Haal um zelf ff wegquote:
Petre?quote:
Hooi Peet (lezen)Laat maar !!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:18 schreef petraa het volgende:
Is het nodig dat ik ga teruglezen offfe allemaal onzin gelul enzo!!!
Haai trouwens![]()
het is maar cabaretquote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:17 schreef Jappie het volgende:
[..]
Zolang je maar niet de straat opgaat met een "de koningin is een hoer" T-shirt valt dit geloof ik nog net binnen de policy.![]()
Wil jij ook nog ff de link weghalenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:17 schreef Jappie het volgende:
[..]
Zolang je maar niet de straat opgaat met een "de koningin is een hoer" T-shirt valt dit geloof ik nog net binnen de policy.![]()
Ian wissen die link... scheelt weer werk voor Petrequote:
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:22 schreef Talitha het volgende:
[..]
En dat ga ik ook maar doen dan.
BEW![]()
Neuh...quote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Wil jij ook nog ff de link weghalen![]()
Zu befehl!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Ian wissen die link... scheelt weer werk voor Petre![]()
Trustequote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:22 schreef Talitha het volgende:
[..]
BEW![]()
truste Talithaquote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:22 schreef Talitha het volgende:
[..]
BEW![]()
Ik wacht nog steeds op correctiequote:
ik denk dat maxima dat niet lief vindtquote:
Geeft niet hoor er is zelfs een foto van mijn duim gewistquote:
Jezus Duckstad..je hebt net al uren....quote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:25 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds op correctie
En dan een nummertje![]()
Beetje dom?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:26 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
ik denk dat maxima dat niet lief vindt![]()
Ga maar lekker lang slapen...tot over 48 uurquote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:26 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
ik denk dat maxima dat niet lief vindt![]()
Was het zo erg??quote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Geeft niet hoor er is zelfs een foto van mijn duim gewist![]()
Hoe kom jij aan een pic met mijn kontquote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:20 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ze kunnen er willekeurig welke kop op soepen maar die derriere herken ik uit duizenden.![]()
![]()
Op correctie zitten wachten jaquote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:26 schreef Jappie het volgende:
[..]
Jezus Duckstad..je hebt net al uren....![]()
![]()
ik ben een kindje van godquote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:27 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ga maar lekker lang slapen...tot over 48 uur![]()
![]()
Had je je gesneden ?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Geeft niet hoor er is zelfs een foto van mijn duim gewist![]()
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:21 schreef Jappie het volgende:
[..]
Nog minder dan 1 page dan mag je zelf je adoratietopic openen.![]()
Blijkbaar ... was ook wel wazig met die smiley erop getekendquote:
Wat voor nummertje??quote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:25 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds op correctie
En dan een nummertje![]()
Ja duhhhhhquote:
Als jij ongevraagd in hotpants mijn auto gaat wassen dan meen ik toch op zijn minst het recht te hebben daar een foto van te maken.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:28 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Hoe kom jij aan een pic met mijn kont![]()
Heb jij met een kapotte fles een hele smiley in je duim zitten krassenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Blijkbaar ... was ook wel wazig met die smiley erop getekend![]()
maak me morgen maar om 07.00 wakkerquote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:27 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ga maar lekker lang slapen...tot over 48 uur![]()
![]()
Oei, gelukkig, ik dacht via een andere bronquote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:30 schreef Jappie het volgende:
[..]
Als jij ongevraagd in hotpants mijn auto gaat wassen dan meen ik toch op zijn minst het recht te hebben daar een foto van te maken.![]()
![]()
Lol......nee maak je geen zorgen die heb ik nooit gezien.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:32 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Oei, gelukkig, ik dacht via een andere bron![]()
Met zo'n dvd stift en dat ging er niet zo makkelijk meer afquote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:31 schreef PC eend het volgende:
[..]
Heb jij met een kapotte fles een hele smiley in je duim zitten krassen![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |