abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 1 oktober 2007 @ 16:58:04 #271
186522 Puntenslijpsel
Let's waste time
pi_53620996
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 16:46 schreef Undergod het volgende:
En niet fake?
Ben benieuwd hoe hij dat doet dan...

Weet je zeker dat dat vest echt is?
Ik ga iig wel ff kijken maar ik snap niet hoe ik ze moet vinden.
Snap ik iets niet op marktplaats.nl of mis ik gewoon wat professionals is?
Ik doe het met iets wat 'van sportman group' het en mn pakketje kwam weliswaar uit china, maar verpakt in abercrombieplastic met kaartje aan de kleren ook...
Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
  maandag 1 oktober 2007 @ 17:06:29 #272
88064 Undergod
Houd u van toffees?
pi_53621180
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 16:58 schreef Puntenslijpsel het volgende:

[..]

Ik doe het met iets wat 'van sportman group' het en mn pakketje kwam weliswaar uit china, maar verpakt in abercrombieplastic met kaartje aan de kleren ook...
Experts?
Noise is all relative to the silence preceding it
  maandag 1 oktober 2007 @ 17:12:00 #273
114305 Gizmore
En aldus zal geschieden.
pi_53621306
Mocht er een inkoopactie komen; i'm in!

tvp dus :-P
Maar toch niet helemaal.
pi_53622524
Bah.. vandaag zijn ze langskomen met m'n bestelling van Ellen...

65 euro bijbetalen Op een bestelling van 128 dollar.
Dat is 50%

Morgen ben ik thuis. hopelijk past het allemaal.

[ Bericht 6% gewijzigd door Ace1 op 01-10-2007 18:25:02 ]
pi_53622795
yes vertrek binnen 2 weken naar amerika

kan ik lekker veel spullen kopen bij a&f
  maandag 1 oktober 2007 @ 18:31:19 #276
186522 Puntenslijpsel
Let's waste time
pi_53623268
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 17:06 schreef Undergod het volgende:

[..]

Experts?
Misschien, maar dan denk ik ook, soit;
Mijn vest is mooi, zacht, leuk en gewoon heel abercrombie, dus ja
Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
pi_53626035
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 16:14 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Zo ik heb net mijn vest binnen
Je moet via marktplaats bij professionals bestellen, dan krijg je hem dichtgeleased van abercrombie, met kaartje er aan enzo, maar veel goedkoper
geleased? je bedoelt geseald? Niks wat ik heb van abercrombie was geseald, en sealen kan iedere idioot met een seal apparaat van een paar tientjes. Dat het uit china komt zegt wel genoeg lijkt me...
pi_53626392
Kan ik morgen nog iets tegen de postbode zeggen over de veel te vele invoerrechten?

Ben bang dat ik geen poot heb om op te staan :|
pi_53626412
HMm, kom net uit de VS en mensen daar lopen echt niet in A&F. Het schijnt daar een nichten merk te zijn. Er zitten wel mooie dingen tussen, maar koop liever wat Calvin Klein spullen veel strakker en gedistingeerder.
  maandag 1 oktober 2007 @ 20:59:13 #280
88064 Undergod
Houd u van toffees?
pi_53626543
Gelukkig hebben we hier geen last van wat zij daar vinden
Noise is all relative to the silence preceding it
pi_53627719
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 16:14 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Zo ik heb net mijn vest binnen
Je moet via marktplaats bij professionals bestellen, dan krijg je hem dichtgeleased van abercrombie, met kaartje er aan enzo, maar veel goedkoper
Oh, je bent dus voor ongeveer 40 euro opgelicht, leuk! Je loopt wel voor lul in zo'n fake ding en veel van het geld wordt gebruikt om o.a. mensensmokkel en zo mee te betalen, maar what the hell, lekker goedkoop toch?
pi_53631490
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 20:51 schreef Ace1 het volgende:
Kan ik morgen nog iets tegen de postbode zeggen over de veel te vele invoerrechten?

Ben bang dat ik geen poot heb om op te staan :|
50 procent is wel erg veel, hoeveel dingen had je besteld, 5 of zo? Bezwaar maken kan wel, maar alleen als je aan kunt tonen dat de waarde minder is, dan moeten de prijskaartjes er dus nog aanzitten of aan Ellen de kassabon vragen, op elke kassabon staan de SKU nummers die gelijk zijn aan de nummers op de kaartjes. Je moet voor je klacht wel bij de douane zijn, de postbode bezorgt 't alleen maar.
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 18:00:43 #283
192535 Tom_E
Amerika #1
pi_53645923
quote:
HMm, kom net uit de VS en mensen daar lopen echt niet in A&F. Het schijnt daar een nichten merk te zijn. Er zitten wel mooie dingen tussen, maar koop liever wat Calvin Klein spullen veel strakker en gedistingeerder.
Wat een Bullshit, ik weet niet in welk gedeelte van Amerika jij bent geweest, Texas ofzo? Ben de laatste drie zomers iedere zomer ruim 3 weken in Amerika geweest, twee keer het westen, en het laaste jaar naar Florida, maar A&F word daar dus echt heel veel gedragen. Dat over nichtenmerk is ook onzin, A&F brengt vaker kleuren uit (lees roze) wat daar niet zo ingeburgerd is als hier, als je dan met zo'n truitje aan komt zetten, word je indd al vrij snel gezien als gay, maar dat heeft iets met kleur te maken en niet met het merk.

Over CK kan ik eigenlijk maar 1 ding zeggen, wat een SAAIE kleding. Het merk wil zich kunnen vergelijken met de betere merken, maar valt eigenlijk in elk opzicht tegen.
pi_53646085
Abercrombie is allang achterhaald in Amerika en nu een 'not done' merk.

Je kan het vergelijken met de Replay, Gsus etc. waar mensen 'nu nog' mee lopen. (en dan was het 2 jaar geleden al redelijk erg, moet je na gaan..)
"The sailor does not pray for wind, he learns to sail."
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 18:12:08 #285
137595 SatanicWarrior
Inter Till I Die!!!
pi_53646219
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 18:00 schreef Tom_E het volgende:

[..]

Wat een Bullshit, ik weet niet in welk gedeelte van Amerika jij bent geweest, Texas ofzo? Ben de laatste drie zomers iedere zomer ruim 3 weken in Amerika geweest, twee keer het westen, en het laaste jaar naar Florida, maar A&F word daar dus echt heel veel gedragen. Dat over nichtenmerk is ook onzin, A&F brengt vaker kleuren uit (lees roze) wat daar niet zo ingeburgerd is als hier, als je dan met zo'n truitje aan komt zetten, word je indd al vrij snel gezien als gay, maar dat heeft iets met kleur te maken en niet met het merk.

Over CK kan ik eigenlijk maar 1 ding zeggen, wat een SAAIE kleding. Het merk wil zich kunnen vergelijken met de betere merken, maar valt eigenlijk in elk opzicht tegen.
Dat het als een nichtenmerk gezien wordt komt van vroeger, toen Mike Jeffries in de jaren 90 A&F over had genomen heeft hij ervoor gekozen om mannelijke modellen te gebruiken die allemaal homo waren. Op deze manier waren veel homo's geinteresseerd in het merk en aangezien deze doelgroep veel geld te besteden had was dat voor hem vanzelfsprekend. In de loop der tijd gingen steeds meer hetero's het merk dragen. Tegenwoordig wordt het niet meer als een homomerk gezien maar als een preppy merk waar vooral de populaire, goed uitziende, jeugd mee loopt.

Nu zijn er altijd mensen die een merk snel zien als 'not done', maar toch is er in de VS en ook buiten de VS een grote groep die nog steeds erg geinteresseerd in A&F is.
The truth is relative, pick one that works!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')