0WNED WIE EIN N00B!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 08:51 schreef covie het volgende:
Goedemorgen![]()
Wat ben ik ook een n00b he.
Kom ik net op mijn werk en jaaaaaah! daar is mijn nieuwe telefoon al!
Maar ik heb 2 rekeningnummers en van 1 ben ik t pasje kwijt.
Maar nu heb ik gisteren automatisch zonder er bij na te denken het rekeningnummer opgegeven waarvan ik het pasje kwijt ben.
En ik moest bij bezorging ¤0.01 pinnen en ze wilden een kopie van het pasje maken.
Dus nu is mijn telefoon weer weg [afbeelding]![]()
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 08:56 schreef Pheno het volgende:
Ik heb niets om sterkte voor te hebben.
Ik heb alleen koppijn, geen baan en straks geen auto meer
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:00 schreef covie het volgende:
moggûh Frutsel![]()
![]()
(wanneer komt er een smiley die zwaait en een kusje geeft tegelijk?)
Zitten zat handige ventjes hier, die alleen zo'n zwaaihandje als 'smiley' hebben... die plak je gewoon achter eenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:00 schreef covie het volgende:
[..]
moggûh Frutsel![]()
![]()
(wanneer komt er een smiley die zwaait en een kusje geeft tegelijk?)
Ja goedquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:07 schreef Frutsel het volgende:
Hoe is het met het koppie Kuuks?
whehehe... geen blijvend letsel dus? of gaan we d at de komende weken merken aan je postgedrag ?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:09 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja goed. Héél even last gehad gisterenavond, na heel hyper door het huis te hebben mee geblerd op de muziek en rondgestuiterd te hebben. Maar verder goed
. Eindelijk heb ik nu smorgens geen hoofdpijn meer. Heerlijk gevoel
.
Ik ga dinsdag weer werken dus mja.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:10 schreef Frutsel het volgende:
whehehe... geen blijvend letsel dus? of gaan we d at de komende weken merken aan je postgedrag ?
Elleuhw Tiek.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:13 schreef Misstique het volgende:
Ik haal net mn 2e cappu, dus voel me genoodzaakt hier te reageren.
Ej Misstiquequote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:13 schreef Misstique het volgende:
mjha.. misschien eerst een week halve dagen proberen anders?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:11 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik ga dinsdag weer werken dus mja.. Ik denk dat ik pas merk hoe het echt gaat als ik ook weer ga werken en geconcentreerd met dingen bezig ben. Als ik dan nóg steeds last heb, vraag ik een verwijskaart aan voor Le Hospital.
Koffiequote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:13 schreef Misstique het volgende:
Daar heb je volgens mij toestemming voor nodig van zo'n ARBO dude. Bovendien heb ik over anderhalve week weer een week vrij dus ik ga het gewoon proberen. Het kan toch niet zo zijn dat een hersenschudding m'n werk"carrière" (voor zover het dat is) verknalt? Dus ik ga gewoon weer lekker aan de slag, ik heb al in mijn mail gespiekt en heb welgeteld 3 e-mailsquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:16 schreef Frutsel het volgende:
mjha.. misschien eerst een week halve dagen proberen anders?
Volgaarne.quote:
* Trommel aangeeft.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:20 schreef Misstique het volgende:
Volgaarne.
Hmm..ik neem aan dat je iets hebt van een doktersverklaring ofzo wat je hebt gehad?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:20 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Daar heb je volgens mij toestemming voor nodig van zo'n ARBO dude. Bovendien heb ik over anderhalve week weer een week vrij dus ik ga het gewoon proberen. Het kan toch niet zo zijn dat een hersenschudding m'n werk"carrière" (voor zover het dat is) verknalt? Dus ik ga gewoon weer lekker aan de slag, ik heb al in mijn mail gespiekt en heb welgeteld 3 e-mails.
Studentenklachten.
Die verklaring kan altijd nog. Ik kijk het wel aan. Ik heb twee weken thuis gezeten, in bed gelegen, genikst, geFok!t en genikst. Dus het mag toch wel over zijnquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:22 schreef Frutsel het volgende:
Hmm..ik neem aan dat je iets hebt van een doktersverklaring ofzo wat je hebt gehad?![]()
Kan dat niet in goed overleg met de baas? Hij heeft nix aan een werknemer die hele dagen moet werken en zich smiddags zwaar klote voelt![]()
Ik doe wel degelijk wat. Dat het allemaal traag is, op de pc moet en ik veelvuldig kan alt-tabben is bijzaak.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:24 schreef Pheno het volgende:
Dus geen verschil met je werk
Net zoveel als ik natuurlijkquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:26 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik doe wel degelijk wat. Dat het allemaal traag is, op de pc moet en ik veelvuldig kan alt-tabben is bijzaak.
Ik weet niet hoeveel jij kan alt-tabben?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:26 schreef Pheno het volgende:
Net zoveel als ik natuurlijk
Ik gebruik ctrl -tabquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:27 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik weet niet hoeveel jij kan alt-tabben?.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:05 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Zitten zat handige ventjes hier, die alleen zo'n zwaaihandje als 'smiley' hebben... die plak je gewoon achter eensmiley
![]()
Maar ja, denk dat Eer-Ik, MPG of OA er meer in thuis zijn
Oja, in die kuttuin hangt het er ook nog maar vanaf waar ik zit.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:29 schreef Pheno het volgende:
Oftewel, er zit niemand achter me, en FF is goed.
En ik heb outlook open, dus mocht er iemand eens komen, dan eens een alt tab
Hàd ik maar eens 3 emails in 2 weken...quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:20 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Daar heb je volgens mij toestemming voor nodig van zo'n ARBO dude. Bovendien heb ik over anderhalve week weer een week vrij dus ik ga het gewoon proberen. Het kan toch niet zo zijn dat een hersenschudding m'n werk"carrière" (voor zover het dat is) verknalt? Dus ik ga gewoon weer lekker aan de slag, ik heb al in mijn mail gespiekt en heb welgeteld 3 e-mails.
Studentenklachten.
Schpuit 11.quote:
Kantoortuinquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:31 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oja, in die kuttuin hangt het er ook nog maar vanaf waar ik zit.
Normaal heb ik er meer hoor. Komkommertijd hè.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:32 schreef OA het volgende:
Hàd ik maar eens 3 emails in 2 weken...![]()
Het is hier meer 3 per uur.. minimaal.![]()
Gewoon gaan liggenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:31 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik ga ook altijd naar outlook.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:29 schreef Pheno het volgende:
Oftewel, er zit niemand achter me, en FF is goed.
En ik heb outlook open, dus mocht er iemand eens komen, dan eens een alt tab
Hé, men vraagt, ik geef!quote:
Omg jullie hebben flexplekken?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:31 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nóg niet. Ik verhuis zodra de zon achter op het huis staatquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:34 schreef OA het volgende:
Oh, en je zit op balkon met thee en water te lezen en zonnen! [afbeelding]
pics?![]()
Jaquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:35 schreef covie het volgende:
Omg jullie hebben flexplekken?![]()
Ben wel blij dat ik mijn eigen plek heb. Nu zit ik met 2 anderen op kantoor.
En bij mijn volgende baan een heel eigen kantoortje volgens mij.![]()
Eigen kantoor, radio, kasten, printer, etc, etc...!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:35 schreef covie het volgende:
[..]
Omg jullie hebben flexplekken?![]()
Ben wel blij dat ik mijn eigen plek heb. Nu zit ik met 2 anderen op kantoor.
En bij mijn volgende baan een heel eigen kantoortje volgens mij.![]()
Hoe laat en lang heb jij zon?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:35 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nóg niet. Ik verhuis zodra de zon achter op het huis staat.
Nou dat geloof ik graag. Elke dag weer je doos met fotolijstjes en je lievelings pennenbak inpakken alsof het je laatste werkdag was, om de volgende dag de doos weer uit te pakken en dan kan je je hele bureau weer opnieuw indelen.quote:
Vanaf ehh.. een uur of half 12 tot 'ie ondergaat. Opkomen doet ie voor de slaapkamer. Héérlijk die ochtendzon op je bakkesquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:39 schreef OA het volgende:
Hoe laat en lang heb jij zon?
Fotolijstjes enzo mogen niet eens bij onsquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:41 schreef covie het volgende:
Nou dat geloof ik graag. Elke dag weer je doos met fotolijstjes en je lievelings pennenbak inpakken alsof het je laatste werkdag was, om de volgende dag de doos weer uit te pakken en dan kan je je hele bureau weer opnieuw indelen.![]()
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:41 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Vanaf ehh.. een uur of half 12 tot 'ie ondergaat. Opkomen doet ie voor de slaapkamer. Héérlijk die ochtendzon op je bakkes.
Waar heb je fotolijstjes voor nodig op je werk?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:41 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Fotolijstjes enzo mogen niet eens bij ons. Complete bagger vind ik het. Ik ben benieuwd wanneer we weer teruggaan naar de kamertjescultuur.
Hokjesgeestquote:
Om foto's in te doen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:43 schreef OA het volgende:
Waar heb je fotolijstjes voor nodig op je werk?![]()
Héérlijk. Net als de menselijke hokjesgeest. Alto's, hippies, hockeykutjes, overhetpaardgetilde rijke snollen. And so on.quote:
Dat vraag ik me ook altijd af, wtf moet je met die dingen op je werk?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:43 schreef OA het volgende:
[..]
Waar heb je fotolijstjes voor nodig op je werk?![]()
Blijkbaar...quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook altijd af, wtf moet je met die dingen op je werk?
quote:
Welnee..quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:46 schreef Kuukske het volgende:
Is dat een vrouwending? Je bureau leuk aankleden met frutsels?
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:46 schreef Kuukske het volgende:
Is dat een vrouwending? Je bureau leuk aankleden met frutsels?
Wacht maar tot er mini-OA'tjes zijn.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:47 schreef OA het volgende:
Welnee..
Mijn mannelijke collegae met kinderen hebben ook lijstjes....
Al dat sentimentele gedoe...Je ziet die kinderen toch des ochtends en avonds weer...
![]()
Dat zal zo'n vaart niet lopen!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:48 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Wacht maar tot er mini-OA'tjes zijn.
Die heeft nu vast een hersenschudding.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:49 schreef Muck het volgende:
whehehe, ik zie hier net een skater keihard onderuit gaan
Mooie binnenkomer Muck!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:49 schreef Muck het volgende:
whehehe, ik zie hier net een skater keihard onderuit gaan
Ik zie het al helemaal voor me; hoe jij naast haar staat: "INNEMEN GODVERDOMME".quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:50 schreef OA het volgende:
Dat zal zo'n vaart niet lopen! [afbeelding]
Ik zie er elke avond streng op toe dat OAdin haar kleine ronde pilletje inneemt...![]()
nah, hij krabbelde alweer overeind en lijkt wel okee....quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:50 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Die heeft nu vast een hersenschudding.
eenschquote:
leukquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:54 schreef Kuukske het volgende:
Eens informeren of ik al op het punt sta tante te worden.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:47 schreef Memento-Mori het volgende:voor iedereen en een extra
voor fruts
Goed punt, ik zou het zo bedacht kunnen hebbenquote:
Zeg nooit nooit...quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:51 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik zie het al helemaal voor me; hoe jij naast haar staat: "INNEMEN GODVERDOMME".
Maar wil je geen kinderen? Of gewoon nog niet?
Vriendinnen van mijn vriendin hebben ook al kind(eren)quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:55 schreef Muck het volgende:
[..]
leuk
mijn vriendin heeft zaterdag een beebie gekregen
dus ik ben, ehm, semi-tante
Ik welquote:
Hé, iedereen moet toch zelf weten of ie al dan niet kinderen wil.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:02 schreef Pheno het volgende:
Einelijk een vrouw met verstand, net als mijn vrouw en CL.
Ze bestaan nog
Je moet gewoon absoluut niet roken als je kinderen hebtquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:03 schreef Muck het volgende:
ze maken een hoop herrie, ze stinken, je moet ze constant in de gaten houden zodat ze niet alles in hun mond stoppen (je sigaretten, je sleutels, je tas...) of van het balkon af flikkeren
bah
Tsja, zo'n klein dingeske is nu eenmaal afhankelijk. Na verloop van tijd doen ze dat niet meer.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:03 schreef Muck het volgende:
ze maken een hoop herrie, ze stinken, je moet ze constant in de gaten houden zodat ze niet alles in hun mond stoppen (je sigaretten, je sleutels, je tas...) of van het balkon af flikkeren
bah
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:03 schreef OA het volgende:
Hé, iedereen moet toch zelf weten of ie al dan niet kinderen wil.![]()
Ik vraag me af of iedereen ze wilt omdat ze het leuk vinden of omdat het van de maatschappij (familie etc) moet. Ik ben serieus voor een test van te voren, want tegenwoordig laten ouders hun kinderen gewoon verrotten en gaan de school de schuld geven dat ze niet opgevoed wordenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:03 schreef OA het volgende:
[..]
Hé, iedereen moet toch zelf weten of ie al dan niet kinderen wil.![]()
mijn vriendin is 20.... en dit is haar 2equote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:02 schreef OA het volgende:
Vriendinnen van mijn vriendin hebben ook al kind(eren)
En wat familie met kleine kinderen. Allemaal erg leuk hoor!![]()
Maar ja, ben toch erg blij dat ik niet voor de poepluiers hoef te zorgen...![]()
Teringtyfus. Die is er vroeg bij.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:05 schreef Muck het volgende:
mijn vriendin is 20.... en dit is haar 2e
ik heb toch ook geen kinderenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:04 schreef OA het volgende:
[..]
Je moet gewoon absoluut niet roken als je kinderen hebt![]()
Of iig zorgen dat ze er niet bij kunnen enzo.![]()
Dat ben ik wel met je eens.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik vraag me af of iedereen ze wilt omdat ze het leuk vinden of omdat het van de maatschappij (familie etc) moet. Ik ben serieus voor een test van te voren, want tegenwoordig laten ouders hun kinderen gewoon verrotten en gaan de school de schuld geven dat ze niet opgevoed worden
Het is ook niet direct tegen jou bedoeld, maar meer in het algemeen!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:06 schreef Muck het volgende:
[..]
ik heb toch ook geen kinderen![]()
en ik rook ook niet meer![]()
maar als ze je tas gaan plunderen... tja....
Ik vind je wel een toffe user hier.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:06 schreef Pheno het volgende:
Daarom post ik maar niet in [OUD], ik maak daar geen vrienden. Oh wacht, die maak ik sowieso niet
Creches. *Ril*.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:09 schreef OA het volgende:
Dat ben ik wel met je eens.
Sommige (veel eigenlijk) mensen moeten ze gewoon verbieden kinderen te krijgen![]()
Van die lui die kinderen nemen omdat dat er nu eenmaal bijhoort...maar wel 2 weken na de bevalling weer fulltime werken en je kinderen laten opgroeien in een kresj...
![]()
Ook al je kinderen neemt omdat het 'moet' van de familie is belachelijk![]()
Als ik kinderen neem, is het echt omdat ik (en OAdin) dat zelf wil en dan gaan we daar ook normaal voor zorgen!![]()
Ph is tof. Eigenzinnig. Maar tof.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:11 schreef OA het volgende:
Ik vind je wel een toffe user hier.![]()
Je hebt tenminste een eigen mening en daar kom je ook gewoon voor uit! Lekker belangrijk wat anderen (hier op fok) daar van vinden...![]()
mjaquote:
btw: je moet ze in eerste instantie niet eens de kans geven om je tas te plunderen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:06 schreef Muck het volgende:
[..]
ik heb toch ook geen kinderen![]()
en ik rook ook niet meer![]()
maar als ze je tas gaan plunderen... tja....
dan is ze gewoon dom met een hoofdletter Dquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:11 schreef Muck het volgende:
[..]
mja
naja, heeft ze niet bewust voor gekozen hoor
ik dacht al!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:11 schreef OA het volgende:
[..]
Het is ook niet direct tegen jou bedoeld, maar meer in het algemeen!![]()
ik vind je ook tof hoor Phquote:[..]
Ik vind je wel een toffe user hier.![]()
Je hebt tenminste een eigen mening en daar kom je ook gewoon voor uit! Lekker belangrijk wat anderen (hier op fok) daar van vinden...![]()
Dat ja. Sorry dat ik het zeg Muck.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:12 schreef Memento-Mori het volgende:
dan is ze gewoon dom met een hoofdletter D
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |