Zijn muziek is ook zo tijdloos, er zullen nog vele "bekeerlingen" als jij volgenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 19:52 schreef Rnnz het volgende:
Het gaat snel zo![]()
13 juni 2005.. ik geloof twee weken daarna werd ik fan![]()
Ik had altijd wel respect voor 'm enzo en vond het zielig voor 'm, maar juli/augustus 2005 werd ik pas echt fan van hem
Jah, net zo als Dombo zonder veer in z'n slurf, dan kan ie niet vliegen (denkt ie).quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 17:14 schreef DrDentz het volgende:
Hij heeft al ik weet niet hoe lang niet in de Giving Tree gezeten. Zonder de Giving Tree staat hij machteloos wat songwriting betreft. Hij moet teruggaan naar Neverland.![]()
Ja, het zal moeilijk worden voor iemand als Michael Jackson om een platenlabel te vinden. Zitten ze vast niet op te wachten.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:41 schreef Rnnz het volgende:
Aan nummers geen gebrek denk ik, aan een platenlabel wel..![]()
Toch denk ik dat wanneer Invincible nu zou worden uitgebracht, het ook niet veel beter had gedaan dan in 2001. Invincible kan me helaas niet veel boeien, de plaat is gewoon teveel van hetzelfde (voor mijn gevoel) en ik luister dan ook weinig naar Invincible.quote:Op zondag 5 augustus 2007 01:00 schreef DrDentz het volgende:
Invincible is ook een tijdloos meesterwerk. De mensheid in 2001 moest er niets van hebben, maar als je het nu opzet klinkt het alsof het gisteren is uitgegeven.
Same here. Bovendien klinken sommige nummers echt wel verouderd hoor, ik vind het een beetje een eind jaren '90-sound hebben.quote:Op zondag 5 augustus 2007 10:21 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Toch denk ik dat wanneer Invincible nu zou worden uitgebracht, het ook niet veel beter had gedaan dan in 2001. Invincible kan me helaas niet veel boeien, de plaat is gewoon teveel van hetzelfde (voor mijn gevoel) en ik luister dan ook weinig naar Invincible.
Zal misschiebn wel één of andere dansclubje wezen ofzo, die dit keer eens wouden dansen op Thrillerquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 01:50 schreef DrDentz het volgende:
waarom doen mensen dat?
Wat dacht je van 'Scream', het ultieme streetdancenummer zo ongeveer.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:25 schreef Rnnz het volgende:
Ja Thriller wordt volgens mij ook standaard in dansclubs geleerd, iig op streetdance (aangezien meiden uit m'n klas het ook kennen ^^)
MJ heeft het niet over dat Prince vrouwen slaat, maar dat de manier waarop hij met ze om zou gaan hem niet bevalt. Niet per definitie hetzelfde. Ik denk dat het ging over het neerzetten van vrouwen als object.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 19:31 schreef DrDentz het volgende:
Hij kan wel goed genoeg acteren om Michael Jackson te laten geloven dat het echt is.The Kid slaat wijven, maar is dat niet gewoon een rol..
Zit je tegenwoordig ook op MJNO?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:27 schreef Schijtgeit het volgende:
Voort? hoe bedoel je?
Tja, DrDentz, ligt ook wel een beetje aan jezelf hoor. MJ wordt met de dag knapper.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:26 schreef DrDentz het volgende:
Ik was verbannen op MJJForum omdat ik het niet eens was met de stelling "MJ is getting hotter every day"
Nu kijk ik nooit meer op Jackson-fora, er zijn toch nooit nieuwtjes. En alle filmpjes heb ik wel gezien
Tja.. het is saai om MJ-fan te zijn.quote:Op maandag 27 augustus 2007 16:12 schreef DrDentz het volgende:
Al die dingen van 40 jaar geleden. Telkens denk ik dat er misschien wel een nieuwtje is.![]()
quote:Op maandag 27 augustus 2007 19:34 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Tja.. het is saai om MJ-fan te zijn.We hebben al weken niks gehoord over MJ. Waar issie in godsnaam?
Hij verbergt zich beter dan Osama Bin Laden..![]()
Dat dus.quote:Op maandag 27 augustus 2007 20:54 schreef Schijtgeit het volgende:
Michael is alles en iedereen gewoon zat.![]()
Ja, toen zag ie er fit uit he.quote:Op maandag 27 augustus 2007 23:44 schreef DrDentz het volgende:
Ze hebben hem nooit echt gemogen, sinds de jaren '80 heeft hij daar ook al geen concert meer gegeven afgezien van het wanstaltelijke MSG 2001
Tuurlijk gun ik Michael wat rust, het is inmiddels al weer 2 jaar geleden dat hij is vrijgesproken en ik weet dat die hele periode loodzwaar voor hem moest zijn geweest. Maar we zijn dus 2 jaar verder, ik mag hopen dat hij op dit moment niet op zijn luie reet zit een beetje niks te doen. Maar goed, je weet het nooit met die man. Wie weet hoor je volgende week wel een aankondiging voor zijn nieuwe album... o wacht, ik draaf te ver doorquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 09:34 schreef JX het volgende:
Er zijn wel meer artiesten en bands die tijden niets van zich laten horen. Die zitten dan meestal ergens opgesloten aan een nieuw album te werken heKan me best voorstellen dat je dan ff niet allemaal heisa wilt, elke dag in het nieuws wilt zijn of elke stap moet vastleggen op een blog
Gun die man ook ff rust
![]()
Ze worden steeds creatiever met roddelsquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:07 schreef DrDentz het volgende:
Ik las laatst een bericht dat het in het huis wat hij bewoonde een grote smeerboel was en dat z'n kinderen sliepen op vieze matrassen op de grond. Die gast zal wel zwaar depressief zijn en alles verwaarlozen. We kunnen wel een wedstrijdje houden met Guns N' Roses fans; wiens album is eerder uit? Michael's of Chinese Democracy.
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 11:03 schreef DrDentz het volgende:
Jaaaaa!! Ik wil in de Giving Tree
Yeeeeey, the chuh chuh traaain (Cartman)quote:Op woensdag 29 augustus 2007 11:03 schreef DrDentz het volgende:
Jaaaaa!! Ik wil in de Giving Tree
Zo zie je maar: Bij gebrek aan orginaliteit valt men terug op muziek uit mijn jeugd.quote:Op maandag 6 augustus 2007 22:41 schreef Rnnz het volgende:
New "Thriller" Dance World Record!
On August 4, 2007 more then 160 dancers took part in a record breaking show in front of 1.500 onlookers! This was the largest group of people ever, who actively danced for Michael Jackson's 1983 hit video "Thriller"! The event took place on Kecskemet (Hungary).
The record was previously held by Canadian fans with 86 people attending in the show.
The new record will be officially recognized by the management of "Guiness Book of World Records".
The event has been recorded by local TV staffs, more footages soon...
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Meer: http://www.mjnewsonline.com/board/showthread.php?t=87267
Het wordt een sport.. Thriller nadoen.Eerst al in de gevangenis, toen op een bruiloft, nu hier weer.
![]()
Zal die Will.I.Am ff balenquote:Op dinsdag 4 september 2007 23:15 schreef Rnnz het volgende:
Even wat nieuw nieuws:
Het schijnt dat Mr. Jackson Will.I.Am z'n nummers heeft afgewezen en alleen wil gebruiken als evt. bonusnummer of nummers voor Will z'n album.
Ik bedoelde dus dat MJ ze eventueel voor ZIJN EIGEN ALBUM als bonusnummers wil gebruiken. Is dat niet zo, dan mag Will.I.Am ze gebruiken op zijn album.quote:Op woensdag 5 september 2007 13:44 schreef Xaobotnik het volgende:
Hoezo gebruikt MJ een nummer voor Will's album? Is Will.I.Am niet degene die die nummers gebruikt dan?
Ah, dacht ik al. Maar zet dat er dan ook neerquote:Op donderdag 6 september 2007 11:30 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Ik bedoelde dus dat MJ ze eventueel voor ZIJN EIGEN ALBUM als bonusnummers wil gebruiken. Is dat niet zo, dan mag Will.I.Am ze gebruiken op zijn album.![]()
Voor de rest denk ik dat Michael er niet veel mee zou hebben bedoeld. Hij heeft tenslotte ook dat stukje 'hersteld' in de tweede versie van het nummer.quote:Op vrijdag 7 september 2007 16:32 schreef DrDentz het volgende:
Een refrein verder zegt ie toch black man black male blackmailthrow your brother in jail
idd ja, die telefoongesprekken kan ik me nog wel herinneren. Dan heb je wel zoiets van WTFquote:Op zaterdag 8 september 2007 20:21 schreef DrDentz het volgende:
Als het allemaal een beetje rijmt is het al snel leuk bij hem he. Maarja als ie een hekel heeft aan Joden is dat niet mijn probleem. Die voicemailberichten van een jaar ofzo geleden zijn daar wel wat duidelijker over.![]()
Misschien nog maar een klein deel van de gehele sessie? Dat grauwige hoeft van mij iig ook nietquote:Op zondag 23 september 2007 18:45 schreef DrDentz het volgende:
Hij ziet er zo dood uit? Waarom hebben ze er niet wat kleur op gephotoshopt?
[afbeelding]
Truequote:Op zondag 23 september 2007 18:57 schreef DrDentz het volgende:
Ik wacht al sinds 2002aan geduld bij mij geen gebrek
Zal wel een maandelijkse uitgave zijn, dus begin volgende maand?quote:Op zondag 23 september 2007 19:01 schreef matthijst het volgende:
Wanneer komt die Vogue uit in Italie?
Iemand enig idee?
Volgens mij morgen al.quote:Op zondag 23 september 2007 19:01 schreef matthijst het volgende:
Wanneer komt die Vogue uit in Italie?
Iemand enig idee?
Hoewel Raymone niks heeft bevestigd, lijkt het me wel dat Michael Will.I.Am nog niet aan de kant heeft geschoven, wat een tijdje geleden er wel op leek.quote:Will.i.am On Working With Michael Jackson: “We’re Taking It Day By Day”
September 25, 2007
As you’re reading this, Black Eyed Pea and producer to the stars Will.i.am is locked away in a New York City recording studio working with Michael Jackson on the Gloved One’s highly anticipated comeback album. Last week, we reported that Jackson is in town plotting his return, and now as Will.i.am’s solo album Songs About Girls is about to hit record stores, Will tells us, “We’re taking it day by day, we’ve finished some songs. I like what I’m doing, I’m really happy with it, but it’s not my project to talk about. I could be talking about song titles what they sound like and be excited about it, but those songs I made may not make his record and then I look like an idiot.” Fair enough. So what was it like stepping into the studio with a true legend? “That was the hardest thing on the planet Earth that I ever had to endure,” he said. “I even said, ‘You know what, Mike? I know how to work with Justin. I know how to work with Fergie. I know how to work with John Legend. I know how to work with these people, but it probably took four or five days [for me to figure it out with you].’ He’s like, ‘Why? What do you mean,’” Will recalls, doing a disturbingly spot-on imitation of Jackson’s falsetto whisper. “’Well everything you do I like.’”
“Because we had that conversation, I could navigate the session and not just be like, ‘Ooooh, damn, it’s Michael, oh my God,’” Will remembers. “You can’t let that affect you in the studio when you’re working with newcoming artists,” he adds of working with established greats. “Newcoming artists can have a great idea but because you just worked with Michael Jackson you’re going to think their idea is not superior. You can’t do that. You have to be able to tame a lion and then forget all about it when you’re chillin’ with cats.”
*proest*quote:
Heeft er idd wel wat van weg ja.quote:Op woensdag 26 september 2007 17:54 schreef Rnnz het volgende:
[afbeelding]
Doet me een beetje denken aan de HIStory era qua gezicht.
Ja, idd.. weekje later dan ik had verwacht.quote:Op woensdag 26 september 2007 22:42 schreef matthijst het volgende:
Ah, 3 oktober komt ie dus....
Ik moest lachenquote:Op donderdag 27 september 2007 17:13 schreef DrDentz het volgende:
Ik hoop dat het waar is. Hij heeft een felle negerin nodig die de man in hem boven haalt
quote:FOR IMMEDIATE RELEASE CONTACT: Raymone K. Bain
September 27, 2007
MICHAEL JACKSON NOT MARRIED
Wide spreading reports regarding Michael Jackson being married are not true.
Documents stating otherwise are a hoax.
Thank you.
Raymone K Bain
Was te verwachten, volgens mij is 95% van wat er geschreven wordt bullshit.quote:Op vrijdag 28 september 2007 09:49 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Mocht iemand het zich afvragen:
[..]
Kan je er gelijk meerdere halen.quote:Op zondag 23 september 2007 22:13 schreef matthijst het volgende:
Cool!
Toev. volgende week naar Rome, ff oppikken dus
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 18:56 schreef Zapato het volgende:
Nope, 't komt toch op internet. Hoef me niet te rukken op z'n foto's ofzo.
quote:SINGING legend Michael Jackson is to star on The X Factor, we can reveal.
He has agreed to be a mentor for the show broadcast on December 1.
It is a huge coup both for the talent search show and ITV.
The channel broadcast the Martin Bashir interview with Jacko, 49, that led to his court case for allegedly molesting a boy. The pop star was acquitted.
Girls Aloud will also be making an appearance – rumoured to be one of their last before an expected split.
The girls signed up despite member Cheryl Cole slating the show recently.
Five-star show ... Girls Aloud
She said the age limit should not have been lowered to 14, adding: “To have someone criticise you when you’re that young is very hard. Give them a few years, a chance to finish school and they’ll be ready.”
Celine Dion, Rihanna, Kylie, Shayne Ward, Leona Lewis, Westlife and Mariah Carey have also agreed to appear.
They will spend several days with the finalists – helping them prepare their songs and fine-tune their voices.
They will also perform one of their own songs.
An insider said: “We’ve got some huge names but Michael Jackson really is a sensational signing. He is a truly global, worldwide superstar. And this will be his first TV appearance in Britain since the Martin Bashir interview. Given his background with ITV, it’s even more astonishing that he agreed to do it.”
Judges Louis Walsh, Simon Cowell, Dannii Minogue and Sharon Osbourne have all done their bit to persuade stars to appear.
Dannii has got big sister Kylie to be on the final show. The live programmes kick off on October 20 with Leona Lewis.
The source said: “There has been some top-level negotiating here. Everyone is absolutely delighted.
“The contestants are better, the judging panel is bigger and better, so the celebrity guests had to be.
“This is going to be the best show on TV.”
http://extras.thesun.co.uk/sol/homep...icle302684.ece
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 18:56 schreef Zapato het volgende:
Nope, 't komt toch op internet. Hoef me niet te rukken op z'n foto's ofzo.
quote:
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 19:20 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ongetwijfeld is dit niet waar. Was er niet ooit een verhaal dat Michael ook een class zou geven bij American Idol? Bleek uiteraard ook niet waar te zijn
quote:Op zondag 7 oktober 2007 13:24 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Op MJNO zitten van die die-hard fans, die erbij zweren dat MJ de geilste/lekkerste man ter wereld is. They need some counseling![]()
Zoiets zou idd vet zijn. Alleen moet ie wel oppassen met hoe hij zoiets gaat uitvoeren, als hij iets dergelijks van plan is dan.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 13:26 schreef DrDentz het volgende:
Zo'n WTF?!-effect hoort ook een beetje bij een nieuw MJ-album vind ik. Bij Bad stond hij ineens als een blanke op de voorkant, bij Dangerous had je dat maffe Black or White filmpje waar ie zich bevredigt op het dak van een auto, en bij HIStory liet hij overal grote plastic beelden van zichzelf plaatsen.
Stel je voor gek.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:02 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Boh, als ie Paradiso oid zou doen dan krijgt ie massa's kritiek over hem heen. Je zou toch wel moeten weten dat de media zoiets zal afdoen als 'hij krijgt geen stadion meer vol, dus huurt ie maar een tent af'. Als Michael gaat touren, dan zal hij heus wel (als ie in Nederland komt) 1x Ahoy ofzo doen.
No shit!quote:In a short but sweet email, Michael Jackson’s publicist confirmed the King Of Pop will not be appearing on the X-Factor in the UK as some reports may suggest.
“It is not true that Mr. Jackson will be a part of the X-Factor.
Best.
Raymone K. Bain”
Ik kan hier ook niet blind vanop uitgaan dat die Simon het wel bij het rechte eind heeft. Er staat duidelijk "in talks", oftewel hij heeft Michael misschien een keer gevraagd en Michael heeft te kennen gegeven het misschien wel leuk te vinden. Een hoop mensen raken al helemaal in een bliss wanneer Michael al dan niet iets toekent. Hoop heisa voor niks.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 10:03 schreef MJboard het volgende:
Het zegt niks dat Raymone het ontkent;
Simon Cowell Confirms Jackson X Factor Appearance
Speaking on Radio 1 (UK) - music giant Simon Cowell confirmed that he was in talks with Michael Jackson (despite Raymone Bain’s denial) to make a special appearance on the UK’s talent show the X Factor. Talks centralised around either an appearance or a Thriller Tribute to or by the King Of Pop.
When pushed for more details Cowell was less enthusiastic as to whether or not an agreement would be finalised by Michael Jackson.
MJStar
Same here...quote:Op woensdag 24 oktober 2007 09:40 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Ik draai ook niet meer zo vaak iets van MJ, alleen als ik er echt zin in heb. Wat wil je na dik 10 jaar alle nummers tig keer gehoord te hebben.
Goed nummer.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:50 schreef Rnnz het volgende:
Ja, idd, ik heb ook ergens nog een klein stukje waar MJ Stayin' Alive zingt van de Beegees. Leuk om te horen![]()
Grotendeels eens, vind alleen The Lady In My Life wel een geweldig nummer. This Time Around en 2Bad kan ik ook wel waarderen, al luister ik er niet ontzettend vaak naar.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 20:37 schreef Zapato het volgende:
I don't like:
OTW: Girlfriend
Thriller: Lady In My Life
BAD: Speed Demon
Dangerous: She Drives Me Wild, Can't Let Her Get Away, Keep The Faith
HIStory: This Time Around, Childhood, Little Susie, Smile 2Bad
BOTDF: Superfly Sister
Invincible: Invincible, Heaven Can Wait, Butterflies, Privacy, Threatened
Wat zeg je nou Rnnz?!
Neequote:Op zaterdag 3 november 2007 16:04 schreef DrDentz het volgende:
Ze zullen wel gewoon Xscape ofzo gedraaid hebben. Net als dat Giel Beelen twee maanden nadat het online stond "No Friend of Mine" als het 'nieuwe' nummer van MJ presenteerde bij De Wereld Draait Door.
Waarom post je dan daar dat je ze niet chill vindt.quote:Op donderdag 1 november 2007 19:31 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Grotendeels eens, vind alleen The Lady In My Life wel een geweldig nummer. This Time Around en 2Bad kan ik ook wel waarderen, al luister ik er niet ontzettend vaak naar.
Lol heb ik dat gepost joh?!quote:Op zaterdag 3 november 2007 21:31 schreef Zapato het volgende:
[..]
Waarom post je dan daar dat je ze niet chill vindt.![]()
(vind de andere nummers ook goed trouwens, maar kan van die wel voorstellen dat je ze minder vindt)
quote:Op zondag 4 november 2007 22:44 schreef Noax het volgende:
Dit is idd een pre-release/bootleg cd.
Word.quote:Op zondag 4 november 2007 23:39 schreef glashalfvol het volgende:
01. Gangsta (No friend of mine) - oud Invincible materiaal
02. Let me let go *Is niet Michael Jackson
03. Someone put your hand out *Oud, is een nummer uit de Dangerous periode
04. Shout *B-single van de Invincible periode
05. I need you - with 3T Nieuwe cd, met oud materiaal, jammer hoor.
06. Biggerman *nep
07. Ride with me - Oud niet uitgebracht werk
08. Get out of my mind *nep
09. Mamacita - Is niet Michael Jackson
10. Xcape *Oud materiaal van Invincible periode
11. Why - with 3T *Nog eens oud materiaal. dat klot ja
12. What more can I give *
Kortom, bootleg cd van nep en oud materiaal op internet gepleurd door een of andere grapjas
Gást, wat doe je hierquote:Op zondag 4 november 2007 23:38 schreef Xaobotnik het volgende:
Idd. Het is ook niet voor niets een bootleg. Òf materiaal waarvan MJ/platenmaatschappij niet de bedoeling heeft dat het uitkomt, òf dat er gebruik is gemaakt van materiaal door derden en dan ook nog eens vaak zonder toestemming of bedoeling van e initiële artiest. Dus of MJ iets te verwijten valt....
Soms kan het overigens best aardig uitvallen. Hidden Treasures was bijv. een best redelijke verzameling. Nummers die voor het grote publiek onbekend waren, en zelfs voor menig MJ-fan stonden daarop.
Ja niet dus, als je bij Let me let go en Mamacita denkt dat het MJ is dan ken je z'n stem niet. Veel te dunnetjes. MJ's stem is veel krachtiger.quote:Op zondag 4 november 2007 22:44 schreef Noax het volgende:
Dit is idd een pre-release/bootleg cd.
Oke, niet alle nrs zullen er op verschijnen maar MJ was op elk nr te horen.
quote:Op woensdag 7 november 2007 15:03 schreef MJboard het volgende:
Hebben jullie het hele interview bij Ebony al gelezen?![]()
Wat bedoel je precies?quote:
Wat doe je in een MJ-fantopic als je niet hoort dat die nummers niet MJ zijn.quote:Wat bedoel je precies?
Ik bedoelde meer dat op een bootleg een hoop flauwekul kan komen te staan. Materiaal waarop je de artiest niet mag afrekenen. Die speellijst had ik niet eens doorgenomen.* Dat de helft van die nummers niet van zijn hand zijn, weet iedereen die dit topic bijhoudt.quote:Op donderdag 8 november 2007 17:53 schreef Zapato het volgende:
Wat doe je in een MJ-fantopic als je niet hoort dat die nummers niet MJ zijn.
Nou de Beatles topics gaan als een tierelier en die band is al bijna 40 jaar uit elkaar. Wij hebben nog de hoop op iets nieuws.. ooit...quote:Op maandag 12 november 2007 19:51 schreef Rnnz het volgende:
Het saaiste wat er op deze wereld bestaat, is fan zijn van Michael Jackson. :x
Geen nieuws, wel een gerucht. Iets is beter dan nietsquote:De voormalige concertpromotor van Michael Jackson, Leonard Rowe, heeft met de familie Jackson gesproken over een mogelijke reünie in 2008 van Jackson 5.
Dat vertelt Rowe tegen de entertainmentwebsite Access Atlanta: "De broers van Michael zijn klaar. Het is echter wachten op de motor die de auto aandrijft, maar die is er nog niet", aldus Rowe.
De enige die nog dwars ligt is Michael Jackson. Rowe: "In april ben ik naar Las Vegas gevlogen om met iedereen te praten. Eigenlijk wilden we dit jaar al starten, maar Michael zei dat het nog veel voorbereiding zou kosten. Hij zei geen nee, maar had 2008 in gedachten."
Het laatste studioalbum van Jackson 5, 23000 Jackson Street, dateert uit 1989. Michael Jackson gebruikte de familiegroep als springplank voor een succesvolle solocarrière.
Hij was toch in LA?quote:Op maandag 19 november 2007 19:09 schreef matthijst het volgende:
[quote]Op maandag 19 november 2007 17:54 schreef Xaobotnik het volgende:
Waar zijn deze foto's genomen? En loopt hij daar nu in zijn eentje?
Aan de tas te zien in Engeland, gok ik:
http://moistclothing.co.uk/index.php?main_page=page&id=12&chapter=0
idd, opeens erg geel geworden enzoquote:Op dinsdag 20 november 2007 00:51 schreef DrDentz het volgende:
Die nieuwe fotos lijken wel tekeningen.. ik vind dat een beetje photoshoppen geen kwaad kan maar het lijkt wel of ze zijn hoofd uitgegumd en er iets nieuws opgeschilderd hebben![]()
Voorbeeldje;
[ afbeelding ]
Is niet gerealesed ofzo hoor. Gewoon een amateuropname. Maar goed, won't bitch about it. Wel zelf eerst ff gedownload zekerquote:Op zaterdag 1 december 2007 23:09 schreef nipeng het volgende:
Dat is meer een vraag voor Lif
Oja, dat linkje naar die live versie van Billie Jean mag niet helemaal he.
idd, m.i. een beetje uitmelken (Sony denkt ook, weer een mooie reden om te verdienen aan MJ). Van mij hoeft het echt niet. Remixes zijn leuk, maar op de 1 of andere manier kunnen remixes van MJ's nummers mij nooit veel boeien.quote:Op zondag 2 december 2007 15:46 schreef Rnnz het volgende:
For All Time van de Thriller-sessies? Ga iemand anders voor de gek houden.
Dat nummer is absoluut van de Dangerous sessies of later.
Maar wat een teleurstelling, dat 25th Anniversary gedoe. Weer het Thriller album met weer dezelfde nummers + een paar verkrachtingen van klassiekers.
Ga je even aanvullen:quote:Op zaterdag 1 december 2007 12:04 schreef Cavalier1 het volgende:
Rappers mixen oude Jackson nummers
Kanye West, Akon en will.i.am hebben oude nummers van Michael Jackson gemixt voor Jacksons nieuwe album Thriller 25th Anniversary Edition
West heeft Billie Jean onder handen genomen en will.i.am The Girl Is Mine en P.Y.T. Akon nam samen met will.i.am Wanna Be Startin' Somethin' opnieuw op.
Verder staan er ook niet eerder uitgebrachte nummers van Jackson zelf op, één daarvan is For All Time. Jackson nam dat nummer op tijdens de Thriller sessies, maar dat haalde toen het album niet. Nu heeft de artiest het opnieuw gemixt. De CD komt 12 Februari uit.
For All Time is idd sowieso van de Dangerous-sessies. Heb het nog ff geluisterd en that's most def. Maar goed, de hoop op een andere versie dan die we al kennen blijft.quote:Op zondag 2 december 2007 15:46 schreef Rnnz het volgende:
For All Time van de Thriller-sessies? Ga iemand anders voor de gek houden.
Dat nummer is absoluut van de Dangerous sessies of later.
Maar wat een teleurstelling, dat 25th Anniversary gedoe. Weer het Thriller album met weer dezelfde nummers + een paar verkrachtingen van klassiekers.
man, wat een graf nummerquote:Op maandag 3 december 2007 18:29 schreef matthijst het volgende:
Die Wannabe Startin versie van Akon kan je hier luisteren:
http://mixtapemaestro.blo(...)omethin-michael.html
hehe iddquote:Op woensdag 12 december 2007 19:33 schreef Rnnz het volgende:
Hey denthemen,
Ik denk dat je het beste kunt kijken of Marktplaats ofzo, want het lijkt me niet dat iemand ze nog verkoopt (lijkt mij hoor).
http://www.mjnewsonline.com/board/showthread.php?t=95419quote:Op woensdag 12 december 2007 20:18 schreef Zapato het volgende:
Hebben jullie de audio's van de hele versie van She Got It en Work That Body? Ben te laat!
Nee, ik ben niet zo'n poster-freak. Zou er nog wel eentje willen, maar ben er niet heel erg naar op zoek.quote:Op woensdag 12 december 2007 19:42 schreef DrDentz het volgende:
Heb jij ook een MJ-poster Rnnz? Ik wel maar ik vind die van mij eigenlijk niet zo tof.
Als zijn schulden maar afbetaald worden.quote:Op zondag 16 december 2007 09:58 schreef nipeng het volgende:
Vraag me af in hoeverre MJ hiermee tevreden is.
Dat is inderdaad ook belachelijk, hij hoopt zeker snel zijn schulden af te lossen en weer verder te kunnen leven. Maar wat ik mij hierover afvraag is dat ik ongerveer vijf jaar geleden veel tv intervieuws zag. Is dat hij kapitalen aan producten in zijn bezit had. Als hij toch al dat spul verkoopt is hij zo uit zijn schulden. Zo stond hij in een winkel en stont beelden te kopen. Al had hij de meeste beelden die daar stonden al in zijn bezit.quote:Op zondag 16 december 2007 14:38 schreef DrDentz het volgende:
Hij was wel in Las Vegas om een mogelijke deal te sluiten met casinos, maar dat is afgeketst omdat hij zich waarschijnlijk een god voelde en 4x het jaarsalaris van Celine Dion vroeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |