idd , en als hij nu gelijk krijgt , dan zullen er wel meer volgen , wat weer een slechte zaak zou zijn.quote:Op maandag 6 augustus 2007 18:58 schreef Dos37 het volgende:
Het zal mij benieuwen slechte zaak als ie gelijk zou krijgen.
Vermoed ik ook (helaas)quote:Op maandag 6 augustus 2007 22:28 schreef MaxPower het volgende:
Groningen gaat gewoon winnen. Degelijk verhaal.
Het gaat erom of je dit juridisch kunt stavenquote:Op maandag 6 augustus 2007 22:33 schreef BB-boy het volgende:
Ze hebben het in groningen wel hoog in de bol zitten als ze denken dat Ajax geen sportieve verbetering is.
Bron??quote:Op maandag 6 augustus 2007 22:32 schreef venomsnake het volgende:
Advocaten van Suarez gaven na aandringen ook toe dan Ajax 6.5 miljoen geboden heeft ipv de 3.5 miljoen waar V Geel aan vast wou houden.
Ze kunnen niet veel anders doen, ze zullen moeten wachten op een uitspraak. Tuurlijk kunnen ze proberen een speler onder voorbehoud vast te leggen, maar dit zal niet makkelijk zijn. Niet wachten op de uitspraak en de deal cancellen kan ook, maar of dit zo verstandig is...quote:Op maandag 6 augustus 2007 22:34 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Vermoed ik ook (helaas)
Hoop niet dat Ajax zo dom is alles op hem in te zetten.
Tja als van Ajax naar Barcelona geen sportieve verbetering is dan is dit dat ook niet. Maar dat ze in de dezelfde competitie spelen en ook Europees vind ik een kromme redenering. Groningen doet nooit mee om het kampioenschap en speelt ook nooit in de CL.quote:Op maandag 6 augustus 2007 22:34 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Het gaat erom of je dit juridisch kunt staven![]()
Dan zou een transfer van heracles naar Feyenoord dit jaar ook geen verbetering zijn.quote:Op maandag 6 augustus 2007 22:38 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Tja als van Ajax naar Barcelona geen sportieve verbetering is dan is dit dat ook niet. Maar dat ze in de dezelfde competitie spelen en ook Europees vind ik een kromme redenering. Groningen doet nooit mee om het kampioenschap en speelt ook nooit in de CL.
Het is ook nog niet zeker dat Ajax wél om het kampioenschap mee gaat doen of de Champions League haalt.quote:Op maandag 6 augustus 2007 22:38 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Tja als van Ajax naar Barcelona geen sportieve verbetering is dan is dit dat ook niet. Maar dat ze in de dezelfde competitie spelen en ook Europees vind ik een kromme redenering. Groningen doet nooit mee om het kampioenschap en speelt ook nooit in de CL.
Wat niet is kan nog komenquote:Op maandag 6 augustus 2007 22:38 schreef BB-boy het volgende:
[..]
tvnoord.quote:Op maandag 6 augustus 2007 22:35 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Bron??
Dat zou volgens mij wel heel erg belangrijk zijn geweest.
quote:Een vertrek van Suarez nú is voor FC Groningen een verschrikkelijke sportieve aderlating. De competitie staat op het punt van beginnen. Vorig seizoen heeft uitgewezen dat elk punt, zelfs elk doelpunt, cruciaal kan zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |