Dat mag ook wel. Ik heb ze deze week weer E 2,25 'geschonken'.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:14 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Ik ben vandaag voor het eerst op speurtocht naar literatuur gegaan voor mijn scriptie. Wat de boeken betreft, laat ik het kaftwerk dus gewoon over aan de bibliotheekmedewerkers.
Daar is niets "alvast" aan meneer Pool. Ik zit gewoon al in mijn eigen huis (jaja, het is echtquote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:56 schreef Pool het volgende:
Ik heb jou alvast bij de arbeiders gezet, Leonoor.
Ah, je werkt al!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:09 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Daar is niets "alvast" aan meneer Pool. Ik zit gewoon al in mijn eigen huis (jaja, het is echt), en ben vanaf 1 augustus full time in dienst als advocaat-stagiaire.
Oh, en dat van die kleurtjes voor schulduitsluitingsgronden en rechtvaardigingsgronden... Dat deed ik dus. Dat was praktisch! Echt!![]()
Ik heb gelijk mijn eerstedrie dagen vrij omdat ik aan het verhuizen ben, kreeg de 1e ook de sleutel van mijn huis. Maandagavond zal ik braaf komen berichten over mijn eerste echt werkdagquote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:15 schreef Pool het volgende:
[..]
Ah, je werkt al!Bevielen je eerste twee werkdagen? En een eigen huis, wel relaxed, enige nadeel is dat je anderen niet meer de schuld kunt geven van je eigen zooi.
![]()
En dat met die kleurtjes had ik ook graag gedaan, maar ik werd er pas over getipt toen die SUGgen al in mijn hoofd gestampt waren.![]()
De góede bundel wel ja.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:13 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ben ik nu gek of is de collegebundel blauw?
Dat is de verkeerde. Zie OP.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:16 schreef Yashaaaaa het volgende:
[afbeelding]
Ik weet niet meer welke jij nu goed of slecht vond.. maar ik wil een roze!
Ja klopt, dank je wel!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:36 schreef crossover het volgende:
Centraal was deze toch?
Ah, je hebt het jaarlijkse uitje van de bibliotheekmedewerkers gesponsord? Of zullen ze daar toch eindelijk maar eens recente en verdiepende boeken van aanschaffenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:37 schreef Pool het volgende:
[..]
Dat mag ook wel. Ik heb ze deze week weer E 2,25 'geschonken'.![]()
Hmmmm ik zag hier roze staan, en ik dacht dus ook echt dat ik ze bij de Broese had zien staan in het roze, maar goed, voor blauw teken ik ook wel, het is hoe dan ook vetter dan de Vermande, in die degelijke uitvoering die nooit wijzigt. En als iemand weet waar dat meisje dat altijd rechts voorin de zaal zat bij ondernemingsrecht haar bloemetjesplastificeerspul haalde, dan houd ik me ook aanbevolen. We kunnen overigens altijd nog een petitie beginnen voor volgend jaar: Kluwer limited edition Pink, speciaal voor de echte Kluwer-adepten zoals wij. Eventueel met kant-en-klaar bloemetjesmotiefje erop gedrukt voor de vrouwen, en autootjes voor de mannen! (Ik had toch meer de marketing kant op moeten gaan, dat moge duidelijk zijnquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:16 schreef Yashaaaaa het volgende:
[afbeelding]
Ik weet niet meer welke jij nu goed of slecht vond.. maar ik wil een roze!
Wacht maar tot de Limited Edition Pink er is. Dan piep je wel anders. Maar dan is het te laat, want die is alleen bedoeld voor de ware, trouwe kluwerfans, zoals Yashaaaa, Addict89 en ondergetekende. Wie schrijft Kluwer aan? Ik heb zo'n gevoel dat dit nog wel eens een mooi projectje kan wordenquote:
Uiteraard. Ik heb altijd alles goed, maar volgens mij mag geen enkele docent mijquote:Op zondag 5 augustus 2007 15:45 schreef Pool het volgende:
Hoi medestudenten. Voldoet misschien één van de professoren aan jullie universiteiten aan de beschrijving in dit topic?
professor handelt onrechtmatig
Haha, ik heb zo diep zitten nadenken, maar volgens mij hebben wij in Utrecht nauwelijks mondelinge tentamens, en ik ken ook geen vakken waarbij de papers "essays" heten in de master. Ik ben overigens wel heel erg nieuwsgierig naar de master, de universiteit, en de professor, wellicht kunnen we via het 1e het 2e en 3e gegeven deduceren.quote:Op zondag 5 augustus 2007 15:45 schreef Pool het volgende:
Hoi medestudenten. Voldoet misschien één van de professoren aan jullie universiteiten aan de beschrijving in dit topic?
Gewoon doorposten, dan zitten we zo op pagina 2 en zie je die prachtige wetboeken niet meer.quote:Op zondag 5 augustus 2007 16:34 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Haha, ik heb zo diep zitten nadenken, maar volgens mij hebben wij in Utrecht nauwelijks mondelinge tentamens, en ik ken ook geen vakken waarbij de papers "essays" heten in de master. Ik ben overigens wel heel erg nieuwsgierig naar de master, de universiteit, en de professor, wellicht kunnen we via het 1e het 2e en 3e gegeven deduceren.
Ik voel me overigens echt bezwaard te posten in een topic waarboven een plaatje van die rare Vermandes staat
Ja, ik ben ook wel een beetje te lullig geweest.quote:Op zondag 5 augustus 2007 17:02 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Ik heb op de UvT twee keer een mondeling tentamen gehad waarbij er maar één persoon tegenover mij zat. Maar het woord "essays" gebruiken we inderdaad bij ons niet.
Ergens voel ik nu wel medelijden met die TS, maar als ze dit hier was komen melden was ze net zo goed gefileerd denk ik.
Eén van die modules van capita selecta privaatrecht was daar te massaal voor denk ik. Bij een ander mastervak had ik een deeltentamen mondeling met één persoon. Bestuursprocesrecht was dan weer met twee personen, maar omvatte ook gelijk het hele eindcijfer. Misschien dat daarin het verschil zit.quote:Op zondag 5 augustus 2007 17:09 schreef Pool het volgende:
[..]
Ja, ik ben ook wel een beetje te lullig geweest.Maar is dat zo ja, mondeling met één persoon? Ik dacht dat ze dat standaard met meer deden!
Zou kunnen ja, dat het 'em daarin zit. Bij Insolventierecht en bij NMDRSD (zoek het vakquote:Op zondag 5 augustus 2007 17:12 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
Eén van die modules van capita selecta privaatrecht was daar te massaal voor denk ik. Bij een ander mastervak had ik een deeltentamen mondeling met één persoon. Bestuursprocesrecht was dan weer met twee personen, maar omvatte ook gelijk het hele eindcijfer. Misschien dat daarin het verschil zit.
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 17:26 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Wacht maar tot de Limited Edition Pink er is. Dan piep je wel anders. Maar dan is het te laat, want die is alleen bedoeld voor de ware, trouwe kluwerfans, zoals Yashaaaa, Addict89 en ondergetekende. Wie schrijft Kluwer aan? Ik heb zo'n gevoel dat dit nog wel eens een mooi projectje kan worden.
quote:Op zondag 5 augustus 2007 19:58 schreef Addict89 het volgende:
[..]
[afbeelding]
![]()
meer paars dan pink, maar het gaat om het idee
Voor heel magister of voor een exclusiever gezelschap? Ik wil ook wel een vermande, als die gratis zijn... Afgelopen jaar heb ik er nog gewoon voor betaald dus tsja.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:13 schreef Morrigun99 het volgende:
Lach allemaal maar. Maar een sponsor van ons bezorgt me wel gratis Vermande wetbundels voor het komende jaar!
Can I have a...![]()
![]()
![]()
Keren daarvoor ook geloof ik, dus ik zou er niet op vertrouwen.quote:Wij zitten hier op het universiteitsnetwerk aan de verbernelaan, en die stort in als men en masse in gaat schrijven aan de UvT... De vorige keer wel in elk geval.
Klinkt een beetje als wat aan de UvT bij een rechten-gerelateerde studie gaande was, maar daar was al lang een klacht ingediend aan de hand waarvan gesproken was met de docent, en het probleem is geloof ik zelfs opgelost toen.quote:Op zondag 5 augustus 2007 15:45 schreef Pool het volgende:
Ik koop elk jaar een nieuwe. Er staan telkens toch weer wijzigingen in en ik ben die nu al een paar keer tegengekomen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 16:03 schreef Originele_Naam het volgende:
effe tussendoor kopen julliie elke collegejaar een nieuwe wetbundel of pas wanneer de datum die op de wetbundel geschreven staat afgelopen is
trouwens wat een rare zinconstructie is dit boven![]()
gaat me doekoe's kostenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 16:05 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik koop elk jaar een nieuwe. Er staan telkens toch weer wijzigingen in en ik ben die nu al een paar keer tegengekomen.
Daarnaast is die van dit jaar blauw.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |