abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52050680
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 17:50 schreef Pikkebaas het volgende:

[..]

Precies. Eergisteren, meisje draagt shirt met belediging aan adres Beatrix en wordt opgepakt. Natuurlijk wordt ze opgepakt, als we dit tolereren onder het mom van 'moet kunnen ' (oftewel, ik doe er niks aan, hopelijk gaat het weg) dan kunnen we niet verwachten dat nieuwkomers ineens wel respect voor Beatrix hebben.
Ongeacht of je het eens bent met haar en haar rol, je kan de koningin van een land geen hoer noemen. Die discussie voer je met andere middelen op een ander vlak.
De doodstraf moet er op staan
  donderdag 2 augustus 2007 @ 17:51:59 #27
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_52050687
Symptoombestrijding is je favoriete onderwerp, of niet?
  donderdag 2 augustus 2007 @ 17:52:31 #28
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_52050703

[ Bericht 100% gewijzigd door Rock_de_Braziliaan op 02-08-2007 17:56:17 ([edit] je hoeft niet te reageren [/edit]) ]
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_52050756
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 17:51 schreef Slarioux het volgende:
Symptoombestrijding is je favoriete onderwerp, of niet?
Nee, dit is aanpakken bij de bron. Orde en discipline bijbrengen voorkomt veel ellende. In de opvoeding dus. Thuis en op school.
pi_52050757
Inderdaad, je mag trots zijn op je land, je bent verkeerd bezig als je de koningin een hoer noemend en gemeenschapszin is een goede zaak. Dat zijn dingen die je kinderen ook kunt leren zónder dat je ze politiek gaat indoctrineren. Scholen zijn er om kinderen kennis en wijsheid mee te geven, niet om ze een politieke statements aan te smeren.
Gelegenheidssedevacantist extraordinaire. Een dozijn lama's en je grootvader. Tweede Exloërmond, ofwel het vagevuur. De schemerlamp van je nachtmerries. Vla, en veel ervan. Verlanglijst: vijf pedaalemmers en het einde der tijden.
  donderdag 2 augustus 2007 @ 17:54:36 #31
34163 Pikkebaas
Corporate Overlord
pi_52050759
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 17:51 schreef GambinoT het volgende:

[..]

De doodstraf moet er op staan
Nee, maar je kan het niet ongestraft laten.
Wien Neerlandsch bloed in de aders vloeit,
Van vreemde smetten vrij,
pi_52050834
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 17:54 schreef Aurelianus het volgende:
Inderdaad, je mag trots zijn op je land, je bent verkeerd bezig als je de koningin een hoer noemend en gemeenschapszin is een goede zaak. Dat zijn dingen die je kinderen ook kunt leren zónder dat je ze politiek gaat indoctrineren. Scholen zijn er om kinderen kennis en wijsheid mee te geven, niet om ze een politieke statements aan te smeren.
Het land zelf is zo breed. Ik zie er geen kwaads in, integendeel. En politiek indoctrinatie gaat wel erg ver. Je legt ze immers geen politieke visie van een partij of stroming op oid.
pi_52050869
Het laten zingen van het volkslied, schooluniformen aan.. allemaal heel leuk en aardig, maar dan sla je de spijker toch echt niet op zijn kop als het gaat om vaderlandsliefde. Ik denk dat je dan beter je tijd en energie kan steken in beter onderwijs over ons land. Beetje variatie kan geen kwaad, denk ik.
Dit, dus.
pi_52050876
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 17:36 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Gaan we weer.
Kijk eens naar je doelen:
quote:
- vergroot de trots dat je Nederlander bent.
- vergroot het saamhorigheidsgevoel
Het heeft duidelijk als doel het individualisme te bestrijden, het gaat uit van het idee dat de staat belangrijker is dan het individu.
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 17:57 schreef EchtGaaf het volgende:
Je legt ze immers geen politieke visie van een partij of stroming op oid.
Dus wel.
pi_52050908
Nu zijn we allemaal zo individueel, dat we groepen vormen, we zijn niet meer met mekaar, niet meer hetzelfde, maar we zijn tegen mekaar.
Vivre
pi_52050935
quote:

[..]

Het land zelf is zo breed. Ik zie er geen kwaads in, integendeel. En politiek indoctrinatie gaat wel erg ver. Je legt ze immers geen politieke visie van een partij of stroming op oid.
Ooit gehoord van nationalisme? Normen en waarden krijg je niet mee door het bazelen van een muf lied van eeuwen geleden, maar door om te gaan met en te leren van je ouders, andere kinderen en je leraren.
Gelegenheidssedevacantist extraordinaire. Een dozijn lama's en je grootvader. Tweede Exloërmond, ofwel het vagevuur. De schemerlamp van je nachtmerries. Vla, en veel ervan. Verlanglijst: vijf pedaalemmers en het einde der tijden.
pi_52050949
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 17:59 schreef Buitendam het volgende:
Het laten zingen van het volkslied, schooluniformen aan.. allemaal heel leuk en aardig, maar dan sla je de spijker toch echt niet op zijn kop als het gaat om vaderlandsliefde. Ik denk dat je dan beter je tijd en energie kan steken in beter onderwijs over ons land. Beetje variatie kan geen kwaad, denk ik.
Helpt enigzins wel...dan heb je niet mensen die hun broek op hun enkels dragen...geen petten meer die scheef op je kop staan etc etc
pi_52050955
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 17:30 schreef EchtGaaf het volgende:

- bevorderd de integratie.

Hoe denkt u daarover?

Liever wat meer taallessen.
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
  donderdag 2 augustus 2007 @ 18:04:14 #39
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_52051007
quote:

[..]

Religieuze indoctrinatie dan
  donderdag 2 augustus 2007 @ 18:04:50 #40
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_52051022
In de tijd die ze daarmee kwijt zouden zijn zou ik ze liever wat zinnigs laten leren.
pi_52051061
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 18:02 schreef GambinoT het volgende:

[..]

Helpt enigzins wel...dan heb je niet mensen die hun broek op hun enkels dragen...geen petten meer die scheef op je kop staan etc etc
Ik geef de gemiddelde leerling 2 uur, en dan heeft ie écht wel iets gevonden met dat schooluniform om zich te onderscheiden van de rest
Dit, dus.
pi_52051104
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 18:04 schreef Hephaistos. het volgende:

[..]

Religieuze indoctrinatie dan
Omdat God genoemd wordt waar precies? Het volkslied?
Vivre
pi_52051140
Hebben jullie zelf wel op school gezeten? Hoe vervelend was het toen om verplicht dingen uit te voeren waar je zelf totaal het nut niet van inziet. En dat willen jullie dagelijks laten doen. Zo kweek je alleen maar aversie.
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
pi_52051154
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 18:08 schreef Strychnine het volgende:

[..]

Omdat God genoemd wordt waar precies? Het volkslied?
Mijn Schilt ende betrouwen
Sijt ghy, o Godt mijn Heer,
Op u soo wil ick bouwen
Verlaet mij nimmermeer:
Dat ick doch vroom mach blijven
V dienaer taller stondt,
Die Tyranny verdrijven,
Die my mijn hert doorwondt.
pi_52051208
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 18:10 schreef LostFormat het volgende:
Hebben jullie zelf wel op school gezeten? Hoe vervelend was het toen om verplicht dingen uit te voeren waar je zelf totaal het nut niet van inziet. En dat willen jullie dagelijks laten doen. Zo kweek je alleen maar aversie.
Precies. De leerstof moet gewoon veel beter worden met meer variatie. De kinderen willen veranderen door het volkslied en schooluniformen is de makkelijke manier, niet de goede.
Dit, dus.
pi_52051309
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 18:13 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Precies. De leerstof moet gewoon veel beter worden met meer variatie. De kinderen willen veranderen door het volkslied en schooluniformen is de makkelijke manier, niet de goede.
Hebben we dan niet al bewezen dat de moeilijke manier kennelijk niet lukt? Hoe lang is ons land al aan het verpauperen? Hoe lang moet er al wat aan gedaan worden?
Vivre
pi_52051348
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 18:13 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Ik doe nou een opleiding waar je een uniform bij aan moet hebben
pi_52051378
Alle 15 coupletten.
  donderdag 2 augustus 2007 @ 18:32:33 #49
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_52051669
En hoe ga je dit dan oplossen op islamitische scholen? En mensen met een andere nationaliteit?
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_52051846
Voor.
Squelch - a circuit that cuts off the audio-frequency amplifier of a radio receiver in the absence of an input signal, in order to suppress background noise.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')