Veeg me op.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 17:56 schreef koejoeloek het volgende:
Pak nog een biertje, misschien vind je the hulk dan wel op marco borsato lijken.
ja. en nu?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 17:49 schreef Ladylicious het volgende:
Afgezien van de tatoages is de gelijkenis echt bizar..
Ik wist niet waar ie anders moestquote:Op donderdag 2 augustus 2007 18:03 schreef koejoeloek het volgende:
Wat heeft dit eigenlijk met seksualiteit te maken? Voelt TS zichzelf seksueel aangetrokken tot deze meneer?
Dat vroeg ik me nou ook al afquote:Op donderdag 2 augustus 2007 18:29 schreef Hou-m-Nat het volgende:
Hoe kwam je 'toevallig' eigenlijk op dat filmpje terecht?
Ze was eigenlijk opzoek naar Mr Big Duck, maar google vroeg: Bedoeld u Mr Big Dick, en toen klikte ze perongeluk.. ofzoquote:Op donderdag 2 augustus 2007 18:33 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me nou ook al af![]()
Ze googlede op Mr Big Dick?
is hem toch, check die grote tattoo op zijn bovenarmquote:Op donderdag 2 augustus 2007 19:06 schreef Markster het volgende:
[..]
dude die lijkt er al helemaal niet op
Op die site idd niet nee.. Toch vind ik dat ze in dat filmpje wel wat van elkaar weg hebben, wanneer die Julian kort haar en een baartje heeft, that is..quote:Op donderdag 2 augustus 2007 19:06 schreef Markster het volgende:
[..]
dude die lijkt er al helemaal niet op
Juistemquote:Op donderdag 2 augustus 2007 19:11 schreef Markster het volgende:
ow wacht, dat plaatje is dan weer die dude uit prison break?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |