hoe doe je dat zo snel?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 14:50 schreef Adelante het volgende:
Vandaag m'n pakketje binnen van A&F (vrijdag besteld op de site, I love FedEx)
Dat streepjesding met lang mouwen zit perfect en ook nog een blauw/wit gestreepte polo en een overhemd maken het plaatje compleet. Je hebt toch niks aan t-shirts en shorts als de zon niet schijnt.
als je ooit een account hebt aangemaakt op abercrombie.com toen je Nederland nog in de lijst kon kiezen om naartoe te verzenden, dan kan je nog wel direct vanaf de website bestellen. en dat gaat heel snel, mijn record is 4 dagen.quote:
het veroorzaakt anders vaak wel een koopziekte.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 17:32 schreef Xaverius1337 het volgende:
Khad dit topic nooit gelezen want dacht dat het over een ziekte ging![]()
Maar kijk net op de site en ze hebben er super vette kledingjammer dat je het niet in nederland kan kopen en alleen kan importeren
Zolang het relatief kleine pakjes zijn is de kans vrij klein, en als je zo'n standaard USPS-envelop gebruikt eigenlijk nooit. Jammer genoeg past een A&F logo tee net niet in zo'n USPS-envelop. Wil je spijkerbroeken e.d. hebben wordt de kans groter. Maar vooral spijkerbroeken zijn hier belachelijk duur, als de douane je pakje eruit pikt ben je incl. invoerrechten nog goedkoper uit. Ik vind trouwens wel dat de spijkerbroeken van A&F snel kapot gaan...quote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:02 schreef epl het volgende:
Hoe groot is de kans ongeveer dat je er invoeringsbelasting oid over moet betalen als je het laat overkomen?(van A&F en Hollister, via een bekende in amerika)
Wel leuke kleding namelijk.
Ik denk dat dan voor A&F wel hetzelfde zal gelden.quote:Thanks for contacting Hollister. We apologize, but we are currently unable to ship to the Netherlands due to customs issues. We’re in the process of fixing these issues and hope to be shipping to the Netherlands by the middle of August. For any additional concerns, hit us back with another email, and we’ll be happy to help.
Kristen
Customer Service
Hollister Co.
de invoerkosten zullen nooit verdwijnen, staat ook niet in de tekst, maar ze zeggen dus dat ze rond midden augustus hopen te kunnen verzenden naar NL.quote:Op maandag 6 augustus 2007 10:28 schreef Ednet het volgende:
Dus wat ze willen zeggen is dat ze rond midden augustus hopen/verwachten dat ze naar Nederland kunnen shippen en dat de invoerkosten verdwijnen of wat?
nou zo zeker zou ik daar nog niet van zijn, ik heb een tijd geleden exact hetzelfde mailtje gehad, met de verwachting dat het bestellen weer kon tegen het eind van juli, wat nu dus midden augustus is.quote:
Maat S, die dingen zijn groot, kan zijn dat je een maat S nog net iets te groot vind zitten, de mouwen zijn ook nog steeds aan de lange kant, ik sla die uiteindes altijd half om of vouw ze naar binnen. dan is de lengte wel goed.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:40 schreef Ace1 het volgende:
Er staan weer nieuwe dingen op de site volgens mij...
Weet iemand hier die fleece dingen vallen... Moet ik die ook M nemen, net als de tshirts.. of S net als de overhemden?
Hmn die North Notch heb ik dus wel in M besteld. Benieuwd hoe hij valt, het lijkt me bij die dingen dat het wat minder erg is als ze wat groter vallen dus ik hou hoopquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:44 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
Maat S, die dingen zijn groot
ja ik ben ook wel benieuwd, hoe lang ben je eigenlijk?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 08:54 schreef El_Hijo_Del_Jefe het volgende:
[..]
Hmn die North Notch heb ik dus wel in M besteld. Benieuwd hoe hij valt, het lijkt me bij die dingen dat het wat minder erg is als ze wat groter vallen dus ik hou hoop
1.87quote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:33 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
ja ik ben ook wel benieuwd, hoe lang ben je eigenlijk?
Ja even lang als ik... Die longsleeve had jij in S besteld toch?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |