Das ook weer onzin , nietwaar....quote:Op donderdag 2 augustus 2007 19:52 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Het feit dat jij de naam Fatima associeert met moslims zegt al genoeg over je intelligentie.
Als je in Urk woont misschien.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 19:58 schreef fransbreda het volgende:
[..]
Das ook weer onzin , nietwaar....
Dit is de eerste hollandse dame die fatima heet en bekend is/word.
Dat je daarbij een hoofddoek/burka voorstelt is zo gek nog niet hé.
Huilie, echt jij maakt alleen maar vage reacites. Als jij fatima niet met moslims associeert dan zegt dat meer over jou, de meeste moslims heten : fatima als ze een meisje heten en mohammed als ze een jongen zijn. Is een feit.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 19:52 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Het feit dat jij de naam Fatima associeert met moslims zegt al genoeg over je intelligentie.
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 19:59 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Als je in Urk woont misschien.
Xenofoobquote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:08 schreef MetalSonic het volgende:
waarom zou ik terugaan, ik zal alleen vanuit Amerika zeggen "told ya so" als Nederland helemaal overgenomen is door de moslims.
Of Achmed. Als ik iemand Fatima hoor roepen, verwacht ik ook niet dat er een blank meisje aan komt rennen :0quote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:00 schreef MetalSonic het volgende:
[..]
Huilie, echt jij maakt alleen maar vage reacites. Als jij fatima niet met moslims associeert dan zegt dat meer over jou, de meeste moslims heten : fatima als ze een meisje heten en mohammed als ze een jongen zijn. Is een feit.
En landverrader. Een beetje weglopen voor wat probleempjes naar de VS of all placesquote:
Mocht ie willen. Veel te stom om een greencard te krijgen.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:12 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
En landverrader. Een beetje weglopen voor wat probleempjes naar de VS of all places
komt hij hier huilie doenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:13 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Mocht ie willen. Veel te stom om een greencard te krijgen.
Bedanktquote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:14 schreef MetalSonic het volgende:
[..]
ieder z'n vrienden, maar vooral veel plezier met fatima & mohammed![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jup want de fatima op de afbeelding wil ook echt wat met jou doenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:20 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Bedankt
[afbeelding]
![]()
Je bent fucking dom
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:22 schreef MetalSonic het volgende:
[..]
Jup want de fatima op de afbeelding wil ook echt wat met jou doen![]()
![]()
En wat zingen we dan met z'n allen?quote:
Ja, ik begrijp het ook niet helemaalquote:Op donderdag 2 augustus 2007 19:50 schreef Sinat het volgende:
Omdat jij xenofoob bent, moet zij haar naam veranderen![]()
Dat doet die reclamemaker ookquote:Op donderdag 2 augustus 2007 19:52 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Je lingam in haar yoni, sajjebedoelen.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:42 schreef zoalshetis het volgende:
ik zou wel graag met mijn mohamed tussen haar fatima rammen.
Ook alleen maar omdat de Moren daar een paar honderd jaar de baas zijn geweest.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 19:49 schreef HeyFreak het volgende:
fatima is een hele normale naam in spanje en portugal hoor..
hangt er vanaf welke spelling je gebruikt.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:43 schreef Biogarde het volgende:
Mohammed.
RECONQUISTA!!!!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:44 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ook alleen maar omdat de Moren daar een paar honderd jaar de baas zijn geweest.
Ah, weer eentje met zo'n grote 'ik vertrek' mond?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:13 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Mocht ie willen. Veel te stom om een greencard te krijgen.
JOH! Is het heus?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:32 schreef Ici-Paris het volgende:
Maar fatima is ook niet een oer hollands meisje. Haar vader is volgens mij portugees geloof ik
Neukbaar. Meer nietquote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:47 schreef XiChico het volgende:
Vinden jullie Fatima mooi? Ik niet. En ze heeft een irritante stem.
Dat ligt eraan of ze islamitisch is. Volgens de Islamitische reinheidswetten moeten mannen en vrouwen hun schaamhaar eraf halen.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:28 schreef -Sandstorm- het volgende:
Ik vraag me altijd af of Marokkaanse fatima's een baal op de kut hebben.
OMG eindelijk iemand die mij begrijptquote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:30 schreef Geerd het volgende:
Uhmzz eens met TS ik ergerde me er meteen al aan, en dat het in spanje en porugal normaal is??
Ja wtf het is hier Nederland geen spanje etc.
fatima is gewoon not done bij een blonde.
Zo, nu ben je niet helemaal alleen meer op deze wereld.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:47 schreef MetalSonic het volgende:
[..]
OMG eindelijk iemand die mij begrijpt![]()
![]()
Dat klinkt teniminste lekker maar fatima is gewoon zoon hoofddoek naam.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:41 schreef Dagonet het volgende:
Het is toch wat he, met dat Nederlands dameshockey-elftal!
Fatima Moreire de Meilo blond en de oerdegelijke Friese naam Maartje Scheepstra behoort toe aan:
[afbeelding]
Je verwacht het niet he, je verwacht het niet.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:16 schreef Ravage het volgende:
- Fatima waar is de rabobank?
- Hier..
- OK is het goed als ik m'n pas in je gleuf steek
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |