quote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:08 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik hoopte op een reactie, die ik kon bijschrijven....... in de anaalen
Die tellen ook Souryquote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Kuiltjes in je wangen is er toch ook een (die heb ik )
Tellen die in me bil ook![]()
open deurquote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:08 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik hoopte op een reactie, die ik kon bijschrijven....... in de anaalen
Als je het in maar één bil hebt telt het niet....quote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Ohh vandaar dat ik regelmatig van me stoel valquote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:10 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Als je het in maar één bil hebt telt het niet....![]()
Lach eens maar me.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Nú ook zonder YEP!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:09 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
tsja
Je YEP
Maakt het onmogelijk helaas![]()
quote:
Kan je daar een muis op leggenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:16 schreef Ian_Nick het volgende:
TaisVaisPaids
En dan snappen ze mij nietquote:
Dat heeft Jappie daar al gemeld. Ik ben benieuwd wat Gertje ervan gaat maken.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:56 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Vraag hem ook even of hij hier de OP en de TT kan komen aanpassen, geen gezicht zo.
Ik werd even misselijk van die vele mierzoete smileys die ik postte, vandaar dat ik er eenquote:
Moet wel een hele leuke worden, hij heeft er lang genoeg over nagedacht...quote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:22 schreef Talitha het volgende:
[..]
Dat heeft Jappie daar al gemeld. Ik ben benieuwd wat Gertje ervan gaat maken.![]()
vele mierzoete smileys ...Werd je gedwongenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:23 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Ik werd even misselijk van die vele mierzoete smileys die ik postte, vandaar dat ik er eenonder heb gezet...
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:23 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Ik werd even misselijk van die vele mierzoete smileys die ik postte, vandaar dat ik er eenonder heb gezet...
Jappie zette me ertoe aan...quote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:24 schreef Soury het volgende:
[..]
vele mierzoete smileys Werd je gedwongen![]()
Heeft vast al een krantje op schootquote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:24 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Moet wel een hele leuke worden, hij heeft er lang genoeg over nagedacht...
Begrijpelijk...quote:
btw...ik was ff weg om de juiste msn smilie die ik hier graag voor in de plaats gezien had op te snorren maar ik kan hem niet vinden.quote:
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:25 schreef Jappie het volgende:
[..]
Goeie impressie van een dom blondje..![]()
![]()
Ik mis er eenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:27 schreef Polonium-120 het volgende:
week aanbieding SC-toetsenbord
[afbeelding]
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:29 schreef Jappie het volgende:
[..]
Niet te veel in een keer...een image raak je moeilijker kwijt dan je hem krijgt.![]()
doohquote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:30 schreef Soury het volgende:
Hahhahaa die Simpsons quote knop wil ik wel de rest heb ik al![]()
We hebben nu wel mooi 2 SC's om in te spemmen.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:24 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Moet wel een hele leuke worden, hij heeft er lang genoeg over nagedacht...
Dat komt door al die tochtige dames hierquote:
Uhuhquote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:39 schreef Polonium-120 het volgende:
zijn hier nog vrouwen die beschermd willen worden![]()
de tijd van het jaarquote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:42 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat komt door al die tochtige dames hier![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |