mag ik daar wat ketchup bijquote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:46 schreef PC eend het volgende:
[..]
Talitha maakt een tostie....
[afbeelding]
Daar stond mijn tentquote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:46 schreef PC eend het volgende:
[..]
[afbeelding]
Nu moet ik in je holletje kruipenquote:
quote:
Het lijkt wel of ik met de jaren alleen maar jonger wordt.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:43 schreef Polonium-120 het volgende:
een talitha uit de vorige eeuw...
[afbeelding]
Tis voor jou maar te hopen dat soury zeer tegen haar gewoonte in heeft schoongemaakt.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:50 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nu moet ik in je holletje kruipen![]()
Komt aardig in de buurt.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:46 schreef PC eend het volgende:
[..]
[afbeelding]
Jammie.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:48 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik zal zelfs zo ver gaan dat ik u verwen met het uiteindelijke resultaat![]()
[afbeelding]
Ze is goed geintegreerd in NL.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:50 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
ikweetniet, maar dat is wel mijn koe
[afbeelding]
Ik geef haar die veeg dan welquote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:51 schreef Jappie het volgende:
[..]
Tis voor jou maar te hopen dat soury zeer tegen haar gewoonte in heeft schoongemaakt.![]()
een veeg uit haar geschoren pan zekerquote:
Dat is wellicht te verklaren middels het feit dat mijn p.a. ze per ongeluk eerst de dameskostuums liet aantrekken.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:53 schreef Talitha het volgende:
[..]
Jammie.Al lijken ze inderdaad nogal geirriteerd.
![]()
Newbeequote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:56 schreef Talitha het volgende:
[FB # 11] De kunst van het Feedback geven
Vroeger zou dit tot FB-rellen leiden. Waar is het mis gegaan?![]()
Te laat BBQquote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:50 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nu moet ik in je holletje kruipen![]()
quote:
Jeee lullig dat je Pa dat deedquote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:56 schreef Jappie het volgende:
[..]
Dat is wellicht te verklaren middels het feit dat mijn p.a. ze per ongeluk eerst de dameskostuums liet aantrekken.
[afbeelding]
een personal assistantquote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Jeee lullig dat je Pa dat deedGaat het nu beter
![]()
(diepe zucht)quote:
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Jeee lullig dat je Pa dat deedGaat het nu beter
![]()
DirtyHarry...you gotta love him.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:02 schreef Talitha het volgende:
Clint Eastwood![]()
![]()
"You've got to ask yourself a question: Do I feel lucky? Well, do ya, punk?"![]()
Mijn hele poker bankroll is er doorheen, wat denk je zelfquote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:02 schreef Talitha het volgende:
Clint Eastwood![]()
![]()
"You've got to ask yourself a question: Do I feel lucky? Well, do ya, punk?"![]()
Ik had gehoopt dat er alvast wat lokposts geplaatst zouden worden.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:58 schreef Jappie het volgende:
[..]
Newbee...er bestaat geen goeie rel zonder minimaal een crewlid als lijdend voorwerp aanwezig.
![]()
mijn rollade is ook wegquote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:04 schreef PC eend het volgende:
[..]
Mijn hele poker bankroll is er doorheen, wat denk je zelf
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:05 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik had gehoopt dat er alvast wat lokposts geplaatst zouden worden.![]()
Krijg je hier punten dan ... Kolere mis ik weer watquote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:06 schreef Jappie het volgende:
[..]
Had je bijna puntloos een punt gemaakt gaat Polo er met de punten vandoor.![]()
Nu op Veronica.quote:
Ik denk dat je gezellig hier moet blijven.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:04 schreef PC eend het volgende:
[..]
Mijn hele poker bankroll is er doorheen, wat denk je zelf
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Krijg je hier punten dan ... Kolere mis ik weer wat![]()
Duurt het nog lang ik wil wild plassenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:08 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik denk dat je gezellig hier moet blijven.Ik ben zo weg.
![]()
Misschien word je wel afgeleid door die eend met zijn bezem.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:07 schreef Soury het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Kolerequote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:08 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik denk dat je gezellig hier moet blijven.Ik ben zo weg.
![]()
Ik heb nu mijn bril vertrapt en in me broek geplastquote:
Ka ik er op schietenquote:
heb je verloren met bingoquote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb nu mijn bril vertrapt en in me broek geplast![]()
Kun je dat niet gewoon op je toilet doen?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Duurt het nog lang ik wil wild plassen![]()
Ja maar ik pis graag over mijn gympiesquote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:13 schreef Talitha het volgende:
[..]
Kun je dat niet gewoon op je toilet doen?
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Duurt het nog lang ik wil wild plassen![]()
Oei die staat hier niet langquote:
Zolang je maar niet de straat opgaat met een "de koningin is een hoer" T-shirt valt dit geloof ik nog net binnen de policy.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |