abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52573489
Dat denk ik niet Jurgen. Ik denk niet dat hij als serieuze kandidaat wordt gezien binnen het CDA.
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 21:58:33 #152
158930 Jurgen21
Rechtse christenhond
pi_52573688
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 21:52 schreef SCH het volgende:
Dat denk ik niet Jurgen. Ik denk niet dat hij als serieuze kandidaat wordt gezien binnen het CDA.
Toch wel. Ook Eelco Brinkman wordt getipt.
Pugna Pro Patria
pi_52573803
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 21:42 schreef Jurgen21 het volgende:
Het is me toch weer een puinhoop bij de arbeiderspartij. Balen voor het CDA natuurlijk. Eerst door de kiezer opgezadeld worden met de LPF, daarna met het D66 van Boris D. en Alexander P. en ten slotte met de slangenkuil die PvdA heet. Ik zie maar één oplossing: een absolute meederheid voor het CDA.
Inderdaad, als de vlag van het CDA de ongedeelde vlag van de regering wordt zal dit land opknappen. Al was het maar omdat het broodnodige stabiliteit brengt.
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 21:58 schreef Jurgen21 het volgende:

[..]

Ik denk dat je hier een beetje de mist in gaat. Die CDA-Melkert moet zo ver mogelijk uit de buurt blijven van elke officiële functie.
pi_52573816
Brinkman komt echt niet terug.

En Eurlings is toch wat weggezakt in Europa en doet het nu ook niet echt vlammend - het CDA is niet zo goed met het scouten van nieuwe mensen.
pi_52573946
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 22:01 schreef DrWolffenstein het volgende:

[..]

Inderdaad, als de vlag van het CDA de ongedeelde vlag van de regering wordt zal dit land opknappen. Al was het maar omdat het broodnodige stabiliteit brengt.
Alsof 1 partij de meerderheid gaat halen???
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 22:09:03 #156
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_52574070
quote:

[..]

Waarom niet gelijk Van Agt.

Maar ff serieus ook het CDA zal de stemmen in 2011 zelf moeten verdienen. Dus reken je net zo min rijk als de anderen.
pi_52579506
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 22:06 schreef SCH het volgende:

[..]

Alsof 1 partij de meerderheid gaat halen???
Als het verval vd PvdA doorzet zou dat zeer wellicht kunnen. Maar het is niet realistisch ofzo.
pi_52584062
quote:

[..]

Eurlings wordt inderdaad als een kroonprins binnen het CDA gezien, zeker na het vertrek van zijngrootste concurrent Joop Wijn. Een coming man. Veel zal ook afhangen hoe hij het ministerschap weet in te kleuren.

Een groot nadeel: dat vreselijke Limburgs accent ( ) strijkt tegen de haren in .

Elco Brinkman lijkt mij zeer onwaarschijnlijk. Hij is in 1994 behoorlijk beschadigd als mislukte kroonprins voor het CDA. Deels de schuld van zijn voorganger Lubbers, die hem te vroeg aanwees als zijn opvolger.
pi_52584158
Mooi!

- Pronk voorzitter
- Bos wordt gedwongen zich sterk te maken voor een nieuw referendum over Europa
- CDA is tegen
- Kabinet valt
- PvdA wordt weggevaagd in de peilingen!

Heerlijk dit, net alsof je naar een autoongeluk in slow motion kijkt.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_52584345
Ik weet een oplossing: Jurgen 21, Wolfestein en hun kornuiten verhuizen naar het Zuiden. Vervolgens geven we die achterlijke Brabo's en Limburgers weg aan de Belgen en zijn we gelijk verlost van een hoop problemen.

Echt, het CDA aan de macht is een gigantische remmende factor voor Nederland. Ook niet zo vreemd natuurlijk aangezien hun achterban bestaat uit plattelandsbewoners en boeren voorwie de 21ste eeuwse ontwikkelingen veel te snel gaan.
Ik hoop echt van ganser harte dat Paars ooit eens terug komt, dan gaat alles twee keer zo snel. Maarja, die hoop lijkt nu wel definitief vervlogen.
pi_52584390
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 11:10 schreef Klopkoek het volgende:
Echt, het CDA aan de macht is een gigantische remmende factor voor Nederland. Ook niet zo vreemd natuurlijk aangezien hun achterban bestaat uit plattelandsbewoners en boeren voorwie de 21ste eeuwse ontwikkelingen veel te snel gaan.
PvdA is een gigantische groeiende factor voor Nederland...wat het aantal kansloze allochtonen betreft tenminste.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_52584555
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 11:12 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

PvdA is een gigantische groeiende factor voor Nederland...wat het aantal kansloze allochtonen betreft tenminste.
pi_52585641
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 11:12 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Denk je nou ook na als je zoiets schrijft??? Wat bedoel je dan preceis met kansloze allochtonen. Ik vraag me oprecht af wat je belang is bij dit soort stigmatiserende oneliners...
pi_52585797
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 11:54 schreef SCH het volgende:

[..]

Denk je nou ook na als je zoiets schrijft??? Wat bedoel je dan preceis met kansloze allochtonen. Ik vraag me oprecht af wat je belang is bij dit soort stigmatiserende oneliners...
Ja, het is ook bijzonder jammer. Het helpt niet echt.
  woensdag 22 augustus 2007 @ 21:08:36 #165
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_52602230
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 10:59 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Eurlings wordt inderdaad als een kroonprins binnen het CDA gezien, zeker na het vertrek van zijngrootste concurrent Joop Wijn. Een coming man. Veel zal ook afhangen hoe hij het ministerschap weet in te kleuren.

Een groot nadeel: dat vreselijke Limburgs accent ( ) strijkt tegen de haren in .

Elco Brinkman lijkt mij zeer onwaarschijnlijk. Hij is in 1994 behoorlijk beschadigd als mislukte kroonprins voor het CDA. Deels de schuld van zijn voorganger Lubbers, die hem te vroeg aanwees als zijn opvolger.
Beter zeuren ze Herman Wijffels net zo lang aan zn kop tot ie MP wordt

Hij had tijdens de formatie sowieso beter JP de kamer in kunnen bonjouren en zelf MP moeten worden. Daar hadden we wat aan gehad.
pi_52602281
Jan Pronk lijkt me een hele goeie op deze functie. Hij heeft immers ervaring met grote groepen zielige mensen.

(Of was dat grapje van Pathuis al ingetypt hier? .)
pi_52602662
een concurrent van Pronk:

"Pronk is doodsteek voor de PVDA"

Deze goede man zal niet gekozen worden, maar gelijk heeft ie wel

[ Bericht 2% gewijzigd door qonmann op 22-08-2007 21:28:24 ]
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')