weer te licht oppikt omdat ie geen echte straf krijgt.

Boete van de club lijkt me ook geen slecht idee eigenlijk, dit soort dingen moet je gewoon niet hebben. Overtreding als het echt moet, ok, maar dit soort domme acties bij een gewonnen pot...
Get woke, go broke!
pi_52071841
komen we nog goed weg ja
AFC AJAX
pi_52071857
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 13:24 schreef BobbyHill het volgende:
Zonder Mitea en Manucharyan? Benieuwd hoe ze dat gaan managen
Dat wordt een paniekaankoop. Is onmogelijk te managen, beide zijn onvervangbaar.
pi_52071964
Verdomme
Zo winnen natuurlijk nooit van de Kozakken Boys
pi_52072115
tss.. wat een onzin zeg! Ga maar meer tegenstanders neerhoeken elke oefenpot nu!
pi_52072244

Hij had het over loting maar zou hij het niet stiekem ook bedoeld hebben over Gabri.
pi_52072375
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 13:37 schreef amsterdammertje113 het volgende:

Hij had het over loting maar zou hij het niet stiekem ook bedoeld hebben over Gabri.
quote:
,,Het had slechter gekund”, was de eerste reactie van trainer Henk ten Cate. ,,Ik moet eerlijk zeggen dat ik van beide ploegen niets weet. Het voetbal in die twee landen is niet slecht, zeker in Tsjechië niet. Maar ik zie zeker mogelijkheden om ons te plaatsen voor de Champions League.” Ten Cate en zijn staf gaan zich de komende tijd verdiepen in de twee mogelijke tegenstanders. ,,Maar onze voorbereiding op deze duels is natuurlijk al 4 juli begonnen, op dag van de eerste training.”

Dat Ajax eerst thuis speelt en twee weken later uit, maakt de Amsterdamse oefenmeester niets uit. ,,Ajax gaat uit van zijn eigen kracht”, zei hij. ,,Maar we zullen de tegenstander niet onderschatten.”
pi_52072451
Komt Gabri goed weg zeg...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_52072464
Ik zou zeggen Jaap Stam ook geen oefenpotjes meer laten spelen gasten hebben het niet nodig en kunnen alleen maar geblesseerd raken.
pi_52072475
Ja Ten Cate dekt zich vast in voor het geval we weer geen champions league halen.
lollig
pi_52072511
quote:
Ten Cate: 'Vertrouw erop dat er nog twee spelers komen'

Datum: 3-aug-2007 12:59

Door Simon Zwartkruis

Ajax-coach Henk ten Cate hoopt zijn selectie nog te versterken met twee spelers. De zoektocht richt zich op vervangers voor Ryan Babel (vertrokken naar Liverpool) en Edgar Davids (een aantal maanden geblesseerd). “Ik heb er vertrouwen in dat er nog twee nieuwe spelers komen.”

Ten Cate sluit uit dat Olaf Lindenbergh een andere rol krijgt nu Davids geblesseerd is. “Lindenbergh gebruiken we niet meer. Absoluut niet. De afgelopen twee jaar heeft hij zes duels in het eerste gespeeld. Het is duidelijk dat hij niet meer in onze plannen voorkomt. Daar verandert de blessure van Edgar niets aan.”

Sportweek.nl
pi_52072536
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 13:16 schreef Urquhart het volgende:
Dank u KNJB
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
pi_52072548
Mooizo Lindenbergh oprotten.
lollig
  vrijdag 3 augustus 2007 @ 13:49:06 #271
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_52072614
Lekker indekkend weer hoor. Laat denk ik wel zien dat HtC het met de huidige selectie nog niet helemaal ziet zitten, en wie geeft hem ongelijk?

2 spelers erbij is wel het minste, maar dan geen Delorges .
Get woke, go broke!
pi_52072636
Kom maar op met de aaknopen dan
AFC AJAX
pi_52072659
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 13:49 schreef HeatWave het volgende:
Lekker indekkend weer hoor. Laat denk ik wel zien dat HtC het met de huidige selectie nog niet helemaal ziet zitten
Hij ziet het heel erg zitten in deze selectie maar wil gewoon twee extra spelers.
pi_52072670
Tja het kan altijd beter he, dat weet hij ezlf ook.
AFC AJAX
  vrijdag 3 augustus 2007 @ 13:51:59 #275
37809 Doezelhaar
Tot het gaatje...
pi_52072671
Mooi schikkingsvoorstel. Met zulke voorstellen moet de KNVB vaker komen!
  vrijdag 3 augustus 2007 @ 13:52:42 #276
37809 Doezelhaar
Tot het gaatje...
pi_52072693
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 13:49 schreef HeatWave het volgende:
Lekker indekkend weer hoor. Laat denk ik wel zien dat HtC het met de huidige selectie nog niet helemaal ziet zitten, en wie geeft hem ongelijk?

2 spelers erbij is wel het minste, maar dan geen Delorges .
Ik zag het na wat ik gisteravond heb gezien ook even niet zitten.
  vrijdag 3 augustus 2007 @ 13:52:43 #277
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_52072694
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 13:51 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Hij ziet het heel erg zitten in deze selectie maar wil gewoon twee extra spelers.
Als je het heel erg ziet zitten kom je niet met "ik zie zeker mogelijkheden" aan he? . Dan roep je "we gaan ons zeker plaatsen oid" .
Get woke, go broke!
pi_52072726
Gezien het voorval van vorige jaar lijkt het mij verstandig om niet van de daken te gaan schreeuwen dat we ons zeker gaan plaatsen.
  vrijdag 3 augustus 2007 @ 13:55:47 #279
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_52072774
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 13:53 schreef Urquhart het volgende:
Gezien het voorval van vorige jaar lijkt het mij verstandig om niet van de daken te gaan schreeuwen dat we ons zeker gaan plaatsen.
Tuurlijk, zie ook de .

Maar er moeten toch echt 2 echt goeie spelers bij nog.

Ben benieuwd dan.
Get woke, go broke!
pi_52072782
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 13:52 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Als je het heel erg ziet zitten kom je niet met "ik zie zeker mogelijkheden" aan he? . Dan roep je "we gaan ons zeker plaatsen oid" .
En dan is hij weer arrogant. Ten Cate heeft gezegd dat hij vindt dat de spelersgroep erg ver is en er beter opstaat dan vorig jaar. Hij heeft wel vertrouwen in deze selectie, en waarom ook niet. Op de linksbuitenpositie na zijn we sterker dan vorig jaar.

Ik snap het negativisme niet zo.
  vrijdag 3 augustus 2007 @ 13:57:22 #281
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_52072827
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 13:56 schreef koningdavid het volgende:

[..]

En dan is hij weer arrogant. Ten Cate heeft gezegd dat hij vindt dat de spelersgroep erg ver is en er beter opstaat dan vorig jaar. Hij heeft wel vertrouwen in deze selectie, en waarom ook niet. Op de linksbuitenpositie na zijn we sterker dan vorig jaar.

Ik snap het negativisme niet zo.
Ik wel.

Want nogmaals: met de basis 11 zijn we sterker dan vorig jaar misschien, maar Stam, Davids, Gabri ga je al vaak missen. En als dan KJH en/of Sneijder ook nog eens wegvallen kom je niet boven het niveau ADO uit met de rest .
Get woke, go broke!
pi_52072836
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 13:55 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Tuurlijk, zie ook de .

Maar er moeten toch echt 2 echt goeie spelers bij nog.

Ben benieuwd dan.
Absoluut, Ten Cate heeft het over een linksbuiten en een linkermiddenvelder. Maar persoonlijk vind ik de posities achter Stam en Huntelaar ook onderbezet. Als zij wegvallen gaan we ineens een stuk achteruit qua bezetting.
pi_52072844
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 13:52 schreef Doezelhaar het volgende:

[..]

Ik zag het na wat ik gisteravond heb gezien ook even niet zitten.
Redelijk eenvoudig met 2-0 winnen van een Spaanse titelkandidaat. Drama inderdaad...
pi_52072908
Atletico Madrid is geen Spaanse titelkandidaat, dat is een subtopper.

Maargoed, vorig jaar verloor Ajax met 2-0 van Spaanse middenmoot, dus wat dat betreft zit er al wat verbetering in.
pi_52072944
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 13:59 schreef Radegast het volgende:
Atletico Madrid is geen Spaanse titelkandidaat, dat is een subtopper.
Met de aankopen die ze hebben gedaan is het zeker wel een CL-waardige ploeg. Titelkandidaat is iets overdreven, maar dat is Sevilla in principe ook niet. Atletico lijkt toch betere spelers te hebben inmiddels, vooral in aanvallend opzicht.
pi_52072955
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 13:57 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ik wel.

Want nogmaals: met de basis 11 zijn we sterker dan vorig jaar misschien, maar Stam, Davids, Gabri ga je al vaak missen. En als dan KJH en/of Sneijder ook nog eens wegvallen kom je niet boven het niveau ADO uit met de rest .
ja als de eerste 20 spelers in de selectie geblesseerd raken, degraderen we misschien. Je kan alle worst-case scenario's wel uit de kast gaan trekken zo.

In de breedte zijn we ook sterk. Vergeet niet dat we Leonardo nog hebben voor de aanval en Vertonghen voor de verdediging en het middenveld. Wat mij betreft halen we een linksbuiten en misschien een reserve-nummer 10 (Boussouffa?) en we zijn klaar.
  vrijdag 3 augustus 2007 @ 14:06:36 #287
37809 Doezelhaar
Tot het gaatje...
pi_52073106
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 13:58 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Redelijk eenvoudig met 2-0 winnen van een Spaanse titelkandidaat. Drama inderdaad...
Ten eerste is het geen titelkandidaat. Ten tweede miste ik toch behoorlijk wat namen bij Atletico gisteren in de basis. Ten derde zag het er op tv misschien wel leuk uit, in het stadion zie je nu eenmaal meer. ten vierde was het materiaal op de bank erg jong, onervaren en louter jeugdmateriaal.
pi_52073172
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 14:01 schreef koningdavid het volgende:

[..]

ja als de eerste 20 spelers in de selectie geblesseerd raken, degraderen we misschien. Je kan alle worst-case scenario's wel uit de kast gaan trekken zo.

In de breedte zijn we ook sterk. Vergeet niet dat we Leonardo nog hebben voor de aanval en Vertonghen voor de verdediging en het middenveld. Wat mij betreft halen we een linksbuiten en misschien een reserve-nummer 10 (Boussouffa?) en we zijn klaar.
Als je Boussoufa haalt kan die links hangend spelen en als reserve 10 fungeren. Daarnaast zou je nog een verdediger kunnen halen die centraal links en linksback kan spelen, zodat je daar niet al te vaak met Colin hoeft aan te klooien. Ondanks dat die jongen het gisteren prima deed is dat natuurlijk (nog?) niet een basisplaats-waardige speler.
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 14:06 schreef Doezelhaar het volgende:

[..]

Ten eerste is het geen titelkandidaat. Ten tweede miste ik toch behoorlijk wat namen bij Atletico gisteren in de basis. Ten derde zag het er op tv misschien wel leuk uit, in het stadion zie je nu eenmaal meer. ten vierde was het materiaal op de bank erg jong, onervaren en louter jeugdmateriaal.
Tsja, de 2e helft kwamen toch Simao, Maniche en Luis Garcia erbij en die wisten verder ook geen potten te breken tegen het mindere Ajax waar juist de belangrijkste spelers vertrokken in de 2e helft. Volgens mij mistte Atletico dan Aguero, Forlan en Reyes.
pi_52073261
De Fokkers weten het beter dan Ten Cate en van Geel
AFC AJAX
pi_52073413
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 14:11 schreef BonJovi het volgende:
De Fokkers discussieren over Ajax. Als dat niet meer mag dan kunnen we het forum ook wel opheffen.
  vrijdag 3 augustus 2007 @ 14:16:03 #291
37809 Doezelhaar
Tot het gaatje...
pi_52073417
quote:
Onder het motto van: 'Wij mogen geen mening hebben'?
  vrijdag 3 augustus 2007 @ 14:19:11 #292
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_52073526
quote:
Vaak wel ja.
Get woke, go broke!
  vrijdag 3 augustus 2007 @ 14:22:38 #293
37809 Doezelhaar
Tot het gaatje...
pi_52073637
Fantastische bijdrage BonJovi, je ziet het. lol.
pi_52073644
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 14:16 schreef Doezelhaar het volgende:

[..]

Onder het motto van: 'Wij mogen geen mening hebben'?
tuurlijk wel maar ze speelden niet slecht, paar aankopen erbij en dan is het helemaal top
AFC AJAX
pi_52073749
Gunstige loting in CL en een lachertje als straf voor Gabri, deze dag is voor Ajacieden zo slecht nog niet

Wat betreft die straf zal ik maar geen oordeel geven, zelfs jullie als fans geven al aan dat jullie gematst zijn
De Graafschap - KV Mechelen - Tranmere Rovers
pi_52073910
Deze loting is echt een EITJE.
pi_52073926
Niet te hard schreeuwen we moeten eerst voetballen
AFC AJAX
pi_52073940
quote:
Je reactie is pas
AFC Ajax - SS Lazio
29 Aug. Mystery Land 2009
pi_52074219
Wel nadeel dat we eerst thuis spelen. Kan je niet vol op de aanval omdat je de 0 moet houden de 1e wedstrijd.

Verder plaatsen we ons gemakkelijk, zoveel pech á la Kopenhagen gebeurt niet nog een keer
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
pi_52074278
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 14:39 schreef MaxC het volgende:
Wel nadeel dat we eerst thuis spelen. Kan je niet vol op de aanval omdat je de 0 moet houden de 1e wedstrijd.

Verder plaatsen we ons gemakkelijk, zoveel pech á la Kopenhagen gebeurt niet nog een keer
zeg nooit nooit. De eerste wedstrijd in Kopenhagen hebben we ook geluk gehad we waren toen veel slechter. Als Ajax de tegenstander niet onderschat moet dit makkelijk te doen zijn.
pi_52074366
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 14:41 schreef toma het volgende:
Als Ajax de tegenstander niet onderschat moet dit makkelijk te doen zijn.
Ja, daar vraag je nogal wat van ze hoor
Woo-loo-loo!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')