quote:
WHEHEHEHE....hoe lang ben je hier nu mee bezig geweest ?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:49 schreef Soury het volgende:
[..]
[afbeelding]
Tis een zielige vertoning ik weet het
Nietquote:
Veel te langquote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:50 schreef Jappie het volgende:
[..]
WHEHEHEHE....hoe lang ben je hier nu mee bezig geweest ?
Ohh dan schenk ik ff wat te drinken inquote:
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:49 schreef Soury het volgende:
[..]
[afbeelding]
Handig.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:49 schreef Soury het volgende:
[..]
[afbeelding]
Thanksquote:
Pas op voor je duimquote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Ohh dan schenk ik ff wat te drinken in
Mijn paadje is doodlopend.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:50 schreef Polonium-120 het volgende:
daarna kom je in een kerk met een ‘re-born’ dominee en vervolgens in een truckerrestaurant waar ‘verdwaalde’ truckers de weg naar de heer kunnen vinden en vervolgens een bar waar we doorverwezen worden naar spannende topless atracties![]()
kutreclames mogen niet met andere geneesmiddelen gebruikt worden als u problemen heeft met de stoelgangquote:
Je bent ook wel direct met het moeilijkste begonnen...vegen gummen en nieuwe tekst plaatsen..tis zowaar geen sinecure..quote:
Kan jij smilies maken?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:54 schreef Jappie het volgende:
[..]
Je bent ook wel direct met het moeilijkste begonnen...vegen gummen en nieuwe tekst plaatsen..tis zowaar geen sinecure..![]()
Ohh zie je vegen is nooit me hobby geweestquote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:54 schreef Jappie het volgende:
[..]
Je bent ook wel direct met het moeilijkste begonnen...vegen gummen en nieuwe tekst plaatsen..tis zowaar geen sinecure..![]()
Laat dat lachen dan maar zitten!!!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Ohh zie je vegen is nooit me hobby geweest![]()
mijn wandelstok kent de weg naar de liefdes grotquote:
Ken je die achtbaan niet, van toen iedereen nog een inbelverbinding had?quote:
en zuigen?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Ohh zie je vegen is nooit me hobby geweest![]()
En ga nou niet dat zeggen
Sjesus ...quote:
Volgens mij kun jij wel een eigen topic gebruiken.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:57 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
mijn wandelstok kent de weg naar de liefdes grot![]()
Ik heb heel lang niet geweten wat het was.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:59 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ken je die achtbaan niet, van toen iedereen nog een inbelverbinding had?![]()
Volgens mij was die van hem
Hij is er tegenwoordig ook in belvriendelijke versiebinding...quote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:02 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik heb heel lang niet geweten wat het was.![]()
Ja mijn kast ligt te lallenquote:
Oooweee ff loerenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:05 schreef PC eend het volgende:
Thali loopt me te dissen in hooligans
Komt ie nu meequote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:04 schreef Jappie het volgende:
[..]
Hij is er tegenwoordig ook in belvriendelijke versiebinding... [afbeelding]
-edit- binding
Dat is goed om te weten. Ik kom nog bij je terug.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:02 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik er niets van oploopmaar vooruit..ja ?
Je slippers van dit jaarquote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:06 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
heel inspirerend...
[afbeelding]
achquote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:01 schreef Talitha het volgende:
[..]
Volgens mij kun jij wel een eigen topic gebruiken.![]()
Kom kom...niet zo zeuren....wees een echte vent neem nog een slok en geef der een snoeiharde klap in der gezicht.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:05 schreef PC eend het volgende:
Thali loopt me te dissen in hooligans
Houwen zoquote:
Met een gaby-maskerquote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:10 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
ach [afbeelding] nu ben ik badman
Ik laat het lekker zo, die PSV'ers zijn al diep beledigd als ajax voor staatquote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:10 schreef Jappie het volgende:
[..]
Kom kom...niet zo zeuren....wees een echte vent neem nog een slok en geef der een snoeiharde klap in der gezicht.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |