Hangt van de knvb afquote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:04 schreef venomsnake het volgende:
Gaat Gabri nu geschorst worden voor de competitie net als Scholes?
Ik dacht om Huntelaar te sparen, maar als dat tegen Rangers en Falkirk ook al het geval was... Vreemd.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:03 schreef jna het volgende:
Waarom Donald in de spits werd gezet in mij ook een raadsel. Gebeurde tegen Rangers en Falkirk ook al![]()
Dat weet je nooit met de KNJB..quote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:04 schreef venomsnake het volgende:
Gaat Gabri nu geschorst worden voor de competitie net als Scholes?
Die is zo fit als een hoentje.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:06 schreef ub40_bboy het volgende:
Ja wat is er met die urzais.
Iets met een orgaanquote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:06 schreef ub40_bboy het volgende:
Zo fit als een hoentje, op die blessure na dan...quote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:06 schreef ub40_bboy het volgende:
O, dan mag het wel.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:52 schreef Aanvoerder het volgende:
Chivu had er 3 in minder tijd.
als het de knjb is dan weet je het juist wel.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:06 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Dat weet je nooit met de KNJB..
Blijkbaar ziet Ten Cate iets in hem als aanvaller. In de jeugd speelde Donald vooral als verdedigende middenvelder volgens mij. Maar goed... we zullen zien wat hij kan. Hij is pas 18 jaar en Henk ziet het echt in hem zitten, ik ben benieuwd.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:03 schreef jna het volgende:
Waarom Donald in de spits werd gezet in mij ook een raadsel. Gebeurde tegen Rangers en Falkirk ook al![]()
Mwah, hij wordt ook minder aangespeeld dan 1,5 jaar geleden. Het team is niet meer helemaal om hem heen gebouwd. En als Huntelaar niet aangespeeld wordt heb je niks aan hem. Hij zal zelf niet veel creëeren.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:06 schreef devv05 het volgende:
Donald heeft niks laten zien, maar Huntelaar ook niet. Geen schim van de topspits van 1,5 seizoen terug.
Hmmm ja.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:08 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
als het de knjb is dan weet je het juist wel.
Jesus, niet alles zo serieus nemen!quote:
En dat baseer je op een halfgaar potje zomeravondvoetbal met 4000 toeschouwers?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:06 schreef devv05 het volgende:
maar Huntelaar ook niet. Geen schim van de topspits van 1,5 seizoen terug.
Heeft hij in de playoffs al gehad.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:11 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Hmmm ja.
Is Gabri trouwens sowieso niet geschorst? Voor de bekerfinale? Of heeft ie daar geen scorsing voor gehad?
Dan weet je het idd met de KNJB.
Owjaquote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:15 schreef sjimz het volgende:
[..]
Heeft hij in de playoffs al gehad.
Alsof Huntelaar 1,5 jaar terug regelmatig een solo vanaf het middenveld maakte en hem tot slot nog ff in de kruising schoot...quote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:06 schreef devv05 het volgende:
Donald heeft niks laten zien, maar Huntelaar ook niet. Geen schim van de topspits van 1,5 seizoen terug.
Colin speelde gewoon goed, prima speler voor de breedte maar ik hoef 'm niet in de basis te zien in de CL. Rommedahl en Kennedy weer prima gespeeld. Nu nog 2 spelers erbij op links (Suarez en...) en dan hebben we voor zowel 4-4-2 als 4-3-3 nog best een leuk team staan. Al zal de strijd om het kampioenschap dit jaar aardig zwaar gaan worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |